Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 4/20/2022 at 8:41 PM, Kaptennemo said:

Ακούστηκε μια φήμη στο λιμάνι , ότι μπορεί ο Αστεριωνας να αναλάβει τη γραμμή 🤪

 

11 hours ago, Petros P said:

υ.γ. ευτυχώς δεν θα ταλαιπωρηθεί το superstar που μου ειχαν πεί εμένα. ευτυχώς που δε το έγραψα γιατι θα ηταν φιδιά μεγάλη

μεγαλυτερη φιδια απο τον Αστεριωνα;:P

Η ολη ιστορια της γραμμης Ελλαδα Κυπρος ειναι επιχειρημα υπερ του... Brexit. Θυμαμαι τους βρετανους ευρωσκεπτικιστες στις δεκαετιες του 1990 και του 2000, να εντοπιζουν διαφορες περιπτωσεις κατασπαταλησης Ευρωπαϊκων Κονδυλιων και να τις κανουν σημαια.

Ολη η ιστορια αφορα πεταμενα λεφτα των Ευρωπαιων και των Κυπριων φορολογομενων. Πραγματικα ειμαι περιεργος ποια στομαχια γεμιζουν απο αυτο το τσιρκο

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν ξέρω ποιά στομάχια γεμίζουν Proud, αλλά μάλλον δεν γέμισαν αρκετά. Κι αυτό γιατί σύμφωνα με την Tradewinds η Κυπριακή κυβέρνηση δεν αρκείται στην επιδότηση του Ελλάδα - Κύπρος αλλά εξετάζει το ενδεχόμενο νέας επιδοτούμενης γραμμής με "γειτονική της χώρα". Καμιά Αίγυπτο, κανένα Ισραήλ, κανένα Λίβανο? Για να δούμε.

 

Link to comment
Share on other sites

Σε διαδικτυακή δημοσκόπηση του ιστότοπου sigmalive.com, το 55% των 1.300 συμμετασχόντων δήλωσε ότι ναι, θα ταξίδευε ακτοπλοϊκώς από την Λεμεσσό για τον Πειραιά, μόλις ξεκινήσουν τα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Άρα μια-δυο καραβιές τις έχει. Μετά είναι το θέμα. Αν κάνει μία-μιάμιση μέρα να ανέβει Πειραιά και είναι μέσα το κλασσικό Γιαπωνέζικο Σπαρτιάτικο τότε σε αυτούς τους 1300 θα μείνει μου φαίνεται. 

Link to comment
Share on other sites

On 5/3/2022 at 11:58 PM, georgios express said:

Σε διαδικτυακή δημοσκόπηση του ιστότοπου sigmalive.com, το 55% των 1.300 συμμετασχόντων δήλωσε ότι ναι, θα ταξίδευε ακτοπλοϊκώς από την Λεμεσσό για τον Πειραιά, μόλις ξεκινήσουν τα δρομολόγια.

Εγώ πάντως δεν νομίζω ότι θα ταξίδευα έτσι εύκολα για Κύπρο ακτοπλοϊκώς, (Κι ας το 'χω βάλει πείσμα στην καρδιά.) εκτός κι αν δεν είχα καμία άλλη επιλογή. Θα μου πείτε "γιατί κάνεις τον δικηγόρο του διαβόλου από τόσο νωρίς;". Και θα σας εξηγήσω ως εξής παρακάτω: Αποφάσισα να δω την ιστοσελίδα της Scandro και να δω τι λογιών εταιρεία είναι (Είναι ένα χόμπι που κάνω στον ελεύθερό μου χρόνο να αξιολογώ ιστοσελίδες, προκειμένου να δω εάν είναι γενικά αξιόπιστη υπηρεσία, κι όχι μόνο για ιστοσελίδες ναυτιλιακών εταιριών, γενικά μιλάω.). Από κει κρατάμε ότι:

  1. Όλη η ιστοσελίδα είναι ένα URL, μικρό το κακό, αλλά ήθελα να το αναφέρω
  2. Η εταιρεία φαίνεται να εδρεύει στη Λεμεσό και αναφέρει έναν ταχυδρομικό κώδικα (Δεν θα αναφέρω ακριβώς που είναι για λόγους ιδιωτικότητας.), του οποίου η αναζήτηση σύμφωνα με τα Κυπριακά Ταχύδρομεία με έβγαλε στα Κάτω Πολεμίδια (δεν ξέρω πού ακριβώς, δεν ξεκαθαρίζει διεύθυνση.). Από ότι κατάλαβα μάλλον πρόκειται για Προάστιο της Λεμεσού, το οποίο απέχει οδικώς ~69 χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο της Πάφου (και η οδήγηση διαρκεί 44' χωρίς κίνηση) και ο δρόμος ο ίδιος είναι αρκετά ευπροσπέλαστος (είναι λίγο απότομος σε μερικά σημεία αλλά όχι στο μεγαλύτερο μέρος του), ενώ ο Αυτοκινητόδρομος 1 περνάει από εκεί (Άρα εξασφαλίζεται εύκολη πρόσβαση και από Λευκωσία). (Αυτά σας τα λέω καθαρά για να καταλάβετε που βρίσκονται τα Κάτω Πολεμίδια.)
  3. Η ιστοσελίδα δεν ξεκαθαρίζει τα πρόσωπα που βρίσκονται πίσω από την εταιρεία (Πρόεδρος, αντιπρόεδρος, διευθύνων, κλπ.), το μόνο που αναφέρει πατώντας το "σχετικά με εμάς" είναι ένα ξερό "Είμαστε η εταιρεία Scandro Holding LTD. Η Ίδρυση μας έγινε το 2022 με απώτερο σκοπό η εξυπηρέτηση της θαλάσσιας σύνδεσης μεταξύ Κύπρου - Ελλάδας."
  4. Η κράτηση γίνεται μέσω εξωτερικής ιστοσελίδας (topkinisis νομίζω λέγεται) και όχι μέσω της ίδιας της Scandro. 
  5. Τα Ελληνικά τους είναι ολίγον τι για κλάματα ("Safely" αποδίδεται ως "ασφαλές" αντί "με ασφάλεια", το on time σε "ακριβής"(τα εικονίδια από πάνω δεν ξέρω και κατά πόσον ταιριάζουν), αλλά το αποκορύφωμα είναι το "kennel" που αποδόθηκε ως... "κυνοτροφείο"!!! Όχι ότι μόνο σκυλιά θα κουβαλούν οι επιβάτες, αλλά οκ. 
  6. Δεν αναφέρουν πληροφορίες για το Daleela, όπως όλες οι εταιρείες (τι ταχύτητα πιάνει, τι χωρητικότητα σε επιβάτες και οχήματα έχει, διαστάσεις, κλπ.), μόνο δύο φωτογραφίες (Και στις δύο εμφανίζεται με διαφορετικά σινιάλα), οι οποίες είναι φως φανάρι ότι είναι κλεμμένες (Συγκεκριμένα η μία είναι από το MarineTraffic και την έβγαλε ο Muhsen Hussein σε ένα λιμάνι της Νότιας Κορέας το 2015 και απλά έβγαλαν το κείμενο στα ξένα με πολύ πρόχειρο τρόπο (πολύ αμφιβάλλω εάν χρησιμοποίησαν Photoshop) και έγραψαν το όνομα της εταιρείας, μάλιστα διακρίνεται με άλλο όνομα)
  7. Αποφάσισα να γκουγκλάρω τι λογιών καράβι είναι το Daleela (πως συμπεριφέρεται στο ταξίδι και γενικά τι εικόνα έχει), αλλά απογοητεύτηκα από την απουσία κατάλληλων αποτελεσμάτων (Μάλιστα το έψαξα και με τα παλιά του ονόματα.). Αν κάποιος έχει θα χαρώ πολύ να το δω.

Λαμβάνωντας υπόψιν τα παραπάνω, θα έλεγα ότι το σάιτ τους είναι δείχνει πολύ τεμπέλικο και επειδή συνήθως μια εικόνα λέει χίλιες λέξεις μάλλον η εταιρεία δεν θα είναι και η πιο αξιόπιστη. Δεν ξέρω για σας, πάντως μάλλον το αεροπλάνο θα είναι πολύ καλύτερη επιλογή για όσους δεν έχουν δικό τους ΙΧ. Για αυτούς που έχουν ΙΧ θα είναι λίγο πρόβλημα, πάντως εγώ αν είχα θα προτιμούσα να πάω από Τουρκία προς Κυρήνεια κι ας περνούσα από τα κατεχόμενα με ότι αυτό συνεπάγεται. (Δεν ξέρω, δε, με σιγουριά τι παίζεται με την Akgunler Denizcilik που εκτελεί τα εν λόγω δρομολόγια, οπότε δεν μπορώ και να πω πως είναι σαν εταιρεία, καθώς δεν έχει σάιτ. ). 

Υ.Γ. Χρησιμοποίησα το Αεροδρόμιο της Πάφου, γιατί είναι πιο κοντά στην Λεμεσό από ότι αυτό της Λάρνακας. 

Υ.Γ. 2 @StrofalosΘα μείνει στους ~715, γιατί αναφέρει ότι το ψήφισε το 55% των 1300. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, JTEDimandix said:
  1. με έβγαλε στα Κάτω Πολεμίδια 

Υ.Γ. Χρησιμοποίησα το Αεροδρόμιο της Πάφου, γιατί είναι πιο κοντά στην Λεμεσό από ότι αυτό της Λάρνακας. 

Τα Κάτω Πολεμίδια είναι Δήμος παρακαλώ, ένας από τους έξι (!) της επαρχίας Λεμεσού. Στα όριά του είναι το Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού (Θεός φυλάξει). Πριν το 1974 οι κάτοικοί τους ήταν κατα πλειοψηφία Τ/Κ οι οποίοι μετακινήθηκαν αναγκαστικά (μην λέμε και πολλά-πολλά), πρώτα στην Βάση του Ακρωτηρίου και κατόπιν, το 1975, υποχρεώθηκαν-αυτήν τη φορά από τον Ντενκτάς-να καταφύγουν στον τουρκοκρατούμενο Βορρά. Στα σπίτια τους στεγάσθηκαν Ε/Κ πρόσφυγες. Χάλια...

Ασχέτως χιλιομετρικής (ή μάλλον μιλιομετρικής λόγω Κύπρου) αποστάσεως, το αεροδρόμιο της Λάρνακας είναι αυτό που κυρίως εξυπηρετεί. Η Πάφος έχει κλάσμα της κίνησης της Λάρνακας.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Γενικά από Λάρνακα έρχεται η πλειοψηφία των αφιξοαναχωρήσεων της Κύπρου. Κι όχι μόνο στην Κύπρο, αλλά και στην Κρήτη υπάρχει αυτό το μοτίβο. Κι εγώ όταν πάω Θεσσαλονίκη (έχω συγγενείς στον Νομό Πέλλας) πηγαίνω από Ηράκλειο και όχι από Χανιά, (παρόλο που μένω Ρέθυμνο και τα Χανιά μου έρχονται πιο κοντά.)

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, JTEDimandix said:

πάντως εγώ αν είχα θα προτιμούσα να πάω από Τουρκία προς Κυρήνεια κι ας περνούσα από τα κατεχόμενα με ότι αυτό συνεπάγεται.

Eγώ με καμία δύναμη δεν θα περνούσα στα κατεχόμενα κ πιστεύω κάθε Έλληνας πατριώτης.Ούτε να το σκέφτεσαι!

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Εμεις πατριώτες είμεθα,αλλα εδώ τα αδέρφια μας οι Κύπριοι ...πάνε Τουρκία μεσω κατεχόμενων. Πριν μερικές εβδομαδες ημουν στο Πατριαρχείο και μιλώντας με κάτι Κυπρίους ,λέω με την ιδια πτηση ήρθαμε ? Μ λεει ηρθατε απο Κατεχόμενα? Έμεινα malacca strait :P

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Για να πας στα κατεχομενα με το αυτοκινητο σου ή την μηχανη σου θες καποια πρόσθετη ασφαλεια. Αν δεν κανω λαθος στοιχίζει περιπου 50 ευρω επιπλεον. Και εγω γνωρίζω αρκετους κυπριους νεοτερης γενιας που περνανε στα κατεχομενα για σουπερμαρκετ και καυσιμα καθοτι ειναι αρκετα φθηνοτερα.αλλα και οποιος ηθελε να φερει αυτοκινητο ή μηχανη προς την ευρωπη τα κατεχομενα ηταν μονοδρομος καθως το να το βαλεις ασυνοδευτο στην σαλαμις το κοστος ηταν εξωπραγματικο. 

Link to comment
Share on other sites

Τι συζητάμε τώρα; Τέτοιες ευαισθησίες έχουμε στην Ελλάδα μόνο και κυρίως στη Νότια.

Οι Κύπριοι πάνε στα κατεχόμενα μέχρι και για τα καζίνο και για τον αγοραίο έρωτα, ενώ αν δεν κάνω λάθος, τα κατεχόμενα ηλεκτροδοτουνται από την ελεύθερη Κύπρο.

Ας μην πούμε για τους δικούς μας στη Θράκη που είναι μόνιμοι χρηματοδότες της Αδριανούπολης

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επανέρχεται από σήμερα η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας 

Τέσσερα δρομολόγια μετ’ επιστροφής θα πραγματοποιηθούν τον Ιούνιο, 8 τον Ιούλιο, 7 τον Αύγουστο και 3 τον Σεπτέμβριο

https://www.tovima.gr/2022/06/19/society/epanerxetai-apo-simera-i-aktoploiki-syndesi-kyprou-elladas/

Link to comment
Share on other sites

Κατέπλευσε από την Λεμεσό στο λιμάνι του Πειραιά, στο παρθενικό ταξίδι του πλοίου "Daleela”. 
Έχει και βίντεο απο την είσοδό του στο λιμάνι.

Ξεκίνησαν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Πειραιά- Λεμεσού

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Strofalos said:

Αν δεν κινηθεί δυναμικά η εταιρεία ή δεν συνεργαστεί με την Σαλαμίς, δυσκολα θα μαζέψει τόσες νταλίκες για να είναι κερδοφόρο το εγχείρημα καθώς και το πρωτόκολλο είναι μικρό (θα τζιράρει λίγα από εισητήρια-μπαρ) αλλά και οι ώρες είναι μπόλικες για να το προτιμήσει κάποιος μη ρομαντικός της θάλασσας. 

Θυμίστε μου λίγο, υπάρχει περιορισμός στα φορτηγά που μπορεί να μεταφέρει;

Link to comment
Share on other sites

Ναι ! Απαγορεύεται η μεταφορά φορτίων. Η σύνδεση είναι μόνο για επιβάτες και τα ΙΧ τους !! 

Αν μεταφέρεται φορτίο μειώνεται το μίσθωμα ως εξής: 

  • Φορτίο έως 150 lm μείωση 2,5% 
  • Φορτίο 151 έως 450 lm μείωση 5% 
  • Φορτίο 451 έως 600 lm μείωση 8% 
  • Φορτίο άνω των 600 lm μείωση 12%

(copy paste από προηγούμενη σελίδα)

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω @giorgos_249:) Τα ξαναδιαβασα.

Προφανες ρουσφετι στη Salamis, που στηριζει χρονια τωρα το πραγματικο μεταφορικο εργο μεταξυ Ελλαδας και Κυπρου.

On 4/9/2022 at 4:00 PM, proud_ionian said:

Πάντως αν ήθελαν οι Κύπριοι ένα πλοίο που να πηγαίνει μια φορά τη βδομάδα το καλοκαίρι και δύο φορές το μήνα το χειμώνα, θα έπρεπε να βάλουν νερό στο κρασί τους. Να είναι ευέλικτη η προκήρυξη, ώστε μια εταιρεία της Κρήτης η των Δωδεκανήσων να μπορεί να προεκτείνει το δρομολόγιο της. 

 

On 4/30/2022 at 12:22 AM, proud_ionian said:

Η ολη ιστορια της γραμμης Ελλαδα Κυπρος ειναι επιχειρημα υπερ του... Brexit. Θυμαμαι τους βρετανους ευρωσκεπτικιστες στις δεκαετιες του 1990 και του 2000, να εντοπιζουν διαφορες περιπτωσεις κατασπαταλησης Ευρωπαϊκων Κονδυλιων και να τις κανουν σημαια.

Ολη η ιστορια αφορα πεταμενα λεφτα των Ευρωπαιων και των Κυπριων φορολογομενων. Πραγματικα ειμαι περιεργος ποια στομαχια γεμιζουν απο αυτο το τσιρκο

Oπως στηθηκε η αναβιωση της γραμμης, προκειται για ενα θνησιγενες εγχειρημα, ενα τσιρκο, που θα βολεψει τους κυπριους μεσαζοντες και θα δωσει τα απαραιτητα photo op στην κυπριακη κυβερνηση, που εχει εκλογες σε λιγους μηνες.

Ενα πλοιο σπαρτιατικο, τριτοκοσμικης πλοιοκτησιας και τριτοκοσμικου πληρωματος, που ερχεται απο το πουθενα να κανει τα δρομολογια.

Πραγματικα δεν βρισκω λογο καποιος επιβατης να μπει σε αυτην την ταλαιπωρια

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε: Δε θα το έλεγα ρουσφέτι στη Σαλαμίς γιατί έχει λογική. Δεν εξετάζουμε γιατί, λέμε απλά ότι για τον Α-Β λόγο η Κύπρος θέλει να έχει μια θαλάσσια επιβατική σύνδεση με την Ελλάδα. Εδώ που τα λέμε, το ερώτημα δεν είναι γιατί ξεκίνησε αυτή η σύνδεση, αλλά γιατί σταμάτησε κάποτε, δίνοντας πάτημα στην Τουρκία να συνδέσει τα κατεχόμενα με το Tasucu. 

Νομίζω ότι η λογική της μείωσης της επιδότησης στην περίπτωση μεταφοράς φορτίου είναι σωστή για 2 λόγους: 

Α) Λόγω των ωρών ταξιδιού, αυτοί που ειναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τη γραμμή (πιο πολύ) είναι εκείνοι που θέλουν να ταξιδέψουν με το ΙΧ τους. Αν ο ανάδοχος της γραμμής γεμίσει το πλοίο νταλίκες (εισπράττοντας την επιδότηση για επιβάτες) τότε θα υπάρχει θέμα χωρητικότητας. Έτσι θα χρειαστεί να αρνηθεί να επιβιβάσει ΙΧ, και συνεπώς αυτό είναι αντίθετο στους στόχους της επιδοτούμενης σύνδεσης. Με λίγα λόγια θα πληρώνεται για να μεταφέρει επιβάτες και τα ΙΧ τους, και θα τα αφήνει έξω για να μεταφέρει νταλίκες. Δεν υπάρχει εγγύηση ότι ο ανάδοχος δε θα ενεργήσει έτσι, γι αυτό πρέπει να υπάρχει αντικίνητρο που να τον φρενάρει !! 

Β) Δεδομένου ότι η Salamis προσφέρει μεταφορικό έργο για φορτηγά, αν επιδοτείται ένα πλοίο που μεταφέρει φορτηγά αυτό ενδεχομένως συνιστά προνομιακή μεταχείριση υπέρ μιας εταιρείας. Συνεπώς πρέπει να υπάρχει πάλι κάποιο penalty που το αντισταθμίζει ! 

Υ.Γ., θα μπορούσε κανείς έυκολα να "αντικρούσει" το Α λέγοντας ότι "ας μπει ένα όριο να μεταφέρονται νταλίκες ως το 40% (έστω) της χωρητικότητας του γκαράζ". Αυτό όμως δεν είναι σωστό γιατί (i) όταν βγαίνει μια προκήρυξη δεν ξέρει η αρχή που τη βγάζει τι γκαράζ θα έχει το πλοίο/πλοία που θα υποβάλλει/υποβάλλουν προσφορά, (ii) αν πχ στα μισά δρομολόγια τα ΙΧ πιάνουν το 80% του γκαράζ τότε πάλι μένουν ΙΧ έξω αν ο ανάδοχος γεμίσει το επιτρεπόμενο μέρος του γκαράζ (έστω 40%) με φορτηγά, οπότε πάλι it defeats the purpose 🙃

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...