Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για να βάλει σινιάλα η Salamis στα πλοία πρέπει να ναυπηγήσει νέο πλοίο....!!!!!!!!Μόνο το Νησος Κυπρος έχει σινιάλα νομίζω.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Και το NOSTOS είχε σινιάλα στις πάντες και το ΙΟΝ έχει. Τα άλλα μόνο στο φουγάρο.

Αλήθεια ρε παιδιά, ξέρεις κανείς που βρίσκεται το SALAMIS STAR (e.x. DAME M); Νομίζω ότι δεν είναι πλέον ναυλωμένο ούτε στην COTUNAV ούτε στην COMANAV και το είχε και προς πώληση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εχω την αμυδρη εντυπωση οτι αυτο που θα πω εχει γραφτει ξανα στο παρον φορουμ, αλλα δεν μπορω να βρω ψαχνοντας κατι σχετικο. Συμφωνα με πηγες brokers λοιπον, η Salamis Lines αγορασε το Tolosa με τιμημα USD 5 mil.

Το πλοιο φερεται να εχει χωρητικοτητα 106 φορτηγα και προφανως προοριζεται για τη γραμμη Λεμεσσου και Χαιφα οπου και αυτην τη στιγμη η εταιρεια δραστηριοποιειται με τα Trader I και Maria G. Με δεδομενο οτι και τα δυο αυτα πλοια ειναι ναυλωμενα και λαμβανοντας υπ' οψιν το γεγονος οτι 3 πλοια παραειναι πολλα(4 μαζι με το Aegean Star) για τη γραμμη, μαλλον εκπνεει η ναυλωση καποιων εκ των αλλων 2.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Από τη μια θέλω να ρωτήσω τι γίνεται με αυτό το TOLOSA και αν προχώρησε η δουλειά.

Από την άλλη θέλω να ενημερώσω ότι το ΙΟΝ από τον Απρίλη του 2006 φαίνεται να έχει πουληθεί στην Inderton Ltd και να έχει υψώσει σημαία Μογγολίας αλλά όχι για σκραπ όπως πολλοί μπορεί να νομίζουν. Διατηρεί ωστόσο το όνομα ΙΟΝ αλλά δεν έχω ιδέα που δραστηριοποιείται.

Link to comment
Share on other sites

George, εισαι διαβολικος. Μου ειχε διαφυγει τελειως το Tolosa το οποιο και φαινεται να εξακολουθει να δουλευει μεταξυ Port Everglades στη Florida, και Rio Haina, Dominican Republic και Port au Prince, Haiti(γραμμη ε?). Αγνωστο αν τελικα σκαλωσε η δουλεια η προκειται να παραδοθει αργοτερα.

Οσον αφορα το Ιον, συμφωνω οσον αφορα τη σημαια Μογγολιας αλλα διατηρω επιφυλαξεις για την αλλαγη ονοματος. Τους τελευταιους μηνες φαινεται να κινειται μεταξυ Kobe, Yokohama, Pusan, Shanghai και Vladivostok.

Link to comment
Share on other sites

Το Ιoν φαίνεται να το διαχειρίζεται η Natie Shipping με έδρα το Βλαδιβοστόκ και σύμφωνα με το equasis διατηρεί το όνομα του. Φαίνεται οτι επέστρεψε στα μέρη απ' όπου είχε έρθει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Οπως ειδαμε και στο σχετικο τοπικ του πλοιου, η εταιρεια αγορασε το Ποντος. Οχι ομως μονον αυτο. Συμφωνα με νεοτερες πληροφοριες η εταιρεια ειτε εχει ηδη αγορασει, ειτε βρισκεται ενα βημα πριν αγορασει ενα ακομα ρο-ρο. Αυτο που δεν εχω καταφερει ακομα να διεκρινησω ειναι αν προκειται για το Tolosa(που λεμε παραπανω) η για καποιο αλλο.

Επισης δεν προκυπτει να εχει αγοραστει το Trader I τελικα. Μαλλον ειναι ναυλωμενο και αυτο οπως και το Maria G. Των δυο τους η ναυλωση προτιθεται να τερματιστει οταν μπουν σε δραση τα δυο καινουρια αποκτηματα της εταιρειας.

Link to comment
Share on other sites

Νεοτερες πληροφοριες αναφερουν οτι τελικα το Maria G θα αγοραστει απο την Salamis ενω θα προστεθει αλλο ενα ρο-ρο οπως λεμε και στο παραπανω ποστ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Απ ό,τι πήρε το μάτι μου, η εταιρεία, τον Απρίλιο, αγόρασε το TRADER I
Επισης δεν προκυπτει να εχει αγοραστει το Trader I τελικα. Μαλλον ειναι ναυλωμενο και αυτο οπως και το Maria G

Στη μεγάλη δεξαμενή Βασιλειάδη είναι το Notos ex Trader I. Από ότι φαίνεται το αγόρασε η Salamis Lines, γιατί από μπλε γίνεται άσπρο εξωτερικά (χρώματα της Salamis Lines)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Για ποιο λόγο η εταιρία έχει πάψει να κινείται στη γραμμή με Ε/Γ Ο/Γ πλοία?Μου κάνει φοβερή εντύπωση γιατι κάποτε υπήρχε τεράστιος ανταγωνισμός τόσο με τις σταθερές POSEIDON LINES και SALAMIS LINES οσο και με ευκαιριακές καταστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα στις 17:45 έσκασε μύτη το ΝΟΤΟΣ στη Ρόδο.Μα έλεος!Βάζουν που βάζουν στις μπάντες το SALAMIS LINES τι θα γινόταν δηλαδή αν έβαζαν και το έμβλημα στα φουγάρα????Πάντος καιρό είχα να δω πλοίο με τα σινιάλα της εταιρίας.Εκτός απο το Salamis Glory φυσικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 11 months later...

Έχω την εντύπωση πως το φετινό καλοκαίρι, ελάχιστα έως και καθόλου ταξίδεψαν ταυτοχρόνως τα δύο πλοία της εταιρείας ΝΟΤΟΣ και ΠΟΝΤΟΣ.

Από τις αρχές του καλοκαιριού (αλλά και νωρίτερα), κάθε φορά που χάζευα στο AIS ή κατέβαινα καμμιά βόλτα, κάποιο από τα δύο ήταν εναλλάξ δεμένο στον νέο μώλο Δραπετσώνας.

Link to comment
Share on other sites

Από τις αρχές του καλοκαιριού (αλλά και νωρίτερα), κάθε φορά που χάζευα στο AIS ή κατέβαινα καμμιά βόλτα, κάποιο από τα δύο ήταν εναλλάξ δεμένο στον νέο μώλο Δραπετσώνας.

Χθές το πρωί ο ΠΟΝΤΟΣ ήταν στη Δραπετσώνα.

Πάντως κάποιος θα πρέπει να βάλει ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Κύπρο, θα ανεβάσει και την τουριστική κίνηση του νησιού.Γνωρίζω πολύ κόσμο που θέλει, αλλά δεν επιθυμεί να πάει με το αεροπλάνο.Θα φέρει και το νησί πιο κοντά στην Ευρώπη.Επίσης είναι απαράδεκτο να ζητάνε 600 ευρώ να μεταφέρουν μιά μοτοσυκλέτα στο νησί και να χρειστεί να δώσεις άλλα 200 ευρώ με το αεροπλάνο.Μακάρι να συνδεθεί η Κύπρος γρήγορα με φέρρυ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 9 months later...

Και επισήμως ΑΘΛΟΣ και ακολουθεί και νέα αγορά πλοίου από την Salamis.

Την προλάβαμε την ανακοίνωση!!!

Μετά το BORDEN η Salamis έχει προβεί και σε νέα αγορά μεγαλύτερου πλοίου το οποίο δεν έχω μάθει ακόμη ποιό είναι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...