Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

21 minutes ago, cyclades_shipping said:

Αν δεν κάνω λάθος επιτρέπεται να υπάρχει μια στάση με την προϋπόθεση όμως οι επιβάτες από Κύπρο να μην μπορούν να αποβιβαστούν-επιβιβαστούν σε αυτην από και προς Κύπρο.

Νομίζω το ανάποδο ισχύει. Ο επιβάτης για η από Κύπρο θα μπορούσε να επιβιβαστεί/αποβιβαστει στον ενδιάμεσο λιμένα. Ο επιβάτες από Πειραιά παλι όχι. Εξάλλου το ίδιο γίνεται στα δρομολόγιά των Superfast I/II από Πάτρα για Ηγουμενίτσα- Κέρκυρα- Μπάρι. Από Πάτρα δεν μπορεί να αποβιβαστει κόσμος σε Ηγουμενίτσα κ Κέρκυρα. Από Μπάρι όμως μπορεί.

Όσο για τις καμπίνες και τους υπαινιγμούς του JTEDimandix, στα περισσότερα δρομολόγια ήταν πράγματι "sold out"😉, σύμφωνα και με αναφορές 2 φίλων που ταξίδεψαν. Και η γραμμή γενικά στην Κύπρο διαφημίστηκε (στην Ελλάδα  παλι θα μπορούσε περισσότερο, αν και γενικά έγιναν κάποια εθιμοτυπικα και από ελληνικής πλευράς στο πρώτο δρομολόγιο).

Νομίζω πως θα τη δούμε και το 2023 τη γραμμή.

Edit:  Και κάτι ακόμα, όταν έγινε στη Χάιφα το περιστατικό με τον Αρίωνα το 1982, υπήρχε εμφύλιος πόλεμος στο Λίβανο κ εισβολή του Ισραήλ στη χώρα. Επιπλέον οι σχέσεις Ελλάδος- Ισραήλ ήταν από ανύπαρκτες ως εχθρικές (ή κυβέρνηση του Ανδρέα ακολουθούσε εντελώς φιλοαραβικη πολιτική).

Πάντως για να λειτουργική  προέκταση προς Χάιφα και να μπορούν να γίνονται 2 δρομολόγιά από/προς Πειραιά χρειάζεται σαφεστερα γρηγοροτερο πλοίο 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

9 hours ago, cyclades_shipping said:

προβλήματα με τα τελωνεία στα νησιά κτλ

Σαφέστατα θα χρειάζονταν νορμάλ επανδρωμένες τελωνειακες αρχες στον οποιο υπάρχοντα ενδιάμεσο λιμένα (π.χ. Ηράκλειο, Ρόδος). Ας μην ξεχνάμε ότι η Κύπρος δεν ανήκει στη ζώνη Schengen

Link to comment
Share on other sites

 

16 hours ago, Shippihs said:

Στάσεις=αύξηση χρόνου ταξιδιού=παίρνω αεροπλάνο

Όχι απαραίτητα. Και στην Ιταλία οι στάσεις στην Ηγουμενίτσα και την Κέρκυρα προφανώς αυξάνουν τον χρόνο ταξιδιού από Πάτρα. Αλλά όπως προαναφέρθηκε δεν παίρνεις το πλοίο για να πας από Πάτρα για Ηγουμενίτσα, το κάθε λιμάνι έχει αυτοκέφαλο ταμείο.  Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει γέφυρα Ρίο - Αντιρρίο και Ιόνια Οδός και μάλιστα με αξιόλογη διατομή σε αντίθεση με πριν χρόνια που δεν είχαν φτιαχτεί. Κανένας με σώας τας φρένας δεν θα έπαιρνε πλοίο για να διασχίσει το Ιόνιο από  Πελοπόννησο για Ήπειρο.

16 hours ago, Shippihs said:

Είμαστε καλά ,συγκρινουμε τη δυναμική της κίνησης στη Μάγχη με αυτή του Ελλάδα-Κυπρος;;; Ξέρεις πόσο περισσότερο εμπόριο υπάρχει εκεί σε σχέση με εδώ; Επίσης το Αρίων είναι μια ιστορία πολλά χρόνια πριν υπο άλλες συνθήκες. Δεύτερο επίσης, αν δεν υπάρχουν φορτία στο Ισραήλ, η Σαλαμίς ,μια εταιρία με τόση εμπειρία στο συγκεκριμένο τμήμα ,κάτι κάνει λάθος και έχει πλοιο στο Ισραήλ;

Γι' αυτό τον λόγο είπα αυτό:

17 hours ago, JTEDimandix said:

Σίγουρα ο μεταφορικός όγκος θα είναι πιο μικρός,

Εστίαζα στην διαφορετική κατεύθυνση οδήγησης και όχι στον κυκλοφορικό φόρτο, που όντως δεν συγκρίνεται. 

Προφανώς η Σαλαμίς (Η οποία είναι γενικά πιο αξιόπιστη από την Scandro, μη σας πω πως θα την περίμενα αυτήν να έμπαινε στο διαγωνισμό και να ξαναέπαιρνε επιβατηγό πλοίο, όπως έκανε παλιά με το Νήσος Κύπρος πρώην Όμηρος.) δεν κάνει λάθος εάν η γραμμή της είναι κερδοφόρα. Ξεχνάμε, όμως, ότι το αντικείμενο της Σαλαμίς (Τουλάχιστον μέχρι στιγμής και τα τελευταία 20 χρόνια.) είναι τα φορτηγά πλοία (Ro-Ro) τα οποία πρέπει να υπάρχουν γιατί δεν γίνεται και να μην έχουμε logistics. Από την άλλη, αυτό που εμποδίζει τους απλούς Έλληνες να πάνε Ισραήλ πλην των προσκυνητών στους Αγίους Τόπους είναι ότι πολύ απλά φοβούνται λόγω της γνωστής διαμάχης (Θα το αναλύσω εκτενέστερα παρακάτω).

17 hours ago, Shippihs said:

Δεν καταλαβαίνω επίσης αυτή τη μανία σας(το χω δει σε και σε άλλα τοπικς) να βγάζετε συμπεράσματα για τις εταιρίες μέσω του τρόπου στησίματος της ιστοσελίδας. Μερικές από τις πιο καταξιωμένες εταιρίες του φορτηγου κλάδου έχουν σάιτ που ειναι λες και τα έφτιαξαν πίνοντας καφε. Τι σημαίνει αυτό , ότι δεν ξέρουν τη δουλειά τους;

Ας πούμε πως είναι μια ιδιοτροπία μου (Η λέξη "μανία" είναι λίγο βαριά). Και δεν κοιτάζω τον τρόπο στησίματος της ιστοσελίδας, απλώς βλέπω πολύ απλά στοιχεία μέσω της ιστοσελίδας και βγάζω συμπεράσματα. Προφανώς και δεν ανοίγω την σελίδα, διαβάζω την αρχική και μετά το κλείνω. Βλέπω αποτελέσματα από Google του url της (Δεν ανοίγω την ιστοσελίδα να τα διαβάσω όλα γιατί παίρνει πολύ χρόνο, μόνο την πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων.) και κοιτάζω κακό συντακτικό, παραπλανητικό κείμενο (εάν π.χ. γράφει "η καλύτερη εταιρεία της Ευρώπης" ή "μοναδικές υπηρεσίες".), εάν "στέκει" με βάσει την κοινή λογική και άλλα τα οποία δεν θα αναφερθώ σε αυτά, αλλά τα έχω δει σε σάιτ γενικά και όχι μόνο σε ακτοπλοϊκές εταιρείες. Και δεν βλέπω 1-2 ατέλειες και λέω "Η εταιρεία είναι μούφα", όσο πιο πολλές ατέλειες συναντήσω τόσο λιγότερη είναι η αξιοπιστία.

Γενικότερα είναι ένα θέμα που με ζόρισε, μιας και τις πρώτες φορές το έκανα με υποτυπώδη τρόπο. Ακόμη και τώρα, όμως, για μένα η Scandro είναι μια εταιρεία που έχει θέματα οργάνωσης (Δεν θα έλεγα ότι είναι κακή εταιρεία, απλώς ανοργάνωτη.). Αυτό, λοιπόν, που είδα ήταν έλειψη τόνων σε κείμενο (Κάτι που σε σοβαρές εταιρείες πολύ απλά δεν γίνεται καθώς δείχνει αντι-επαγγελματισμό.), κενό ανάμεσα σε λέξεις και σημεία στίξης και λόγος κειμένου με κεφαλαία. Μπορεί να φαίνεται περίεργο ότι μου ξινίζουν αυτά, αλλά όταν βλέπεις μια εταιρεία που καλά-καλά συντακτικό δεν ξέρει, πως να την εμπιστευτείς για να ταξιδέψεις;

Σαφέστατα οι εταιρείες που αναφέρατε επειδή έχουν κακογραμμένα σάιτ δεν είναι απαραίτητα αναξιόπιστες. Το θέμα δεν είναι ασπρόμαυρο, υπάρχουν καλές, μέτριες και κακές ιστοσελίδες. Κανένας δεν είναι 100% τέλειος, είναι αναπόφευκτο, λοιπόν, και η πιο αξιόπιστη ιστοσελίδα και συνεπώς η υπηρεσία της να έχει ατέλεις. Εάν είναι 1-2 ή 3 δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Μόνο που στην περίπτωση της Scandro αυτές ήταν 5. Και επειδή για λόγους χρόνου κοιτάζω μόνο την πρώτη σελίδα, η οποία στο site που χρησιμοποιώ (Παρεμπιπτόντως, ούτε αυτό δείχνει να έχει καλό στήσιμο, αλλά είναι γενικά αξιόπιστο.), η οποία δείχνει 10 αποτελέσματα ανά σελίδα τότε εάν τα 5 είναι σκάρτα τότε η αξιοπιστία έχει μειωθεί κατά πολύ. Οκ, τότε είναι μέτρια, αλλά πιστεύω ότι υπάρχουν και καλύτερες εταιρείες στην πιάτσα. Πέραν της ιστοσελίδας, βλέπουμε ένα πλοίο σπαρτιάτικο στο οποίο δεν έκανε ούτε μία επένδυση πλην της απόκτησής του και ούτε καν του άλλαξε σινιάλα, έστω και πρόχειρα. Από την άλλη προσωπικά πιστεύω ότι οι Γιαπωνέζοι είναι εξπέρ στα ferries (Αν και πάλι δεν τους θεωρώ απόλυτες αυθεντίες.), αλλά αυτό από μόνο του δεν είναι αρκετό για να σώσει την κατάσταση. 

15 hours ago, pilot said:

Νομίζω πως θα τη δούμε και το 2023 τη γραμμή.

Μακάρι, για να μην λέτε ότι είμαι κακός πιστεύω χωρίς δεύτερη σκέψη το ότι εάν η κίνηση είναι καλή, τότε η γραμμή είναι κερδοφόρα. Αυτό που - προσωπικά - επιθυμώ είναι η γραμμή να γίνει από κάποια καθιερωμένη εταιρεία που σέβεται τον επιβάτη, το πλοίο και τους ναυτεργάτες της, όπως πχ την Attica ή την Salamis.

16 hours ago, pilot said:

όταν έγινε στη Χάιφα το περιστατικό με τον Αρίωνα το 1982, υπήρχε εμφύλιος πόλεμος στο Λίβανο κ εισβολή του Ισραήλ στη χώρα. Επιπλέον οι σχέσεις Ελλάδος- Ισραήλ ήταν από ανύπαρκτες ως εχθρικές (ή κυβέρνηση του Ανδρέα ακολουθούσε εντελώς φιλοαραβικη πολιτική).

Όντας λάτρης του παλιού, καλού ΠΑΣΟΚ γνωρίζω καλά ότι ο Ανδρέας είχε καλές σχέσεις με την Παλαιστίνη, μάλιστα είχε συναντηθεί και με τον Αραφάτ. Δεν γνωρίζω εάν την αναγνώρισε και ως ανεξάρτητο κράτος, πάντως τότε δεν ήταν ακόμη Non-UN member observer. Αργότερα, φυσικά, η συνθήκες άλλαξαν, αλλά οι πιο κοντινοί μου γνωστοί είναι κι αυτοί υπέρ του Παλαιστηνιακού και κατ' εμέ πολλοί Έλληνες είναι το ίδιο, άσχετα με το τι πιστεύουν οι κυβερνήσεις (Όπως αντίστοιχα και στην Τουρκία που παρόλο που η κυβέρνησή τους αρνείται επειδικτηκά την γενοκτονία των Ελλήνων, υπάρχουν ουκ ολίγοι Τούρκοι ιστορικοί που ξέρουν ότι συνέβη.)

6 hours ago, pilot said:

Σαφέστατα θα χρειάζονταν νορμάλ επανδρωμένες τελωνειακες αρχες στον οποιο υπάρχοντα ενδιάμεσο λιμένα (π.χ. Ηράκλειο, Ρόδος). Ας μην ξεχνάμε ότι η Κύπρος δεν ανήκει στη ζώνη Schengen

Ναι, το είχα ξεχάσει αυτό. Νομίζω λόγω του Κυπριακού συμβαίνει αυτό, αλλά δεν είμαι και σίγουρος (Μπορεί και στο κοντινό μέλλον να μπει.). Βέβαια τόσα κρουαζιερόπλοια έρχονται από κει στα εν λόγω λιμάνια, οπότε δεν είναι τρελό πρόβλημα, απλώς θέλει οργάνωση. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, JTEDimandix said:

. Νομίζω λόγω του Κυπριακού συμβαίνει αυτό, αλλά δεν είμαι και σίγουρος

Ακριβώς λόγω του κυπριακου δεν είναι ακόμα η χώρα μέλος της ζώνης Schengen. Αν και η χώρα έχει κάνει αίτηση για συμπερίληψη στη ζώνη, θεωρείται ότι δεν "ελέγχει πλήρως τα σύνορά της", οπότε δεν είναι προς το παρόν μέλος. Πάντως και η κοινή γνώμη και τα πολιτικά κόμματα στην Κύπρο είναι μάλλον διχασμένα σε αυτό το θέμα, γιατί τυχόν ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Schengen θα σήμαινε πιο ασφυκτικοί έλεγχοι για είσοδο στα κατεχόμενα (και αντιστροφως από τα κατεχόμενα στα ελεύθερα εδάφη βέβαια) και σκλήρυνση της στάσης της Τουρκίας από πολλές απόψεις. Και η μη ένταξη νομίζω πως μαλλον βολεύει πολλούς ένθεν κ ένθεν της πράσινης γραμμης

4 hours ago, JTEDimandix said:

Ανδρέας είχε καλές σχέσεις με την Παλαιστίνη, μάλιστα είχε συναντηθεί και με τον Αραφάτ

Οχι απλά είχαν συναντηθεί, αλλά η κυβέρνηση του Ανδρέα είχε πρωτοστατησει στον να διαφύγει ο Αραφάτ και πολλά στελέχη της PLO από τη Βηρυτό το 1982, στέλνοντας πλοία τα οποία τους μετέφεραν αρχικά προς Ελλάδα, αλλά τελικά κατέληξαν στην Τύνιδα. Τα πλοία ήταν αν θυμάμαι καλά τα 'Αριων' κ 'Οδυσσέας Ελύτης'

14 minutes ago, pilot said:

Τα πλοία ήταν αν θυμάμαι καλά τα 'Αριων' κ 'Οδυσσέας Ελύτης'

Διόρθωση: το Αρίων δεν ήταν σίγουρα γιατί είχε ήδη ανατιναχτεί με βόμβα (το Δεκέμβριο του 1981). Ήταν σίγουρα το Οδυσσέας Ελύτης (το οποίο τότε btw εκανε δρομολόγια προς Κύπρο- Χαιφα) και άλλα 2 ελληνικά πλοία που μου διαφεύγουν τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τη ζώνη Σέγκεν και την Κυπρο είναι αλήθεια πως οι Κύπριοι είναι αντίθετοι στην ένταξη καθώς οι ανάγκες για βενζίνες, ψώνια, κτλ εξυπηρετούνται από τα κατεχόμενα μιας οι τιμές είναι τραγικά φθηνότερες σε σχέση με την Κυπρο και με τυχόν ένταξή τους θα κοπουν αυτά μαχαίρι. 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, JTEDimandix said:

Όντας λάτρης του παλιού, καλού ΠΑΣΟΚ γνωρίζω καλά ότι ο Ανδρέας είχε καλές σχέσεις με την Παλαιστίνη, μάλιστα είχε συναντηθεί και με τον Αραφάτ. Δεν γνωρίζω εάν την αναγνώρισε και ως ανεξάρτητο κράτος, πάντως τότε δεν ήταν ακόμη Non-UN member observer. Αργότερα, φυσικά, η συνθήκες άλλαξαν, αλλά οι πιο κοντινοί μου γνωστοί είναι κι αυτοί υπέρ του Παλαιστηνιακού και κατ' εμέ πολλοί Έλληνες είναι το ίδιο, άσχετα με το τι πιστεύουν οι κυβερνήσεις (Όπως αντίστοιχα και στην Τουρκία που παρόλο που η κυβέρνησή τους αρνείται επειδικτηκά την γενοκτονία των Ελλήνων, υπάρχουν ουκ ολίγοι Τούρκοι ιστορικοί που ξέρουν ότι συνέβη.)

Δεν είχε αναγνωρίσει ο Αντρέας την Παλαιστίνη. Το 2015 η Βουλή αναγνώρισε "παλαιστινιακό κράτος" όχι "το παλαιστινιακό κράτος", αναγνώρισε ουσιαστικά επίσημα το δικαίωμα της Παλαιστίνης στη λύση δύο κρατών. Ακόμα και η τωρινή κυβέρνηση με δηλώσεις του Δένδια τάσσεται υπέρ της λύσης δύο κρατών στα σύνορα του 67. Από τότε (και για να μη βγω οφ-τόπικ) πολλά έχουν αλλάξει με πρώτο και σημαντικότερο ότι η Ελλάδα έχει επίσημες διπλωματικές σχέσεις με το Ισραήλ (Η Ελλάδα απέκτησε επίσημες διπλωματικές σχέσεις με το Ισραήλ το 1990. Μέχρι τότε δεν υπήρχε διπλωματική αποστολή του Ισραήλ στη χώρα και το ρόλο του "πρέσβη" έπαιζαν ανεπίσημα οι κατά τόπους Ισραηλίτικες κοινότητες και το ΚΙΣ) που δεν είχε ούτε με τα γεγονότα του 1982 ούτε κατά την αποστολή του Αρίων. 

Οι Ισραηλινοί πολίτες που επισκέπτονται τη χώρας μας κάθε χρόνο αυξάνονται αλλά θα διακινδυνεύσω μια αυθαίρετη πρόβλεψη και θα πω πως δεν ξέρω κατά πόσο μια ενδεχόμενη προέκταση προς το Ισραήλ θα τους εξυπηρετούσε μιας και προτιμούν κυρίως ορεινούς/χειμερινούς προορισμούς.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Ssiap21 said:

Οι Ισραηλινοί πολίτες που επισκέπτονται τη χώρας μας κάθε χρόνο αυξάνονται αλλά θα διακινδυνεύσω μια αυθαίρετη πρόβλεψη και θα πω πως δεν ξέρω κατά πόσο μια ενδεχόμενη προέκταση προς το Ισραήλ θα τους εξυπηρετούσε μιας και προτιμούν κυρίως ορεινούς/χειμερινούς προορισμούς.

Αυτό είναι γεγονός, κι εδώ στην Κρήτη δεν είναι και λίγοι. Βέβαια δεν είναι και λίγοι ούτε οι Έλληνες που ακόμη και σήμερα έχουν φιλοαραβικές (ή ακόμη και αντισημιτικές) τάσεις. 

Φεύγοντας από το off-topic, θα μου επιτρέψετε να πω ότι από πλευράς των Ισραηλινών θα ήταν χρήσιμο ένα πλοίο προς Κύπρο για να μην πάνε μέσω χερσαίας μεταφοράς (Λόγω του ότι ακόμη και σήμερα δεν τα πάνε καλά με τους Λιβανέζους-χειρότερα από ότι εμείς με την Τουρκία και για να μπορούν, φυσικά, να παίρνουν και τα αυτοκίνητά τους. Για χειμερινούς προορισμούς δεν είμαι και τόσο σίγουρος, πάντως αυτοί που έρχονται Κρήτη έρχονται καλοκαίρι, αλλά θα μου πείτε -εύλογα- ότι η Κρήτη τον χειμώνα είναι νησί-φάντασμα.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Ssiap21 said:

Οι Ισραηλινοί πολίτες που επισκέπτονται τη χώρας μας κάθε χρόνο αυξάνονται αλλά θα διακινδυνεύσω μια αυθαίρετη πρόβλεψη και θα πω πως δεν ξέρω κατά πόσο μια ενδεχόμενη προέκταση προς το Ισραήλ θα τους εξυπηρετούσε μιας και προτιμούν κυρίως ορεινούς/χειμερινούς προορισμούς.

Πάντως στη Ρόδο που γνωρίζω από πρώτο χέρι από Μάρτιο μέχρι και τέλη Οκτωβρίου υπάρχουν 4 πτήσεις την ημέρα από Τελ Αβίβ. Και εάν μάλιστα υπήρχε μακροπνοο πλάνο για 12μηνο τουρισμό στο νησί θα ερχόντουσαν κ το Γενάρη που λέει ο λόγος. Δε νομίζω ότι προτιμούν μόνο ορεινούς/χειμερινούς προορισμούς. Στην Κύπρο π.χ υπάρχει ρεύμα Ισραηλινών τουριστών όλο το χρόνο. Πλάκα πλάκα μια ακτοπλοϊκή γραμμή έστω και εποχιακή Ρόδος- Λεμεσός- Ασντοντ ή Χαιφα (χωρίς προεπέκταση προς Πειραιά), ίσως και να ήταν βιώσιμη 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παίζει αλλαγή πλοίου?

Quote

Ίσως αλλαγή πλοίου

Η εταιρεία θα αποφασίσει εάν τα δρομολογια θα εκτελούνται από το DELEELA όπως και πέρσι ή εάν θα επιλεγεί κάποιο άλλο πλοίο της εταιρείας σημείωσε ο κ. Μιχαήλ.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κάπως έτσι! Επιπλέον, ο προηγούμενος υφυπουργός Ναυτιλιας Κύπρου είχε αφήσει και αιχμές για έξτρα λιμενικα κόστη στη Λεμεσό (π.χ αναγκαστική λειτουργία shuttle bus, κλπ).

Πάντως με βάση το δημοσίευμα που παραπέμπει ο spiroszante υπονοείται μαλλον πως 1 δρομολόγιο θα γίνεται προς Λεμεσό και 1 προς Λάρνακα 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ανάρπαστα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για Ελλάδα, 4000 κρατήσεις από την πρώτη μέρα

Quote

Στα φόρτε της η προπώληση εισιτηρίων για όσους επιθυμούν να σαλπάρουν προς την Ελλάδα.

Ρεκόρ καταγράφεται από τις πρώτες κιόλας ώρες αφότου και άνοιξε η διαδικτυακή πύλη των κρατήσεων, με τις θέσεις ήδη να είναι περιορισμένες. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον καταγράφεται τους μήνες αιχμής.

Στο φετινό δρομολόγιο θέση παίρνει και το λιμάνι της Λάρνακας με οκτώ διαδρομές προς την Ελλάδα. Το πρώτο πλοίο από το λιμάνι Λεμεσού θα σαλπάρει στις 31 Μαΐου, ενώ από το λιμάνι Λάρνακας στις 27 Ιουλίου.

Έχουν εξαντληθεί οι δίκλινες και οι μονόκλινες. Τα νούμερα δείχνουν ότι τουλάχιστον από την πλευρά τη δική μας αλλά και το Υφυπουργείο γίνονται προσπάθειες για να υπάρχει ότι καλύτερο”.

Όσον αφορά τις τιμές των εισιτηρίων αυτές διαφέρουν από λιμάνι σε λιμάνι λόγω των φορολογικών επιβαρύνσεων.

Τα κόμιστρα για έναν ενήλικα μετ` επιστροφής από το Λιμάνι Λεμεσού, σε αεροπορική καρέκλα κοστίζει €75,98, μονόκλινη καμπίνα €145,98.

Μικρή ωστόσο η διαφορά από το Λιμάνι Λάρνακας: αεροπορική καρέκλα €68,60, μονόκλινη καμπίνα €138,60

Αίσθηση προκαλεί το γεγονός αν κάποιος επιβάτης επιλέξει να ταξιδέψει με το ποδήλατο, η τιμή οποίου και στα δύο λιμάνια είναι στα 94 σεντς.

Ιδιαίτερα αυξημένο δε το ενδιαφέρον όσων επιθυμούν να ταξιδέψουν με τα ιδιωτικά τους οχήματα.

 

Link to comment
Share on other sites

1. Μήπως η εταιρεία να σκεφθεί το ενδεχόμενο ετήσιας δρομολόγησης του πλοίου, έστω και με ένα δρομολόγιο την εβδομάδα?

2. Ακούγεται ίσως τρελό, αλλά μηπως θα μπορούσε να χωρέσει του μήνες αιχμής και δευτερο πλοιο στη γραμμή, με 1 δρομολόγιο την εβδομάδα Πειραιάς- Λεμεσός (Λάρνακα) - Χάιφα?

3. Σε κάθε περίπτωση, πολύ θετικές οι ειδησεις για τη γραμμή 

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή δείχνει την δυναμική της! Υπάρχουν πάρα πολλοί Έλληνες στην Κύπρο (και τούμπαλιν) που με δέλεαρ την τιμή του εισιτηρίου θα έκαναν άνετα το δρομολόγιο με ένα πλοίο σωστό. Επίσης, αν ξέρεις τα δρομολόγια που θα υπάρχουν το καλοκαίρι, ο κόσμος θα κάνει τα κουμάντα του από νωρίς. Αν πάλι, μέχρι και μια βδομάδα πριν δεν έχουν ανεβεί τα δρομολόγια, αυτό και το πλήρωμα θα πηγαινοέρχεται. Εδώ φέτος πάνε σωστά και θα αφήσει και υποσχέσεις για το μέλλον η γραμμή. Εξακολουθώ να πιστεύω πως δεν είναι μακριά η εξυπηρέτηση της γραμμής από ένα πλοίο τύπου "μεγάλο Μπλου Στάρ" (πχ αυτό που διανυκτερεύει το Σάββατο στην Ρόδο να συνεχίζει και προς Κύπρο) ή τύπου Κνωσσός/Φαιστός Παλλάς (ένα δρομολόγιο από Ηράκλειο να συνεχίζει και προς Κύπρο) με παράλληλη συνεργασία με τα Ro-Ro της γραμμής Ελλάδα-Κύπρος. Η γραμμή, αν την δουλέψουν σωστά, έχει ψωμί, και είναι κρίμα η Κύπρος (το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας στην ουσία) να μην έχει ένα σωστό πλοίο να την συνδέει με την Ελλάδα. 

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι πριν 20 χρόνια η Κύπρος είχε σταθερή σύνδεση.

Ποιος να το φανταζόταν, ότι 20 χρόνια μετά, η γραμμή θα αναστηνόταν και μάλιστα με καλά έσοδα;

Ουσιαστικά, εάν μετέφεραν 7-8k σε 22 κυκλικά, τότε μάλλον τα 3/4 του πλοίου ήταν γεμάτα.

Και πάλι έχω τρομερές επιφυλάξεις για την Scandro, μιας και μιλάμε για μια καινούργια σχετικά εταιρεία, και μπορεί το σχεδόν γεμάτο πλοίο να δείχνει ικανοποιημένους επιβάτες, αλλά μπορεί εκεί που το πλοίο ήταν σχεδόν πλήρες, η εταιρεία να κάνει μια στραβή και να μείνουν όλοι ξεκρέμαστοι.

Ας δούμε την θετική πλευρά, εκτός του ότι δώθηκε στους Κύπριους η ευκαιρία να πάνε Ελλάδα και λοιπή Ευρώπη με τα αυτοκίνητά τους (Πιστέψτε με, άσχετα με την διαφορετική πλευρά οδήγησης, ήταν πέρα για πέρα εφικτό, στην Μάγχη τόσο καιρό μια χαρά τα κατάφερναν), συνδέθηκε ο Πειραιάς (μετά από ολόκληρες δεκαετίες) με ένα διεθνή προορισμό, όταν μέχρι τώρα μωνοπώλιο είχαν η Πάτρα, η Ηγουμενίτσα και τα νησιά που είναι κοντά σε γειτονικές χώρες (Χίος, Λέσβος, Κέρκυρα, ακόμη και το Καστελόριζο αν είναι δυνατόν). 

Και μάλλον η προσθήκη της Λάρνακας είναι ενδιαφέρουσα κίνηση. 

Η Λάρνακα είναι πιο κοντά στην Λευκωσία από την Λεμεσό, αλλά πιο μακριά από τον Πειραιά. Βέβαια οι δρομοι της Κύπρου είναι πολύ ασφαλείς και άνετοι (Και ειδικά ο Λάρνακας - Λεμεσού είναι και αυτοκινητόδρομος), καμία σχέση με της Κρήτης που είναι "αναμείκτου ποιότητος και συντηρήσεως". Και ειδικά στο εν λόγω σημείο νομίζω ότι δύο λιμάνια είναι too much όταν σε 49 λεπτά είσαι από Λάρνακα Λεμεσό. 

Καλά ταξίδια

Edited by JTEDimandix
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Έχουν γίνει ήδη 4300 κρατήσεις και αναμένεται να μεταφερθούν 1700 οχήματα! Πράγματι φαίνεται πως το πλοίο θα έχει πολύ καλές πληρότητες. Στο χθεσινό δρομολόγιο του από Λάρνακα προς Πειραιά μετέφερε 274 επιβάτες, 60 οχήματα και 15 δίκυκλα απ' ότι διάβασα.

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμη εχει μια  δυναμικη τωρα το καλοκαιρι.  ενα πλοιο με ενα ομορφο εσωτερικο με λιγο παραπανω καμπινες για το καλοκαιρι ( τυπου  οραιζον)και φυσικα να του επιτρεποταν να περνει και φορτηγα , ισος θα  μπορουσε να αντεξει και τον χειμωνα με την επιδοτηση. αξιο το δαληδα (daleela) αλλα παρα ειναι σπαρτατικο για τοσες ωρες ταξιδι , για να πιασει ακομα μεγαλυτερο κοινο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επιτέλους οι γραμμές της Scandro προστέθηκαν στο Rome2rio:

Πειραιάς-Λεμεσός:

31ώρες από 38 προς 112 ευρώ δυο φορές την εβδομάδα σε 31 ώρες τον Ιούνιο και τον Ιούλιο

Πειραιάς-Λάρνακα:

Ίδια συχνότητα, αλλά σε 33 ώρες και από 35 ως 107 ευρώ τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.

Περιττό να πω πως άργησαν πάρα πολύ (πέρυσι δεν έδειξαν τίποτα) αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ολοκληρώθηκαν τα δρομολόγια του Daleela για το φετινό καλοκαίρι, μεταξύ Πειραιά και Κύπρου. Από κίνηση: φέτος μεταφέρθηκαν 12.000 επιβάτες (7.412 πέρυσι) και 2.500 οχήματα (2.250 πέρυσι).

Πηγή

Link to comment
Share on other sites

44 συνολικά.

28 από και προς Λεμεσό

16 από και προς Λάρνακα

Άρα κατά μέσο όρο μετέφερε 272 επιβάτες και 56 οχήματα ανά δρομολόγιο, αν τα νούμερα είναι σωστά.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...