Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 months later...

Αν δεν κάνω λάθος, στο σημείο αυτό του λιμανιού που έδεσε το Λατώ, τουλάχιστον πριν 10 ημέρες γινόντουσαν έργα (δεν γνωρίζω αν συνεχίζονται σήμερα). Ξέρει κανείς τι έργα είναι; και αν το πλοίο ενοχλεί;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω υπ'οψιν μου για εργα στο συγκεκριμενο σημειο.Εκει ακριβως ειχε ξεχειμωνιασει ο Βενιζελος πριν 2(?)χρονια και ειχε παροπλιστει και το Σφακια Ι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Του Ναυσταθμου Κρητης ειναι η δεξαμενη την οποια χρησιμοποιουν τα πλοια του πολεμικου μας ναυτικου μαζι με τις 2 πλωτες που υπαρχουν.Οι Αμερικανοι δεν εχουν δεξαμενη στη Σουδα και η βαση τους ειναι στην απεναντι πλευρα του κολπου.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 3 months later...

Εργα υψους 2 εκατομμυριων ευρω(μεσω ΕΣΠΑ)θα τρεξουν στο λιμανι της Σουδας το επομενο διαστημα.Αφορουν ενισχυση των συστηματων ασφαλειας με εγκατασταση καμερων ασφαλειας,μεταλλικων φραγματων εισοδου,μαγνητικων πυλων κλπ στα πλαισια συμμορφωσης με τον ISPS.Επισης θα πραγματοποιηθουν και εργα ασφαλτοστρωσεων,οδοποιιας και αισθητικης αναβαθμισης του λιμανιου.

 

Παραλληλα γινεται αγωνας δρομου προκειμενου μεχρι τις αρχες του 2014 να εχουν ολοκληρωθει και οι μελετες επεκτασης της προβλητας''Αδριας''(για να υποδεχτει τον Ικαρο :lol: )καθως και η μελετη αναπλασης του πολυχρηστικου τμηματος του λιμανιου.

 

Αν εκαναν και καμια κινηση να απομακρυνουν τα παροπλισμενα Princess Daphne,Romeo και Σφακια Ι που μας εχουν μεινει εδω και χρονια αμανατι στην Ανατολικη προβλητα και καταλαμβανουν θεσεις στις οποιες θα μπορουσαν να δενουν 2 κρουαζιεροπλοια καλα θα ταν..

Αν και καθυστερημένα ξεκίνησαν αυτά τα έργα, μέχρι στιγμής έχουν μπεί κάποια αρκετά ψηλά κάγκελα,μερικές κάμερες και έχει πέσει φρέσκια άσφαλτος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το θέμα είναι πόσο θα εφαρμοστεί η χρήση της εγκατάστασης. Σε επίσκεψη την περασμένη εβδομάδα γίνονταν απο το λιμενικό συνεχόμενοι τυχαίοι έλεγχοι σε εισερχόμενα οχήματα κατά την φόρτωση του Κύδων! Σίγουρα στον τομέα της κρουαζιέρας οι εταιρείες απαιτούν ISPS compliant εγκαταστάσεις για οποιαδήποτε αύξηση ή συζήτηση για προσεγγίσεις. Στο ακτοπλοικό κομμάτι απλά θα υπάρχει μια εποπτεία όταν και άν χρειαστεί...

 

Πάντως το λιμάνι δείχνει "αστακός" με τις αλλαγές.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς (ή δυστυχώς για τους shipfriends) το λιμάνι δεν δείχνει απλά αστακός, είναι! 

Οι λιμενικοί πραγματοποιούσαν συνεχείς ελέγχους σε οχήματα κατά την είσοδο τους στο λιμάνι, καταγράφοντας απλά το φύλλο ελέγχου και ζητώντας άδεια, δίπλωμα και ασφάλεια, κάτι που μου δημιουργεί απορίες ως προς το τι νόημα έχει το λιμενικό να ελέγξει αυτά τα τρία κατά την είσοδο σου στο λιμάνι και όχι πχ τα εισιτήρια (να δει ο ταξιδεύεις), να κάνει έλεγχο οχήματος/αποσκευών κλπ. Ελέγχους σχετικούς με τον σκοπό της επίσκεψης.

Τα υπόλοιπα τα κάνει και η τροχαία, αλλά και το λιμενικό (αλλά γιατί το λιμενικό μόνο αυτά;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εδώ και αρκετό τα πλοία δένουν στο νέο γάμα του λιμανιού και αυτό διότι στην παλαιά προβλήτα πραγματοποιούνται εργασίες για την αποκατάσταση των φθορών από τους καταπέλτες. Αφαιρέθηκαν τα μεταλλικά υποστηρίγματα και αντικαταστάθηκε το σκυρόδεμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

εγινε ο διαγωνισμος για το... μουρατο passenger terminal.

πολυ χαϊλικι. απο σουηδια και πανω:):P

Quote

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το έργο της επέκτασης του προβλήτα «Αδριάς» στο λιμάνι της Σούδας, με διαμόρφωση σταθμού επιβατών 2.000 τμ, ώστε να υπάρχει στα Χανιά επίσημος χώρος υποδοχής κρουαζιέρας που σύμφωνα με την διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου του νομού, θα ανοίξει τον δρόμο για την μετατροπή της Σούδας σε homeport κρουαζιέρας. Τα παραπάνω έκανε γνωστά σήμερα ο πρόεδρος του λιμενικού ταμείου Κώστας Μανωλικάκης και τα μέλη της Διοίκησης, Δημήτρης Μπουντρογιάννης και Γιώργος Πρωιμάκης, σε συνέντευξη τύπου για τον απολογισμό έργου των τριών τελευταίων ετών.

Μόλις σήμερα, ανακοινώθηκαν τα βραβεία του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού που είχε προκηρυχθεί για τον επιβατικό σταθμό, με νικήτρια την μελέτη που σας παρουσιάζει το zarpanews.gr των Βασίλη Γκικαπέππα και Δημήτρη Λουκόπουλου.

limani_soudas13-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Υπογράφηκε η σύμβαση για τα λιμάνια Σούδας και Κισσάμου προχωράει το Λιμενικό Ταμείο Χανίων

Quote

Όπως ανακοινώθηκε, υπογράφηκε σήμερα από τον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, Δημήτρη Μπουντρογιάννη και τον εργολάβο, Σταύρο Μαραβελάκη, η σύμβαση του έργου «Διαμόρφωση υπαίθριου χώρου αποθέσεως και επισκευής μικρών σκαφών στο Εμπορικό Λιμάνι Σούδας», συνολικού ποσού ύψους 59.520,02 ευρώ καθώς και η σύμβαση του έργου «Αποκατάσταση ζημιών από θεομηνία στον λιμενίσκο λίμνης Κισσάμου», συνολικού ποσού 58.800,01 ευρώ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Λιμενικού Ταμείου, οι εργασίες που θα εκτελεστούν αφορούν για το πρώτο έργο τη διαμόρφωση κατάλληλων χερσαίων χώρων για την παραμονή και επισκευή μικρών σκαφών στο εμπορικό τμήμα του λιμανιού της Σούδας, για το δεύτερο έργο την επισκευή του ακρομωλίου του εξωτερικού μώλου στον εκεί λιμενίσκο, διότι τμήμα του έχει υποστεί εκτεταμένες ζημιές.

Η χρηματοδότηση και των δύο έργων θα γίνει από ίδιους πόρους του Λιμενικού Ταμείου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σήμερα θα κριθεί κατα πόσο οι αρχές μπορούν να διαχειριστούν πιεση, χρόνο και πολλά φορτηγά, καθως το Μυκονος Παλάς στη 1.5 ώρα πρεπει να βγάλει 77 φορτηγά και να φορτώσει ξανά. 

Και όλα αυτά ενω αναμένεται να δέσει στο νέο γαμα για πρώτη φορά.

Βέβαια από Δευτέρα τα πράγματα θα ζορισουν περισσότερο με αμφίβολα τα αποτελέσματα.

Edit τελικά ο Πελαγίτης έφυγε κενός φορτίου και άδειασε η θέση, ωστόσο το θέμα της διαχειρισης παραμένει ;) εχθες με 43 κομματια στο έβγα και 49 στο έμπα και έφυγε με 15 λεπτά καθυστέρηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...
  • 3 months later...

Λιμενικό Ταμείο Χανίων: Σημαντικές αλλαγές με έργα σε πέντε λιμενικές εγκαταστάσεις

Προκηρύχτηκαν οι διαγωνισμοί για τις μελέτες  σε λιμάνια Σούδας, Αγίας Ρουμέλης και Γαύδου. Επίκεινται προκηρύξεις για λιμάνια Παλαιόχωρας και Χώρας Σφακίων

Με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας, το Λιμενικό Ταμείο νομού Χανίων προχωρά στην υλοποίηση σημαντικών έργων σε λιμάνια τα οποία αποτελούσαν  αιτήματα των τοπικών κοινωνιών και Δήμων για πολλά χρόνια.

Ήδη προκηρύχτηκαν οι διαγωνισμοί για την εκπόνηση των μελετών που αφορούν σε: 

Επέκταση βελτίωση του αλιευτικού λιμένα Σούδας και λιμενικού τμήματος μικρών σκαφών συνολικού προϋπολογισμού 240.000 ευρώ.

Βελτίωση λιμενικών υποδομών Γαύδου προϋπολογισμού 90.000 ευρώ

Λιμενικής εγκατάστασης από-επιβίβασης επιβατών στην Αγία Ρουμέλη Σφακίων προϋπολογισμού 200.000 ευρώ.

Στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται η προκήρυξη ανάλογων μελετών για τα λιμάνια της Παλαιόχωρας και της Χώρας Σφακίων.

Quote

 

ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΓΩΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ - ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΣΟΥΔΑΣ, ΕΡΓΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΙΚΡΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΙΚΡΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΣΟΥΔΑΣ 

Τα προς μελέτη έργα προβλέπονται από το εγκεκριμένο MASTERPLAN του λιμένα Σούδας , είναι στα τμήματα «Λιμενικό Τμήμα ΣΤ – Μικρών Σκαφών» και «Λιμενικό Τμήμα Ζ – Αλιείας» και είναι τα εξής:

Στο Λιμενικό Τμήμα Μικρών Σκαφών και στη Επισκευαστική Μονάδα Μικρών Σκαφών:

• Παράκτιο κρηπίδωμα μήκους 530 μ. στα -4,00 μ.
• Πέντε πλωτοί προβλήτες συνολικού μήκος 375 μ. στα -4,00 μ.
• Βυθοκορήσεις και επιχώσεις και επιστρώσεις χερσαίων χώρων .
• Ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις.

Στο Λιμενικό Τμήμα Αλιείας:

• Παράκτιο κρηπίδωμα μήκους 150 μ. στα -4,00 μ.
• Προβλήτας μήκους 100 μ. στα -5,00 μ. σε αντικατάσταση μώλου από φυσικούς ογκολίθους.
• Βυθοκορήσεις, επιχώσεις και διαμορφώσεις χώρων.
• Ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 193.377,00 € (χωρίς ΦΠΑ). Η συνολική προθεσμία για την περαίωση του αντικειμένου της σύμβασης ορίζεται σε δέκα (10) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών: 11/01/2022 ημέρα Τρίτη. Ώρα λήξης της υποβολής προσφορών ορίζεται η 11.00 π. μ. Ημερομηνία και ώρα ηλεκτρονικής αποσφράγισης των προσφορών ορίζεται η 17/01/2022 ημέρα Δευτέρα και ώρα 11:00 π.μ

souda-sxedio.jpg

ΜΕΛΕΤΗ ΛΙΜΕΝΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ-ΕΠΙΒΙΒΑΣΕΩΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΑΚΡΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΣΦΑΚΙΩΝ

Αντικείμενο της μελέτης αποτελεί τη κατασκευή λιμενικής εγκατάστασης ασφαλούς από-επιβίβασης επιβατών στο δυτικό άκρο του όρμου στη θέση ‘ΜΑΣΧΑΛΗ‘ της Αγίας Ρουμέλης Σφακίων. 

Τα νέα έργα είναι τα εξής:

Προσήνεμος μώλος με εσωτερικό κρηπίδωμα μήκους 130 m στα -5,00m .

Παραλιακό κρηπίδωμα μήκους 85m και ωφέλιμο βάθος -5,00m.Βυθοκορήσεις και επιχώσεις.

Οδός προσπελάσεως συνδέουσα την υπάρχουσα οδό προς τον προβλήτα με τον δημιουργούμενο χώρο για επιβάτες και οχήματα. Ράμπα για χρήση των Ε/Γ -Ο/Γ πλοίων 

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 161.236,38 € (χωρίς ΦΠΑ). Η συνολική προθεσμία για την περαίωση του αντικειμένου της σύμβασης ορίζεται σε δέκα τέσσερις (14) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.  Ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών: 17/12/2021 ημέρα Παρασκευή Ώρα λήξης της υποβολής προσφορών ορίζεται η 11.00 π. μ. Ημερομηνία και ώρα ηλεκτρονικής αποσφράγισης των προσφορών ορίζεται η 23/12/2021 ημέρα Πέμπτη και ώρα 11:00 π.μ.

agia-roumeli-sxedio.png

ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΓΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΣΤΟ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΟ ΝΗΣΟΥ ΓΑΥΔΟΥ 

Η παρούσα μελέτη αφορά στη κατασκευή συμπληρωματικών λιμενικών υποδομών για την κάλυψη των αναγκών και τη βελτίωση των παρεχόμενων εξυπηρετήσεων στο Αγκυροβόλιο Νήσου Γαύδου .

Περιλαμβάνει την κατασκευή ενός προβλήτα μήκους 52,00μ. επί πασσάλων, καθώς και μιας ράμπας ανέλκυσης σκαφών πλάτους 13 μ. με παράλληλο κρηπίδωμα μήκους 42,00 μ. για την εξυπηρέτηση τουριστικών και αλιευτικών σκαφών.

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 71.541,98 € (χωρίς ΦΠΑ). : Η συνολική προθεσμία για την περαίωση του αντικειμένου της σύμβασης ορίζεται σε δέκα (10) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών: 10-01-2022 ημέρα Δευτέρα. Ώρα λήξης της υποβολής προσφορών ορίζεται η 11.00 π. μ. Ημερομηνία και ώρα ηλεκτρονικής αποσφράγισης των προσφορών ορίζεται η 14-01-2022 ημέρα Παρασκευή και ώρα 11:00 π.μ.

gavdos-sxedio.png

 

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
17 hours ago, Nikos_Chania said:

Τωρα αν το πλοίο δήλωσε μη ασφαλή λιμένα/παραμονή και αναχώρησε, το συζητάμε.

Για την Σούδα μιλάμε?? Εντάξει παιδιά..έλεος με αυτό το αστείο για το κόλπο της Σούδας..! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
7 minutes ago, proud_ionian said:

να και το σχετικο video που κυκλοφορει απο το πρωι

Just now, MILTIADIS said:

Ωραιο βιντεο για οσους λενε οτι η Σουδα ειναι για ολους τους καιρους.

Παλι καλα που το προλαβανε και δεν επεσε στο Silver Wind.

αυτην την απορια εχω και εγω.

διαβαζω το σχολιο του @Strofalos παραπανω, διαβαζω οσα εχουν συζητηθει κατα καιρους στο πειραιας χανια, βλεπω μετα και το video και μενω παυλοπουλος:D

Link to comment
Share on other sites

Η Σούδα στους ανατολικους-νοτιοανατολικους πονάει και το ξέρουμε χρόνια τώρα. Η συχνότητα τους είναι ομως μικρή και για αυτό δεν συνηθίζεται να βλέπουμε προβλήματα. 

Το οτι δεν υπάρχει διαθεσιμη θέση προσηνεμης παραβολής οταν ξέρεις οτι σε μια νοτιαδουρα θα έχεις πρόβλημα είναι το βασικό ερώτημα, όχι αν φταίει ο καιρός ;)

ΥΓ το βίντεο δεν είναι κατι καινούριο για να γίνει τάχα μου απόδειξη οτι δεν είναι για όλους τους καιρούς προσπαθώντας να δικαιολογηθούν τα αδικαιολογητα. Στην ίδια κατάσταση είχε βρεθεί και το ΛΑΤΩ πριν απο 10 χρόνια. Καρμπον όμως. 

 

Link to comment
Share on other sites

Η Σούδα για τους καπετάνιους της ακτοπλοΐας είναι μία όαση σε σχέση με λιμάνια πχ των Κυκλάδων.Κάποιοι ακτοπλόοι και δη της παλιάς σχολής θα εκτελούσαν αριστερή στροφή με τέτοιο καιρό και πιθανότατα θα έδεναν.Έχει τεράστιο χώρο για μανούβρα και ελιγμούς.

Δείτε τι κάνουν οι καπετάνιοι στη Τήνο με Βοριά και όμοιας έντασης άνεμο...

Ερώτηση.Γιατί δε διαμορφώνουν δύο θέσεις να δένουν τα βαπόρια κάθετα προς τη κεντρική προβλήτα και με τη πλώρη προς τα Δυτικά;Θα εξυπηρετούσαν όταν υπήρχαν τέτοιας διεύθυνσης και έντασης άνεμοι.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πρόβλεψη στο master plan για δύο θέσεις που θα κοιτάνε βορειοδυτικά, αλλά εδώ το λτνχ ξύνεται και αδιαφορεί για την άμεση επισκευή της προβλήτας που εριξε το Πελαγιτης και εδεναν τα πλοία σε τετοιους καιρούς, μεχρι να δούμε επεκταση, θα εχουν παει για σκραπ μεχρι και τα Aero. 

 

Meleti_Soudas_1551388122.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...