Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

2 hours ago, Ermenegildo said:

Τo Harmony και το Kypros λογω και της "κρουαζιέρας" είχαν πάντα κόσμο.

Σλαβόφωνοι και Κύπριοι από/προς Πάτμο/Χάιφα-Αγίους Τόπους. Churching.

Το ταξίδι ήταν απίθανα θαυμάσιο βέβαια...

Edited by georgios express

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Villandry said:

Πάντα υπάρχει ένα αλλά. Ένα πλοίο σαν το ΧΙ με τέτοιες ταχύτητες θα χει τεράστια έξοδα.

Σύμφωνοι αλλά αν παίζει επιδότηση από την Ε.Ε. τότε τα έξοδα θα είναι "κερασμένα by E.U."

15 hours ago, proud_ionian said:

ποσοι επιβατες και ποσα ΙΧ εκτιμουν οι κυπριοι οτι θα ταξιδευουν στη γραμμη; (εχουν κανει μελετες υποθετω και επεισαν την ΕΕ).

Προφανώς για να έχουν κάνει μελέτες, θα έχουν δει πως, τουλάχιστον, δεν θα είναι περισσότεροι οι του πληρώματος από τους επιβάτες σε κάθε ταξίδι. Τόσοι φοιτητές και λοιποί Κύπριοι υπάρχουν στην Αθήνα και την Ρόδο.. την 200άρα - 300άρα ανά δρομολόγιο πιστεύω πως την πιάνουν άνετα.

5 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Το να συνεχίζει το Πάτμος από Καστελόριζο πιστεύω πως θα ήταν καλή λύση.

Αν θέλουν να την κάψουν την γραμμή, τότε ναι, το Πάτμος μπορεί να προσθέσει στις 24 ώρες που κάνει για Καστελόριζο άλλες 11 ακόμα μέχρι την Λεμεσό.
Αλλά μην περιμένουν ιδιαίτερη ανταπόκριση από επιβάτες που θα θελήσουν να ταξιδέψουν μιάμιση μέρα για να πάνε στην Κύπρο.

5 hours ago, polmyt said:

Το θεμα ειναι οτι η Attica δεν θα χαραμιζε ενα τετοιο πλοιο για να το στελνει Κυπρο και να κουβαλαει 100 επιβατες και 10 IX σε καθε δρομολογιο.Δεν μπορω να φανταστω οτι πολυς κοσμος θα προτιμησει τις 48 ωρες ταξιδι σε σχεση με τις 2 του αεροπλανου.

Κι όμως, αν πέφτει η επιδότηση, και θα μπορούσε να έχει μόνο κέρδος (γιατί θα πέσει πολύ προώθηση και αβάντα από τους Κύπριους, στο διαβεβαιώνω) δύσκολα δεν θα περνούσε απαρατήρητο π.χ. από την Μπλου Σταρ. Γι αυτό πρότεινα ένα δρομολόγιο 19 ωρών Πειραιάς - Ρόδος - Κύπρος από ένα πλοίο των 29-30 μιλίων που θα κάνει το ταξίδι για έναν επιβάτη να μπαίνει βράδυ από Πειραιά και να βγαίνει Κύπρο νωρίς το μεσημέρι. Χώρια το 9ωρο Πειραιάς - Ρόδος που, κατά την γνώμη μου, θα σαρώσει.

58 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τώρα υπάρχει όμως και η σύνδεση με τα Ro-Ro της Salamis από Λαύριο και Θεσσαλονίκη για να μεταφέρονται τα φορτηγά (ψυγεία).

Αν υπάρξει ένα Ro-Pax να κάνει Πειραιά - Κύπρο, πίστεψέ με θα υπάρξει φόρμουλα να δουλεύουν την γραμμή συνεργατικά και όχι ανταγωνιστικά. Δεν θα ξαναφήσουν οι Κύπριοι να σβήσει πάλι η επιβατική γραμμή (αν ξεκινήσει) εξαιτίας των Ro-Ro.

16 hours ago, MILTIADIS said:

Συμφωνα με το ποντικι ενδιαφερον για τη γραμμη εδειξε ο ομιλος Γκριμαλντι.

Αν την πάρει ο Μανωλιός, τότε μυρίζει βισεντίνι ή κάνα eurocargo η δουλειά.

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

29-30;;; Κατανάλωση φωτιά, άσε που ούτε καν τα πιάνει κανένα από τα Σταράκια. Τα Eurocargo δεν παίρνουν επιβάτες, μερικούς οδηγούς μόνο. Διαθέσιμο Visentini δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή στον όμιλο Grimaldi, γι' αυτό αγόρασε το Venezia από Ισπανία και έχει συγκεκριμένη γραμμή και ανοιχτό booking. Το ότι "τόσα πλοία έχει, θα τα βολέψει", δεν ισχύει πάντα. 

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miko mission συμφωνω. μου ακουγεται σα λογικη πιθανοτητα, απο τη στιγμη που στην κυπρο πεφτει επιδοτηση, ενω στο θεσσαλονικη σμυρνη, δεν εχει εξασφαλιστει κατι. δε θα αφησει αδιαφορη τη levante.

@.voyagerαν ο Mr G εκρινε οτι η γραμμη θα αφησει καλο χαρτζηλικι και πρεπει να παει, θα εβρισκε και καποιο πλοιο, οπως βρηκε το venezia.

γενικως παντως δεν πιστευω οτι θα δουμε ουτε καποιο νεοτευκτο απο οπουδηποτε, ουτε πλοιο της attica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κυριοι μην κουραζεσθε με την ονοματολογια(ειχαμε τοσο καιρο το θεμα του ΠτΔ στα καναλια ολη μερα :P ).O Μr G υπαρχει ηδη στη συνδεση Πειραια-Λεμεσου εδω και χρονια 1 φορα τη βδομαδα με το Grande Italia και το Fides.Κατι που ελαχιστοι φυσικα θα γνωριζουν στην Ελλαδα ειναι το προγραμμα Grimaldi Freighter Travel δηλαδη μια παροχη με την οποια επιβατες με 'η χωρις ΙΧ μπορουν να ταξιδευουν με πλοια του ομιλου αυτου του τυπου σε οποιαδηποτε γραμμη ανα την υφηλιο.Καποιο τολμηροι το εχουν ηδη πραγματοποιησει .

Μια επιδοτησουλα δεν χαλασε ποτε κανεναν.Για μενα ουτε Σμερνες,ουτε Euroκουτι,ουτε(ειδικα)ολα τα αλλα που ακουστηκαν μπορουν να σταθουν σε μια εποχη που ο κοσμος ταξιδευει με αεροπλανα και που καλα καλα δεν βγαινουν οι γραμμες της Αδριατικης.

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ξέρουμε το πρόγραμμα αλλά δεν έχει σχέση με αυτό το τόπικ και τη φημολογία για παξ πλοίο. Πολύ καλή φάση αν δεν δουλεύει κανείς 😅 
Ενδιαφέρον έχει το θέμα πάντως, να δούμε ποιος θα μπει και με ποιο πλοίο. 

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποια εταιρεία θα κάνει την σύνδεση πειραια-κυπρου? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ας δουμε τα νεοτερα απο το χρυσοπρασινο φυλλο.

το προτεινομενο χρηματοδοτικο σχημα ειναι 5εκ το χρονο για 3 χρονια και μετα βλεπουμε. οι κυπριοι φιλοδοξουν μεχρι το πασχα να προκυρηξουν το διαγωνισμο και ως τις αρχες καλοκαιριου να υπογραψουν συμβασεις.

η κυπρια υπουργος, θα δει θεοχαρη και πλακιωτακη, για απο κοινου προωθηση της γραμμης, αλλα και για να καταληξουν στο λιμανι τερματισμου στην Ελλαδα (κατα το δημοσιευμα δεν ειναι οριστικο οτι θα πιανει πειραια)

 

φοβουνται μηπως:

  • οι εταιριες που εχουν διαβεβαιωσει οτι ενδιαφερονται, κανουν πισω.
  • οι επιβατες παρουν μια φορα το πλοιο, που θα κανει 30ωρες, απλα για την εμπειρια και μετα γυρισουν το αεροπλανο
  • δεν παιρνουν τα ΙΧ, λογω του οτι στην Κυπρο ειναι δεξιοτιμονα και οδηγουν στην αριστερη λωριδα, ενω εδω αντιστροφα.

 

Quote

...Ιnsiders keep reminding that despite the initial enthusiasm over the return of the ferry service concerns are mounting. Among them is whether companies which have voiced interest will actually turn words into deeds.

This is one reason the Deputy Ministry is keeping a low profile on this project until tender offers are submitted and the best investor is selected.

In addition, the unknown factor in the equation is whether there will be interest from travelers to take the ferry option. Will families be willing to spend 30 hours aboard a ship to reach their destination? Or will they take the passenger ferry once for the experience and never again? This outcome would render the project unprofitable.

There is also debate over the cost for ccompanying vehicles with the Ministry of Transport wanting to offer a lower – and more attractive – price.

But the problem here is that Cyprus cars are right-hand drive and those in Greece left-hand drive, so there is a feeling that ferry travelers will opt not to use their own vehicle while on vacation.

απο το https://in-cyprus.com/ και τον φιλελευθερο της κυπρου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τη μια οι επιβάτες που έχουν ψυχολογικά με το αεροπλάνο, την άλλη τα αυτοκίνητα που είναι δεξιοτίμονα...

 

Κλαίω 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοιτάξτε, αν έχει γίνει μία έρευνα με ερωτηματολόγιο στο κοινό που απευθύνεται η γραμμή είναι πολύ πιθανόν να βγήκαν αυτές οι απαντήσεις. Αυτό αφορά η διερεύνηση, αν σε δείγμα 300 ατόμων, κάθε μία από αυτές τις απαντήσεις είχε μεγάλο ποσοστό οφείλουν να το λάβουν υπόψη τους.

Η διερεύνηση δεν είναι του στιλ, την έκανε τη γραμμή κάποτε ο Όμηρος και πέτυχε/απέτυχε. Θα το λαβει κανείς κι αυτό υπόψη, αλλά δε θα βασιστεί εξ ολοκλήρου στην προϊστορία.

Το μόνο που μου φαίνεται όντως αστείο είναι αυτό με τα τιμόνια, ή εγώ είμαι συνηθισμένος με αυτή την εναλλαγή δεξιού αριστερού (όχι στους πολιτικούς χώρους) ή είναι όντως τέτοιο θέμα.

Αν πάλι αυτοί οι τρεις προβληματισμοί προέρχονται από το μυαλό τους, τότε δεν πρέπει να κατηγορουμε τις Ελλαδιτικες κυβερνήσεις αλλά κι άλλες για την αναξιοπιστία τους.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Villandry said:

Το μόνο που μου φαίνεται όντως αστείο είναι αυτό με τα τιμόνια, ή εγώ είμαι συνηθισμένος με αυτή την εναλλαγή δεξιού αριστερού (όχι στους πολιτικούς χώρους) ή είναι όντως τέτοιο θέμα.

 

Λιγάκι off-topic αλλά είναι υπαρκτό αυτό το θέμα. Μπορεί για σένα και για μένα να είναι απλούστατο το να αλλάξεις θέση οδήγησης, αλλά υπάρχει πολύς κόσμος που δε την παλεύει. Από την άλλη βέβαια νομίζω πως σε καμία περίπτωση δε θα είναι αυτό το σημείο που θα κρίνει την εμπορική επιτυχία της γραμμής.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν πήγα για πρώτη φορά στην Αγγλία με τη μηχανή μου το 1993, με το που βγήκα  από το πλοίο στο Ντόβερ σε 1 λεπτό είχα συνηθίσει την οδήγηση μέχρι να βγώ από το λιμάνι, το ίδιο και όταν κάθησα για δουλειά στο Λονδίνο για τρία χρόνια, μόλις αγόρασα αυτοκίνητο σε 1 λεπτό πάλι είχα προσαρμοστεί...δεν πιστεύω πως είμαι πιο ικανός από τους υπόλοιπους μη δεξιοτίμονους Ευρωπαίους ή τους συμπατριώτες μας, αλλά δεν μπορώ να διαβάζω τέτοιες μπούρδες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...