Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Να προσθέσουμε στα όσα είπες Νίκο και τα εξής:

-Σε περίπτωση καθυστέρησης στην τήρηση των κατατεθιμένων ωραρίων προβλέπονται και μειώσεις στο ποσό της επιδότησης κατά περίπτωση. Το ποσό θα αφορά μείωση επί του ετήσιου ποσού επιδότησης.

-Ελάχιστη μεταφορική ικανότητα 200 επιβατών, εκ των οποίων οι 140 σε κλίνες σε περίπτωση πλου διάρκειας άνω των 16 ωρών.

-Εγγυητική 150.000 ευρώ

-Πρόσδεση στον Πειραιά (Κερατσίνι) προσφέρεται εν αρχή για τις ημέρες Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή, κάτι που μέσα στο 2021 ενδέχεται να τροποποιηθεί.

-Πρόσδεση στη Λεμεσσό Πέμπτη και Σάββατο, ώρες 08:00-13:00 εκτός ημερών με κρουαζιερόπλοια. Περίπλοκο θεματάκι με τις προβλήτες εκεί. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν έχει λιμάνι (κατάλληλο) και υποδομές η Πάφος, ενώ χρειάζεται ακόμη 1 ώρα (καλού) αυτοκινητοδρόμου μέχρι την Λεμεσσό και σχεδόν 2 ώρες μέχρι την Λευκωσία. Επιπλέον οι υποδομές του λιμένα της Λεμεσσού διευκολύνουν ναυτιλιακές, μεταφορικές, κλπ. εταιρείες. 

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα πλάκα το είχα σκεφθεί και εγώ αυτό, όταν έμαθα ότι η ναυλωση στην Ιταλία δεν συνεχίζεται. Αν και προσωπικά θεωρώ ότι εάν αποφασίσει η Attica να μπει σε αυτό το διαγωνισμό, μάλλον με κάποιο άλλο πλοίο θα το κανει. Το Αριάδνη έχει ένα πολύ καλό παρελθόν στη γραμμή Χίου- Μυτιλήνης, όπως και στα Χανιά. Θεωρώ πως μπορεί ως μέγεθος να βγάλει καλύτερα τα λεφτά του σε αρκετές εσωτερικές γραμμές, όπως αυτές που προανέφερα 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

 Όντως, το Ρόδος είναι ο καμικάζι της εταιρείας και πιθανότερο να βρεθεί αυτό στην Κυπρο αντί την Αριάδνη..! Αν και θα γούσταρα όσο τίποτα να βλέπω αυτό το σκαρί να ανεβαίνει από Κυπρο προς Πειραιά με κάνα βοριαδάκι 7-8-9 μποφόρ και να καρφώνει σκίζοντάς τα αυτή η πλωράκλα τα κύματα που θα βρίσκει στο διάβα της!!! 

Απλά στα υπόψιν πως η απόσταση Πειραιάς- Λεμεσός είναι κάπου στα 500μιλια..δλδ το πλοίο που θα επιλέγει θα πρέπει να πηγαίνει με 31 μίλια για να βγάζει το δρομολόγιο σε 16 ώρες. 

Link to comment
Share on other sites

Βασικα για να μπει καποιο απο τα δυο θα πρεπει να διεκδικησει η Attica τη γραμμη ,κατι για το οποιο δεν ειμαι και πολυ σιγουρος

Απο κει και περα νομιζω οτι τελικα περισσοτερο στοχευουν στην κινηση απο Κυπρο προς καποιο ελληνικο νησι (λογικα η Ροδος ή Σαντορίνη) που ειναι πανω στο δρομολογιο ,παρα στο Κυπρος μεχρι Πειραια

Link to comment
Share on other sites

On 12/21/2020 at 12:43 AM, Strofalos said:

Εγώ τα λέω μεταξύ σοβαρού και αστείου αλλά να δεις που στο τέλος το ΧΙ θα έρθει Πειραιά για να κάνει τα δρομολόγια του αδερφού του (τότε που δούλευαν την γραμμή μαζί με το μεγάλο Μπλού) κάθε Δευτέρα- Τετάρτη- Παρασκευή και το Σάββατο πρωί θα συνεχίζει από Ρόδο προς Κύπρο..! 

Με την προκύρηξη αυτό δεν μπορεί να συμβεί, καθώς δεν επιτρέπεται η μεταφορά μεταξύ των ελληνικών λιμένων. Άρα το πλοίο δεν μπορεί να συνδυάζει δρομολόγιο εντός Ελλάδας με αυτό της Κύπρου.

 

5 hours ago, Stratos said:

Το Ν.ΡΟΔΟΣ(πλοιο ειδικων αποστολων!), ειναι πιο καταλληλο..

Το Νήσος Ρόδος είναι αρκετά κατάλληλο, όντως. Πλοίο που έχει δουλέψει και σαν Ro/Ro, έχει γκαράζ γύρω στα 2χιλιάδες γραμμικά, έχει τις απαιτούμενες κλίνες, έχει οικονομική κατανάλωση σε ικανοποιητικές ταχύτητες. Ακόμα κι αν η Attica δεν χτυπήσει μόνη της την γραμμή, μία εταιρεία που δεν έχει πλοίο με χαρακτηριστικά του Ρόδος, μπορεί να το ναυλώσει ;) 

 

57 minutes ago, Strofalos said:

Απλά στα υπόψιν πως η απόσταση Πειραιάς- Λεμεσός είναι κάπου στα 500μιλια..δλδ το πλοίο που θα επιλέγει θα πρέπει να πηγαίνει με 31 μίλια για να βγάζει το δρομολόγιο σε 16 ώρες. 

Δεν υποχρεώνει η προκύρηξη τον ανάδοχο να κάνει το δρομολόγιο σε έως 16 ώρες. Το όριο των 16 ωρών αφορά τις κλίνες που θα απαιτείται να έχει και καμία εταιρεία δεν θα κάψει πετρέλαια για να δρομολογήσει πλοίο χωρίς κλίνες, δηλαδή μόνο κάποιο ταχύπλοο. Δεν θέλω να φανταστώ τι καιρό μπορεί να αντιμετωπίσει στην θάλασσα του Καστελόριζου και του Δέλτα ένα ταχύπλοο τύπου Tera Jet τον χειμώνα, ούτε πως θα βγάλουν οι επιβάτες ένα δρομολόγιο 14-16 ωρών σε μια καρέκλα. Οπότε προφανώς δεν παίζεται εκεί το παιχνίδι.

 

Η Σαντορίνη είναι ένας τουριστικός προορισμός, όμως δεν θεωρώ πως θα δινόταν η ευκαιρία σε έναν αμιγώς τουριστικό προορισμό αυτή η δυνατότητα, καθώς πιο πολλές πιθανότητες έχει η Κρήτη για την μεταφορά απευθείας προιόντων και φορτίων προς Κύπρο, παρά η Σαντορίνη ή η Ρόδος.

Link to comment
Share on other sites

Το horizon (που προσωπικά λατρεύω), θεωρώ πως έχει ένα "θεματάκι" με την ταχύτητα, εάν οι κυπριακές αρχές θέλουν το δρομολογιο να γίνεται (όπως λένε) το πολύ σε 22 ώρες. Πιστεύω πως ο όμορφος και τόσο καραβολατρικος Ορίζοντας μια χαρά έχει "κουμπωσει" στο Ηράκλειο και την Κρήτη γενικά. Θα συμφωνήσω με τον polymyt παραπάνω ότι η Attica σε γενικές γραμμές δε νομίζω να "πολυκοπτεται" για αυτή τη γραμμή. Όμως το γεγονός ότι η ναυλωση του Αριάδνη δε συνεχίζεται, σε συνδυασμό με το ότι και το καλοκαίρι του 2021 δε φαίνεται να επανερχόμαστε σε pro- covid επίπεδα κίνησης, ίσως κάνει τον Όμιλο να μελετήσει το "παραδάκι" της συγκεκριμένης επιδότησης (από το να κάθονται πλοία της). Εκτός κι αν μελετάνε άλλες ναυλωσεις προς δυσμάς 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το Horizon λόγω των μικρων κοινόχρηστων χώρων και του μεγάλου του γκαράζ το θεωρώ ιδανικό για τη γραμμή.Η ταχύτητα του γύρω στους 20 κόμβους είναι ικανοποιητική και δεν θεωρώ πως απαιτείται μεγαλύτερη.Συμφωνώ απόλυτα με τον @margaritis24.

Από τη στιγμή που περισεύει πλοίο της Άττικα πιστεύω πως θα υπάρξει ενδιαφέρον για τη γραμμή.

Ένα εκ των 2 Κρήτη που περισσεύει ταιριάζει για τη γραμμή.Μόνη ένσταση η ηλικία του συνεπώς μπορεί να ενδιαφερθεί και η ΑΝΕΚ.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Μιλούσα με Γερμανό συνασθενή μας νωρίτερα σήμερα σχετικά με την χωρητικότητα των Ακρίτας και Alexo όσων αφορά επιβάτες. Στην αρχή της καριέρας τους έκαναν Helsinki - Lubeck και ήταν η εποχή που έπαιρναν παραπάνω επιβάτες από τους 12 οδηγούς που παίρνουν τώρα. Ενώ δεν θυμάται να μου πεί ακριβώς το νούμερο, δε νομίζει πως φτάνει τους 200 με 140 κρεββάτια μια και αν τελικά ήταν κάποιο από αυτά, λόγω ταχύτητας θα χρειάζονταν αυτά τα χαρακτηριστικά. Οπότε εμένα κάτι μου λέει πως δε θα είναι αυτά τα 2 πλοία. Να αγοράσει/ναυλώσει άλλο η Salamis για αυτήν τη γραμμή δεν το θεωρώ πιθανό. Αν η αναχώρηση από Πειραιά είναι μπετόν, δεν υπάρχει λογική να ανταγωνίζεται τα πλοία της από το Λαύριο, ούτε και βέβαια να αλλάξει το λιμένα αναχώρησης μιας στρωμένης δουλειάς από το Λαύριο. Οπότε κάτι μου λέει πως δε θα είναι η Salamis ο εκλεκτός, τουλάχιστον όχι με τα 2 ρορό που έχει σήμερα. Έχει και το Salamis Filoxenia στον πάγκο θα μου πεί κανείς, αλλά και πάλι μου φαίνεται απίθανο.

 

Χωρίς να έχω κάποια πληροφόρηση, υπάρχει πλοίο που ήρθε εν Ελλάδι με σκοπό μια επιδοτούμενη γραμμή η οποία δεν καρποφόρησε, ήταν το Smyrna. Και βλέπω να μη το έχουν παρατήσει και να γίνονται εργασίες. Θα μπορούσε. Από την άλλη βέβαια, πρωταγωνιστικό ρόλο στην όλη ιστορία διαδραματίζει το Κυπριακό κράτος, όχι το ελληνικό. Να μπούν σε αυτή τη διαδικασία για να επιδοτήσουν μια εταιρεία από το Ιόνιο ή την Ελλάδα(Attica) τέλος πάντων? Δόξα τω Θεώ έχουν κι αυτοί μπόλικους πλοιοκτήτες. Να έχουμε κανένα new entry?

 

Κάποια στιγμή μέσα στο Φεβρουάριο θα μάθουμε.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Nick the Greek said:

...Από την άλλη βέβαια, πρωταγωνιστικό ρόλο στην όλη ιστορία διαδραματίζει το Κυπριακό κράτος, όχι το ελληνικό. Να μπούν σε αυτή τη διαδικασία για να επιδοτήσουν μια εταιρεία από το Ιόνιο ή την Ελλάδα(Attica) τέλος πάντων? Δόξα τω Θεώ έχουν κι αυτοί μπόλικους πλοιοκτήτες...

Good point by Nick the Greek.

Με όλη την αγάπη που έχω στην Κύπρο και έχω πολλή, οφείλω να παραδεχθώ ότι οι Κύπριοι αδελφοί ημών δεν θέλουν να μοιράζονται μαζί μας ούτε τον πυρετό τους. Να ξεκινήσουν τέτοια φασαρία για να βγάλουν χρήμα μη Κύπριοι δεν το βλέπω...

Link to comment
Share on other sites

On 12/24/2020 at 11:40 PM, Nick the Greek said:

Από την άλλη βέβαια, πρωταγωνιστικό ρόλο στην όλη ιστορία διαδραματίζει το Κυπριακό κράτος, όχι το ελληνικό. Να μπούν σε αυτή τη διαδικασία για να επιδοτήσουν μια εταιρεία από το Ιόνιο ή την Ελλάδα(Attica) τέλος πάντων? Δόξα τω Θεώ έχουν κι αυτοί μπόλικους πλοιοκτήτες. Να έχουμε κανένα new entry?

 

Κάποια στιγμή μέσα στο Φεβρουάριο θα μάθουμε.

Δεν θα διαφωνήσω...έχει πράγματι αρκετούς πλοιοκτήτες το νησί, οι οποίοι όμως δραστηριοποιούνται κυρίως στην ποντοπορο, αλλά και στο χώρο της κρουαζιέρας. Δεν έχει με άλλα λόγια πολλούς ακτοπλόους. Επομένως ας μην αποκλείσουμε το ενδεχόμενο ναυλωσης πλοίου που δραστηριοποιείται στην "αδερφή" Ελλάδα από κυπριακή εταιρεία. Επίσης θεωρώ πως τα χαρακτηριστικά του πλοίου που ζητούνται δεν θα άφηναν καθόλου αδιάφορο και τον Όμιλο Γκριμαλντι 

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 Το τελευταίο που θα περίμενα να δω, κάποιο πλοίο του Super-Mario (πέρα από το Aqua Blue δε μπορώ να φανταστώ κάποιο άλλο) να πηγαίνει έως εκεί κάτω... 

Link to comment
Share on other sites

Και γιατι οχι ? Ο καθένας μπορεί να συμμετάσχει, και μάλιστα ακόμη και με ναυλωμένο πλοίο. 

Επίσης υπάρχει το ΣΜΥΡΝΑ, επίσης υπάρχει η ΑΝΕΚ κλπ..... 

 

Επίσης να "πετάξω" και την P&O (ισως με pride of hull/bruges) από την Κυπριακή μεριά ?   😃 (πιστεύω ένα από τα δύο θα το δούμε στα μέρη μας αργα η γρηγορα)

**pride of york, not hull

Link to comment
Share on other sites

Είναι τεράστια για τη γραμμή,το Σμύρνα ετοιμάζεται για τη Τουρκία και τη Σμύρνη-"Θεσσαλονικη. Μη το βάζουμε στο παιχνίδι. Έχει παρουσία και στις 2 χώρες ο Mr Levante.

Link to comment
Share on other sites

Η P&O μου πέρασε κ εμένα από το μυαλό δεν σου κρύβω. Στανταρακι θεωρώ κ τη Salamis. Κάτι μου λέει ότι δεν αποκλείεται να δούμε ναυλωση έκπληξη 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...