Jump to content
Shipfriends

Σητεία (IMO 6708252)


George

Recommended Posts

Σύμφωνα με το Ferries Of Southern Europe και διασταυρώνοντας με το equasis το πλοίο έχει πουληθεί στην Island Breeze International Corp. και έχει μετονομαστεί σε ISLAND BREEZE. Το πλοίο θα κάνει εργασίες επισκευής και ανακαίνισης στην Ελευσίνα ή στο Πέραμα και με τη νέα του εταιρία θα εκτελεί πλόες στο Miami.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Σε σημερινή επί τόπου αυτοψία, το πλοίο έχει υψώσει τη σημαία Παναμά και μόνο στην πρύμη έχει γραφτεί πρόχειρα το νέο του όνομα. Στην πλώρη αναγράφεται ακόμα το ΑΤΛΑΝΤΙΣ.

post-17-128326968536_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

2 χρόνια μετά τη πώληση του πλοίου, το πλοίο παραμένει ακίνητο στην ιδία θέση στο λιμανάκι της Ελευσίνας. Το ωραίο είναι που έχουν αναρτήσει μια πινακίδα δίπλα από τη πόρτα που αναγράφει το κινητό τηλέφωνο του πλοίουB).

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Mε αφορμή της αναφοράς του πλοίου στο "Φωτογραφικό κουίζ", και το ανέβασμα της φωτό με το φουγάρο και τα σινιάλα του, είδα πως δεν έχουμε καθόλου το πλοίο στην γκαλερί στην θέση που βρίσκεται παροπλισμένο τα δύο τουλάχιστον τελευταία χρόνια.

Ας δούμε λοιπόν σε δύο φωτογραφίες από τον Φεβρουάριο του 2008 στην Ελευσίνα, στην ίδια θέση που βρίσκεται μέχρι και σήμερα, το μοναδικό (???) εν Ελλάδι πλοίο με δύο διαφορετικά αναγραφόμενα ονόματα στην πλώρη (ΑΤΛΑΝΤΙΣ) και την πρύμη (ISLAND BREEZE) .

Link to comment
Share on other sites

Το ποτε θα αναχωρησει για απεναντι μονο δε ξερω. Εχω βαρεθει τοσους χειμωνες να ακουω οτι θα γινει καζινο θα θα θα θα και ολο στα θα μενουμε. Δε νομιζω οτι θα το ξαναδουμε να σουλατσαρει παντως...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 3 months later...

Μία από τα ίδια για το πλοίο που εξακολουθεί ...πεισματικά να παραμένει στο λιμανάκι της Ελευσίνας, έχοντας ήδη συμπληρώσει σαραντατρία χρόνια ζωής και επτά (συνεχόμενου) παροπλισμού.

Να το δούμε σε δύο φωτογραφίες από το flickr "εν ενεργεία", ως ΑΤΛΑΝΤΙΣ βέβαια, και οι δύο από την Σαντορίνη. Η πρώτη τον Ιούλιο του 2003, μόλις πέντε μήνες δηλαδή πριν από τον παροπλισμό του (Δεκέμβριο του ίδιου έτους σύμφωνα με το equasis), ενώ η δεύτερη που αναφέρει ως χρονολογία λήψης τον Αύγουστο του 2004 θα πρέπει μάλλον να έχει λάθος στοιχεία.

Link to comment
Share on other sites

ανοιξη του 2005 ειχε δεξαμενιστει στου βασιλειαδη και ειχαν γινει και καποιες λαμαρινοδουλειες. πρεπει να ειχε κανει καποια ταξιδια και το 2004.

στα μεσα των 80s ειχε ερθει και απο αδριατικη δυο σαιζον, μια ως VOYAGER και μια ως MONACO, ενω πρεπει να εχει κανει και καποια τερμινα στο... κεντρο αποκαταστασης της Αυλιδας παρεα με City of Taranto, TUTKU & Regent Sky. στην πατρα το θυμαμαι σκουροχρωμο, αλλα δεν θυμαμαι αν ηταν μονο μπλε ή κατι και κατι αλλο.

ΥΓ1: χειμωνα 2004-2005 ηταν στο ΝΜΔ

ΥΓ2:

gallery_1817_745_88876.jpg

gallery_1817_745_292330.jpg

Edited by proud_ionian
ΥΓ1 ΥΓ2
Link to comment
Share on other sites

Το ότι ήταν τον χειμώνα του 2004-2005 στον ΝΜΔ ή και το ότι την άνοιξη του 2005 είχε δεξαμενιστεί στου Βασιλειάδη δεν αναιρούν βέβαια το ότι το πλοίο από τον Νοέμβρη του 2003 ήταν "υπό παροπλισμό". Εκτός και αν ταξίδεψε ξανά σε κάποια από τα επόμενα έτη, οπότε είναι και σαφές λάθος του equasis.

Status of ship : Laid-Up (since 01-11-2003)
Link to comment
Share on other sites

Εννοείς καλέ μου φίλε proud ότι (επί παραδείγματι) το AEGEAN GLORY (ex. ΜΥΚΗΝΑΙ) το οποίο έχει δεξαμενιστεί γύρω στις έξι (!!!) φορές τα τελευταία χρόνια δεν είναι παροπλισμένο ??? :confused:

Any way, θα πρέπει να στείλουμε μία επιστολή διαμαρτυρίας (διά παραπλάνησιν :D ) στο equasis. :P

Link to comment
Share on other sites

ΣΕΙΡΙΕ το equasis έχει αρκετά λάθη και αυτά οφείλονται στο ότι κυρίως για τα παρατημένα πλοία κανείς δεν ενδιαφέρεται να κάνει update. Οι ημερομηνίες που αναφέρει είναι ενδεικτικές και αφορούν το πότε έκανε update το site και όχι το πότε κινήθηκε απαραίτητα το πλοίο. Ενδεικτικά θα δεις ότι στο status ή στα ονόματα των περισσότερων βαποριών (εκτός αυτών που αναφέρονται In service) οι ημερομηνίες είναι κοινές.

Για να επανέλθω στο πλοίο λοιπόν να σας πω ότι μέχρι και το 2004 ταξίδευε τα καλοκαίρια κάνοντας κρουαζιέρες Ηράκλειο - Σαντορίνη. Να σας θυμήσω ότι 8 Αυγούστου 2003 έγινε το τραγικό συμβάν με τις φιάλες διοξειδίου που άνοιξαν και έχασε τη ζωή του ένας ναυτικός που βρισκόταν στην καμπίνα του. Ως εκ τούτου η φωτο που έβαλες παραπάνω ΣΕΙΡΙΕ έχει σωστή ημερομηνία.

Το βαπόρι έδεσε Οκτώβρη του 2004 στη Δραπετσώνα και τον Μάη του 2005 μεταφέρθηκε στην Ελευσίνα όπου βρίσκεται μέχρι σήμερα. Ο δεξαμενισμός που αναφέρει ο proud_ionian έγινε απλά και μετά από αυτόν το βαπόρι επέστρεψε στην Ελευσίνα και παροπλίστηκε εκ νέου.

ενω πρεπει να εχει κανει και καποια τερμινα στο... κεντρο αποκαταστασης της Αυλιδας παρεα με City of Taranto, TUTKU & Regent Sky.

Βεβαίως και έχει κάνει. Με το όνομα ΑΙΓΑΙΟΝ ΣΤΑΡ ντανιασμένο μαζί με τα CITY OF TARANTO και ΜΕΔΟΥΣΑ εκεί που σήμερα βρίσκεται το HAMILTON I. REGENT SKY και TUTKU κοσμούσαν το χώρο αλλά σε άλλο σημείο (εντός των ναυπηγείων) και λίγο πιο πέρα φουνταρισμένο στη μέση του πουθενά το STEFAN (ex STEFAN BATORY). Ωραίες εποχές B)

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Αλλά με ολοκαίνουργια σημαία στον ιστό της πρύμης!!!

Σημασία δεν έχει η σημαία! Σημασία έχει πως το βαπόρι δεν έχει ακόμα ηλεκτρονικό πίνακα B)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

στη δευτερη (δεξια) φωτο, ειναι στην πατρα. αφιξη απο βορεια για το 14. πρεπει να ειναι τραβηγμενη το φθινοπωρο του 1986. τοτε ειχε μεινει δεμενο στο 15 για καποιους μηνες το Corfu Sea, που φαινεται πισω. (η θεση 16 και ολη η βορεια προβλητα ηταν υπο κατασκευη.

αν δε με γελα η μνημη μου, πρεπει να ειχε δουλεψει για μια σαιζον ως monaco (κανα δυο χρονια πιο μετα).

Link to comment
Share on other sites

Monaco, ήταν το 1987-1988. Voyager από το 1984, μέχρι το 1987 (εν πλώ μόνο το 1986, μέχρι το 1987).

Η πηγή των δύο φωτογραφιών που ανέβασα υπάρχει στη gallery. Και ας ξεχάστηκε η αναφορά στην πηγή εκεί που έφτασε η μια από τις δύο φωτο. :wacko:

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Στο τελευταίο τεύχος του PowerShips (περιοδικό της Steamship Historical Society of America) αναφέρεται ότι όμιλος επενδυτών σκοπεύει να λειτουργήσει το πλοίο ως καζίνο στις νότιες ακτές των Η.Π.Α.

Edited by polmyt
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...