Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εχει κλείσει πράγματι γιατί χρώσταγε αφού της χρώσταγαν.. Μάλιστα τα περισσότερα στελέχη έχουν παει στη μεγαλύτερη ΕΝ ελλαδι εταιρεία

Link to comment
Share on other sites

Ήδη έχει κάνει κρούση σε άτομα που ήταν παλιά στην εταιρεία του για να το βοηθήσουν να ξεκινήσει το πλοίο αλλά οι πιο πολλοί έχουν απαντήσει αρνητικά!! Έχει πάει σε συνεργεία/προμηθευτές για να τον αβαντάρουν έτσι ώστε να ξεκινήσει επισκευή και τους δείχνει ότι έχει ναυλοσύμφωνο και μόλις θα εισπράξει λεφτά θα τους πληρώσει αλλά κάνεις δεν είναι διατεθειμένος να την πατήσει ξανα!! Δεν πιστεύω ότι θα ξεκινήσει το πλοίο ξανά!!

 

Υ.Γ: Επίσης φαίνεται η εταιρεία πετρελαιοειδών που είχε κάνει κατάσχεση στο πλοίο να έχει κλείσει.

Μα είναι λογικό ποιος θα βρεθεί τη σήμερον ημέρα να δουλέψει, αφου ξέρει εκ των προτέρων οτι τα λεφτά του δεν πρόκειται να τα πάρει ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και ξανά στο προσκήνιο ! Εχουν ηδη μπει στο σύστημα κρατήσεων τα δρομολόγια του Ιόνιαν Σκαι στη γραμμή Ηγουμενιτσα - Μπαρι.

Πρώτο δρομολόγιο εμφανίζεται στις 19/6 και (θα)  πάει παντου και απο Κέρκυρα και απο Κεφαλονιά και απο Ζάκυνθο. Προβλέπω (αν βέβαια μπορέσουν να το πάνε εστω και μεχρι την Ηγουμενίτσα) σκηνές περσινές τύπου Larks...

Link to comment
Share on other sites

Και η ανακοίνωση μετα προσφορών

28/04/2015

AGOUDIMOS LINES is pleased to announce that  for the year 2015, 

the line : BARI – CORFU – IGOUMENITSA – KEFALONIA – ZAKYNTHOS will be served by  “IONIAN SKY”.

The plans are already open for booking through the FORTHcrs system.

For any further information please do not hesitate to contact us on Tel.: +30 210 4220596 or by Email at : [email protected]

Informs you that 20% early booking discount is valid for ticket issuance till 31st May 2015,

for the Italy – Greece Line with  “Ionian Sky”.

For any further information please do not hesitate to contact us on Tel.: +30 210 4220596 or by Email at : [email protected]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κυκλοφορεί ηδη η φήμη στην Ιταλία, οπως μου τηλεφώνησε φίλος απο την Κεφαλονιά που σχετίζεται με δωμάτια, οτι η εταιρεία χρεωκόπησε και το πλοίο δεν πρόκειται να κάνει δρομολόγια. Αλλωστε έχουν ηδη εξαφανιστεί και απο το σύστημα κρατήσεων.

Link to comment
Share on other sites

η εταιρεια εχει χρεωκοπησει χρονια πριν.

απλα κανενα πλειστηριασμο θα προσπαθουσαν να αναβαλουν και εστησαν το παραμυθι.

το εχουμε ξαναδει το εργο

Link to comment
Share on other sites

Εγιναν καποιες προσπαθειες να μαζεψουν λεφτα απο τους πρακτορες ωστε να μαζεψουν λιγο το βαπορι και να το ξεκινησουν, αλλα κι αυτοι μετα τα περυσινα με το Larks, αλλα και την προιστορια του Αγουδημου λακισαν, οποτε το σχεδιο ναυαγησε. Παντως φετος θα ειναι πολυ δυσκολη χρονια στην Αδριατικη για ολους.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Χειροπέδες στον εφοπλιστή Αλέξανδρο Αγούδημο για χρέη στο Δημόσιο

Quote

Χειροπέδες πέρασαν χθες άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ Πειραιά στον πάλαι ποτέ κραταιό εφοπλιστή Αλέξανδρο Αγούδημο για χρέη και εισφορές προς το Δημόσιο.

Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του zougla.gr, ήταν λίγο μετά τις 12.30 το μεσημέρι όταν ομάδα ΔΙΑΣ που κινούνταν πέριξ του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας έκανε σήμα σε ένα πράσινο αυτοκίνητο μάρκας Lada προκειμένου να το ελέγξει. Έτσι και έγινε.

Όταν οι αστυνομικοί έλεγξαν στο τερματικό της υπηρεσίας τις πινακίδες του οχήματος, διαπίστωσαν πως αυτό ανήκει στον πατέρα του εφοπλιστή και, όταν αργότερα, έλεγξαν και τα στοιχεία του οδηγού που δεν ήταν άλλος από τον ίδιο τον εφοπλιστή, προέκυψε πως εκκρεμούν σε βάρος του καταδικαστικές αποφάσεις για χρέη και εισφορές προς το Δημόσιο.

Ο εφοπλιστής συνελήφθη και οδηγήθηκε στο Α.Τ. Δημοτικού Θεάτρου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Τάιμ τράβελ στον Ιανουάριο του 2007, μόλις 16 χρόνια πίσω δηλαδή, για να βάλουμε στο Hall of Fame των πλοίων που έχουν περάσει από τα χέρια του Μίμη Αγούδημου και ένα bulk carrier. Είναι το Agios Gerassimos 1 με ΙΜΟ 7525011 που βλέπουμε εδώ στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας για επισκευές. Το πλοίο ήταν ένα μικρό handy των 29 χιλιάδων τόνων dwt που την εποχή που το βλέπουμε ήταν ήδη 30 ετών. Χτισμένο δηλαδή το 1977 από την Sumitomo Heavy Industries στο ναυπηγείο Oppama(995) στη Yokosuka της Ιαπωνίας(δε θα ήταν φοβερό όνομα για enduro το Yokosuka?:D) με μηχανή Sulzer. Από κατασκεύης μέχρι το τέλος του 1999 ονομαζόταν Holly, τότε αγοράστηκε από τον Αγούδημο και ονομάστηκε Agios Gerassimos για διάστημα ενός μηνός, ακολούθως του προσετέθη και ο αριθμός 1 στο όνομα. Αυτό το όνομα κράτησε μέχρις ότου πήγε για διάλυση, στα τέλη Ιανουαρίου του 2009 και σε ηλικία 32 ετών. Είχε σημαία Μάλτας και Πολωνικό νηογνώμονα και διαχειρίστρια εταιρεία η Flanmare Shipping. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 2/22/2009 at 7:56 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Δελτίο Περάματος 21-02-09

Από φορτηγά είχαμε το Panagia I (ΙΜΟ Νο: 7518331) (νομίζω ότι το πλοίο ανήκει στην εταιρεία του Μιμη Αγουδημου)

 

Σωστά υπέθετες πολυχρονομένε μου, μόλις 14 και κάτι χρόνια πίσω. Διαχειρίστρια του πλοίου ήταν η Flanmare Shipping, η οποία και το έστειλε για κόψιμο στις 7 Μαίου του 2009, σε ηλικία 33 ετών αφού το πλοίο είχε χτιστεί το 1976. Ναυπηγός του ήταν το Imabari Marugame(1032) και η μηχανή του ήταν Sulzer ενώ το dwt του ήταν λίγω πάνω από τους 30 χιλιάδες τόνους. Πρώτο του όνομα ήταν το Seibun Maru αλλά μόλις το 1979 έγινε Crown Azalea. To 1984 γίνεται σκέτο Azalea, περνώντας στην πλοιοκτησία της Thenamaris όπου και παρέμεινε επί 19 συναπτά έτη, μέχρι που το 2003 και σε ηλικία 27 ετών πέρασε στα χέρια του Μίμη Αγούδημου. Ανθός το βαπόρι, μίσχος:D. Τέλος πάντων στη φωτογραφία εμείς το βλέπουμε το 2006 στο Πέραμα, μάλλον σε special survey. Κομμάτι κι αυτό της άγνωστης ιστορίας ενός πλοιοκτήτη που εμείς γνωρίσαμε για την ακτοπλοική του δραστηριότητα. Δε νομίζω ποτέ το πλοίο να φόρεσε το σινιάλο που γνωρίζουμε από την ακτοπλοία, εν αντιθέσει με το Άγιος Γεράσιμος Ι που είδαμε στο προηγούμενο post.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...