Jump to content
Shipfriends

Sansovino (IMO 8705709)


Recommended Posts

Άλλαξε σημαία ή έχει ακόμα την Λιβεριανή? Γιατί με Λιβεριανή...νομίζω ότι δεν μπορεί να κάνει εσωτερική ακτοπλοία.

Όντως ΝΗΡΕΑ με λιβεριανή δεν μπορεί να κάνει.Μόνο με Ελληνική ή κοινοτική σημαία αν και η κοινοτική έχει κάποιους σκόπελους παραπάνω

Link to comment
Share on other sites

Και το SantaMariaI ετοιμάζεται για πολλά, μεταξύ των οποίων και για μετονομασία ακολούθως της νέας του νηολόγησης. Σε κάτι πιο ... τροπικό! Από Νότο μεριά..!!!;)
Με λίγα λόγια έκατσε 2 μερούλες στη δεξαμενή. Και από εργασίες ξέρει κανείς τί ακριβώς έκανε?
...πιστεύω ότι πλέον η συζήτηση για δρομολόγηση και άλλου πλοίου στο Ρέθυμνο...τουλάχιστον για φέτος...έχει πλέον μόνο φιλολογικό ενδιαφέρον.
εχουμε κανενα νεωτερο για το βαπορι; στο ΝΜΔ γινονται εργασιες ή ο δεξαμενισμος ηταν η μονη διακοπη της νιρβανα;

παντως διαφωνω με το ενδεχομενο μετονομασιας. το ονομα του ειναι ιστορικο και ερωτικο. ο γρηγορης μπιθικωτσης ειχε τραγουδησει προφητικα για αυτο το βαπορι ηδη απο το 1971 (οταν εκανε αντισταση στη δικτατορια στο παλκο της αθηναικης νυχτας;)).

Μη ζηλεύεις την αγάπη μου, κυρία,

τα φιλιά σου να μου δώσει δεν μπορεί.

Eίναι πλοίο που το λεν "Σάντα Μαρία"

και να φύγουμε ξανά με καρτερεί.

Μεγάλη αγάπη η θάλασσα

και η "Σάντα Μαρία",

κι αν τη ζωή μου χάλασα

τις αγαπώ, κυρία.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τελικα το πλοιο ανοιξε πλανα στη γραμμη Δυρραχιο-Μπαρι. Σε λιγο θα τα βλεπουμε και στο openseas. Οποτε ουτε Cretan Lines, ουτε Αρκαδι, ουτε ANEP ουτε τιποτα... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τελικα το πλοιο ανοιξε πλανα στη γραμμη Δυρραχιο-Μπαρι.

Μήπως πήγε απλά να περιμένει σε μια φθηνότερη γωνιά τη μέρα που θα ξεκινήσει δρομολόγια;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς φυσικά να διανοούμαι καν να αμφισβητήσω τα λεγόμενα του Neptune διότι πολύ απλά δεν γνωρίζω κάτι, θέλω να πω ότι μου φαίνεται πολύ περίεργη αυτή η μετακίνηση στην Ελευσίνα (και μάλιστα στο συγκεκριμένο σημείο). Σχεδόν οκτώ ολάκερους μήνες ήταν το πλοίο στην Δραπετσώνα, για λίγες ημέρες ακόμα ήταν το πρόβλημα ?

Και ακόμα, και αυτές οι τελευταίες κινήσεις του πλοίου... Από την Δραπετσώνα στην ράδα του Πειραιά όπου πήρε πετρέλαια όπως μας είπε ο Π100, και μετά καπάκι στην ντάνα της Ελευσίνας. Το μόνο (???) παρήγορο, είναι πως έχουν τουλάχιστον ανοιχτή την συσκευή AIS, το οποίο -ίσως- δείχνει ότι δεν ...εγκαταλείφθη το πλοίον... :D

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ξέρω κι εγώ κάτι σιγουρο ίσως έχει να κάνει με τα λιμανιάτικα και να εξηγησω τον λόγο.

Πολλές εταιρείες προπληρώνουν ενα διαστημα το οποίο πιστευουν οτι θα κατσει το βαπόρι για μακρα περίοδο.

Τωρα αν προπλήρωσαν εξαμηνο για να τους έρθει πιο φτηνα και για να μην χρειαστεί να πληρώσουν κι άλλο για λίγες ημέρες το πηγαν στην ντανα.

Ίσως αυτός να είναι κι ο λόγος.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο δεν πήγε κατευθείαν από τη ράδα στην Ελευσίνα. Έκανε κάτι σαν δοκιμαστικό και μάλιστα πήγε και επέστρεψε ακολουθώντας το separation.

Link to comment
Share on other sites

Εκεί που είναι τώρα στην Ελευσίνα είναι η μια ντάνα από πλοία (Παναγία Κρημνιωτισσα, Duchess M, Okeanis, Hermes κ.α), αυτό δεν είναι καλό σημάδι??

Ας το δούμε και στην ...γνωστή ντάνα της Ελευσίνας, σε μία σημερινή φώτο.

Link to comment
Share on other sites

καλα να ρωτησω κατι; εστω οτι το ολο θεμα αφορα τα λιμανατικα. απο τη στιγμη που το βαπορι εχει κανει επισκευη και ειναι φρεσκοβαμμενο και ετοιμο, γιατι να παει να δεσει στη ντανα με τα σκραποβαπορα και δεν περιμενει στη ραδα του πειραια ή να φυγει να παει εκει πανω που θα ταξιδευει και να περιμενει 2-3 μερες σε καποιο αγκυροβολιο εκει.

Link to comment
Share on other sites

Μα προφανώς δεν είναι έτοιμο ή κάτι περιμένουν , ίσως κάποιο ανταλλακτικο΄ή νεώτρες αποφάσεις που θα πάει γι αυτό και δεν δρομολογήθηκε.

Το να πάει στην ράδα σημαίνει πλοίο με τις γεννήτριες να δουλεύουν, με την απαραίτητη σύνθεση πληρώματος...τουτέστιν έξοδα οπότε αν ήταν έτσι πλήρωναν και λιμανιάτικα.

Απλώς τα λιμανιάτικα τα ανέφερα ως μία πιθανότητα κι όχι ως κάτι σίγουρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Έχουν ξεκινήσει από τον Πειραιά 2 ρυμουλκά (Ταξιάρχης και Πήγασος), και κατευθύνονται μάλλον προς το πλοίο που φαίνεται ακινητοποιημένο νοτιοανατολικά της Ύδρας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σε αρκετά άσχημη κατάσταση (τουλάχιστον εξωτερικά) επέστρεψε το πλοίο από τα ταξίδια του στην Αδριατική.

Εκτός από τα εμφανή σημάδια στην πλώρη του, το πλοίο σε όλο του το μήκος (πολύ περισσότερο από την δεξιά του πλευρά), δείχνει σαν να "τριβότανε" πάνω στα ντοκς :confused: στα λιμάνια που έπιανε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ακουσα οτι το πλοιο ειναι μπλοκαρισμενο απο πιστωτες :confused: οι οποιοι μαλιστα εχουν και δικο τους βατσιμανη. :rolleyes:

Αρχισαν τα οργανα ή μου φαινεται? Παντως στην Αλβανια δεν πηγαινε και τοσο καλα απ οτι ειμαι σε θεση να μαθω.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...