Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εγώ θα το πω ως εξής: Ακόμη κι αν τη χρονική στιγμή που τα πούλησαν τόσο η αγορά της Αδριατικής ήταν κακή, όσο και η τιμή που πέτυχαν ήταν ιδιαίτερα συμφέρουσα, αυτό είναι κάτι δυναμικό και εξελισσόμενο. Το ότι το 2007 μπορεί να μην είχε νόημα να έχουν ρορό, δε σημαίνει πως δεν θα έχει νόημα και το 2012 για παράδειγμα. Αυτές οι κινήσεις πρέπει να επανεξετάζονται.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 12/29/2020 at 6:56 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Μετά από 12 χρόνια και βλέποντας φωτογραφίες εδώ στο forum από παρόμοια πλοία θυμήθηκα τα 2 ρο-ρο της Άττικα που δούλευαν Βαλτική.Αξιόλογα βαπόρια μικρής ηλικίας με καλή χωρητικότητα,στα 120 μέτρα μήκος είχαν 1300 lm για φορτηγά.Η πώληση του τελευταίου το 2008 όπως και των υπόλοιπων της Βαλτικής σηματοδοτεί και την έναρξη του τέλους της Superfast του ανταγωνισμού.

 

Μια που τα θυμήθηκες φίλε Νομικέ, να δούμε μια φλασιά με το που βρίσκονται και τι κάνουν:

Το Marin (IMO 8912376) κάνει δρομολόγια στην Καραιβική, το βλέπω στο Fort De France(Μαρτινίκα) και στο Philipsburg(St Maarten). Είναι στην πλοιοκτησία της Γαλλικής Marfret και ταξιδεύει με σημαία Λουξεμβούργου. Δε λέω πρώην Marin γιατί εξακολουθεί να έχει αυτό το όνομα.

 

Το πρώην Nordia (IMO 8912388) λέγεται πια Marfret Niolon και εδώ και αρκετά χρόνια έκανε δρομολόγια στη Μεσόγειο, κυρίως μεταξύ Γαλλίας και Αλγερίας. Αυτήν τη στιγμή βρίσκεται σε συντήρηση στη Δουνκέρκη και θα δούμε που θα καταλήξει. Πλοιοκτήτης και εδώ η Marfret.

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που έφυγε από την εταιρία ο παναγόπουλος άρχισε η κάτω βόλτα θα έλεγα... 

Καμιά ελληνική εταιρία δεν είχε δρομολογήσει πλοία και πόσο μάλλον νεότευκτα high speed ferries σε βόρεια και βαλτική θάλασσα!!

Δυστυχώς ήταν μεγάλος σε ηλικία πλέον και ο γιος δεν είχε τις ικανότητες ούτε τον απίστευτο χαρακτήρα του πάτερα για να τον διαδεχθεί.

Όσοι είχαν δουλέψει στις εταιρίες που είχε ιδρύσει ξέρουν.

Link to comment
Share on other sites

 Μην ξεχνάμε, όμως , πως τις εποχές που συνέβησαν αυτά οι τσέπες ήταν γεμάτες, τοσο των εταιρειών όσο και των πελατών. Γι'αυτό και ναυπηγήθηκαν τόσα πλοία και αναβαθμίστηκε σημαντικά η ακτοπλοΐα μας. Σε μια Ελλάδα όμως με τα δεδομένα της τελευταίας δεκαετίας που δεν υπάρχει ούτε σάλιο που λέμε είναι πολύ δύσκολο να γίνουν εκ νέου ναυπηγήσεις και δρομολογήσεις νεότευκτων πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...