Angelos Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Προ ολίγων ημερών περαστός από το φιόρο του λεβάντε είδα ένα φορτηγό πλοίο φωτισμένο στο λιμάνι. Πράσινοι προβολείς στους γερανούς και άδειο. Το φορτηγό Captain Blue με βορειοκορεατική σημαία έμαθα πως είχε ξεφορτώσει άμμο και χαλίκι από Albania και το port state control το είχε σταματήσει για αρκετές μέρες στο νησί, μέχρι οι 2 επιθεωρητές από τον Πειραιά να τελειώσουν με τις πληρωμένες διακοπές τους exm συγγνώμη τα χαρτιά του και τις επισκευές του. Aκουσα 2 σενάρια: ένα ότι δεν τελειωσαν οι επιθεωρήσεις και του ζήτησαν να βγει στο αγκυροβόλιο γιατί δεν χώραγε φρεγάτες και barges που ετοιμάζουν για του Αγίου Διονυσίου και ένα άλλο ότι τελικά χαρτιά πήρε. Όπως και να έχει με το που πέρασε το πράσινο, έριξε άγκυρα καθότι ο καπετάνιος είχε πάθει ανακοπή. Τώρα η πίεση του owner ήταν, η ανακοίνωση απόλυσης του στο τηλέφωνο μόλις του είχε μεταφέρει τον απόπλου, το τρίωρο που καλούσε σε βοήθεια στο vhf το φορτηγό και η αγνοια από το λιμεναρχείο (όπως λένε οι κακές οι γλώσσες άλλων κατόχων vhf), εν τελει ο καπετάνιος απεβίωσε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelos Posted September 18, 2007 Author Share Posted September 18, 2007 Αναταραχή στο λιμάνι το Σαββάτο Εμπορικό πλοίο προσέκρουσε πάνω σε καΐκια προκαλώντας ζημιές Απο την ημέρα τση Ζακυνθος..... Αναταραχή προκλήθηκε στο λιμάνι το μεσημέρι του Σαββάτου, όταν των ξένων συμφερόντων πλοίο, με σημαία Βόρειας Κορέας, “Captain Blue”, προσέκρουσε πάνω στον τραπεζοειδή προβλήματα, αλλά και σε πέντε ψαροκάικα, προκαλώντας στα τελευταία μεγάλες ζημιές. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, το εμπορικό πλοίο που χρησιμοποιούταν για την μεταφορά τσιμέντου, βρισκόταν εκτός λιμανιού εφόσον είχε υποστεί βλάβη και του είχε απαγορευτεί ο απόπλους. Μάλιστα, πριν από περίπου 15 μέρες είχε πεθάνει πάνω στο πλοίο, για άγνωστους λόγους, ο Σύριος καπετάνιος του και το Λιμεναρχείο περίμενε την αντικατάστασή του από την πλοιοκτήτρια εταιρία. Το Σάββατο και ενώ είχαν τελειώσει οι εργασίες, δόθηκε εντολή στο νέο καπετάνιο να μεταφέρει το πλοίο στον τραπεζοειδή, στη θέση που δένουν τα εμπορικά, προκειμένου να του γίνει επιθεώρηση και εν συνεχεία να δοθεί άδεια για να ταξιδέψει. Όπως αναφέρθηκε, το “Captain Blue” ξεκίνησε από τη θέση του για το λιμάνι, αλλά στην προσπάθειά του να δέσει στον τραπεζοειδή, δεν κινήθηκε προς τη σωστή κατεύθυνση, ούτε ρύθμισε την ταχύτητά του, με αποτέλεσμα να προσκρούσει πάνω στα καΐκια που εκείνη την ώρα ήταν δεμένα εκεί. Αμέσως προκλήθηκε πανικός, ενώ έντρομοι πετάχτηκαν από τα αλιευτικά σκάφη, όσοι εκείνη την ώρα βρισκόντουσαν πάνω σε αυτά. Μάλιστα από θαύμα δεν θρηνήσαμε θύματα, αφού ορισμένοι ψαράδες βρισκόντουσαν μέσα στις μηχανές των σκαφών τους. Αμέσως οι ψυχραιμότεροι άρχισαν να κόβουν τους κάβους των αλιευτικών, προκειμένου να μην συνθλιφτούν από το πλοίο, που σταμάτησε λίγο πριν απειλήσει και το σκάφος του λιμενικού. Στα καΐκια προκλήθηκαν μεγάλες ζημιές, ενώ από το Λιμεναρχείο πραγματοποιήθηκε μεγάλη κινητοποίηση προκειμένου το πλοίο να δέσει στη θέση που έπρεπε, χωρίς να προκληθούν άλλα προβλήματα. Κατά του καπετάνιου αλλά και της εταιρίες, οι ψαράδες απειλούσαν ότι θα ασκήσουν διώξεις, προκειμένου να διεκδικήσουν αποζημιώσεις για τις ζημιές που τους συνέβησαν. Από το Λιμεναρχείο ξεκίνησε αμέσως διαδικασία για τον εντοπισμό των αιτίων που οδήγησαν στο ατύχημα, ενώ το πλοίο παραμένει ως και σήμερα στο λιμάνι της Ζακύνθου, ακινητοποιημένο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Από το προαναφερομενο ατύχημα βρήκα μια σειρά 3 βίντεο που ανέβηκαν πρόσφατα, χωρίς να αναφέρουν πότε έγινε. Και ψάχνοντας στο ιντερνετ...κατάληξα πάλι εδώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now