Jump to content
Shipfriends

Rafaello (IMO 6824202)


George

Recommended Posts

Στα παλιά σκαριά ανήκει πλέον το εν λόγω βαπόρι!

Το πλοίο πουλήθηκε για διάλυση στην Ινδία και έφτασε στον τόπο του μαρτυρίου στις 8 Μάη.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θα ήθελα την βοήθειά σας πάνω στο συγκεκριμένο πλοίο αλλά όχι όπως πολύ θα σκεφτείτε το ιεράπετρα της Λ.Α.Ν.Ε.Εννοώ το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ του ΛΕΛΑΚΗierapetra_1968_b_1.htm ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ πληροφορία μπορείτε να βρείτε ή έχετε.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Το πιο ενδιαφέρον για το Ιεράπετρα είναι πως ήταν το πρώτο ε/γ-ο/γ που ναυπήγησαν οι Ιάπωνες. Τα προηγούμενα φέρι που είχαν ήταν τρενάδικα ή απλά επιβατηγά.

Το ιστορικό του το καλύπτει πλήρως ο Σουηδός εκτός της λεπτομέριας πως έπαθε μικρές ζημιές το 1986 από το διπλανό του CORFU ISLAND όταν εκείνο μπατάρισε και βυθίστηκε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Να συνεισφέρω και για το συγκεκριμένο πλοίο τον "οβολό"μου, καθώς και αυτό είχε μια πολυτάραχη σταδιοδρομία στην ελληνική ακτοπλοία, και ταξίδεψε σε ανατολή & δύση, Αδριατική, Ιόνιο, Αιγαίο.

Διαφορετικά ονόματα, διαφορετικές εταιρείες.

post-1854-0-07959600-1329853144_thumb.jp

post-1854-0-55423800-1329853275_thumb.jp

post-1854-0-57595400-1329853651_thumb.jp

post-1854-0-55825700-1329853664_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Μετά τις ενδιαφέρουσες εικόνες από τον "antonis molos", επισυνάπτω κι εγώ μια φωτογραφία του πλοίου ως "Brindisi" με φόντο τα ακαρνανικά όρη, πιθανότατα το 1995. Ενός σκαριού που για ένα περίεργο λόγο συγκαταλέγεται στα αγαπημένα μου παλιά.

6917879275_4f5c4c3fe9_b.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 years later...

Το είχαμε αρκετά χρόνια στα νερά μας, έκανε και ένα σύντομο πέρασμα από την ακτοπλοΐα αλλά παρέμεινε στην αφάνεια. 
Ας το δούμε λοιπόν δεμένο στην Πάτρα τον Σεπτέμβριο του 2000:

large.801B9331-C85B-49B3-9984-2B43C779E7

Link to comment
Share on other sites

Λίγο δύσκολο, θα έλεγα. Αν μιλάμε για την εποχή από τέλη της δεκαετίας του '60, θα μπορούσε. Το ΑΙΟΛΙΣ του Ευθυμιάδη τί ήταν τότε;

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

Και μένα μου είχε κάνει εντύπωση. Τελικά αυτό θυμομουν

Quote

The Ferry Hankyu was the first Japanese long haul car ferry. She was built for Hankyu Ferry, a pioneer of Japanese car ferries at Hayashikane Zosen Shimonoseki shipyard in 1968

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το Rafaello πρεπει να ειναι το πλοιο το οποιο ο Γιαννης Αγαπητος σε συνεντευξη του ελεγε οτι ηταν σαπιο. Συγκεκριμενα πατησε σε ενα σημειο στο καταστρωμα και ανοιξε τρυπα που παραλιγο να βρεθει ο ιδιος κανα δυο καταστρωματα πιο κατω. Δεν ξερω ποσο αληθεια ή υπερβολη εχει αυτη η εκφραση, αλλα σιγουρα ολα τα γιαπωνεζικα 60s-70s επασχαν πολυ σε ποιοτητα λαμαρινας σε σχεση με τα αντιστοιχα ευρωπαικα. Κατι που εχει σαφεστατα βελτιωθει απο τα μεσα του 80 και μετα.

Link to comment
Share on other sites

Είχε κι ένα περιστατικό πυρκαγιάς αν θυμάμαι καλά στον χώρο του γκαράζ  κατα την θητεία του στην Πάτρα επι Αλεξάκη . Καπετάνιος του ήταν ο καπτα Γιώργης ο Μπαφαλουκος απο την Ανδρο  και αν επίσης θυμάμαι καλά το πλοίο αυτό είχε πολύ χαμηλό γκαράζ , τα φορτηγά ήταν οριακά , άνοιξαν τo drencher για να κάνουν κατάσβεση αλλά η μηδαμινή απόσταση των φορτηγών απο την οροφή του γκαράζ και κατα συνέπεια απο τις κεφαλές του drencher , δεν μπορούσε να γίνει σωστός ραντισμος. 

Link to comment
Share on other sites

On 10/5/2023 at 11:00 PM, Neptune said:

Το Rafaello πρεπει να ειναι το πλοιο το οποιο ο Γιαννης Αγαπητος σε συνεντευξη του ελεγε οτι ηταν σαπιο. Συγκεκριμενα πατησε σε ενα σημειο στο καταστρωμα και ανοιξε τρυπα που παραλιγο να βρεθει ο ιδιος κανα δυο καταστρωματα πιο κατω. Δεν ξερω ποσο αληθεια ή υπερβολη εχει αυτη η εκφραση, αλλα σιγουρα ολα τα γιαπωνεζικα 60s-70s επασχαν πολυ σε ποιοτητα λαμαρινας σε σχεση με τα αντιστοιχα ευρωπαικα. Κατι που εχει σαφεστατα βελτιωθει απο τα μεσα του 80 και μετα.

Είναι αλήθεια ότι ο Γιάννης Αγαπητός δεν είχε σε υπόληψη τα ιαπωνικά κ την θυμάμαι τη συνέντευξη
Αλλα δεν είχε να κάνει με την ποιότητα της λαμαρίνας τότε που λες αλλά με τη συντήρηση Εγώ ήμουνα το 80 με του Γώργου Λιβανού όλα newbuildings των 70ς στην Ιαπωνία,καλά βαπόρια κ καλοσυντήρητα Πήραν ένα second hand του 69 γιαπωνέζικο κ βούλιαζε το πόδι σου από την σκουριά στην κουβέρτα Ο λόγος ήταν ότι το πλήρωμα δεν έκανε ούτε ματσακόνι ούτε τπτ μέχρι να πάνε στο νσυπηγείο!

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...