Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

22 hours ago, proud_ionian said:

Ενα πλοιο σπαρτιατικο, τριτοκοσμικης πλοιοκτησιας και τριτοκοσμικου πληρωματος, που ερχεται απο το πουθενα να κανει τα δρομολογια.

Πραγματικα δεν βρισκω λογο καποιος επιβατης να μπει σε αυτην την ταλαιπωρια

Την επιτυχία ενός εγχειρήματος δεν την καθορίζει απαραίτητα το πλοίο, η πλοικτησία ή το πλήρωμα (Μην ξεχνάμε ότι δεν κάνει το ράσο τον παπά.), αλλά η σχέση ποιότητας-τιμής-χρόνου. Ποιότητα προφανώς εννοούμε το πλοίο το ίδιο, αλλά και η ποιότητα της εμπειρίας ενός ταξιδιού με το εν λόγω πλοίο ή την εν λόγω εταιρεία. Έπειτα είναι η τιμή, οι οποία ποικίλλει από ναύλο σε ναύλο και ο χρόνος ταξιδιού. Ευτυχώς και τα τρία μπορούν να υπολογιστούν μέσω της εφαρμογής Rome2rio, με την οποία μπορείς εύκολα να υπολογίσεις τα δύο τελευταία (δυστυχώς δεν μπορείς να υπολογίσεις την ποιότητα, αλλά μην ανυσηχείτε, έχω κι άλλον άσο στο μανίκι μου.). Μέχρι σήμερα για να πας από Αθήνα για Κύπρο είχες 3 επιλογές:

  1. Πτήση προς Λάρνακα
  2. Πτήση προς Ercan (κατεχόμενα, δεν ξέρω πως λέγεται η περιοχή στα Ελληνικά.), άμα είσαι σκληρό καρύδι.
  3. Άμα είσαι ακόμη πιο σκηρό καρύδι, μπορείς να πάρεις τον αυτοκινητόδρομο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, κι από κει να βγεις στην Εγνατία (τον αυτοκινητόδρομο, όχι την Οδό Εγνατία της Θεσσαλονίκης), προς Αλεξανδρούπολη, να βγεις στο τελωνείο στους Κήπους, να διασχίσεις τον Έβρο, να πας Κωνσταντινούπολη, κι από κει να κατέβεις Προύσα, Ικόνιο και αφού φτάσεις στα νότια παράλια (Taşucu) να πάρεις το πλοίο προς Κυρήνεια και να βγεις στα κατεχόμενα. (Το Rome2rio το δρομολόγιο με λεωφορείο, παρόλο τα πλοία που συνδέουν την Τουρκία με την Κύπρο παίρνουν οχήματα.)

Φυσικά υπάρχει και το αεροδρόμιο της Πάφου, αλλά το Rome2rio δεν αναφέρει πτήσεις. 

Τώρα έχεις και μία τέταρτη, να πάρεις το πλοίο και να μεταφέρεις και το αυτοκίνητό σου από Πειραιά για Λεμεσό. Έχουμε αναλύσει και πιο πάνω το site της εταιρείας.

On 5/5/2022 at 6:59 PM, JTEDimandix said:
  1. Όλη η ιστοσελίδα είναι ένα URL, μικρό το κακό, αλλά ήθελα να το αναφέρω
  2. Η εταιρεία φαίνεται να εδρεύει στη Λεμεσό και αναφέρει έναν ταχυδρομικό κώδικα (Δεν θα αναφέρω ακριβώς που είναι για λόγους ιδιωτικότητας.), του οποίου η αναζήτηση σύμφωνα με τα Κυπριακά Ταχύδρομεία με έβγαλε στα Κάτω Πολεμίδια (δεν ξέρω πού ακριβώς, δεν ξεκαθαρίζει διεύθυνση.). Από ότι κατάλαβα μάλλον πρόκειται για Προάστιο της Λεμεσού, το οποίο απέχει οδικώς ~69 χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο της Πάφου (και η οδήγηση διαρκεί 44' χωρίς κίνηση) και ο δρόμος ο ίδιος είναι αρκετά ευπροσπέλαστος (είναι λίγο απότομος σε μερικά σημεία αλλά όχι στο μεγαλύτερο μέρος του), ενώ ο Αυτοκινητόδρομος 1 περνάει από εκεί (Άρα εξασφαλίζεται εύκολη πρόσβαση και από Λευκωσία). (Αυτά σας τα λέω καθαρά για να καταλάβετε που βρίσκονται τα Κάτω Πολεμίδια.)
  3. Η ιστοσελίδα δεν ξεκαθαρίζει τα πρόσωπα που βρίσκονται πίσω από την εταιρεία, το μόνο που αναφέρει πατώντας το "σχετικά με εμάς" είναι ένα ξερό "Είμαστε η εταιρεία Scandro Holding LTD. Η Ίδρυση μας έγινε το 2022 με απώτερο σκοπό η εξυπηρέτηση της θαλάσσιας σύνδεσης μεταξύ Κύπρου - Ελλάδας."
  4. Η κράτηση γίνεται μέσω εξωτερικής ιστοσελίδας (topkinisis νομίζω λέγεται) και όχι μέσω της ίδιας της Scandro. 
  5. Τα Ελληνικά τους είναι ολίγον τι για κλάματα.
  6. Δεν αναφέρουν πληροφορίες για το Daleela, όπως όλες οι εταιρείες (τι ταχύτητα πιάνει, τι χωρητικότητα σε επιβάτες και οχήματα έχει, διαστάσεις, κλπ.), μόνο δύο φωτογραφίες (Και στις δύο εμφανίζεται με διαφορετικά σινιάλα), οι οποίες είναι φως φανάρι ότι είναι κλεμμένες
  7. Αποφάσισα να γκουγκλάρω τι λογιών καράβι είναι το Daleela, αλλά απογοητεύτηκα από την απουσία κατάλληλων αποτελεσμάτων. Αν κάποιος έχει θα χαρώ πολύ να το δω.

Λαμβάνωντας υπόψιν τα παραπάνω, θα έλεγα ότι το σάιτ τους είναι δείχνει πολύ τεμπέλικο και επειδή συνήθως μια εικόνα λέει χίλιες λέξεις μάλλον η εταιρεία δεν θα είναι και η πιο αξιόπιστη. Δεν ξέρω για σας, πάντως μάλλον το αεροπλάνο θα είναι πολύ καλύτερη επιλογή για όσους δεν έχουν δικό τους ΙΧ. Για αυτούς που έχουν ΙΧ θα είναι λίγο πρόβλημα, πάντως εγώ αν είχα θα προτιμούσα να πάω από Τουρκία προς Κυρήνεια κι ας περνούσα από τα κατεχόμενα με ότι αυτό συνεπάγεται. (Δεν ξέρω, δε, με σιγουριά τι παίζεται με την Akgunler Denizcilik που εκτελεί τα εν λόγω δρομολόγια, οπότε δεν μπορώ και να πω πως είναι σαν εταιρεία, καθώς δεν έχει σάιτ. ).

Κρίνοντας από τα παραπάνω, μάλλον έπεσα μέσα. Τώρα ας δούμε τις εναλλακτικές:

  1. Στην πτήση προς Λάρνακα έχουμε: 4 ω και 51' ταξιδιού και κόστος €46 - €143 (Λαμβάνωντας υπόψιν και το μετρό από Μοναστηράκι για Αεροδρόμιο και το λεωφορείο από Αεροδρόμιο Λάρνακας προς το κέντρο.). Αυτό μας δίνει μια μέση τιμή 94,5 ευρώ, την οποία θα χρησιμοποιήσουμε για να βαθμολογήσομεν. Τώρα δεν θα κάτσω να αξιολογήσω κάθε εταιρεία γιατί δεν έχω τον απαραίτητο χρόνο, αλλά θα είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ. (Κοινώς: Αναγκαστικά θα χρησιμοποιήσω το ScamAdviser) Aegean: 8/9 (4,44 με άριστα το 5), Wizz Air: 4/7 (2,86 στα 5), Cyprus Airways: 5/6 (4,17 στα 5) και Gulf Air: 3 στα 7 (2,14 στα 5) Καλά, την Sky Express δεν την αξιολογώ καν, γιατί ενώ όλες έβγαλαν 100/100 trustscore, η Sky κόπηκε με 71 και κρίθηκε risky.:D Ας βάλουμε στην εξίσωση και τον απολύτως αξιόπιστο ΟΑΣΑ , αλλά και την "εύπεπτη":lol: Cyprus Public Transport που διαχειρίζεται τα λεωφορεία στην Μεγαλόνησο. 464,8311897106108
  2. Στην πτήση προς Ercan έχουμε: 6 ω και 43' ταξιδιού και κόστος €112 - €274 (Δεν υπάρχουν απ' ευθείας πτήσεις από Αθήνα για... ευνόητους λόγους.:P, αλλά δεν υπάρχουν ούτε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ούτε καν ταξί, αναγκαστικά για να πας Λευκωσία από εκεί θα πρέπει να νοικιάσεις αυτοκίνητο.). Η μέση τιμή είναι 193 €. Την Aegean την είδαμε παραπάνω, αλλά δεν υπάρχουν απευθείας πτήσεις, όπως είπαμε, υπάρχει ή συνδυασμός Aegean-Turkish με ενδιάμεσο Κωνσταντινούπολη, Antalya (Επίσης δεν ξέρω πως λέγεται.), Άγκυρα Σμύρνη, ή Adana, μόνο Turkish ή Μόνο Pegasus. H Turkish έχει κοπεί και η Pegasus έχει μόνο 6 στα 9 
  3. Στο λεωφορείο+οχηματαγωγό έχουμε: 38 ώρες και 13' ταξιδιού και κόστος 33 έως 44 ευρώ. Αλλά δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, καθώς ο χρόνος είναι κατά πολύ μεγαλύτερος.
  4. Με το Daleela έχουμε: 30 ώρες ταξιδιού και τιμές μέχρι 50 ευρώ, αλλά τι να το κάνεις όταν έχεις πιο γρήγορες και πιο αξιόπιστες επιλογές;

Συνεπώς, ναι, τονίζω για άλλη μια φορά ότι το εγχείρημα είναι καταδικασμένο και ότι το μέλλον του είναι ανύπαρκτο. Εκτός κι αν κερδίσει τους οδηγούς που δεν θέλουν να διασχίζουν την Τουρκία και κατά συνέπεια τα κατεχόμενα, αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω οι υπεύθυνοι της Scandro να βάλλουν τα δυνατά τους και η αρχή να πετύχει. 

 

Υ.Γ. Ο ορισμός "Τρίτος Κόσμος" αναφερόνταν στις χώρες που δεν συμμάχησαν ούτε με τις ΗΠΑ, ούτε με την ΕΣΣΔ στον 1ο Ψυχρό Πόλεμο (Όλοι ξέρουμε ποιος είναι ο δεύτερος.) και η χρήση του στις υποανάπτυκτες χώρες είναι ολίγον τι αυθαίρετος. Το Human Development Index είναι πιο ακριβές.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είδα χθες τη δεύτερη άφιξη του πλοίου στον Πειραιά. Πραγματικά πολύ εντυπωσιακό γιαπωνέζικο σκαρί. Τώρα όσον αφορά την πίτα κ το μερίδιο επιβατών δεν γνωρίζω, αυτό πάντως που είδα χθες στην "παγοδα" κ με εντυπωσίασε ήταν μια δεξιοτιμονη Lexus που βγήκε από το παπορο. Σε κάθε περίπτωση άπαξ κ πέφτει η επιδότηση κ οι προκρατησεις για το δηλωθεν πρωτόκολλο του πλοίου πάνε καλά (που πάνε κρίνοντας από το ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμες δικλινες καμπίνες πια),  όλα ΟΚ. 

Το πλοίο μπήκε με ρυμουλκο χθες στον λιμάνι (το Πρωτοπορος νομίζω), ενώ στο vhs νομίζω άκουσα κ κάποιους διαλογους στα αραβικά 🙂

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...