Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Την ακτοπλοϊκή αγορά της Κροατίας διερευνά η ΛΑΝΕ, ετοιμάζοντας να ανοίξει πανιά για άλλες θάλασσες. Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, στελέχη της θυγατρικής εταιρείας της ΑΝΕΚ, βρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες στο Ντουμπρόβνικ, εξετάζοντας το ενδεχόμενο εισόδου σε κάποιες από τις ακτοπλοϊκές γραμμές στην Κροατία με την δρομολόγηση των πλοίων της.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δε ξέρω εάν έχει προσπαθήσει κανένας να μπει τελευταία στη σελίδα της ΛΑΝΕ?? Αλλά από τον Οκτώβριο δεν έχω καταφέρει να μπω?? Από ότι φαίνεται από τότε που σταμάτησαν τα πλοία της, σταμάτησε να λειτουργεί και η σελίδα της στο διαδίκτυο:eek::confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κάποτε είχε ειπωθεί ότι οι ΛΑΝΕ δε θα ενδιαφερόταν ξανά για τις άγονες γραμμές, αλλά ως σωστός προφήτης έλεγα ότι υπάρχουν και εδώ άγονες γραμμές. ;)

Και τώρα έρχεται η εταιρεία να με επιβεβαιωση και κατατεθετωντας αίτηση για τη γραμμή Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Ρέθυμνο/Καστέλι και Καλαμάτα-Ρέθυμνο. Ενώ η αίτηση της ΛΑΝΕ στη γραμμή Πειραιάς-Κύθηρα-Ρέθυμνο για οκτώ χρόνια γεγονός που την υποχρεώνει σε αγορά νεώτερου πλοίου μετά την τριετία.

Είδατε πως αλλάζουν οι καιροίB)

Link to comment
Share on other sites

Έπαιξε μεγάλο ρόλο κι ο διπλασιασμός σχεδόν του μισθώματος από ότι ίσχυε μέχρι σήμερα.

Η ΛΑΝΕ πιστεύω ότι δεν τους βγήκε η κίνηση να απέχουν από τον διαγωνισμό των άγονων και μόλις είδαν ότι πιθανότατα να μην ξέρουν τι θα κάνουν τα βαπόρια συμμετείχαν τώρα κανονικότατα.

Link to comment
Share on other sites

Όταν η εταιρεία ιδρύθηκε είχε σκοπό να εξυπηρετήσει τους κατοίκους του νομού Λασιθίου, αλλά από ότι φαίνεται πλέον έχει χάσει το «δρόμο» της. Εδώ και καιρό δεν εξυπηρετεί το νομό του Λασιθίου και στο μέλλον θα εξυπηρετεί άλλο νόμο της Κρήτης (Ρέθυμνο)

Link to comment
Share on other sites

Τι ψαχνουμε τωρα...! ετσι όπως ειναι τα πραγματα με την κατασταση της εταιρίας, κανεις δεν κοιταζει τα ιδρυτικα καταστατικα...

Ειναι τυχαιο που τελικα όσες εταιρίες στηρίχτηκαν στις αγονες εχουν γενικότερα χασει τον επιχειρηματικο προσανατολισμό τους και λειτουργουν σαν δικλειδες ασκησης πίεσης... ?

Συγγνώμη, αλλα σε αυτο το επιχειρηματικο παραλογο ας μη γίνουμε ούτε καν θεατές....:mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Αυτό το site της ΛΑΝΕ (www.lanesealines.gr), που συνεχίζουν να διαφημίζουν στο Βιτσεντζος Κορνάρος και στα διαφημιστικά της ΑΝΕΚ, αλλα θα το φτιάξουν κιόλας:confused: Γιατί εδώ και παρά πολύ καιρό είναι εκτός λειτουργίας!!

Δε ξέρω εάν έχει προσπαθήσει κανένας να μπει τελευταία στη σελίδα της ΛΑΝΕ?? Αλλά από τον Οκτώβριο δεν έχω καταφέρει να μπω?? Από ότι φαίνεται από τότε που σταμάτησαν τα πλοία της, σταμάτησε να λειτουργεί και η σελίδα της στο διαδίκτυο:eek::confused:

Καλά τότε πες ότι δεν δούλευε κάποιο πλοίο, οπότε δε δούλευσε το site της ΛΑΝΕ:eek:. Αλλά τώρα που ξεκίνησε το Βιτσεντζος Κορνάρος δε θα έπρεπε να ξανά λειτουργούσε??

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν είναι μόνο η εταιρεία καύσιμων που δεν έχει πάρει λεφτά από τη ΛΑΝΕ αλλά και πολύ άλλοι πιστωτές της εταιρείας. Από το χειμώνα έχουν σταματήσει όλες τις πληρωμές, στην αρχή με την αιτιολογία ότι η εταιρεία δεν έχει έσοδα εφόσον ήταν και τα δυο πλοία δεμένα!! Αλλά και μετά που ξεκινησε ο Βιτσεντζος Κορνάρος κάνουν το κινέζο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η ιστοσελίδα της εταιρείας http://www.lane.gr ενημερώθηκε μετά από πολύ καιρό.:)

Φαίνονται τα καινούργια δρομολόγια για Κύθηρα και τα οικονομικά αποτελέσματα. Αλλά τους προορισμούς δεν τους έχουν ενημερώσει.:mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 7 months later...

Ο Βιτσεντζος Κορνάρος κατά τη θερινή περίοδο πάντα έπιανε Καλαμάτα, μόνο η προσθήκη της Μονεμβάσιας είναι καινούργια και είχε ειπωθεί ξανά

Από τις 15 Απριλίου του 2011 η ΛΑΝΕ θα ξεκινήσει τις προσεγγίσεις στη Μονεμβάσια στο δρομολόγιο της Παρασκευής από το Πειραιά και στην επιστροφή τη Κυριακή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
ΛΑΝΕ και ΑΝΕΚ τι διαφορα εχουν.
Η σημαντικότερη διαφορά είναι το ταμείο,

δεν θυμαμαι αν το εχουμε ξανααναφερει. η ανεκ εχει λιγο πανω απο το 50% της ΛΑΝΕ. το υπολοιπο το εχουν οι παλιοι μετοχοι της ΛΑΝΕ.

πριν καμια 12ετια τσε βαλε η ΛΑΝΕ εψαχνε τροπο να αναπτυχθει και την φλερταραν οι μεγαλες τοτε ΑΝΕΚ, Μινωικες και Strintzis Lines. μετα απο κυοφορια που κρατησε πανω απο χρονο (σαν τα γαϊδουρια ενα πραγμα), η νυφη ειπε το ναι στην ΑΝΕΚ. η ΑΝΕΚ δεν θα συμμετειχε με μετρητα. θα εβαζε το πλοιο ΤΑΛΩΣ που θα μετονομαζοταν σε ιεραπετρα και θα περναγε στα χερια της ΛΑΝΕ και η ΑΝΕΚ θα επαιρνε με την αυξηση κεφαλαιου κατι λιγοτερο απο το 50% της εταιρειας. με το ιδιο ποσοστο θα εμεναν οι παλιοι μετοχοι, ενω σκαρτο 1% ειχαν οι μινωικες απο παλιοτερη αγορα μετοχων. ετσι και εγινε. το ταλως εγινε ιεραπετρα λ και περασε στην ΛΑΝΕ το καλοκαιρι του 99, μολις δρομολογηθηκε ο Σοφοκλης Β.

κανα δυο χρονια μετα οι μινωικες πουλησαν κοψοχρονια το ποσοστο τους στην ΑΝΕΚ και η ΑΝΕΚΑΡΑ βρεθηκε να ελεγχει απολυτα τη ΛΑΝΕ.

πριν δυο χρονια που η ΑΝΕΚ μαζευε αγονες, "ναυλωσε" το ιεραπετρα (οπως "ναυλωσε" και αριαδνη, αρτεμις κλπ) για να καλυψει τις αναγκες για αγονοπλοια.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Συγκεκριμένα, όπως πληροφορείται το Portnet.gr το «Βιτσέντζος Κορνάρος» της ΛΑΝΕ, που εξυπηρετούσε την συγκεκριμένη σύνδεση, κάνει μεν χρήση της δίμηνης δυνατότητας που του παρέχει ο Νόμος για την διακοπή δρομολογίων, πλην όμως το πρόβλημα δεν βρίσκεται τόσο εκεί, όσο στο γεγονός ότι δεν μπορούσε να οδηγηθεί σε δεξαμενή του ΟΛΠ για τις απαραίτητες επισκευές (πρόσφατα είχε συγκρουστεί με άλλο πλοίο) λόγω των χρεών που έχει η εταιρεία προς το ΝΑΤ, το οποίο δεν εξέδιδε την απαραίτητη άδεια ελευθεροπλοΐας

Link to comment
Share on other sites

Μέσα στο γενικό κλίμα της ακτοπλοΐας σε όλες τις εταιρείες υπάρχουν οικονομικές στενότητες!!! Αλλά στη ΛΑΝΕ το κυριότερο θέμα είναι τα οφειλόμενα από τις άγονες. Εάν θυμάμαι καλά πέρυσι ήταν η μόνη εταιρεία που ανακοινώσε κέρδος για τη χρήση του 2010 (εστω προ φορων)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

στο δελτιο του Mega ειχε αναφορα στα χρωστουμενα απο το κρατος για μισθωματα αγονων γραμμων και εγινε ειδικη αναφορα στη ΛΑΝΕ και τον κορναρο, οπου χρωστουνται καποια εκατομμυρια και τα πληρωματα ειναι 5 μερες απληρωτα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...