Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Είχα ψάξει το Πειραιάς-Γύθειο ακριβώς για το συγκεκριμένο 3ημερο, οπότε τώρα η προσφορά έρχεται κουτί για εκδρομή στα μέρη εκεί. Απλώς πρέπει να κλείσεις και τον γυρισμό για να επωφεληθείς της προσφοράς αυτής, τύπου κρουαζιέρα. Οι ώρες βολικές.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι υποχρεωτικό να κλείσεις και τον γυρισμό για να σου γίνει η έκπτωση του 50%. Η προσφορά ισχύει και στο ανέβασμα της Παρασκευής 28/10 από Κίσσαμο προς Κύθηρα & Γύθειο, αλλά και στο κατέβασμα της Κυριακής 30/10 από Γύθειο προς Κύθηρα & Κίσσαμο, ανεξαρτήτως αν θα κλείσεις με επιστροφή ή όχι. Δηλαδή, αν σε ενδιαφέρει να κάνεις το Πειραιάς - Κίσσαμος και καπάκι μετά το Κίσσαμος - Γύθειο θα πληρώσεις στην οικονομική θέση 25 + 12 = 37 ευρώ. 

Αν είσαι και τυχερός μπορεί να κερδίσεις και στον διαγωνισμό που κάνει το πρακτορείο των Κυθήρων στο facebook: https://www.facebook.com/LaneSeaLinesKithira/  ή απ' τον Super FM 89,6  https://www.facebook.com/zarpa.gr/app/190076381016644/?app_data={}

Edited by AQUA JEWEL
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Από την πλευρά της η Λασιθιώτικη Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία υποστήριξε την Πέμπτη ότι υπάρχει σοβαρή ζημιά στον στροφαλοφόρο άξονα και η ανεύρεση νέου, η μεταφορά του, η προσαρμογή και τοποθέτηση απαιτεί χρόνο τουλάχιστον δυο μηνών. Επιπλέον υπογράμμισε ότι έκανε προσπάθεια για ανεύρεση άλλου πλοίου για το υπόλοιπο διάστημα ισχύς της σύμβασης (έως 31-10-2017) όμως οι προσπάθειες δεν καρποφόρησαν ωστόσο συνεχίζονται ακόμα και στο εξωτερικό. Επιπροσθέτως σημειώνει ότι το γεγονός της βλάβης που προέκυψε δεν μπορούσε να προβλεφθεί και μάλιστα εν μέσω θερινής περιόδου και παράλληλα δεν διαθέτει άλλο πλοίο ενώ η οικονομική ζημιά τόσον από τα έξοδα της αποκατάστασης της βλάβης όσο και από την απώλεια εσόδων από μισθώματα και εισιτήρια της θερινής περιόδου είναι τεράστια.

Σύμφωνα με πληροφορίες έχει δοθεί διορία στην πλοιοκτήτρια εταιρεία ως τις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας να έχει προτείνει εναλλακτική λύση, δηλαδή ένα άλλο πλοίο που θα εκτελεί το δρομολόγιο όσο το «Βιτσέντζος Κορνάρος» παραμένει ακινητοποιημένο. Μια από τις προτάσεις που εξετάζονται είναι η δρομολόγηση άλλου πλοίου από το Γύθειο που να συνδέει Κύθηρα - Αντικύθηρα και Κίσσαμο ωστόσο στο υπουργείο αναζητείται τρόπος για την άμεση εξεύρεση πλοίου που να εκτελεί το δρομολόγιο του «Βιτσέντζος Κορνάρος» δηλαδή την σύνδεση του Πειραιά με τα Κύθηρα και την Κρήτη.

Link to comment
Share on other sites

Ισχυει οτι η ΛΑΝΕ θα εχει θεμα με εγγυητικη επιστολη κτλ, αν τελικα δε βρεθει λυση (πλοιο) να κανει τα δρομολογια του Κορναρου. Και εδω που τα λεμε ποιο βαπορι απο ποια γραμμη θα φυγει κατακαλοκαιρο να παει να βοηθησει. Δε βοηθαει και η περιοδος.

Link to comment
Share on other sites

Τόσο άμεσα όσο αυτά, που δεν είναι διαθέσιμα σήμερα, υπάρχουν και άλλα. Το Κιάρα, κάποιο ταχύπλοο, κάποιο της Ραφήνας,  κλπ κλπ κλπ.

Edited by proud_ionian
quote άντι reply
Link to comment
Share on other sites

Και γιατί να πάει τσάμπα? Ας τους δώσει η ΛΑΝΕ την επιχορήγηση συν κάτιτις για να πάνε. Το κάτιτις μπορεί να βγει από την εγγυητική που δεν θα καταπέσει. Λύσεις υπάρχουν, αρκεί να βάλει το χέρι στην τσέπη.

 

YΓ (από proud): συνέχεια εδώ

Edited by proud_ionian
YG
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση γενικού ενδιαφέροντος: Μια εταιρεία που έχει κηρυχθεί ως έκπτωτη μπορεί να συμμετέχει ξανά σε μελλοντικό διαγωνισμό για την ίδια γραμμή απ' την οποία αποβλήθηκε;

Και μια εντός θέματος: Ο Κορνάρος έχει μπει σε καθεστώς παροπλισμού ή υπάρχει σκέψη για επισκευή του πλοίου;

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω τι λέει ο νόμος συγκεκριμένα. Μια απλή σκέψη που μπορώ να κάνω είναι πως αν είμαι μια ιδιωτική εταιρεία που ένας προμηθευτής μου με κρέμασε με τα μανταλάκια, μη τηρώντας τις συμβατικές του υποχρεώσεις, δεν υπήρχε περίπτωση να πάρουν πάλι δουλειά από μένα. Εδώ όμως ο διαγωνισμός είναι του Δημοσίου, το οποίο εξακολουθεί να δίνει δουλειές στη ΣΑΟΣ για παράδειγμα, με όλο το παρελθόν της. Οπότε φαντάζομαι πως μπορούν να συμμετέχουν σε κάποιον διαγωνισμό. Και γιατί όχι να τον κερδίσουν κιόλας, με επισκευασμένο τον Κορνάρο ή με κάποιο άλλο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι για ένα διάστημα 1-2 χρόνων αποκλείεσαι από διαγωνισμούς εφόσον κηρύχτηκε έκπτωτος από μια σύμβαση με το δημόσιο. Σήμερα αναρτήθηκε απόφαση όπου η ΛΑΝΕ κηρύχτηκε έκπτωτη με την υπ’ αριθμ. 2252.1.3.1/1593/2017/10-01-2017 σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών α)ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, β)ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, γ)ΓΥΘΕΙΟ - ΚΥΘΗΡΑ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΣΤΕΛΙ και επιστροφή, δ)ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΚΥΘΗΡΑ – ΚΑΣΤΕΛΙ, κατάπτωση εγγυητικής επιστολής συμμετοχής και επιβολή κυρώσεων. Με την μερική κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης της σύμβασης, ποσού τετρακοσίων χιλιάδων οκτακοσίων εξήντα οκτώ (400.868,00) ευρώ, και συγκεκριμένα κατά το ποσό των εκατόν ογδόντα έξι χιλιάδων εκατόν εξήντα πέντε ευρώ και δέκα εννέα λεπτών (186.165,19 €), το οποίο αναλογεί στο χρονικό διάστημα κατά το οποίο το εν λόγω πλοίο δεν δύναται να εξυπηρετήσει την εν θέματι γραμμή, υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, σύμφωνα με του όρους της ανωτέρω συμβάσεως και της σχετικής προκήρυξης.

Link to comment
Share on other sites

Ναι σύμφωνοι, αν όμως δημιουργηθεί μια εταιρεία που λέγεται Zoniana Kalashnikov Investments και ναυλώσει τον Κορνάρο απ' τη ΛΑΝΕ, δεν μπορεί να συμμετέχει?

Link to comment
Share on other sites

Αφαιρέθηκαν και τυπικά πλέον απ' το site της ΑΝΕΚ οι προορισμοί, τα δρομολόγια και γενικά ότι θύμιζε την εξυπηρέτηση της γραμμής των Κυθήρων.

Επίσης, αφαιρέθηκε η επιλογή "Δρομολόγια" και απ' την ιστοσελίδα της ΛΑΝΕ.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Από τα οικονομικά αποτελέσματα της ΛΑΝΕ για το 2017, μαθαίνουμε ότι οι εταιρικές υποχρεώσεις υπερβαίνουν την καθαρή περιουσία κατά 8,1 εκατ. € και έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 48 του Κ.Ν.2190/20 ενώ το κεφάλαιο κίνησης είναι αρνητικό κατά 8,8 εκατ. €. Οι συνθήκες αυτές υποδηλώνουν την ύπαρξη ουσιώδους αβεβαιότητας η οποία εγείρει σημαντική αμφιβολία σχετικά με τη δυνατότητα της Εταιρείας να συνεχίσει τη δραστηριότητά της. Η Εταιρεία έχει προβεί σε όλες τις προκαταρκτικές ενέργειες για την υπαγωγή της στις διατάξεις του άρθρου 106β του πτωχευτικού κώδικα και την επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης από το αρμόδιο δικαστήριο στο πλαίσιο του επιχειρηματικού της σχεδίου. Η επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης αποτελεί ουσιαστική παράμετρο για τη βιωσιμότητα της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Με αφορμή οτι η λανε πλέον δεν φαίνεται να ανακάμπτει οπου τα προβλήματα ρευστότητας αλλά και η επισκευή του Κορνάρου να είναι αδύνατη θα ήθελα να κάνω μια εκτενής αναφορά στην ιστορία της αγαπημένης μου εταιρείας .Η εταιρία ξεκίνησε το 1993 από λασιθιωτες μετόχους με πρωτεργάτη τον Γιώργο Αλεβίζο και άλλους επιφανείς λασιθιωτες (Ρούσσο Κούνδουρο) και πρακτικά ξεκίνησε ένα χρόνο μετά με τον Κορνάρο να έχει ακόμα τα σινιάλα της P&O συνδέοντας το νόμο Λασιθίου με τον Πειραιά μέσο Μήλου.Υστερα επεκτάθηκε και στην κασοκαρπαθια η οποία ήταν άγονη και εξαρτώνταν μέχρι τοτε από τα πλοία του Αγουδημου και του Βεντούρη κάνοντας καλύτερη την σύνδεση της με την Κρήτη και τον Πειραιά όπου το τελικό δρομολόγιο διαμορφώθηκε μέχρι Ρόδο μέσο Χάλκης.

 

Χρονιά σταθμός για την λανε ήταν το 1999 όπου εγινε η εξαγορά του 50.1% των μετοχών της από την ΑΝΕΚ και ως αντάλλαγμα ήρθε το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ΛΑΝΕ,το οποίο για μένα ήταν και θα είναι το αγαπημένο μου πλοίο οπου είναι μακράν καλύτερο από τον Κορνάρο και θα το εμπιστευομουν για μεγάλα ταξίδια.Παρολα αυτά οι λασιθιωτες πήγαιναν με τα νεότευκτα των μινωικών και δεν την στήριξαν όσο θα έπρεπε εν μέρει δικαιολογημένα αφού ούτε εγώ θα εμπιστευομουν τον Κορνάρο με δεδομένη την ταλαιπωρία από τις ενδιάμεσες αφίξεις (αν και για εμάς τους καραβολατρες αυτή ειναι η μαγεία θεωρώ) και έτσι άρχισε σιγά σιγά να συρρικνώνεται το μεταφορικό της έργο.Για να μην μείνει η εταιρεία αμανατι ανοίχτηκε μετά στις γραμμές της Δωδεκανήσου και του βορειοανατολικού Αιγαίου κυρίως λόγω της πτώσης της ΔΑΝΕ(και αυτό λόγω των μαγειρεματων της μαμάς ΑΝΕΚ) και απέκτησε ξανά άνθηση στο μεταφορικό  της έργο.Απο εκεί και πέρα στις γραμμές της κασοκαρπαθιας για μένα το είχε μονοπώλιο πλην τα πλοία του αργουδημου τα οποία θεωρώ ότι είναι μακράν τα χειρότερα που έχουν περάσει (σίγουρα πολλοί θα διαφωνείτε βέβαια ούτε εγω έχω ταξιδέψει με αυτά αλλά από αυτά που άκουγα και διαβαζα αυτό συμπέρανα)και φυσικά μονοπώλιο στη μήλο.

 

Επειτα τέλη 2003 ήρθε και στο Ηράκλειο κυρίως τα Σάββατα προς Ρόδο, το οποίο ήταν μεγάλη εξυπηρέτηση για τους Ηρακλειώτες που έχουν σχέση με Ρόδο και ειδικά για τα φορτηγά.Μετα από ενάμιση χρόνο το 2005 έγινε η μεγάλη ακμή λόγω του ανοίγματος στην Σαντορίνη όπου έκοψε κάπως την κίνηση από τον Δαίδαλο του οποίου ήταν η τελευταία χρονιά και μετά το είχε σχεδόν μονοπώλιο.Επισης τον Οκτώβριο του 2005 εγινε και η αδικαιολογητη κατ'εμε προσαραξη του Ιεραπετρα στη ροδο που θεωρώ ότι φέρει τη μεγαλύτερη ευθύνη ο καπτα Μανώλης άσχετα που έλεγαν για τον πηδαλιούχο και κατι τέτοια.Βεβαιως δεν θα λησμονήσω ότι ήταν ο καλύτερος καπετάνιος που πέρασε από το πέλαγος της κασοκαρπαθιας δένοντας για αρκετά χρόνια στον προσήνεμο μόλο της Κάσου .Η επόμενη χρονιά λοιπόν το 2006 ήταν και η πιο καθοριστική για το μέλλον της αφού βέβαια είχε ταλαιπωρηθεί από τα έκτακτα ταξίδια με τους τρελούς οπαδούς της Ραφήνας και με την διάσωση στην βυρητο λόγω του πολέμου στον Λίβανο (όπου ποιο άλλο το Ιεράπετρα τα τράβηξε αυτά συν την προσάραξη και στάθηκε ζωντανό που πολλά πλοία στη θέση του θα είχαν κάψει φλάντζα),και το καλοκαίρι του 2006 έγινε γενική συνέλευση του διοικητικού συμβουλίου της λανε όπου ο κ.Αλεβίζος παραιτήθηκε και η ΑΝΕΚ πλειοψήφισε στο ΔΣ με πρόεδρο τον Κυριάκο Μπαδιερίτη και αυτό σήμανε την αντίστροφη μέτρηση της λανε.

 

Φτανουμε τώρα Οκτώβρη του 2006 όπου αλλάζει σινιάλα το Ιεράπετρα και το Νοέμβρη ο Κορνάρος,τα οποία σε κάποιους άρεσαν και νόμιζαν ότι η λανε εκσυγχρονίζεται και μπαίνει σε νέα εποχή(που να'ξεραν τι έμελλε)αλλά ουσιαστικά αυτή η αλλαγή ήταν καθαρά για εμπορικούς λόγους και ότι ουσιαστικά πέρασε σε νέα χέρια με την επωνυμία lane sea lines.Επισης από το Νοέμβριο του 2006 μέχρι αρχές φλεβαρη του 2007 το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ έκανε και δρομολόγια Ηράκλειο Πειραιά,παρακαλώ,δείγμα του πόσο αξιόπλοο πλοίο είναι .Το 2008 ερχεται το μεγάλο φινάλε όπου ο άγιος νικόλαος σιγά σιγά χάνει την έδρα του χωρίς συχνές αφίξεις παρά μόνο από τον Κορνάρο αφού το Ιεράπετρα πήγαινε Σητεία και Ηράκλειο λόγω μεγάλου μεταφορικού και τον οκτωβρη(απ'οτι φαίνεται κάθε Οκτώβρης και καταστροφή στην λανε)γίνεται επίσχεση εργασίας από τους ναυτεργατες αφού ζητούσαν το 30% από τις επιδοτήσεις των αγονων και η λανε ήθελε να τους δώσει το 7% και έτσι περίμεναν όλοι να έρθει το 2009 όπου πήραν την άγονη των Κυθήρων μέσω Ρεθύμνου και Κισάμου(από το 2010 μόνο μέσω Καστελίου)ούτως ώστε να υπάρχει μόνο σαν όνομα η λανε αφού το 2009 το Ιεράπετρα επέστρεψε στη μητρική του εταιρεία και ο Κορνάρος από τη μια άκρη της Κρήτης πήγε στην άλλη.

 

Η συνέχεια είναι γνωστή με την έλευση για αρχή του χρεοκοπημένου αγουδημου στη γραμμή για 5 μήνες και τον Μάρτιο έγινε η μεγάλη αλλαγή εποχής με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ το οποίο ταξιδεύει μέχρι και σήμερα.Αυτα από εμένα ελπίζω να το διαβάσετε αν και μεγάλο περιγράφει εν πολλοίς την ιστορία της προτελευταιας κρητικης εταιρείας αφού η ΑΝΕΚ ήθελε να ελέγχει τα πάντα σε τοπικό επίπεδο και ως εκ τούτου μετά το 2008 Αγιος Νικόλαος και Ρέθυμνο δεν έχουν μέχρι και σήμερα πλοίο (κυρίως για το Ρέθυμνο μεγάλο πλήγμα). Τέλος κατι το οποίο συζητιόταν από το 2006 ήταν η μεταφορά  έδρας από  τον άγιο Νικόλαο  στα Χανιά το οποίο έγινε εν τελει  το 2013 δείγμα ότι δεν απέμεινε ούτε καν η έδρα μέχρι το τέλος.Ευχαριστώ για την υπομονή σας.

 

Edited by Nick the Greek
Παράγραφοποίηση
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Στα οικονομικα αποτελεσματα της ΑΝΕΚ για  το πρωτο εξαμηνο του ετους διαβαζουμε το παρακατω για τη ΛΑΝΕ η οποια θα πρεπει να θεωρειται πλεον και επισημως''νεκρη''.

Quote

Εκτός των ανωτέρω, η Μητρική κατέχει ποσοστό συμμετοχής 50,11% στην εταιρεία ΛΑΣΙΘΙΩΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΛΑΝΕ) η οποία ενοποιούνταν μέχρι τις 31.12.2018 με τη μέθοδο της ολικής ενοποίησης.

Η εν λόγω θυγατρική δεν έχει περιληφθεί στις ενδιάμεσες ενοποιημένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις, καθότι η Διοίκηση του Ομίλου εκτιμά ότι έχει επέλθει απώλεια ελέγχου σύμφωνα με τα προδιαγραφόμενα στο Δ.Π.Χ.Α. 10.

Η ΑΝΕΚ, παρόλο που κατέχει το 50,11% των δικαιωμάτων ψήφου, έχει χάσει τη δυνατότητα (δηλαδή τον έλεγχο) να χρησιμοποιήσει την εξουσία της επί της εκδότριας ΛΑΝΕ για να επηρεάσει το ύψος των αποδόσεών της και πιο συγκεκριμένα για τους εξής λόγους:

α) Το πλοίο της θυγατρικής, που συνιστά το μοναδικό παραγωγικό περιουσιακό της στοιχείο, αφενός έχει υποστεί σημαντική ζημιά (μη αναστρέψιμη οικονομικά) και αφετέρου δεν ελέγχεται από την οντότητα ή τη διοίκηση
του Ομίλου καθότι έχει δεσμευτεί από πιστωτές στο πλαίσιο διαδικασίας πλειστηριασμού.

β) Η διοίκηση του Ομίλου, μετά την αποτυχία υπαγωγής της ΛΑΝΕ στις διατάξεις του άρθρου 106 του πτωχευτικού κώδικα, δεν έχει ρεαλιστικό πλάνο ανάκαμψης για τη θυγατρική ούτε δύναται να διαθέσει χρηματικούς πόρους για τη διάσωσή της.

γ) Η ΑΝΕΚ και η διοίκηση του Ομίλου αδυνατούν να προβούν στην αντικατάσταση του αποβιώσαντος διευθύνοντος συμβούλου, καθώς και των δύο παραιτημένων μελών του διοικητικού συμβουλίου της ΛΑΝΕ.

δ) Υφίσταται αίτηση πτώχευσης και ορισμού συνδίκου πτώχευσης από πιστωτή ενώπιον του πολυμελούς
Πρωτοδικείου Χανίων, η εκδίκαση της οποίας έχει οριστεί για τον Οκτώβριο του 2019. Ως εκ τούτου η θυγατρική εταιρεία αναμένεται να οδηγηθεί σε πτώχευση και επομένως θα λυθεί ως νομικό πρόσωπο με την εξουσία ελέγχου να
μεταβιβάζεται στο σύνδικο πτώχευσης.

ε) Η ΑΝΕΚ ή άλλη εταιρεία του Ομίλου δεν έχουν παράσχει εγγυήσεις για τα χρέη και τις υποχρεώσεις της θυγατρικής, κατά συνέπεια δεδομένου ότι η ΛΑΝΕ είναι ανώνυμη εταιρεία δεν υπάρχει ευθύνη των μετόχων της για τα
χρέη της. Οι μέτοχοι θα υποστούν τη ζημία που αντιστοιχεί μόνο στο καταβλημένο από αυτούς κεφάλαιο. Επομένως,
αφού η λύση της ΛΑΝΕ είναι αναμενόμενη, η μη ενοποίησή της στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της 30.06.2019
είναι συνεπής με την ακριβοδίκαιη παρουσίαση και συμμόρφωση σύμφωνα με τα Δ.Π.Χ.Α., δηλαδή στην ενοποιημένη κατάσταση χρηματοοικονομικής θέσης δεν θα περιληφθούν οι καθαρές υποχρεώσεις της ΛΑΝΕ αφού αυτές θα
βαρύνουν τελικώς τους πιστωτές της. Η ΑΝΕΚ έχει απομειώσει πλήρως την αξία της συμμετοχής της στη θυγατρική,
ενώ όλες οι εταιρείες του Ομίλου έχουν σχηματίσει ισόποσες προβλέψεις για τις απαιτήσεις τους από τη ΛΑΝΕ.
Ως αποτέλεσμα της παύσης ενοποίησης της ΛΑΝΕ, η καθαρή θέση του Ομίλου ωφελήθηκε κατά € 8,96 εκατ.
ευρώ εν των οποίων € 4,49 εκατ. αναλογούν στον Όμιλο και € 4,47 εκατ. στις μη ελέγχουσες συμμετοχές.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Αρκετά χρόνια ανενεργη πριν λίγες μέρες ωστόσο αναρτήθηκε από το πρωτοδικείο Χανίων η έκθεση επαλήθευσης πιστώσεων της Λανε προς τρίτους η οποία κληροδοτει ένα φέσι 8 εκατομμυρίων στην Αττικα .

https://www.haniotika-nea.gr/oristiko-to-nayagio-tis-lane/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...