Jump to content
Shipfriends

Sansovino (IMO 8705709)


Recommended Posts

Εχω ακουσει εδω και αρκετο καιρο οτι το SANSOVINO το εχει κλεισει καποιος Ελληνας. Δεν ειναι γνωστος της ακτοπλοιας, εχει μονο ποντοπορα. Μεχρι τελος του χρονου ειναι η παραδοση του πλοιο το οποιο πιθανοτατα θα παραμεινει στη γραμμη που ειναι τωρα.

 

(1989, then Adriatica King, Santa Maria I)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Εχω ακουσει εδω και αρκετο καιρο οτι το SANSOVINO το εχει κλεισει καποιος Ελληνας. Δεν ειναι γνωστος της ακτοπλοιας, εχει μονο ποντοπορα. Μεχρι τελος του χρονου ειναι η παραδοση του πλοιου το οποιο πιθανοτατα θα παραμεινει στη γραμμη που ειναι τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το βαπόρι και τα αδερφια του το LAURANA και το PALLADIO ενώ είναι καλά βαπόρια έχουν ένα σημαντικό μειονέκτημα αυτό της ταχύτητας η οποία με το ζόρι φτάνει τα 16-17 μίλια.

Κάποτε είχε ενδιαφερθεί ο Βεντούρης να αγοράσει αυτό και το LAURAANA αλλά η ταχύτητά τους έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να μην κλείσει η αγορά τους.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με την ηλικία φίλε marinerobar δεν νομίζω ότι έχει πλέον καμία σημασία ειδικά άμα κάτσεις και αναλογιστείς τι έχει έρθει και τι έχει δρομολογηθεί από τότε που άρθηκε το όριο. Όμως ακόμα κι αν υπήρχε το όριο προσωπικά δεν βρίσκω τις ηλικίες τους υπερβολικές. Άλλωστε μην ξεχνάς ότι και όλα αυτά τα βαπόρια που ακόμα και σήμερα δουλεύουν ασταμάτητα (ΡΟΔΑΝΘΗ, ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ΛΑΤΩ, ΛΙΣΣΟΣ, ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ κτλ κτλ) και έχουν αγαπηθεί τόσο στις γραμμές τους σε αυτές τις ηλικίες ήρθαν.

Αυτό με το προπελάκι δεν το ήξερα ομολογουμένως. Όσο για τους εσωτερικούς τους χώρους έχω την εντύπωση πως μια ανακαινισούλα την θέλουν;)

Link to comment
Share on other sites

o miko mission έχει δίκιο. Όπως φαίνεται σε αυτή την φώτο του LAURANA δουλεύει προπελάκι στην μανούβρα και βογάρει από αριστερά.

Αλλα και στο SANSOVINO αν ζουμάρει κανείς σε αυτή την φώτο ,διακρίνεται το σήμα του bow thruster

Link to comment
Share on other sites

Την φίμη για μή bow thruster μου την εχει και αλλος φίλος απο Ιταλία. Μήπως απλά είναι τόοσο ψώφιο που είναι σαν να μην υπάρχει? Έτσι και αλλιως για να δρομολογηθεί ακτοπλοϊα το bow ειναι υποχρεωτικό. Αναρωτιέμε αν το να τοποθετήσεις νέες μηχανές (έστω και μεταχειρισμένες) σε ένα πλοίο 15 ετών είναι άσκοπο. Εδώ είχαν βάλει στο Σαπφώ όταν ήταν 26...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα ότι θα πρέπει να είναι κάποιος επαγγελματίας από γέφυρα ή μηχανή για να καταλάβει ακριβώς τι σημαίνουν 650kw προπελάκι κι όχι κάποιος άλλος ο οποίος δεν είναι επαγγελματίας (γιατί μπαίνουμε σε εξειδικευμένους τομείς) ή το παίζει ειδικός.

Link to comment
Share on other sites

Και φυσικα περα απο το μικρο προπελακι ειναι και μονοτιμονο οπως καθε ιταλικο βαπορι που σεβεται τον εαυτο του (απο τον Πηγασο μεχρι τα Παλας) ;)

Link to comment
Share on other sites

αρχες των 90s (για αρκετα καλοκαιρια) το θυμαμαι με το αδερφο του στην πατρα. παντα οταν ειχε καιρο δυσκολευοταν και χρησιμοποιουσε το ρυμουλκο (που ετσι και αλλιως θα πληρωνε βεβαια).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τελικα επιβεβαιωνεται απο δω η αγορα του απο Ελληνα της ποντοπορου οπως ειπα αλλα δυστυχως δε μπορω να πω ακομα το ονομα του ;)

SANSOVINO ITA 1989 2267 SOLD FOR $11.3 MILLION GREEK BUYERS
Link to comment
Share on other sites

Να αρχίσουμε τα στοιχίματα? Πάντως το βαποράκι είναι αίσχος μέσα. Πλαστικά πλακάκια στο πάτωμα και πλαστικά καθίσματα και ότι άλλο παραπέμπει σε παντόφλα του 70. Και απο ταχύτητα γύρω στα 15. Κρίμα και εξωτρικά μπορώ να πώ (!!!) ότι μου αρέσει.

Έμαθα πως είναι κάποιος Γουρδομιχάλης και πρόκειτε να στήλει το πλοίο Ιταλία Αλβανία άρα να μην χαιρόμαστε οι εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Να σημειώσουμε ότι το πλοίο ανήκει στην SIREMAR η οποία είναι θυγατρική της υπό κρατικό έλεγχο TIRRENIA. Η δε TIRRENIA οδεύει προς ιδιωτικοποιήση (και με την πίεση των Βρυξελλών) και η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τέλους του 2008.

Οπότε, λογικά, άρχισε το ξεσκαρτάρισμα του στόλου...ώστε ο "ιδιώτης επενδυτής" (ωραίαι λέξεις:mad:) να την πάρει "καθαρή".

Link to comment
Share on other sites

Έμαθα πως είναι κάποιος Γουρδομιχάλης και πρόκειτε να στήλει το πλοίο Ιταλία Αλβανία άρα να μην χαιρόμαστε οι εδώ.

Όντως ο συγκεκριμένος αγόρασε το πλοίο πακέτο με το Palladio για Μπάρι-Δυράχιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το βαπόρι έχει έρθει με σημαία Λιβερίας (!!!).

Και όσο για το θέμα που ανέκυψε παραπάνω, αν προσέξουμε αυτή τη φωτο θα δούμε ότι όχι μόνο έχει προπελάκι αλλά έχει γεννήσει κι έχουν γίνει δύο:rolleyes::D

edit

Ιδιοκτήτρια εταιρία η G Lines.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στη δεξιά πάντα του πλοίου, ακριβώς εκεί που ήταν γραμμένο το siremar έχει βαφτεί το site της εταιρίας το οποίο όμως προς το παρόν δεν φαίνεται να λειτουργεί και είναι: www.glines.gr . Γενικότερα φαίνεται ότι εξωτερικά τα σινιάλα θα είναι ακριβώς όπως της siremar με διαφορές το G αντί του S στα φουγάρα και του site αντί του siremar στις πάντες.

post-17-128326970377_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Επίσης να πω ότι έχει φύγει το SANTA MARIA I από το Πέραμα. Μπορεί κάποιος να μας πει (κατά προτίμηση όχι από το ais) αν έχει φύγει για να ξεκινήσει ή πήγε καπου για δεξαμενισμό κτλ κτλ;

το site του λιμανιου του Bari και τον Geoff Hamer του F.o.S.E. εχει ηδη ξεκινησει δρομολογια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Κοιτοντας το να γυρναει στο Bari το πλοιο με εξεπληξε ευχαριστα. Πραγματικα γυρισε πολυ γρηγορα. Οποτε σε σχετικη μου απορια αν απο πισω ειναι κρυμενο κανενα ρυμουλκο :D εμαθα οτι σε αυτο και το Laurana εχει γινει παρεμβαση αναλογη του Aqua Jewel. Βγηκε δηλαδη το ενα τιμονι και μπηκανε δυο B).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...