Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

46 minutes ago, Petros P said:

Είναι τεράστια για τη γραμμή,το Σμύρνα ετοιμάζεται για τη Τουρκία και τη Σμύρνη-"Θεσσαλονικη. Μη το βάζουμε στο παιχνίδι. Έχει παρουσία και στις 2 χώρες ο Mr Levante.

Είχα μπερδευτεί κ έγραψα pride of hull, το διόρθωσα μετά κ εννοώ pride of york η pride of bruges που είναι ιδανικα σε διαστάσεις/χωρητικότητα/ταχύτητα και παροπλισμένα προσφάτως ... δε θα το απέκλεια... 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 1/6/2021 at 11:56 PM, Petros P said:

Μέχρι να φτάσουμε στο διαγωνισμό σε 20 κάτι μέρες ,υπάρχει φήμη πως 4 εταιρίες θέλουν να συμμετάσχουν.

Εγώ είχα ακουσει για 4 ... ο Υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου ...λέει για 20...υποθέτω θα έχουν βάλει ο καθένας απο 3-4 εταιρείες του

Link to comment
Share on other sites

Καλά, 20 είναι όλες οι εταιρείες της Ευρώπης και 20 κιόλας θα είναι με τον ΦΠΑ μέσα..! 

Σαν πολλές μου φαίνονται εννοώ... 

Οι τιμές φαίνονται ελκυστικές και φτηνότερες από τους ενδιάμεσους σταθμούς (δλδ πιο φτηνά θα είναι να πας Κύπρο με 50€ παρά Ρόδο με 60-70€).

Έτσι όπως το βλέπω, πιο πιθανό έχω το ενδεχόμενο να συνεχίζουν τα Κνωσσός/Φαιστός από το Ηράκλειο προς Λεμεσό την μια φορά την βδομάδα (πχ κάθε Σάββατο) παρά κάτι άλλο. 

Link to comment
Share on other sites

Το έχουμε ξανα αναφέρει όταν πρωτοείπες για το ενδεχόμενο του ΧΙ να κάνει Δωδεκάνησα, οτι δεν μπορεί να μεταφέρει επιβάτες στο σκέλος εντός Ελλάδας. Άρα ούτε και το ενδεχόμενο για τα Κνωσσός/Φαιστός μπορεί να υλοποιηθεί.

On 12/21/2020 at 12:43 AM, Strofalos said:

Εγώ τα λέω μεταξύ σοβαρού και αστείου αλλά να δεις που στο τέλος το ΧΙ θα έρθει Πειραιά για να κάνει τα δρομολόγια του αδερφού του (τότε που δούλευαν την γραμμή μαζί με το μεγάλο Μπλού) κάθε Δευτέρα- Τετάρτη- Παρασκευή και το Σάββατο πρωί θα συνεχίζει από Ρόδο προς Κύπρο..! 

 

On 12/24/2020 at 2:39 PM, Nikos_Chania said:

Με την προκύρηξη αυτό δεν μπορεί να συμβεί, καθώς δεν επιτρέπεται η μεταφορά μεταξύ των ελληνικών λιμένων. Άρα το πλοίο δεν μπορεί να συνδυάζει δρομολόγιο εντός Ελλάδας με αυτό της Κύπρου.

 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νίκο, το ξέρω τι έχουμε πει..εγώ το αναφέρω ως ενδεχόμενο (συγκεκριμένα "πιθανόν") σύμφωνα με τα λεγόμενα του υπουργού... 

"Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης, ο οποίος ήταν φιλοξενούμενος στην οικονομική εκπομπή του ΡΙΚ «€υρω$ία», ανέφερε ότι σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα που τέθηκαν η έναρξη των δρομολογίων θα αρχίσει το προσεχές καλοκαίρι, τέλη Μαϊου – αρχές Ιουνίου και υπάρχει ενδεχόμενο να περιλαμβάνει και ενδιάμεσο σταθμό, είτε στην Κρήτη, είτε στη Ρόδο."

Αλλά τελοσπάντων,ότι είναι να γίνει,ας γίνει.

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν είπε ο Υφυπουργός οτι θα μπορεί να μεταφέρει επιβάτες μεταξύ των ελληνικών λιμένων για να βασιστείς σε αυτόν. Λέει αυτό που περιλαμβάνει η προκήρυξη, δηλαδή την προσέγγιση σε ενδιάμεσο λιμένα για μεταφορά επιβατών από και προς την Κύπρο.

Link to comment
Share on other sites

Σύντροφοι, δεν απαγορευει η Κυπριακη Δημοκρατια, τη μεταφορα επιβατων, οχηματων και φορτιων μεταξυ ελληνικων λιμενων. Απλα παραπεμπει στην Ελληνικη Κυβερνηση.

On 12/23/2020 at 4:37 PM, Nick the Greek said:

- Το πλοίο έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει σε έναν(1) ενδιάμεσο λιμένα από και πρός την Κύπρο. Ο λιμένας αυτός πρέπει να δηλωθεί με την κατάθεση της υποψηφιότητας και δεν μπορεί να αλλαχθεί στα πρώτα 3 χρόνια τουλάχιστον. Με άλλα λόγια δεν μπορεί ο πλοιοκτήτης να διαλέξει πχ. την Κώ και μετά από λίγο να αλλάξει γνώμη και να πάει στη Ρόδο. Φαντάζομαι πως για να γίνει αυτό, θα πρέπει να πούν οι κυβερνήσεις το ΟΚ.

- Όποιος κι αν είναι αυτός ο ενδιάμεσος προορισμός(προφανώς μιλάμε για κάποιο ελληνικό νησί), το πλοίο δεν δύναται να μεταφέρει φορτίο και επιβάτες από και πρός αυτό το ελληνικό νησί και τον Πειραιά, παρά μόνον αν συναινέσει η ελληνική κυβέρνηση. Με λίγα λόγια ισχύει cabotage...

Και η Attica, ειτε σαν προεκταση του ηρακλειου, ειτε σαν προεκταση της ροδου (μονο) και η Minoan, σαν προεκταση του ηρακλειου, μια χαρα μπορουν να πανε Κυπρον και να συνδυασουν το υπαρχον δρομολογιο, με το κυπριακο.Θα μεταφερουν επιβατες οχηματα και φορτια σε ολα τα σκελη του ταξιδιιου και θα ειναι οκ.

Οποιαδηποτε αλλη εταιρια, θα εψαχνε τι να κανει το καραβι τις αλλες μερες, ειδικα τον χειμωνα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Στο μεταξύ, σε ένα ψάξιμο που έκανα στο σύστημα κρατήσεων της Attica για δρομολόγια για Δωδεκάνησα το καλοκαίρι, παρατήρησα το εξής: στα κλασικά δρομολόγια της Τρίτης- Πέμπτης- Κυριακής με το bs1, δεν έχει περαστεί το δρομολόγιο της Τρίτης. Έχει περαστεί το δρομολόγιο της Πέμπτης (Βαθύ- Κω- Ρόδο), κ της Κυριακής (Κω- Σύμη- Ρόδο με Σαντορίνη μόνο στην επιστροφή). Μήπως κρατάνε κάποιο δρομολόγιο κλειστό μην τυχόν τους κατσει η επιδότηση για Κυπρο;

Να αναφέρω για την ιστορία πως όλα τα άλλα δρομολόγια για Δωδεκάνησα έχουν περαστεί κανονικά και είναι περίπου ίδια με τα περσινά 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, proud_ionian said:

Σύντροφοι, δεν απαγορευει η Κυπριακη Δημοκρατια, τη μεταφορα επιβατων, οχηματων και φορτιων μεταξυ ελληνικων λιμενων. Απλα παραπεμπει στην Ελληνικη Κυβερνηση.

Σωστά, σε άλλο σημείο των λεπτομερειών το αναγράφει εκτενώς πως απαιτείται η έγκριση της Ελληνικής Κυβέρνησης.

Δεν το είχα δει σε εκείνο το σημείο, οπότε φίλε @Strofalos έχεις δίκιο πως μπορεί όντως να γίνει εάν δοθεί το οκ από το ΥΕΝ.

 

Screenshot.png

Link to comment
Share on other sites

To Ship2Shore αναφέρει πως πέραν της Grimaldi, υπάρχουν κι άλλοι Ιταλοί πλοιοκτήτες που ενδιαφέρονται, χωρίς να τους κατονομάζει. Ρε για κοίτα πέραση η γραμμή, ή μάλλον η επιδότηση.

 

Κατά τα άλλα διαβάζω τα παραπάνω σενάρια περί συνδυασμού με δρομολόγιο για τη Ρόδο ή το Ηράκλειο. Δρομολογιακά ίσως βγαίνει. Εγώ κολλάω όμως με την προκήρυξη που αναφέρει αναχώρηση από τη Δραπετσώνα. Δηλαδή πχ το Blue Star 2 θα γεμίζει στο ντόκ 3 για τη Ρόδο, θα μεθορμεί στη Δραπετσώνα για να συμπληρώσει επιβάτες κι οχήματα της Κύπρου και μετά θα φεύγει? Ή θα φορτώνει Κύπρο 3-4 ώρες πρίν την αναχώρηση και μετά θα επιστρέφει στο ντόκ 3 για την υπόλοιπη φόρτωση? Εμένα δε μου κολλάει αυτό. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο αυτό. Δεν θυμάμαι να αναφέρθηκε κάπου, αλλά εφόσον θα αναχωρεί από κερατσίνι, περιοχή ελεγχόμενη για πλόες εξωτερικού, κάτι αντίστοιχο δεν θα πρέπει να γίνει και στον ενδιάμεσο λιμένα; Δηλαδή π.χ. στο Ηράκλειο δεν θα πρέπει να δένει σε σημείο που θα ελέγχεται η επιβίβαση; Σε τέτοιο ενδεχόμενο λοιπόν, πως θα συνυπάρχουν οι επιβάτες εσωτερικού με τους επιβάτες εξωτερικού; πως θα γίνεται ο έλεγχος;

Ακόμα κι αν δοθεί η άδεια από την Ελληνική Κυβέρνηση, μία τέτοια ενέργεια για μεταφορά εντός Ελληνικών προορισμών, θα πρέπει να τηρείται η αυστηρότερη διάταξη ασφαλείας, δηλαδή του εξωτερικού.

Το κάνω εικόνα λίγο και επανέρχομαι:D

Link to comment
Share on other sites

On 1/14/2021 at 4:40 PM, Nick the Greek said:

To Ship2Shore αναφέρει πως πέραν της Grimaldi, υπάρχουν κι άλλοι Ιταλοί πλοιοκτήτες που ενδιαφέρονται, χωρίς να τους κατονομάζει. Ρε για κοίτα πέραση η γραμμή, ή μάλλον η επιδότηση.

Πισω απο τις γραμμες προκαλει εντυπωση οτι τους Ιταλους τους προσκαλεσαν οι ιδιοι οι Κυπριοι.

Quote

Το Ιταλοκυπριακό Εμπορικό Επιμελητήριο ανακοινώνει με ευχαρίστηση τη διοργάνωση «Έξυπνης Συνομιλίας» με τον Ν. Βασίλη Δημητριάδη, Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας , το οποίο θα επικεντρωθεί στον διαγωνισμό για τη δημιουργία της θαλάσσιας σύνδεσης μεταξύ Κύπρος και Ελλάδα, η οποία λήγει στις 29 Ιανουαρίου 2021.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά στις 12 Ιανουαρίου 2021 στις 14:30 ITA / 15:30 CY και στοχεύει στην παρουσίαση του διαγωνισμού στην ιταλική ναυτιλιακή κοινότητα, με την έγκυρη παρουσία του Υφυπουργού Ναυτιλίας Κύπρου

 

Link to comment
Share on other sites

Αρκετά σύνθετο μοντέλο πάντως έχουν επιλέξει για την επιδότηση, με το τελικό ποσό να επηρεάζεται τόσο από τα έσοδα όσο και από τα έξοδα του πλοίου. Επιπλέον θα μου φαινόταν πιο λογικό η επιδότηση ενός τουλάχιστον δρομολογίου ανά εβδομάδα για όλο το χρόνο (52 δρομολόγια), αντί για τα 31 που προβλέπει η επιδότηση (ένα δρομολόγιο ανά εβδομάδα Μάιο-Σεπτέμβριο, ένα ανά δεκαπενθήμερο Απρίλιο και Οκτώβριο και ένα ανά μήνα Νοέμβριο –Μάρτιο).

Link to comment
Share on other sites

Εδώ γράφει (ανακοίνωση του Κυπριακού υπουργείου) ότι δεν κατατέθηκε καμία προσφορά στο διαγωνισμό. Τζούφιο το ενδιαφέρον

https://www.businessdaily.gr/oikonomia/35479_kamia-prosfora-sto-diagonismo-gia-ti-thalassia-syndesi-kyproy-elladas

Quote

«Η μη υποβολή προσφορών με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ενδεχομένως να οφείλεται στις οικονομικά αβέβαιες επικρατούσες συνθήκες ως απόρροια της πανδημίας COVID-19 οι οποίες αναμφίβολα επηρεάζουν και τον τομέα της ναυτιλίας, ιδιαίτερα τους κλάδους των επιβατηγών και οχηματαγωγών πλοίων.

Το όλο εγχείρημα της Θαλάσσιας Σύνδεσης Κύπρου-Ελλάδας θα επαναξιολογηθεί όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες και αφού μεσολαβήσουν επαφές με τη ναυτιλιακή βιομηχανία, αλλά πάντα με γνώμονα τη διατήρηση της ισορροπίας ανάμεσα στην εξυπηρέτηση της Υπηρεσίας Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος (ΥΓΟΣ) και της αναγκαίας και ορθολογιστικής διάθεσης του δημόσιου χρήματος», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.

 

Link to comment
Share on other sites

Λογικό μου ακούγεται. Το επιβατικό ενδιαφέρον θα περιοριζόταν μόνο στις βαριές περιπτώσεις αεροπλανοφοβικών και οι νταλίκες εξυπηρετούνται ήδη μια χαρά από την Salamis από Λαύριο και Θεσσαλονίκη.
Η επιδότηση πρέπει ουσιαστικά να καλύπτει ολα τα έξοδα της γραμμής για να συμφέρει κάποια εταιρεία να δοκιμάσει την δρομολόγηση πλοίου της. Γιατί τα αναμενόμενα έσοδα απο επιβάτες και αυτοκίνητα θα ήταν πενιχρά στην καλύτερη των περιπτώσεων.

Link to comment
Share on other sites

Η ταπεινή μου άποψη , έχοντας χρόνια στο τομέα επαγγελματικά , είναι η εξής:

ενα πλοίο Ro/Pax, το οποίο στην ουσία να αντικαταστήσει κάποιο από τα ήδη υπάρχοντα της Salamis Lines και να εξυπηρετεί ΚΑΙ τη Χάιφα. Η Ροδος και η Ελλάδα γενικότερα είναι ο νο1 προορισμός των Ισραηλινών. Η Mano cruises πάντα ερχόταν με γεμάτα τα πλοία στο νησί και μάλιστα 9 στις 10 προσεγγίσεις είχαν και διανυκτέρευση, ακριβώς επειδή ο κόσμος ήθελε να μείνει όσο το δυνατόν περισσότερο στο νησί.

Αναφέρω τη Salamis γιατί όλα αυτά τα χρόνια στηρίζει μόνη της αδιαλείπτως τη γραμμή , συνεπώς μου φανταζει η καταλληλότερη για να αναλάβει. 
Σιγουρα το ότι απέβησαν άκαρπες οι προσπάθειες ήταν αναμενόμενο. Ακόμη και δεκαετίες πριν , που η γραμμή ήταν φιλέτο για πολλές εταιρίες , πάντα περιελάμβανε συνδυαστικά δρομολόγια για να βγει το κασέ...

Edited by fourtounakis
Link to comment
Share on other sites

Τελευταίο πράγματι ήταν το Sea Harmony II ως “Olympia I” operated by Ateshlis shipping” το 2002. Εκείνη τη χρόνια είχε κάνει και μερικά δρομολόγια το Salamis Star. Επίσης το 2008-09 η Louis πωλούσε εισιτήρια o/w από Λεμεσσό προς Ρόδο με το “Serenade”.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 4/9/2021 at 8:18 PM, Nick the Greek said:

Εγώ λέω πως αυτά τα 2(Urd και Stena Gothica) αν βγούν στην αγορά έχουν χωρητικότητα, μέτρα και ηλικία που μπορούμε να δούμε στην Ελλάδα. Δε νομίζω από την Άττικα λόγω ηλικίας αλλά σε πολλά σημεία θα μπορούσαν να κολλήσουν. Μην ξεχνάμε πως είναι ro-pax, δεν είναι roro, εύκολα βέβαια γίνονται καθαρά roro.

 

Για Ελλάδα Κύπρο-Ισραήλ είναι ό,τι πρέπει. Η Salamis θα μπορούσε να το δουλέψει στη γραμμή αντικαθιστώντας κάποιο απο τα υπάρχοντα πλοία της. Με 1600 lanemeters και δυνατότητα μεταφοράς επιβατών θα της επέτρεπε ακόμα μεγαλύτερη δυνατότητα μεταφοράς φορτηγών/ρυμουλκούμενων καθώς ΚΑΙ των λίγων αεροπλανοφοβικών επιβατών που όμως θα δικαιολογούσαν την είσπραξη παχυλής επιδότησης. 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...