Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εκτος των εμπορευμάτων που καλύπτει ένα τέτοιο πλοίο υπαρχει και ένα σημαντικός αριθμός ατόμων που ταξιδεύουν για λόγους αναψυχής και όχι μονο με αυτοκίνητο, camper ή λεωφορείο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πολυ ακραία δήλωση.....Το να λες οτι οποιος φοβαται το αεροπλανο θελει ψυχοθεραπεια ειναι βαρύ. Προφανως το ασφαλεστερο μεσο ειναι το αεροπλάνο (σε όρους θανάτων ανά επιβατοχιλιόμετρα). Και καλως η κακώς λόγω των εταιρειών διαβαθμισμένου κόστους ( η low cost που το ακουω συχνα να το λενε πολλοί - αν και είναι λάθος ορολογία ) το ταξίδι με το αεροπλάνο είναι σημαντικά φτηνότερο ( και σε χρηματικούς όρους, και σε όρους γενικευμένου κόστος - δηλαδή χρόνος, κούραση κλπ κλπ ). Η Κύπρος (Λεμεσσός) δεν είναι Κρήτη, είναι απόσταση, με πλοίο των 22 κόμβων είναι 24 ώρες - αν παει απευθείας, όσο η Βενετία από Ηγουμενίτσα δηλαδή. Είναι πολύ δύσκολο να συντηρηθεί ΕΓ/ΟΓ σε αυτή τη γραμμή. Η Salamis που λειτουργεί σήμερα τη γραμμή είναι πολύ ιδιάζουσα περίπτωση.....

Ο κύριος λόγος για να υπάρξει μια τέτοια γραμμή είναι ότι προβλέπεται στα διευρωπαϊκά δίκτυα (TENtec). Και αργά η γρήγορα θα γίνει, εκτιμώ. 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Το ταξίδι με πλοίο είναι πολύ διαφορετικό απο ένα ταξίδι με αεροπλάνο.Όντως είναι πιο μεγάλο σε διάρκεια άλλα είναι πιο ωραίο...

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Όταν υπάρχουν πλοία που μεταφέρουν φορτηγά οχήματα από και προς την Κύπρο, και αεροπορικές εταιρείες που μεταφέρουν επιβάτες, με ποια δικαιολογία θα επιδοτηθεί δρομολόγιο επιβατηγού πλοίου? Άντε και βρέθηκαν χρήματα, προφανώς και τα κράτη είναι εφευρετικά όταν χρειάζεται, πως θα αποφευχθούν προσφυγές από τους θιγόμενους, RoRo και αεροπορικές? Ή θα επιδοτηθούν όλοι?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

μεχρι την μεθεπομενη (2020) τουριστικη σαιζον, ελπιζει το κυπριακο ΥΕΝ, οτι θα λειτουργησει η γραμμη.

οπως αναμεταδιδει το mononews, απο κυπριακα sites, ετοιμαζεται μελετη για να υποβληθει στην ΕΕ, προκειμενου να εξασφαλισθουν κονδυλια για, τι αλλο, επιδοτηση της γραμμης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 1/18/2019 at 8:59 PM, Petros P said:

Ειναι αυτο γιατι εχει και αγγλικη σημαια και ειναι και το GRT που λέμε 😛 Toση πολη κίνηση εχει απο Λαυριο η μηπως το βαλουν σε καμια αλλη γραμμη?

Πριν κάποια χρόνια υπήρχαν 4 πλοία Ro-Ro στη γραμμή Ελλάδα Κύπρο Ισραήλ. Οπότε με τη προσθήκη του νέου πλοίου της Salamis Lines γίνονται δυο τα Ro-Ro και το container Alassa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Προσπάθειες για λειτουργία ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κύπρου – Ελλάδας μέχρι το καλοκαίρι του 2020. Πόσες ώρες θα διαρκεί το ταξίδι και πότε θα γίνει.

Quote

Προσπάθεια του Υφυπουργείου Ναυτιλίας είναι όπως η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας τεθεί σε λειτουργία το καλοκαίρι του 2020. Το θέμα της σύνδεσης συζητήθηκε ενώπιον της Επιτροπής Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού, όπου προσκλήθηκαν να παραστούν η Υφυπουργός Ναυτιλίας Νατάσα Πηλείδου και ο Υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος.

Η κ. Πηλείδου είπε ότι ολοκληρώθηκε η μελέτη βιωσιμότητας της ακτοπλοϊκής σύνδεσης και ότι αναμένεται η έγκριση της κρατικής ενίσχυσης που θα χρειαστεί και μετά θα ακολουθήσει η διεξαγωγή διαδικασίας προσφορών για να βρεθεί ο κατάλληλος επιχειρηματίας που θα αναλάβει το έργο αυτό.

Το κράτος θα επιχορηγήσει τη σύνδεση αλλά όχι το εμπορικό της κομμάτι.

Η κ. Πηλείδου είπε ότι η προσπάθεια είναι να ολοκληρωθεί η διαδικασία πριν το καλοκαίρι για να υλοποιηθεί η σύνδεση το 2020.

Το εισιτήριο θα είναι φθηνότερο από το αεροπορικό. Επίσης, εξετάζεται το θέμα του ενδιάμεσου σταθμού, πχ όπως η Ρόδος.

Η συχνότητα του δρομολογίου θα είναι μια φορά την εβδομάδα από Μάη μέχρι Σεπτέμβρη και τους χειμερινούς μήνες μια φορά το δεκαπενθήμερο. Το ταξίδι θα διαρκεί 30 ώρες.

Το πιθανότερο λιμάνι που θα εξυπηρετεί το δρομολόγιο στην Κύπρο θα είναι εκείνο της Λεμεσού.

Ο Πρόεδρος της Βουλής Δημήτρης Συλλούρης προήδρευσε για λίγο της Επιτροπής και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο ενδιαφέρον της Αιγύπτου για επέκταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης καλύπτοντας και την Αλεξάνδρεια, ένα θέμα που προέκυψε κατά την πρόσφατη επίσκεψη αντιπροσωπείας της Βουλής στη χώρα αυτή.

Ο κ. Περδίος είπε ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση είναι σημαντική για εισερχόμενο τουρισμό από την Ελλάδα και σημείωσε ότι υπάρχουν περιθώρια ακτοπλοϊκής σύνδεσης και με άλλες χώρες όπως το Ισραήλ, ο Λίβανος και η Αίγυπτος και είπε ότι εάν ευδοκιμήσουν αυτές οι προσπάθειες το Υπουργείο σκοπεύει να συμβάλει με δικές του προσπάθειες σε ότι αφορά τα κοινά πακέτα με τις γειτονικές χώρες.

Το Υπουργείο εργάζεται για καθορισμό συγκεκριμένων θεματικών που αφορούν κοινά πακέτα με γειτονικές χώρες, είπε.

Ο κ. Περδίος είπε ότι παρατηρείται μείωση στις αφίξεις αλλά και στα έσοδα από τον τουρισμό φέτος με κύριες αιτίες το Brexit και την απώλεια αεροπορικών θέσεων από τη Γερμανία, ενώ και η ρωσική αγορά η οποία φέτος κινείται στα ίδια επίπεδα, μπορεί να αντιμετωπίσει προβλήματα λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της Τουρκίας.

Για το λόγο αυτό, είπε, το Υφυπουργείο εργάζεται για προσέλκυση και άλλων αγορών καθώς και τα κοινά προγράμματα με άλλες χώρες.

Μέχρι τώρα η μείωση είναι σχεδόν στο 1% και δύσκολη χρονιά προβλέπεται να είναι και το 2020 με το Υφυπουργείο να λαμβάνει μέτρα.

Τα έσοδα από τον τουρισμό μπορεί φέτος να μειωθούν κατά 5%.

Ο κ. Περδίος ενημέρωσε την Επιτροπή για το επιχειρησιακό πλάνο δεκαετίας το οποίο έχει ετοιμαστεί και το οποίο κατατέθηκε στο Υπουργικό Συμβούλιο τον Ιούνιο με βραχυπρόθεσμο, μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο πλάνο.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Ανδρέας Κυπριανού είπε ότι τα νέα με την ακτοπλοϊκή σύνδεση είναι καλά και το θέμα βρίσκεται σε καλό δρόμο. Υπάρχει η ελπίδα, είπε, ότι μπορεί να μπει σε λειτουργία η γραμμή αυτή στην επόμενη τουριστική περίοδο.

Ολοκληρώθηκε η μελέτη σε σχέση με την σύνδεση και υπάρχει η συζήτηση με τον έφορο κρατικών ενισχύσεων για να δούμε πώς μπορεί να ολοκληρωθεί η επιτυχία της χρηματοδότησης της γραμμής που θα βοηθήσει και το τουριστικό προϊόν, ανέφερε.

Είπε ότι ο Υφυπουργός Τουρισμού τόνισε το ενδιαφέρον του υφυπουργείου για τη σύνδεση και τα κοινά πακέτα που πρέπει να αναπτυχθούν με Αίγυπτο, Ιορδανία, Λίβανο και Ισραήλ. Ο κ. Κυπριανού χαιρέτισε την ολοκλήρωση του επιχειρησιακού πλάνου του Υφυπουργείου και είπε ότι η Επιτροπή θα ενημερωθεί για το πλάνο αυτό στις 17 Σεπτεμβρίου από τον Υφυπουργό.

Ο κ. Κυπριανού αναφέρθηκε και στην ολοκλήρωση της συζήτησης της πρότασης νόμου για τις καταχρηστικές ρήτρες σε επιχειρηματικές συμβάσεις. Η απόφαση της Επιτροπής, είπε, είναι όπως την Παρασκευή πάει στην ολομέλεια η πρόταση νόμου που θα επεκτείνει την προστασία από καταχρηστικές ρήτρες και στις πολύ μικρές επιχειρήσεις. Σήμερα ισχύει η νομοθεσία που προστατεύει τον καταναλωτή από καταχρηστικές ρήτρες και αυτή η προστασία επεκτείνεται με την συγκεκριμένη πρόταση νόμου και στις μικρές επιχειρήσεις.

Ο κ. Κυπριανού αναφέρθηκε και στο άλλο θέμα που συζητήθηκε και αφορά στην δυνατότητα του Υπουργικού Συμβουλίου να επεκτείνει την περίοδο έρευνας για την ανακάλυψη κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στον εκάστοτε αδειούχο κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Το θέμα οδηγείται για ψήφιση ως κατεπείγον στην ολομέλεια την Παρασκευή.

Είπε ότι η επέκταση της περιόδου έρευνας δεν έχει χρονικά όρια, θα είναι απεριόριστη μέχρις ότου οι εταιρείες ολοκληρώσουν τις υποχρεώσεις τους με βάση τη συμφωνία. Σημείωσε ότι πρόκειται για ένα θέμα που δεν άπτεται μόνο της ενέργειας αλλά έχει και πολιτική πτυχή.

Στις δηλώσεις του, ο βουλευτής του ΑΚΕΛ Κώστας Κώστα είπε ότι το κόμμα του προειδοποιούσε τα τελευταία τέσσερα χρόνια ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει οι θετικές επιδόσεις στον τουρισμό να προκαλέσουν εφησυχασμό αλλά να προχωρήσει η Κυβέρνηση στην επίλυση των πολλών και σοβαρών προβλημάτων του τομέα. Ο κ. Κώστα είπε ότι η Κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει σε όλες τις ενέργειες για επίλυση των προβλημάτων και ευχήθηκε όπως αξιοποιηθεί η μελέτη και οι προτάσεις που ετοίμασε το ΑΚΕΛ, μια μελέτη που καλύπτει το όλο φάσμα της τουριστικής δραστηριότητας.

Σε ό,τι αφορά την ακτοπλοϊκή σύνδεση, είπε ότι είναι αδιανόητο να εξαρτάται ο κόσμος από τις ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες για να ταξιδέψει και είπε ότι το ΑΚΕΛ θεωρεί ότι η επαναλειτουργία της θαλάσσιας επιβατικής συγκοινωνίας μεταξύ Λεμεσού και Πειραιά θα αυξήσει το τουριστικό ρεύμα και χαιρέτισε το γεγονός ότι η Υφυπουργός Ναυτιλίας πήρε το θέμα ζεστά όπως είπε και το προωθεί.

Αναφορικά με την πρόταση νόμου της Επιτροπής για προστασία φυσικών προσώπων και πολύ μικρών επιχειρήσεων από καταχρηστικές ρήτρες σε επιχειρηματικές συμβάσεις, είπε ότι η Επιτροπή σήμερα παρά τις αντιδράσεις την προωθεί στην ολομέλεια την Παρασκευή και εξέφρασε την ελπίδα κανένα κόμμα να μην ζητήσει την αναβολή της ψήφισης και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να μην προχωρήσει στην αναπομπή της αν πραγματικά θέλει να προστατεύσει τους πολίτες και όχι τις τράπεζες, όπως είπε.

Ο βουλευτής του ΔΗΚΟ Άγγελος Βότσης μίλησε για το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης εκφράζοντας την ελπίδα να υλοποιηθεί το επόμενο καλοκαίρι. Όσον αφορά τον τουρισμό είπε ότι η μικρή μείωση οφείλεται στο Brexit και στην απώλεια θέσεων από τη Γερμανία και ότι το επιχειρησιακό πλάνο θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην Επιτροπή, ούτως ώστε η Επιτροπή να μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη των στόχων.

Ο βουλευτής της ΕΔΕΚ Ηλίας Μυριάνθους αναφέρθηκε στη μείωση 1% στο τουριστικό προϊόν και είπε ότι τους μήνες αιχμής το καλοκαίρι θα αναμένεται περαιτέρω μείωση. Το 2020, είπε, λέχθηκε στην Επιτροπή ότι γίνονται προσπάθειες αύξησης των πτήσεων για μεταφορά τουριστών κατά κύριο λόγο από την Κεντρική Ευρώπη.

Για το νομοσχέδιο για τους υδρογονάνθρακες είπε ότι θα δοθεί το δικαίωμα του Υπουργικού Συμβουλίου να δίδει μέσα από δικαιολογημένες θέσεις την παράταση στις εταιρείες να ολοκληρώσουν το ερευνητικό τους πρόγραμμα. Για τις καταχρηστικές ρήτρες είπε ότι ομόφωνα η Επιτροπή οδηγεί την πρόταση νόμου την Παρασκευή στην ολομέλεια μια πρόταση που ολοκληρώθηκε με την συμβολή του Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιο ro/ro για Ισραήλ ή Αίγυπτο που να παίρνει και επιβάτες δεδομένου ότι δεν υπάρχουν ε/γ πλέον; Διαβάζω ότι τα πλοία της grimaldi από Salerno για Ashdod που πιάνουν και Ελλάδα, Κύπρο ή και Σμύρνη, μπορούν να πάρουν και μοτοσυκλέτες με τους αναβάτες τους ενώ άλλα όπως το τούρκικο από Αλεξανδρέττα για Σ.Αραβία παίρνει μόνο φορτηγά προωθώντας τους οδηγούς τους με αεροπλάνο.

Ποιες άλλες επιλογές υπάρχουν; Το Ακρίτας της Σαλαμίς παίρνει μήπως και επιβάτες; Ποιες άλλες εταιρείες δραστηριοποιούνται στο χώρο από Ιταλία, Ελλάδα, Τουρκία προς Ισραήλ και Αίγυπτο;

Από κρουαζιερόπλοια στις συγκεκριμένες διαδρομές, εκτός της Σαλαμίς τα καλοκαίρια, υπάρχει άλλη εταιρεία που δραστηριοποιείται όλο το χρόνο -και να δέχεται τμηματική μετάβαση από πχ Ελλάδα ή Κύπρο για Ισραήλ;

Edited by japetus
Link to comment
Share on other sites

Πολλά θέματα έβαλες στο τραπέζι, με πινελιές:

 

- Σαν σταθερή γραμμή roro από Ελλάδα πρός Κύπρο και Ισραήλ είναι μόνο η Salamis η οποία δε νομίζω πως δέχεται επιβάτες.

- Υπάρχουν και car carriers που κάνουν τέτοιες γραμμές, πλήν όμως και εκεί δεν υπάρχει η δυνατότητα για επιβάτες.

- Μοναδική εταιρεία που μπορεί να έχει επιβάτες ή/και οχήματα σε μια τέτοια γραμμή είναι η Grimaldi. Πλήν όμως δεν γνωρίζω αν μπορείς να επί/απόβιβαστείς σε όποιον συνδυασμό λιμανιών θέλεις. Πρέπει να το ψάξεις ο ίδιος εδώ.

- Από κρουαζιέρα δες τη Mano Cruise, δεν δραστηριοποιείται όλο το χρόνο όμως. Γενικά τα mainstream κρουαζιερόπλοια, είτε λόγω απόστασης, είτε για λόγους ασφαλείας δεν πλησιάζουν πολύ στην περιοχή. Υπάρχει και ο αγλαός Abοu Merhi, τώρα που το θυμάμαι.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει τπτ νεοτερο, απο τις ενεργειες των κυπριων, για την εξασφαλιση ευρωπαϊκων κονδυλιων;

On 1/28/2019 at 8:16 PM, proud_ionian said:

οπως αναμεταδιδει το mononews, απο κυπριακα sites, ετοιμαζεται μελετη για να υποβληθει στην ΕΕ, προκειμενου να εξασφαλισθουν κονδυλια για, τι αλλο, επιδοτηση της γραμμης.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η μόνη ρεαλιστική λύση (αν δεν θέλουν πολλές πολλές αλλαγές στο πρόγραμμα) είναι το Μπλου Σταρ 1 / 2 το Σάββατο από Ρόδο να συνεχίζει μέχρι Λεμεσό.
Αν θέλουν όμως ένα πλοίο σε τακτική βάση, μια εφικτή κίνηση για τα 247 μίλια μέχρι τη Ρόδο και για τα υπόλοιπα 270 μέχρι τη Λεμεσό, είναι ένα πλοίο καμιά 200αριά μέτρα, των 29-30 μιλίων (π.χ. το Superfast XI) κάθε Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή από Πειραιά, βραδινό δρομολόγιο, να χτυπήσει και το αεροπορικό που έχει ξεφύγει για Ρόδο και να πηγαινοέρχεται Πειραιάς - Κύπρος (μέσω Ρόδου) σε 19 -20 ώρες.
Άσε δε που θα φέρει και την Ρόδο στο 9ώρο από Πειραιά (σε επίπεδα Πειραιά - Κρήτη δλδ) και θα κάνει πολλούς να δώσουν το πενηντάρι στο καράβι παρά το εκατοστάρι στο αεροπλάνο.

Link to comment
Share on other sites

Εύστοχη η πρόταση του @Strofalos αυτή η γραμμή θέλει ταχύτητα και χωρητικότητα. Αλλά...

Πάντα υπάρχει ένα αλλά. Ένα πλοίο σαν το ΧΙ με τέτοιες ταχύτητες θα χει τεράστια έξοδα.

Ένα πλοίο που θα ταίριαζε κατά την άποψη μου, όσο μπακαλίστικο κι αν ακούγεται (προφανώς δεν ακούγεται, αλλά είναι ωραία έκφραση:rolleyes:) είναι ένα πλοίο με το(α) γκαράζ του Θεολόγου, τις καμπίνες και τις διαστάσεις του Πάτμος. 

Ένα πλοίο με μια ταχύτητα ταξιδιού στα 24 με 25 μίλια, αλλά με άλλη γάστρα (δεν ξέρω αν αυτός ο όρος είναι σωστός, μιας και η κυρά θεωρεί γάστρα το μαγειρικό σκεύος που μαγειρεύει κι ενίοτε την χρησιμοποιώ κι εγώ για τον ίδιο λόγο, πολυλόγησα!).

Οι Ιάπωνες (υποθέτω) φίλοι μας γνωρίζουν πως να φτιάχνουν πλοία με καλές χωρητικότητες, αξιόλογες ταχύτητες και μικρές καταναλώσεις.

Μία τέτοια επένδυση, τόσο σαν νέα κατασκευή όσο και σαν πρόγραμμα δρομολόγησης ενός πλοίου σε μία νέα γραμμή, κάτι που σημαίνει στήριξη ακόμη και σε μεγάλες άκαρπες περιόδους με ταμείον να είναι στο μείον, μπορεί μόνο ο Όμιλος Γκριμάλντι να προχωρήσει.

Για πολλούς λόγους.

Υ.Γ. Αυτοί οι Ιάπωνες πως τα καταφέρνουν και επιτυγχάνουν τέτοιες καταναλώσεις σε συνδυασμό με όλα τα υπόλοιπα? Θα ήθελα να είχαμε ένα ιδωτικό ναυπηγείο με επικεφαλής έναν παππού Ιάπωνα ναυπηγό της Μιτσουμπίσι διευθυντή, δύο παιδιά δικά "του" σε καίρια πόστα σχεδιασμού. Μία ομάδα αρχιτεκτόνων εσωτερικού χώρου από τη Βόρεια Ευρώπη. Ένα άλλο team αποτελούμενο από γνώστες της Ελληνικής αγοράς. Τέλος, φυσικά έναν άριστο γνώστη των οικονομικών και της δημόσιας διοίκησης, ώς γνωστόν η ιδιωτική πρωτοβουλία εξαρτάται άμεσα κι έμμεσα από το Δημόσιο. Αυτή νομίζω θα ήταν μια πρόχειρη συνταγή, μέσα από τα μάτια ενός άσχετου παρατηρητή, για το βήμα παραπάνω της ακτοπλοιας. 

Αλλιώς θα παραμείνουμε στη θέση ότι το ΧΙ του 2002 είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Ένα παιδί συνομήλικό του είναι πλέον ενήλικας, αυτό νομίζω πως είναι κάτι που μπορεί να μας βάλει σε σκέψεις, όσο μπροστά κι αν έβλεπε ο Περικλής Παναγόπουλος και οι σχεδιαστές του.

Link to comment
Share on other sites

ποσοι επιβατες και ποσα ΙΧ εκτιμουν οι κυπριοι οτι θα ταξιδευουν στη γραμμη; (εχουν κανει μελετες υποθετω και επεισαν την ΕΕ).

εχων την αισθηση οτι περισσοτερο φορτια θα διακινουνται και αντε κανα διμηνο το πολυ το καλοκαιρι, να εχει επιβατες και ΙΧ.

ουτε SFXI, ουτε BS1/2, ουτε νεοτευκτο εξ ιαπωνιας. ενα Visentini ή καποιο απο τα μικρα eurocargo και πολυ ειναι

Link to comment
Share on other sites

Λυσεις με πλοια που πανε μεχρι Ροδο ή Καστελοριζο υπαρχουν

Το θεμα ειναι οτι η Attica δεν θα χαραμιζε ενα τετοιο πλοιο για να το στελνει Κυπρο και να κουβαλαει 100 επιβατες και 10 IX σε καθε δρομολογιο.Δεν μπορω να φανταστω οτι πολυς κοσμος θα προτιμησει τις 48 ωρες ταξιδι σε σχεση με τις 2 του αεροπλανου.Εδω οι περισσοτεροι "βγαζουν σπυρια" οταν κανουν μια ωρα παραπανω με το συμβατικο σε σχεση με το ταχυπλοο

Ισως την κινηση μεταξυ Ροδου και Κυπρου να μπορουσε να αυξησει ενα τετοιο δρομολογιο, μιας και δεν υπαρχουν απ'ευθειεας πτησεις, αλλα και παλι μονο τους καλοκαιρινους μηνες

Link to comment
Share on other sites

Την γραμμή την είχα δει οταν λειτουργουσε για δυο χρόνια μεταξυ 97-99. Ειχα ταξιδεψει με το Nissos Kypros, το Sea Harmony Και το Sea Symphony που το αφήσα επίτηδες τελευταίο λόγω του ρόλου του ως ρορο. Εχω ταξιδέψει μαζί του συνολικά 5 φορές, τις 3 ήταν φουλ απο κόσμο για το μέγεθος του και οχι απο οδηγούς αλλά απο απλούς επιβάτες.

To Harmony και το Kypros λογω και της "κρουαζιέρας" είχαν πάντα κόσμο. 

Πιστέυω πως οσο και του αεροπλάνου να είμαστε θα πάρει ένα μερίδιο κόσμου για Κύπρο και ισως Χάιφα αν φτάσει εκει.

Σίγουρα θα έχει πολλούς θαλάμους (ψυγεία).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...