Jump to content
Shipfriends

Aδαμάντιος Κοραής (IMO 8613607)


Recommended Posts

Για 15 Ιουνίου παλεύουν να το έχουν έτοιμο το βαποράκι ώστε να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του.

Ο χρόνος είναι ψηλοοριακός σύμφωνα με τις δουλειές που έχει ακόμα διότι πέφτει εκτεταμένη μετασκευή σε όλα τα επίπεδα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 630
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Άκουσα ότι η εταιρεία αναγκάστηκε σε αυτό το πλοίο να σηκώσει μηχανές ώστε να βάλει double bottoms. Αν ισχύει, αυτό σημαίνει πολλές extra δουλειές απότι περίμεναν και σίγουρα αρκετά μεγαλύτερο budget.....

Link to comment
Share on other sites

Για 15 Ιουνίου παλεύουν να το έχουν έτοιμο το βαποράκι ώστε να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του.

Ο χρόνος είναι ψηλοοριακός σύμφωνα με τις δουλειές που έχει ακόμα διότι πέφτει εκτεταμένη μετασκευή σε όλα τα επίπεδα.

Σαν πολύ αισιόδοξη βλέπω την ημερομηνία. Γιατί η λαμαρινοδουλεια θεωρητικα είναι η πιο σύντομη (εύκολη??) εργασία της μετασκευής. Όταν θα αρχίσουν να φτιάχνουν το εσωτερικό του (συστήματα πυρανίχνευσης, πυροσβέσεως, μονώσεις, ηλεκτρολογικά, ξενοδοχειακό).

Έχουμε πρόσφατο παράδειγμα του Αριάδνη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η λαμαρινοδουλεια πρεπει να κοντευει να τελειωσει παντως μιας και εχει φτασει η μετασκευη μεχρι την πρυμνη του πλοιου

Κατα την αποψη μου παντως γινεται αρκετα κουτι

Για να παρουμε μια ιδεα πως ηταν την Τεταρτη που μας περασε

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοίο από ότι βλέπουμε πέφτει μπόλικο αλουμίνιο με προφανή σκοπό την όσο τον δυνατόν λιγότερη προσθήκη βάρους.

Πάντως έτσι όπως το βλέπω ένα νέο ΠΡΕΒΕΛΗΣ σε μικρογραφία γεννιέται.

Επίσης άκουσα ότι η εταιρία θέλοντας να στηρίξει το βαπόρι στην παροναξία όσο τον δυνατόν καλύτερα χτυπάει πληρώματα σε καίριες θέσεις τα οποία έχουν κάνει μεγάλη καριέρα στην γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Σωστη η κινηση να προσεγγισουν πλοιαρχο με πολλα χρονια στη γραμμη... Αλλα δεν αντεχω θα την πεταξω. Σαν πολυ μικρο δεν ειναι το πλοιο απο αποψη μεγεθους (αρα και χωρητικοτητας) Και απ οσο ξερω και η ταχυτητα του δεν ξεπερναει τους 17-18 κομβους. Πολυ προβληματιζομαι για την επιτυχια του εγχειρηματος...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

παντως αναρωτιεμαι με τοση μετασκευη (εστω και αλουμινιο σε μεγαλο μερος) αν θα χρειαστει και sposnsons για τη στοκχολμη, αλλα και για να διαρηρησει τη μεταφορικη του δυνατοτητα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Να πουμε οτι η εξωτερικη οψη του πλοιου κοντευει να ολοκληρωθει.Εχει χτιστει πλεον μεχρι και την πρυμνη εχω εχει ξυστει σχεδον ολο απο την δεξια μερια.Χτες που περασα δουλευανε κανονικα,ειχε τον καταπελτη κλειστο και γινοταν εργασιες στα πεδιλα του καταπελτη

Link to comment
Share on other sites

Στο πάνω ντεκ της πρύμης φτιάχνεται ένα ωραίο ημικυκλικό σκέπαστρο τυπου (αλλά όχι ίδιας έκτασης) Ν. Μύκονος στην βάση του οποιου ξεκινούν δύο ωραίες γυριστές σκάλες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μια πιο πρόσφατη φωτογραφία με τη πρόοδο των εργασιών στον Αδαμάντιο Κοραή, όπου μπορείτε να διακρίνετε ότι φτιάχνουν μια νέα τσιμινιέρα στο κέντρο, αντί για τις δυο που είχε προηγουμένως.

Γιατί πιστεύω ότι ούτε αυτό θα προλάβει καθόλου από το καλοκαίρι, όπως δηλαδή και ο Ελυρος.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι εύκολο πράγμα να χωρέσεις τα 2 πόδια σε ένα παπούτσι.

Αφού έχουν κρατήσει τα ένα κομμάτι από τις παλιές τσιμινιέρες, μήπως θα τα φορέσουν τα αλουμίνια αποπάνω; Πάντως απο άλλη οπτική γωνία (παλιότερα) μου φαίνονται 2 οι τσιμινιέρες.

post-24-128326975283_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχεις δίκαιο φίλε Chiotis. Μάλλον παρασύρθηκα που την είχαν ακουμπήσει στη μέση, και μου φάνηκε ότι θα έκαναν μια ενιαία. Αλλά όπως είδα σήμερα είναι δυο ξεχωριστές. Το Αδαμάντιος Κοραής βάφεται στην αριστερή πλευρά με «primer», για τη προστασία των μεταλλικών επιφανειών από τη διάβρωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η φήμη που άκουσα οτι μπορεί να δρομολογηθεί στις Δυτικές Κυκλάδες είναι φήμη ή κατι όντως κατί υπάρχει προς αυτή την κατεύθυνση......:confused:

Link to comment
Share on other sites

Σχεδόν 4 ημέρες στη δεξαμενή χωρίς να έχουν προχωρήσει πολύ οι εργασίες του δεξαμενισμού. Ο δεξαμενισμός του προβλέπεται να διαρκέσει αρκετές ημέρες ακόμα, κατά την διάρκεια των οποίων θα γίνουν όλες οι απαιτούμενες εργασίες καθαρισμού, βαφής αλλά και ελέγχων των υφάλων, των αξονικών συστημάτων και των πηδαλίων του.

Μου κάνει εντύπωση ότι έχουν κάνει μια αναδιπλωμένη ράμπα εσωτερικά για το άνω γκαράζ, (ενώ στην αρχή λέγανε ότι θα έκαναν ξεχωριστό καταπέλτη για το πάνω γκαράζ) πολύ κοντά στο καταπέλτη, που λογικά θα δυσκολεύει τη ταυτόχρονη φόρτωση φορτηγών στο κύριο γκαράζ, με τη ράμπα κατεβασμένη.

Άλλο περίεργο είναι ότι στις τσιμινιέρες το ανάγλυφο της Zante Ferries το ανάγλυφο της Zante Ferries δεν τα έχουν στο κέντρο κάθε τσιμινιέρας αλλά πιο μπροστά.

Από όσο μπορέσω να διακρίνω οι ψευδοροφές στη γέφυρα και στο κατάστρωμα από τη γέφυρα έχουν τοποθετηθεί (άρα τελείωσαν από καλωδιώσεις και σωληνώσεις). Έχουν τοποθετηθεί τα MES δεξιά και αριστερά, αλλά και πολλά βαρελάκια

Link to comment
Share on other sites

δε θυμαμαι αν το εχουμε συζητησει, αλλα απο τις φωτο του p100 μου φαινεται οτι οι προπελλες ειναι σταθερου βηματος. (αρα τουμπαριστες με ολα τα επακολουθα);)

Link to comment
Share on other sites

Και μαλιστα εσωστρεφεις. Επισης με οτι αυτο συνεπαγεται. ;) Τουλαχιστον εχει 2 τιμονια. Το συστημα του πρεπει να ειναι σαν του Διαγορα οποτε στα μπαταρισματα και στο αναποδα δε θα πρεπει να εχει σημαντικο προβλημα.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

λαθος κυριοι!οι μηχανες του ειναι κανονικες δεν ειναι τουμπαριστες.εχει κ σπαστα τιμονια σαν τα μπλου σταρ.μπηκα μεσα κ το ειδα το πλοιο εσωτερικα.εχει πεσει πολυ χρημα μεσα.οι σκαλες επιβατων ειναι πολυ φαρδιες κ εχει κ 2 ηλεκτρικες σκαλες που σε βγαζουν στο κυριως ντεκεχει 2 μεγαλα σαλονια κ 1 μικρο,οπως μικρο ειναι κ το εστιατοριο.εχει καμια 50κρεβατια αλλα πιστευω οτι θελει κ αλλα.το πλωριο σαλονι ειναι ολα τα λεφτα κ η θεα απο την γεφυρα φοβερη!στο γκαραζ μπαινουν καμια 40 9μετρα φορτηγα κ στο πανω 50ι.χ.οσο για την ραμπα που οδηγει στο πανω γκαραζ για να φυγει η απορια καποιων την κανανε μπροστα εκει για να εχει μικροτερη κλιση.προσθεσανε κ χειριστηρια στις βαρδιολες.κ η σημαντικοτερη ειδηση ειναι οτι οποτε κ αν τελειωσει θα μπει παροναξια κ θα ερθει κ το αδελφακι να μετασκευαστει για να το διπλωσει το αλλο καλοκαιρι

Link to comment
Share on other sites

τα κανονικα τιμονια γυριζουν μεχρι 40 μοιρες.στα σπαστα τιμονια κατα την διαρκει της μανουβρας μπορουν γυρισουν μεχρι 70μοιρες.για παραδειγμα τα μπλου σταρ τα χεις πως γυριζουν;συνηθως σπαστα τιμονια χρισοιμοποιουν στις κυκλαδες.ξεχασα να πω πως φτιαχτηκαν κ διπυθμενα γιατι το πλοιο δεν ειχε για προσαρμοστει με τους κανονισμους

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...