Jump to content
Shipfriends
polmyt

Sardinia Vera (ΙΜΟ 7360617)

Recommended Posts

Ακόμα το δρομολόγιο δεν έχει περαστεί στο σύστημα κρατήσεων.Βέβαια αυτό μπορεί να γίνει κι αύριο αλλά έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα με αυτό το πλοίο και χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω σε καμία περίπτωση του πληροφορία του φίλου STOLOS .θα είναι στάνταρ μόνο άμα το δούμε να φορτώνει και να λύνει κάβους.B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με την βοήθεια ρυμουλκού..αναχωρεί σε λίγο κενό επιβατών και οχημάτων,για ταξίδι αναψυχής στην Σάμο-Ικαρία.Η συνέχεια επι της οθόνης στο AISGREECE.Δεν του έδιναν για σήμερα αλλά για την Παρασκευή,οπότε και η απόφαση για το ταξίδι.Και κάνει και ζέστη............ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ και ΚΑΛΟΤΥΧΟ διότι αν δείτε τις νέες τιμές απο 1/7 του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ...θα πάμε καλά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν λιγο αποβιβασε και τον πλοηγο και ξεκινησε για Ευδηλο.Εκτος του πληρωματος επιβαινουν και 4-5 μελη της εταιρειας στο παρθενικο ταξιδι

Καλοταξιδο να ναι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Sardinia Vera λίγο μετά τις 19:00 ξεκίνησε για το πρώτο αναγνωριστικό ταξίδι, με πρώτο λιμάνι του ταξιδιού τον Ευδηλο, με 55 άτομα πλήρωμα και 5 επιβαίνοντες, άτομα από το γραφείο της εταιρείας. Στο πρώτη αναχώρηση είχε τη βοήθεια του ρυμουλκού ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και πλοηγό (ένεκα ξένης σημαίας). Βέβαια η πρώτη αναχώρηση ήταν λιγάκι περιπετειώδης γιατί είχε μπλέξει τις άγκυρες του.

Τη Παρασκευή αναμένεται το πρώτο επίσημο ταξίδι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως, με το πλεονέκτημα των χαμηλών τιμών (νομίζω τις ανέβασε λίγο, αλλά και πάλι καμία σχέση με αυτές του "Νήσος Μύκονος" από 1/7, ενώ για πρώτη φορά είδα στο site της εταιρείας και τιμή για deck που μέχρι τώρα το είχα απορία) και την κατευθείαν δρομολόγηση για Ικαρία-Φούρνους-Σάμο (που μειώνει αρκετά τη διαφορά από το "Νήσος Μύκονος" ιδιαίτερα όταν αυτό περνάει και από Σύρο) αρκεί να φανεί αξιόπιστο στα ωράριά του και λογικά θα καταφέρει να βρει το κοινό του...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις τιμές συμφωνούμε στο ΙΧ όπου η διαφορά είναι πραγματικά μεγάλη. Στο ντεκ η διαφορά είναι επίσης σημαντική της τάξης των 12 ευρώ .Στα αεροπορικά είναι 9,5 ευρώ η διαφορά και αν θες με τραπεζάκι τότε είναι 1,5 ευρώ η διαφορά η οποία είναι ασήμαντη.

Με την κατευθείαν δρομολόγησή του και παρόλο που το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ πιάνει Σύρο ,η διαφορά μπορεί να μειώνεται αλλά και πάλι είναι πολύ σημαντική και φτάνει σχεδόν τις 2 ώρες.

Για τον περισσότερο κόσμο οι 2 ώρες παραπάνω σε ενα βαπόρι φαντάζουν πολλές και πιθανόν επιπλέον έξοδα.

Για τους Σαμιώτες δε που θα διανυκτερευουν σχεδόν στο βαπόρι η καμπίνα αν έχεις παιδιά ή ηλικιωμενους είναι απαραίτητη οπότε αμεσως αμεσως η διαφορά ψαλιδιζεται στο οικονομικό.

Για μένα πάντως ανεξάρτητα από όλα αυτά ο κυριότερος ενδοιασμός μου για το αν θα μπορέσει να αποκτήσει κοινό είναι τα πολύ λίγα δρομολόγιά του κι ότι ακόμα δεν έχουν ανοίξει οι κρατήσεις ενώ ήδη φάγαμε τον πρώτο μηνα του καλοκαιριου. 3 δρομολόγια κατακαλόκαιρο είναι πολύ λίγα για ένα βαπόρι σε αυτή την γραμμή.Ο ΠΗΓΑΣΟΣ πέρυσι ΄΄εκανε 5 δρομολόγια εβδομαδιαίως.

Με 3 δρομολόγια δύσκολα πιάνεις πελάτες τις μεταφορίκες .Θα σου έρθουν αν δεν βρουν αλλού , θα σου έρθουν κάποιες φορές μερικοί επειδή είσαι φτηνός αλλά αυτοί θέλουν πολύ τακτική υποστήριξη για να ρυθμίσουν το πρόγραμμά τους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Καλά ταξίδια να έχει!!!

2. Η διαφορά ενός νεότευκτου, με ένα πλοίο 30 ετών δεν είναι μόνο στο χρόνο του ταξιδιού, αλλά και σε πολλά άλλα που φαίνεται πως αγνοούνται από κάποια μέλη του forum.

3. Ας περιμένουμε πρώτα να ξεκινήσει τα δρομολόγια και ύστερα βλέπουμε ποιες θα τελικά οι τιμές του*, οι οποίες με εξαίρεση τα οχήματα, είναι κοντά (αλλού φθηνότερα και αλλού ακριβότερα) με τη GA Ferries.

* Αυτό το γράφω γιατί οι τιμές οι οποίες αναγράφονται στο site είναι ήδη 20-35% αυξημένες σε σχέση με αυτές που αρχικά είχαν ανακοινωθεί και τελικά ποτέ δεν ίσχυσαν.

Edited by Orestis
Προσθήκη παραπομπής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επιτέλους στις 07.30 κατέπλευσε μετά απο ταξίδι 12,5 ωρών στο λιμάνι της Σάμου.Προηγουμένως είχε καταπλεύσει σε Αγ.Κήρυκο-Φούρνους.Αναχώρησε στις 11.30 για Καρλόβασι-Εύδηλο-Πειραιά.Αυτό ήταν το 1ο αναγνωριστικό ταξίδι του sardinia vera και ευελπιστούμε να υπογράψει το Υπουργείο το τελευταίο χαρτί σήμερα,για να ξεκινήσει δρομολόγια απο αύριο...αλλοιώς πάμε πάλι απο Δευτέρα.Συγκρατημένος ο κ.Σπανός αλλά αισιόδοξος,μας ξενάγησε στο πλοίο όλοι κι όλοι 3 (sf's)και 2 της Ι.Μ.Σ & Ικαρίας=5 άτομα.

Προσωπικά το πλοίο δίχνει καλοδιατηρημένο,τα sponsons εντυπωσιακά,το πρόβλημα της αποεπιβίβασης λύθηκε εν μέρει με ταινία και ορθοστάτες,πόρτες δεν είδα,άρα ήταν λάθος η πληροφορία.Ομως είπε ότι θα κατασκευαστούν έξω και θα μπούν έτοιμες σε κανένα Σ/Κύριακο,μπορεί και εν πλώ,ή όταν το πλοίο κάνει την ακινησία του.Θα δρομολογηθεί με μειωμένο πρωτόκολλο,650 περίπου άτομα.Γέφυρα πολύ εντυπωσιακή,ανοιχτές βαρδιόλες τελείως άνετες,μου θύμησαν τα Αιγαίον,Σάμαινα,Ιόνιον με ξύλινο ντέκ.

Καμπίνες μεγάλες,καθαρές, αερισμός πολύ καλός αλλά τα χαλάμε στον καθρέπτη.Χάλασε τέτοιο ωραίο σαλόνι με καναπέδες και το γέμισε με καθίσματα.Δεν λέω μεγάλα είναι,καινούργια είναι,αλλά να μεταφέρεις την πλώρη στην πρύμνη,ρίσκο.Ευτυχώς το σαλόνι-εστιατόρειο-self service της πρύμνης σε αποζημιώνει με την άνεση,αλλά αν όλοι πάνε πίσω για καφέ-φαγητό-τσιγάρα και τέτοια,θα γεμίζει και η άνεση θα γίνεται κούραση απο την πολυκοσμία.Χώρια που η γωνία προορίζεται για παιδότοπο με παιχνίδια και τραπεζάκια για τα μικρά παιδιά.Τί μένει; λίγα πράγματα.Πάντως στο πάνω κατάστρωμα πριν το ανοιχτό διέκρινα και 4 πολυθρόνες για .....μασάζ ,που λειτουργούν με κέρμα.Για το γκαράζ ,εσείς τα ξέρετε καλύτερα.Ολη η Σάμος και η Νικαριά να μπούνε μέσα,περισεύει να μπεί και η Παροναξία.Αν γεμίσει μιά-δύο φορές το καλοκαίρι ζήτημα είναι.Το ανοιχτό μπάρ της πρύμνης μικρό αλλά συμπαθητικό,δεν έχει πλαστικές καρέκλες,μεταλικές διέκρινα,ωραία φωτιστικά

και κλεισμένα τα παράθυρα στα ανεμοθωράκια με plexi-glass που αφήνουν απεριώριστη θέα,παρά τις λέμβους που είναι απ' έξω.

Αυτά τα λίγα,είδα.Ας πάρει το έγγραφο δρομολόγησης και ας το 2πλώσει με το corsica γιατί η Ραφήνα και ιδιαίτερα η Ανδρος και η Πάτμος θα μείνουν για φέτος ειδικά όνειρο.Του χρόνου βλέπουμε.

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
λάθη

Share this post


Link to post
Share on other sites
.Αυτό ήταν το 1ο αναγνωριστικό ταξίδι του sardinia vera και ευελπιστούμε να υπογράψει το Υπουργείο το τελευταίο χαρτί σήμερα,για να ξεκινήσει δρομολόγια απο αύριο...αλλοιώς πάμε πάλι απο Δευτέρα..

Τα δρομολόγια δεν άνοιξαν μέχρι τώρα, οπότε μπορείτε να περιμένετε μέχρι αύριο 2 το μεσημέρι εάν δεήσουν να υπογράψουν.Και όπως όλοι γνωρίζουμε ούτε ΣΑΣ χρειάζετε ούτε Υπουργική απόφαση.Απλώς η απο τον Φεβρουάριο αναβολή προσκόμιση δικαιολογιτικών του πλοίου μεταφρασμένα, με την βούλα του Ιταλικού Προξενείου.

ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θα δρομολογηθεί με μειωμένο πρωτόκολλο,650 περίπου άτομα.

Ελπίζω να λυθεί άμεσα το θέμα του πρωτοκόλλου, γιατί αλλιώς το πλοίο δεν έχει καμία ελπίδα επιβίωσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xθες το βράδυ γυρω στις 23:45 εφθασε στο λιμάνι του Πειραια , έκανε μια αριστερή στροφή στα 200αρια εμοιαζε οτι θα έδενε ανάμεσα σε ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ και ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ και ξαφνικά προσω και βγηκέ εξω απο το λιμανι παντα υπο την επιτηρηση του ρυμουλκου ΗΦΕΣΤΟΣ 2 , περίμενε εξω απο το λιμάνι να αναχωρήσει το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ και μετά ξανά μπηκέ για να δέσει στην γνώριμη θέση του.Το ρεμέτζο ξεκινησε στις 00:15 και καταφερέ να δέσει 00:45 με την βοήθεια του ρυμουλκου (το εσπρωξε απο την αριστερή του πλευρά). Δεν ειμαι φυσικά αυτος που μπορεί να κρίνει αλλα μου εκανε εντυπωση όλη αυτή η διαδικασία για να δέσει , και μαλιστα όταν λένε οτι απο μερα σε μερα ξεκινάει δρομολόγια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Παρθενικό ταξίδι τα πήγε μια χαρά . Πολύ άνετο μέσα , τα αεροπορικά του άνετα ,πεντακάθαρα , ολοκαίνουργια . Οι καμπίνες πεντακάθαρες , καλοσυντηρημένες όλες μασεμένες σε 2 ντέκ . Τεράστιο γκαράζ , ολοκαίνοργιο "ρομαντικό" ασανσέρ . Το πλήρωμα πολύ καλό , φιλικό και όσο αφορά τον κόσμο στην γέφυρα , πολύ γνώστες της γραμμής , καλή μανούβρα και μεγάλο χαμόγελο !

Καλά ταξίδια λοιπόν και πάντα γεμάτο !

ΥΓ. Σχετικά με το χτεσινό του δέσιμο ... και την αργοπορία (superferry) Καλύτερα μήν κάνω κανένα σχόλιο ...., Θέλησαν αρχικά να το βάλουν να δέσει πάνω στην λεντία του aegean glory (ανάμεσα στο aegean glory και το Δημητρούλα, 243 -244) . Πραγματικά θαύμασα την υπομονή και τον επαγγελματισμό απο τα μέλη της γέφυρας . :mad::mad: ενημέρωσαν το traffic για το άτοπο της εντολής τους , και βγήκαν έξω μέχρι να αναχωρήσει το Δημητρούλα και να πάρουν την θέση του .

Και όλα αυτά τώρα που καλά καλά δεν έχει πιάσει η φούρια στο λιμάνι .

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ή με γελούν τα μάτια μου, ή σάλεψε ο νους μου...

Βλέπω το πλοίο στα πλάνα!:eek:Πραγματικά απίστευτο μου φαίνεται!!

Μετά από τόσο κράξιμο που προσωπικά του έχω ρίξει, είναι καιρός να πω και μια καλή κουβέντα:P

Καλοτάξιδο να είναι και αυτό και το πλήρωμά του και κάθε εμπόδιο για καλό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η κίνηση του ΒΕΡΑ για πρώτο δρομολόγιο μπορεί να μην είναι αντιπροσωπευτική αλλά είναι απογοητευτική.Μπορεί τα πλάνα να άνοιξαν αργά αλλά αυτό δεν λέει κάτι.Ούτε το πρώτο είναι είναι ούτε το τελευταίο που ξεκινάει ας πούμε ξαφνικά.Δεν νομίζω οτι από τους 400 επιβάτες που πήρε το C.E.III δεν ενημερώθηκαν οτι ξεκινάει και το ΒΕΡΑ. Όπως και από τα 1378 άτομα που πήρε το Νήσος Μύκονος δεν γνώριζαν οτι ξεκινάει και αυτό. Μήπως η άγνοια του κ.Σπανού περί της ακτοπλοίας και η επιλογή ανθρώπων σε ακατάλληλες θέσεις έχουν δημιουργήσει ένα άσχημο προφίλ για την εταιρεία γενικότερα?Στην γενετειρά του οι κάτοικοι έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους απέναντι στην εταιρεία και δεν πιστεύουν τίποτε πλέον.Το καλοκαίρι δεν βγαίνει με 3 δρομολόγια και το τσουβάλι με τα χρήματα θα αντκατασταθεί με τσάντα πλαστική απο super market.Άραγε οι συνεργάτες του????? δεν το βλέπουν αυτό? Οπως δείχνουν τα πράγματα η ημερομηνία λήξεως δεν θα είναι μακριά. Και θα είναι κρίμα να γίνει αυτό γιατί και ο κ.ΣΠΑΝΟΣ ειναι καλό παιδί και θα χαθούν 90 θέσεις εργασίας από τα πλοία του.

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητέ emanon, αυτή τη φορά θα συμφωνήσω μαζί σου. Χρειάστηκε να περάσουν αρκετοί μήνες για να καταλάβεις πως αυτά που έγραφες τον Οκτώβριο, δεν είχαν καμία βάση.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αγαπητέ emanon, αυτή τη φορά θα συμφωνήσω μαζί σου. Χρειάστηκε να περάσουν αρκετοί μήνες για να καταλάβεις πως αυτά που έγραφες τον Οκτώβριο, δεν είχαν καμία βάση.

παραδέχομαι αυτά που λες άλλωστε δεν αρνούμε ποτέ για αυτά που λέω γενικά στη ζωή μου.Οι κινήσεις που φαινόντουσαν τότε από Σπανό έδειχναν άλλα και τελικά άλλα είδαμε.Πάντως είμαι χαρούμενος που έστω για μια φορά συμφώνησες μαζί μου!!!!!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα για να ταξιδέψει ο επιβάτης είναι να το ξέρει και ο πράκτορας ότι υπάρχει και κάνει δρομολόγια το συγκεκριμένο πλοίο στη γραμμή. Πρόσφατα ήθελα να ταξιδέψω με ένα παράξενο δρομολόγιο και όταν πήγα σε πράκτορα να βγάλω ticket μου κάνει έχει το Α πλοίο και το Β. Ναι του λέω, αλλά εγώ θέλω να ταξιδέψω με το Γ πλοίο, για ψάξε λίγο. Φυσικά το βρήκε και ταξίδεψα, αλλά σαν shipfriend δεν είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα επιβάτου.

Για να μην αναφέρω τα παλαιολιθικά χρόνια της ακτοπλοίας, που ζητούσε ο παππούς ένα εισιτήριο με το ΧΙΟΣ και του έβγαζαν ένα για την Χίο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο έκανε ακριβώς 12 ώρες αν υποθέσουμε ότι έφυγε στις 19.15 απο τον Πειραιά για Αγιο-Φούρνους-Καρλόβασι-Σάμο.Σίγουρα η κίνηση δεν ήταν η αναμενόμενη,αλλά όλα θα φτιάξουν σιγά-σιγά.Ηδη ξεκίνησαν τηλεφωνικές φοβέρες,εκβιασμοί της πλάκας,στους ιδιοκτήτες φορτηγών που αργά ή γρήγορα θα το υποστηρίξουν λόγω τιμής.**Απο επιβάτες λόγω του πρωτοκόλλου αύριο σε corsica/Μύκονος ,έχουν κόψει γύρω στα 150 άτομα.

**Και αυτό αποδεικνύεται απο το γεγονός ότι στο Ο/Γ-Φ/Γ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ που θα καταπλεύσει αύριο με επικίνδυνα φορτία-έφλεκτα κλπ.χώθηκαν περιέργως και καμιά 10αριά φορτηγά, λόγω μειωμένου (-200)κόστους,(η πληροφορία με επιφύλαξη αύριο θα εξακριβωθεί.)Τα ξέρει αυτά το ΥΕΝΑΝΠ;

Τέλος απο τις 5 το απόγευμα, το Λ.Σ το έστειλε για τιμωρία στο Μαλαγάρι, γιατί ήρθε το Σαμοθράκη απο μέσα,το corsica την έπεσε και αυτό απο μέσα με πλαγιοδέτηση, οπότε θα ενοχληθεί το ΝΗΣΟΣ που θέλει όλη την προβλήτα ,50 μ.,δικιά του.Την άλλη Κυριακή όλοι οι kaptens του Σαββάτου θα έχουν σύσκεψη στο Λ.Σ επειδή ο κ.λιμενάρχης είναι σε άδεια,για να λυθεί το θέμα των θέσεων.

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέχρι και τάμα είχε κάνει ο άνθρωπος στον Αγιο Φανούριο,να του φανερώσει τη Βέρα και σήμερα το ξεπλήρωσε.3,5 κιλά βαριά-βαριά,την ευλόγησε και ο δέσποτας και γραμμή για το βαπόρι.Ούτε που πρόλαβα να τη φωτογραφήσω ακέραιη.Κίτρινινη-κίτρινη με ένα καλλιγραφικό E/Γ-Ο/Γ SARDINIA VERA απο ζάχαρη-άχνη,την έκοψε ο μάγειρας μάνι-μάνι και να τί πρόλαβα....

Με την άδειά του φυσικά τα γράφω αυτά, τί άλλο να πούμε;Την Βοήθειά του Αγίου να έχει.

Για να δούμε στα εγκαίνια

post-878-128326975332_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα ταξιδια να εχει , εστω και με τοση καθυστερηση ειδαμε ενα νεο καραβι στην ακτοπλοια μας (σε αυτους τους δυσκολους καιρους)....να ειχαμε και ενα κομματι:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και καλά αυτό το κομμάτι, με το κομμάτι της γραμμής που στόχευε πώς πάει, κινείται καθόλου ή τζάμπα η αναμονή;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα Φ/Γ καλά πάει,ας πούμε προχθές 7/7 έφυγε απο τον Πειραιά με 42 φορτηγά,22 ΙΧ και 160 επιβάτες και πήρε χθές 8/7, 12 Φ/Γ,13 ΙΧ και καμμιά 100στή επιβάτες.Με αυτό το τεράστιο γκαράζ που έχει,δεν πρόκειται μ'αυτά τα λιμάνια να κάνει ποτέ πρωτόκολλο.Οσο για τους επιβάτες,πάει καλά σε Φούρνους-Αγιο-Εύδηλο αλλά λίγα πράγματα σε Βαθύ-Καρλόβασι,γιατί τις ίδιες μέρες δρομολογείτε και το ταχύπλοο.Θα γίνει προσπάθεια για τον ακριβή αριθμό μέχρι σήμερα,αλλά με επιφύλαξη αν θα έχουμε όλη την κίνηση απο και πρός.

Edited by proud_ionian
quote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο τις 19.00 που έφθασε στο Καρλόβασι φορτώνει Φ/Γ.Εχει γεμίσει το ισόγειο

και ανεβάζει και στο πάνω γκαράζ,με το ασανσέρ.Κακή επιλογή φόρτωσης.Θα μπορούσε να είχε ανεβάσει απο το Βαθύ τα 22 που πήρε και τώρα να ήταν στον Εύδηλο.

Τελικά πήρε άλλα 18 φ/γ απο Καρλόβασι ,33 ΙΧ και 200 επιβάτες μέχρι τώρα, στο σύνολο.

Αλλη μιά 2ωρη καθυστέρηση στο Καρλόβασι και θα κουβαλάει μόνο Φ/Γ.

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
συμπλήρβμα κίνησης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εαν εβαζε 22 φορτηγα επανω μηπως θα ερχονταν τα πανω κατω?? Υπαρχει και ενα stability manual για να φορτωνονται τα βαπορια, δεν φορτωνονται με το ματι. Καλη η κριτικη αλλα λιγη προσοχη δεν βλαπτει, ιδιαιτερα οταν κρινουμε επαγγελματιες και μαλιστα εξ ΄οσων γνωριζω καλους;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...