Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

2 hours ago, Ermenegildo said:

Τo Harmony και το Kypros λογω και της "κρουαζιέρας" είχαν πάντα κόσμο.

Σλαβόφωνοι και Κύπριοι από/προς Πάτμο/Χάιφα-Αγίους Τόπους. Churching.

Το ταξίδι ήταν απίθανα θαυμάσιο βέβαια...

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

15 hours ago, Villandry said:

Πάντα υπάρχει ένα αλλά. Ένα πλοίο σαν το ΧΙ με τέτοιες ταχύτητες θα χει τεράστια έξοδα.

Σύμφωνοι αλλά αν παίζει επιδότηση από την Ε.Ε. τότε τα έξοδα θα είναι "κερασμένα by E.U."

15 hours ago, proud_ionian said:

ποσοι επιβατες και ποσα ΙΧ εκτιμουν οι κυπριοι οτι θα ταξιδευουν στη γραμμη; (εχουν κανει μελετες υποθετω και επεισαν την ΕΕ).

Προφανώς για να έχουν κάνει μελέτες, θα έχουν δει πως, τουλάχιστον, δεν θα είναι περισσότεροι οι του πληρώματος από τους επιβάτες σε κάθε ταξίδι. Τόσοι φοιτητές και λοιποί Κύπριοι υπάρχουν στην Αθήνα και την Ρόδο.. την 200άρα - 300άρα ανά δρομολόγιο πιστεύω πως την πιάνουν άνετα.

5 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Το να συνεχίζει το Πάτμος από Καστελόριζο πιστεύω πως θα ήταν καλή λύση.

Αν θέλουν να την κάψουν την γραμμή, τότε ναι, το Πάτμος μπορεί να προσθέσει στις 24 ώρες που κάνει για Καστελόριζο άλλες 11 ακόμα μέχρι την Λεμεσό.
Αλλά μην περιμένουν ιδιαίτερη ανταπόκριση από επιβάτες που θα θελήσουν να ταξιδέψουν μιάμιση μέρα για να πάνε στην Κύπρο.

5 hours ago, polmyt said:

Το θεμα ειναι οτι η Attica δεν θα χαραμιζε ενα τετοιο πλοιο για να το στελνει Κυπρο και να κουβαλαει 100 επιβατες και 10 IX σε καθε δρομολογιο.Δεν μπορω να φανταστω οτι πολυς κοσμος θα προτιμησει τις 48 ωρες ταξιδι σε σχεση με τις 2 του αεροπλανου.

Κι όμως, αν πέφτει η επιδότηση, και θα μπορούσε να έχει μόνο κέρδος (γιατί θα πέσει πολύ προώθηση και αβάντα από τους Κύπριους, στο διαβεβαιώνω) δύσκολα δεν θα περνούσε απαρατήρητο π.χ. από την Μπλου Σταρ. Γι αυτό πρότεινα ένα δρομολόγιο 19 ωρών Πειραιάς - Ρόδος - Κύπρος από ένα πλοίο των 29-30 μιλίων που θα κάνει το ταξίδι για έναν επιβάτη να μπαίνει βράδυ από Πειραιά και να βγαίνει Κύπρο νωρίς το μεσημέρι. Χώρια το 9ωρο Πειραιάς - Ρόδος που, κατά την γνώμη μου, θα σαρώσει.

58 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τώρα υπάρχει όμως και η σύνδεση με τα Ro-Ro της Salamis από Λαύριο και Θεσσαλονίκη για να μεταφέρονται τα φορτηγά (ψυγεία).

Αν υπάρξει ένα Ro-Pax να κάνει Πειραιά - Κύπρο, πίστεψέ με θα υπάρξει φόρμουλα να δουλεύουν την γραμμή συνεργατικά και όχι ανταγωνιστικά. Δεν θα ξαναφήσουν οι Κύπριοι να σβήσει πάλι η επιβατική γραμμή (αν ξεκινήσει) εξαιτίας των Ro-Ro.

16 hours ago, MILTIADIS said:

Συμφωνα με το ποντικι ενδιαφερον για τη γραμμη εδειξε ο ομιλος Γκριμαλντι.

Αν την πάρει ο Μανωλιός, τότε μυρίζει βισεντίνι ή κάνα eurocargo η δουλειά.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

29-30;;; Κατανάλωση φωτιά, άσε που ούτε καν τα πιάνει κανένα από τα Σταράκια. Τα Eurocargo δεν παίρνουν επιβάτες, μερικούς οδηγούς μόνο. Διαθέσιμο Visentini δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή στον όμιλο Grimaldi, γι' αυτό αγόρασε το Venezia από Ισπανία και έχει συγκεκριμένη γραμμή και ανοιχτό booking. Το ότι "τόσα πλοία έχει, θα τα βολέψει", δεν ισχύει πάντα. 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

@miko mission συμφωνω. μου ακουγεται σα λογικη πιθανοτητα, απο τη στιγμη που στην κυπρο πεφτει επιδοτηση, ενω στο θεσσαλονικη σμυρνη, δεν εχει εξασφαλιστει κατι. δε θα αφησει αδιαφορη τη levante.

@.voyagerαν ο Mr G εκρινε οτι η γραμμη θα αφησει καλο χαρτζηλικι και πρεπει να παει, θα εβρισκε και καποιο πλοιο, οπως βρηκε το venezia.

γενικως παντως δεν πιστευω οτι θα δουμε ουτε καποιο νεοτευκτο απο οπουδηποτε, ουτε πλοιο της attica

Link to comment
Share on other sites

Κυριοι μην κουραζεσθε με την ονοματολογια(ειχαμε τοσο καιρο το θεμα του ΠτΔ στα καναλια ολη μερα :P ).O Μr G υπαρχει ηδη στη συνδεση Πειραια-Λεμεσου εδω και χρονια 1 φορα τη βδομαδα με το Grande Italia και το Fides.Κατι που ελαχιστοι φυσικα θα γνωριζουν στην Ελλαδα ειναι το προγραμμα Grimaldi Freighter Travel δηλαδη μια παροχη με την οποια επιβατες με 'η χωρις ΙΧ μπορουν να ταξιδευουν με πλοια του ομιλου αυτου του τυπου σε οποιαδηποτε γραμμη ανα την υφηλιο.Καποιο τολμηροι το εχουν ηδη πραγματοποιησει .

Μια επιδοτησουλα δεν χαλασε ποτε κανεναν.Για μενα ουτε Σμερνες,ουτε Euroκουτι,ουτε(ειδικα)ολα τα αλλα που ακουστηκαν μπορουν να σταθουν σε μια εποχη που ο κοσμος ταξιδευει με αεροπλανα και που καλα καλα δεν βγαινουν οι γραμμες της Αδριατικης.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Το ξέρουμε το πρόγραμμα αλλά δεν έχει σχέση με αυτό το τόπικ και τη φημολογία για παξ πλοίο. Πολύ καλή φάση αν δεν δουλεύει κανείς 😅 
Ενδιαφέρον έχει το θέμα πάντως, να δούμε ποιος θα μπει και με ποιο πλοίο. 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ας δουμε τα νεοτερα απο το χρυσοπρασινο φυλλο.

το προτεινομενο χρηματοδοτικο σχημα ειναι 5εκ το χρονο για 3 χρονια και μετα βλεπουμε. οι κυπριοι φιλοδοξουν μεχρι το πασχα να προκυρηξουν το διαγωνισμο και ως τις αρχες καλοκαιριου να υπογραψουν συμβασεις.

η κυπρια υπουργος, θα δει θεοχαρη και πλακιωτακη, για απο κοινου προωθηση της γραμμης, αλλα και για να καταληξουν στο λιμανι τερματισμου στην Ελλαδα (κατα το δημοσιευμα δεν ειναι οριστικο οτι θα πιανει πειραια)

 

φοβουνται μηπως:

  • οι εταιριες που εχουν διαβεβαιωσει οτι ενδιαφερονται, κανουν πισω.
  • οι επιβατες παρουν μια φορα το πλοιο, που θα κανει 30ωρες, απλα για την εμπειρια και μετα γυρισουν το αεροπλανο
  • δεν παιρνουν τα ΙΧ, λογω του οτι στην Κυπρο ειναι δεξιοτιμονα και οδηγουν στην αριστερη λωριδα, ενω εδω αντιστροφα.

 

Quote

...Ιnsiders keep reminding that despite the initial enthusiasm over the return of the ferry service concerns are mounting. Among them is whether companies which have voiced interest will actually turn words into deeds.

This is one reason the Deputy Ministry is keeping a low profile on this project until tender offers are submitted and the best investor is selected.

In addition, the unknown factor in the equation is whether there will be interest from travelers to take the ferry option. Will families be willing to spend 30 hours aboard a ship to reach their destination? Or will they take the passenger ferry once for the experience and never again? This outcome would render the project unprofitable.

There is also debate over the cost for ccompanying vehicles with the Ministry of Transport wanting to offer a lower – and more attractive – price.

But the problem here is that Cyprus cars are right-hand drive and those in Greece left-hand drive, so there is a feeling that ferry travelers will opt not to use their own vehicle while on vacation.

απο το https://in-cyprus.com/ και τον φιλελευθερο της κυπρου

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε, αν έχει γίνει μία έρευνα με ερωτηματολόγιο στο κοινό που απευθύνεται η γραμμή είναι πολύ πιθανόν να βγήκαν αυτές οι απαντήσεις. Αυτό αφορά η διερεύνηση, αν σε δείγμα 300 ατόμων, κάθε μία από αυτές τις απαντήσεις είχε μεγάλο ποσοστό οφείλουν να το λάβουν υπόψη τους.

Η διερεύνηση δεν είναι του στιλ, την έκανε τη γραμμή κάποτε ο Όμηρος και πέτυχε/απέτυχε. Θα το λαβει κανείς κι αυτό υπόψη, αλλά δε θα βασιστεί εξ ολοκλήρου στην προϊστορία.

Το μόνο που μου φαίνεται όντως αστείο είναι αυτό με τα τιμόνια, ή εγώ είμαι συνηθισμένος με αυτή την εναλλαγή δεξιού αριστερού (όχι στους πολιτικούς χώρους) ή είναι όντως τέτοιο θέμα.

Αν πάλι αυτοί οι τρεις προβληματισμοί προέρχονται από το μυαλό τους, τότε δεν πρέπει να κατηγορουμε τις Ελλαδιτικες κυβερνήσεις αλλά κι άλλες για την αναξιοπιστία τους.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Villandry said:

Το μόνο που μου φαίνεται όντως αστείο είναι αυτό με τα τιμόνια, ή εγώ είμαι συνηθισμένος με αυτή την εναλλαγή δεξιού αριστερού (όχι στους πολιτικούς χώρους) ή είναι όντως τέτοιο θέμα.

 

Λιγάκι off-topic αλλά είναι υπαρκτό αυτό το θέμα. Μπορεί για σένα και για μένα να είναι απλούστατο το να αλλάξεις θέση οδήγησης, αλλά υπάρχει πολύς κόσμος που δε την παλεύει. Από την άλλη βέβαια νομίζω πως σε καμία περίπτωση δε θα είναι αυτό το σημείο που θα κρίνει την εμπορική επιτυχία της γραμμής.  

Link to comment
Share on other sites

Όταν πήγα για πρώτη φορά στην Αγγλία με τη μηχανή μου το 1993, με το που βγήκα  από το πλοίο στο Ντόβερ σε 1 λεπτό είχα συνηθίσει την οδήγηση μέχρι να βγώ από το λιμάνι, το ίδιο και όταν κάθησα για δουλειά στο Λονδίνο για τρία χρόνια, μόλις αγόρασα αυτοκίνητο σε 1 λεπτό πάλι είχα προσαρμοστεί...δεν πιστεύω πως είμαι πιο ικανός από τους υπόλοιπους μη δεξιοτίμονους Ευρωπαίους ή τους συμπατριώτες μας, αλλά δεν μπορώ να διαβάζω τέτοιες μπούρδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Quote

 

Πράσινο φως για την επαναλειτουργία της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κύπρου-Ελλάδας άναψε η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής την Παρασκευή που μας πέρασε.

Σύμφωνα με την απερχόμενη Υφυπουργό Ναυτιλίας Νατάσα Πηλείδου, η Κομισιόν έκρινε ότι η κρατική ενίσχυση ύψους 6 εκατομμυρίων είναι πλήρως σύμφωνη με τους σχετικούς ενωσιακούς κανόνες.

Όπως εξήγησε η έναρξη των δρομολογίων αναμένεται αρχές του 2021 ενώ υπάρχει ενδιαφέρον από ακτοπλοϊκές εταιρείες στην Κύπρο, την Ελλάδα και άλλες χώρες.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που υπάρχει, θα υπάρχει ένα δρομολόγιο τη Βδομάδα την περίοδο Μάιο-Σεπτέμβριο και ένα δρομολόγιο κάθε δύο βδομάδες κατά την περίοδο Οκτωβρίου-Απριλίου.

Επιπλέον θα γίνεται ενδιάμεσος σταθμός σε λιμάνι ελληνικού νησιού ενώ η ηλικία των πλοίων που θα συμμετέχουν δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 35 έτη και θα πρέπει να φέρει σημαία της ΕΕ και να είναι ενταγμένο με Νηογνώμονα μέλος του IACS και αναγνωρισμένο από την ΕΕ. Επιπλέον θα πρέπει να έχει ελάχιστη δυνατότητα μεταφοράς 200 επιβατών και καμπίνες για τουλάχιστον 140 άτομα αν η διάρκεια του ταξιδιού υπερβαίνει τις 16 ώρες.

Οι τιμές καθορίζονται ως εξής:

Untitled_48.png

 

Πηγή https://www.alphanews.live/economy/aktoploiki-syndesi-kyproy-elladas-prasino-fos-apo-ee

 

Άρα αποκλείει το Smyrna και άλλα πολλά. Κάνει μπάμ μάλλον το Visentinόπλοιο

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί πραγματικά το πλοίο να έχει ενδιάμεσο σταθμό ελληνικό λιμάνι πριν την Κύπρο, δεδομένου ότι η γραμμή θεωρείται διεθνής πλους?

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί, εφ' όσον δεν κάνει καμποτάζ. Και παλιότερα η γραμμή ήταν Πειραιάς - Ρόδος - Λεμεσσός - Χάιφα ή ακόμη και Ηράκλειο στη θέση της Ρόδου. Αλλά φυσικά από τον Πειραιά δε θα μπορεί να φορτώνει για οποιονδήποτε ενδιάμεσο ελληνικό προορισμό, μόνο για την Κύπρο θα μπορεί να φορτώνει.

Link to comment
Share on other sites

@Nick the Greek ειναι θεμα επιλογης της εταιριας.

παλια που ισχυαν οι αδειες σκοπιμοτητες δεν μπορουσε.

τωρα αν θελει μπορει. κοινοτικη σημαια θα εχει, ευκολα θα μπορει να εχει τον απαιτουμενο αριθμο μελων πληρωματος που ομιλουν την ελληνικη γλωσσα (δεν ξερω ποσους πρεπει. υπαρχει σχετικη διαταξη για τα κοινοτικα πλοια που εκτελουν  εσωτερικους πλοες, αλλα εδω μιλαμε για πλοιο που θα συνδεει ελληνοφωνες χωρες) και μενει μονο η δηλωση δρομολογησης. ειτε θα δηλωσει το φλεβαρη για το νοεμβριο του 2021, ειτε με υπουργικη αποφαση, μπορει να του δοθει η δυνατοτητα.

πιστευω οτι θα ειναι εταιρια που δραστηριοποιειται με καποιον τροπο στην ευρυτερη περιοχη. ενα κυκλικο δρομολογιο πειραιας λεμεσσος, ειναι 3 μερες. τις αλλες 4 κατι θα πρεπει να το κανουν.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

συμφωνα με τον υφυπουργο ναυτιλιας της κυπρου, το επομενο καλοκαιρι, αν το επιτρεψει η πανδημια, θα ξεκινησει η γραμμη. λεπτομερειες στον ΣΚΑΪ

η ΕΕ εχει εγκρινει την επιδοτηση και κατα τον Οκτωβριο θα ξεκινησει η διαδικασια των προσφορων.

διακρεια ταξιδιου πειραιας λεμεσσος 20-30 ωρες. εισητηριο €50-€80 (το deck φανταζομαι) και ο αναδοχος (προσφοριοδοτης στα κυπραίϊκα), αν θελει, θα μπορει να προσθεσει και ενδιαμεσα λιμανια.

μεχρι τωρα εχουν εκδηλωσει ενδιαφερον 5 εταιριες

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Με 50 ευρώ στον Πειραιά και σταθμούς σε Ρόδο-Κρήτη

Quote

Το πλοίο θα σαλπάρει από Λεμεσό για Πειραιά και όσοι πιστοί προσέλθετε, από τον ερχόμενο Μάϊο.

Υλοποιώντας το όνειρο αρκετών Ελληνοκυπρίων που ήθελαν να ταξιδέψουν με καράβι στην Αθήνα επιτυγχάνεται η ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα δια θαλάσσης.

Την ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ του λιμανιού της Λεμεσού και του Πειραιά ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης

Την ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ του λιμανιού της Λεμεσού και του Πειραιά ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης, παρουσιάζοντας τον προϋπολογισμό του Υφυπουργείου, ενώπιον της Επιτροπής Οικονομικών.

Ο κ. Δημητριάδης ανέφερε ότι εντός της βδομάδας προκηρύσσεται ευρωπαϊκός διαγωνισμός και η γραμμή θα επιχορηγείται με 5 εκ. ευρώ το χρόνο, από κυπριακά κονδύλια. Το καλοκαίρι το δρομολόγιο θα είναι μια φορά την βδομάδα, την άνοιξη και το φθινόπωρο κάθε 15 μέρες και το χειμώνα μια φορά τον μήνα.

Οι ανάδοχοι θα μπορούν να πραγματοποιούν και ενδιάμεσους σταθμούς, είτε στην Κρήτη, είτε στην Ρόδο, είτε αλλού και αναλόγως θα διαφοροποιείται η επιχορήγηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες το ναύλο θα είναι 50 ευρώ η μονή διαδρομή και 80 ευρώ μετ’ επιστροφή. Από εκεί και πέρα θα αυξάνεται η δαπάνη για την χρήση καμπίνας και την μεταφορά αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας.

Οι βουλευτές του ΔΗΣΥ Δημήτρης Δημητρίου, του ΑΚΕΛ Κώστας Κώστα και της Πλατφόρμας Δημοκρατικών Δυνάμεων Άγγελος Βότσης, εξήραν το έργο του Υφυπουργείου και κατέθεσαν σειρά προτάσεων, ειδικότερα για την προώθηση της χρήσης καυσίμων χαμηλών σε θείο.

 

Link to comment
Share on other sites

Πολλοί πρότειναν ότι το αεροπλάνο βγαίνει καλύτερα από το πλοίο, λόγω χρόνου ταξιδιού, κλπ., αλλά έχουμε και τα εξής θέματα

  1. Στην Κρήτη, που έχει 3 αεροδρόμια, γιατί να μην πηγαίνουν με το αεροπλάνο που κάνει μισή ώρα για Χανιά, Ηράκλειο και Σητεία, αντί να παίρνουν το καράβι που κάνει 8-9 ώρες; (Καλά, της Σητείας, εφόσον σταθμεύει και στις Κυκλάδες και το Ηράκλειο, "φορτώνει" το δρομολόγιο στις 12 ώρες.). Έχω ταξιδέψει με αεροπλάνο, που έχει κίνηση, αλλά κίνηση έχουν και τα καράβια.
  2. Με το αεροπλάνο, ναι μεν φτάνεις γρηγορότερα, αλλά δεν μπορείς, δε, να μεταφέρεις το αμάξι σου. Και δεν νομίζω ότι αυτό είναι εφικτό με την τεχνολογία μας (Είχε δοκιμαστεί στο παρελθόν, χωρίς αποτέλεσμα.)
  3. Λόγω του ότι το αεροπλάνο κάνει πολύ λιγότερες ώρες, έχει και μικρότερη χωρητικότητα. Το μεγαλύτερο αεροπλάνο που κάνει πτήσεις προς Κρήτη είναι το Airbus A321 των 201 θέσεων. Εκεί είσαι μισή ώρα καρφωμένος στην καρέκλα, με μόνο λόγο για να σηκωθείς άμα είναι να πας στην τουαλέτα, ενώ το μόνο που μπορείς να δοκιμάσεις είναι σνακ, χυμός ή καφές από την αεροσυνοδό. Νταξ, άμα πας με Ryanair σου δίνουν μέχρι και κολόνια, αλλά η συγκεκριμένη εταιρεία ποτέ δεν με κέρδισε (Συνήθως πετούσαμε με αυτήν όταν δεν είχαμε λεφτά για Aegean/Elinair.), χώρια που το ταξίδι με αυτήν είναι υπερβολικά βαρετό, όταν δεν έχεις ούτε οθόνες ούτε τίποτε άλλο να περάσει η ώρα σου. (Εκτός του περιοδικού.) Αντιθέτως, με πλοίο μπορείς να κοιμηθείς στην καμπίνα σου, να κάνεις βόλτα, να βγεις στο κατάστρωμα να πάρεις καθαρό αέρα, να φας μακαρονάδα βαπορίσια (Ναι, έχω ψάξει το forum μέχρι εκεί.) ή ακόμη και να κάνεις μπάνιο (Αν η καμπίνα σου έχει ντουζιέρα.). "Vibration" έχουν και τα δύο, το καράβι έχει μποτζαρίσματα, (Αν είναι αυτή η σημασία της λέξης, αλλιώς διορθώστε με.) το αεροπλάνο έχει αναταράξεις.

Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, προσωπικά θα χαιρόμουν για μία σύνδεση Ελλάδας-Κύπρου με πλοίο (Μην πω και Ελλάδας-Ισραήλ και γίνω υπερβολικός, αλλά δεν θέλουμε το καράβι που θα δρομολογηθεί να γίνει το δεύτερο Αρίων.). Το δρομολόγιο μπορεί να είναι της μορφής Πάτρα-Βενετία, Τεργέστη, ή κάποια άλλη βόρεια πόλη της Ιταλίας προς Δαλματικές ακτές. Για ενδιάμεσες στάσεις, δεν νομίζω ότι η Ρόδος θα ήταν καλή ιδέα, μιας και δεν έχει αρκετό κόσμο για να δικαιολογεί τόσο μεγάλο ταξίδι. Εγώ θα πρότεινα να στάθμευε Ηράκλειο, καθώς τότε

  1. Συνδέονται μεταξύ τους δύο πόλεις παραπλήσιου μεγέθους (Ο Λεμεσός έχει 237.000 κατοίκους, το Ηράκλειο 140.730, περίπου τους μισούς.)
  2. Συνδέονται μεταξύ τους οι δύο Μεγαλονήσοι. (Κρήτη και Κύπρος, μην ξεχνάμε πως είναι και τα δύο στα 5 μεγαλύτερα νησιά της Μεσογείου σε μέγεθος και πληθυσμό, έχουν μόνο 1000 km2 έκταση και 200.000 πληθυσμό διαφορά, σχεδόν δίδυμα νησιά είναι.)

Το κακό είναι το πώς θα συνηθίσει ο σε ασφαλείς δρόμους μαθημένος Κύπριος στο ελεεινό και ανοργάνωτο οδικό δίκτυο της Κρήτης, αλλά η διαφορά στην μεριά οδήγησης δεν είναι πρόβλημα, μιας και αν ήταν δεν θα υπήρχε η σύνδεση Καλαί-Ντόβερ. (Μην ξεχνάμε πως και το τρένο της Μάγχης παίρνει και οχήματα σε μερικά ζεύγη, επομένως, αν ήταν πρόβλημα, τώρα το τούνελ δεν θα υπήρχε.). Έχω δει και ο ίδιος αυτοκίνητα με πινακίδες GB, όπως επίσης και δεξιοτίμονα. 

Η Ρόδος μπορεί να χρησιμεύσει όπως η Κέρκυρα στης συνδέσεις της Αδριατικής.

Για πλοίο θα πρότεινα το Έλυρος, τα μεγάλα Blue Star, τις Νορβηγίδες της ΑΝΕΚ, ή κάποια από τα μεγάλα Cruise του Grimaldi (Θα έβαζα και το Βενιζέλος, αλλά δεν ξέρω κατά πόσον θα ήταν επιτυχές.)

Link to comment
Share on other sites

Λέτε γι αυτό να άλλαξε ο Μανωλιός τα Κρητικά παλάτια με τα μεγάλα Ιταλικά παλάτια για να τραβάνε μετά το Ηράκλειο και προς Λεμεσό?

Γκαράζ έχουν, καμπίνες έχουν, χώρους για τόσο μεγάλο ταξίδι έχουν, δρόμο έχουν, μωρέ λες..? 

Αν και επιμένω πως ένα πλοίο τύπου Superfast XI με μια ταχύτητα των 30ml σε ένα δρομολόγιο Πειραιά-Ρόδος(8,5ωρες)-Λεμεσός(9ωρες) θα ήταν της ιδανική λύση πιστεύω... 

Link to comment
Share on other sites

Πλοιο δε νμζ να πάει ούτε τύπου σουπερφαστ ,ούτε παλας. Θα πάει κάτι που περισευει ,τύπου olympus ,smyrna, diagoras το οποίο θα εχει την Ευρωπαϊκή επιδότηση σαν εσοδο σίγουρη (και μόλις σταματησει αυτή τα μαζεύουμε και μικρό το κακο).Καμια εταιρια δε θα αφησει τη βασικη της γραμμη για μια αλλη,που ουτε ξερει ποσο θα παραμεινει ανοικτη. Και η γραμμή κυρίως θα έχει εποχιακή κινηση κάτι που θα μπορεί άνετα να εξυπηρετήσει ένα πλοιο σαν το urd της stena(που μπορεί να έχει μόνο 19 κν αλλά θα είναι πολύ πιο οικονομικό) , το οποιο Θα δουλευει κυρίως σαν roro με τις καμπινες να χρησιμοποιούνται όταν χρειάζεται. Θα μπορούσε να προωθηθεί κάτι τύπου roadtrip από τη Κύπρο μέχρι τη κεντρική Ευρώπη και αντίστροφα .Και για να μειωθεί ο χρόνος ,καλύτερα είναι να είναι απευθείας ή μόνο μια σταση

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...