Jump to content
Shipfriends

St Damian (IMO 7128887)


Recommended Posts

  • Replies 281
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

παρατηρησα στο γκαραζ οτι του εχουν φερει κ καινουργιους αξονες!αρα κανα μιλακι παραπανω μπορει να το πιασουμε...

Απο τους άξονες θα πάρει μίλι?

Link to comment
Share on other sites

Η ταχύτητα του όπως έχουμε πει ποτέ δεν ήταν το φετίχ αυτής της πορτάδας πλοίων.Το ΟΛΥΜΠΙΑ που είχε νεώτερες και μεγαλύτερες μηχανές η ταχύτητά του ήταν κοντά στα 18-18,5 μίλια υπηρεσιακή κι όταν δε κόντευε να πάει επισκευή ή στα τελευταία του είχε μειωθεί σημαντικά.

Το ΙΟΝΙΑΝ ΣΠΙΡΙΤ με τις αρχικές deutz ακόμα και σε άριστη κατάσταση να είναι αυτές δύσκολα πιστεύω θα ξεπεράσει τα 17-17,3 μίλια.Η μικρή ταχύτητα που κατέβαινε(12-13-14 μίλια) οφείλόταν ότι στην βόρεια θάλασσα δούλευε με κλειστά τα ψυγεία λόγω του εκεί κλίματος κι εδώ θα πρέπει να δουλεύει με ανοιχτά οπότε η ταχύτητα του ερχομού δεν είναι συγκρίσιμο μέγεθος.

Οπότε ότι και να κάνουν πάνω από αυτά τα δεδομένα δύσκολα να κυμανθεί.

Τα προσόντα του είναι άλλα.

Νεώτερα για το ποια γραμμή θα υπηρετήσει δεν υπάρχουν και δεν ξέρω κιόλας αν η εταιρία του έχει πάρει τις τελικές αποφάσεις γι αυτό το θέμα.

Ακούγονται πολλά , ότι θα διεκδικήσει άγονη,ότι μπορεί να διπλώσει το ΙΟΝΙΑΝ ΣΚΑΙ, ότι ...αλλά θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μάλον κλειδώνει η παρουσία του στην Αδριατική και πιθανότατα θα διπλώσει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ στην γραμμή Ηγουμενίτσα Κέρκυρα Μπρίντιζι.

Στο βαπόρι,επειδή δεν είχε κρεβάτια καθόλου, προστείθονται 50 καμπίνες κι ο συνολικός αριθμός κλινων αναμένεται να φτάσει περίπου στα 150.

Επίσης τοποθετούνται ανοιχτά ψυγεία στις μηχανές.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Η ώρα που θα ξεκινήσει δρομολόγια σχεδόν έφτασε.Τώρα είναι Βασιλειάδη θα περάσει επιθεωρήσεις και καλώς εχόντων των πραγμάτων αρχές της επόμενης εβδομάδας να μπορέσει να ανεβει Ηγουμενίτσα.

Link to comment
Share on other sites

Το Ionian Spirit στη δεξαμενή καθάρισε και έβαψε τα ύφαλα του. Επίσης είδα να κάνουν κάποιες δουλειές στο Bow Thruster. Σήμερα το πρωί το πλοίο ήταν έτοιμο να πέσει από τη δεξαμενή.

Πλέον είναι γραμμένο το Agoudimos Lines και στη δεξιά πλευρά του.

Μου έκανε εντύπωση ότι τη σκάλα την είχα βάλει στη πρύμη, σε αντίθεση με όλα τα επιβατηγά πλοία που ανεβαίνουν στη δεξαμενή Βασιλειάδη που τη βάζουν στη πλώρη.

Link to comment
Share on other sites

Αν κρίνω από το ΟΛΥΜΠΙΑ η πρόσβαση από την πλώρη στο υπόλοιπο βαπόρι δεν ήταν εύκολη.Οι δυο εισόδους στην πλώρη σε οδηγούσαν στο γκαράζ , ήταν στενές πολύ οπότε ήταν προτιμότερο να ανέβεις την κάθετη σκάλα του καθρέφτη η οποία δεν ήταν κι ότι καλύτερο.Από την άλλη αν είχες πράγματα να κουβαλήσεις ήταν πολύ δύσκολο έως αδύνατον και με τους δυο τρόπους.

Οπότε στην πρυμη βολεύει καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Για αρχη θα κανει καποια δρομολογια στην Αλβανια (μαλλον Αυλωνα οχι Δυρραχιο) και μετα θα ξεκινησει απο Ηγουμενιτσα. :rolleyes:

Πλοιαρχος μαλλον ο Διονυσης Λιναρδατος με πολλα χρονια υπηρεσιας μεχρι υπαρχος στη Strintzis Lines και στη Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

συμφωνα με το Ferries Of Southern Europe σε ελεγχο στην Ηγουμενιστα βρεθηκαν 43!! παρατηρησεις και κρατηθηκε 5 μερες:

IONIAN SPIRIT

Inspection details :

Date of first boarding : 02/07/2008

Date of final boarding : 06/07/2008

Port of inspection : Igoumenitsa, Greece.

Type of inspection : Expanded inspection

Nb of deficiency(ies) : 43

Nb of deficiency(ies) ground(s) for detention : 11

Duration of detention : 5 days

Ship's particulars at the time of inspection :

IMO number : 7128887

Name : IONIAN SPIRIT

Flag : St Vincent and the Grenadines

Callsign : J8B3748

Ship type : Roro passenger ship

Gross tonnage : 6748

Keel date : 1971

Classification society :

- Class certificate issued by Bureau Veritas (BV), classification

society responsable for issuance of class certificate as at date of first

boarding

- Class certificate issued by Hellenic Register of Shipping (HRS),

classification society responsable for issuance of class certificate as at

date of first boarding

Statutory certificates :

- International Air Pollution Prevention Cert is issued by Hellenic

Register of Shipping (HRS)

- Passenger ship safety (inc. exemp.) is issued by Hellenic Register

of Shipping (HRS)

- Document of compliance (DoC) is issued by Hellenic Register of

Shipping (HRS)

- Safety management certificat (SMC) is issued by Hellenic Register of

Shipping (HRS)

- Load lines certificates is issued by Hellenic Register of Shipping

(HRS)

- Oil pollution prevention (iopp) is issued by Hellenic Register of

Shipping (HRS)

- International sewage pollution prevention certific is issued by

Hellenic Register of Shipping (HRS)

- International ship security certificate is issued by Hellenic

Register of Shipping (HRS)

Ship manager

- FLANMARE LINES S.A., 2, KAPODISTRIOU STREET 185 31, PIRAEUS, Greece

Areas inspected :

- Accommodation and galley

- Car deck

- Engine and steering room

- Navigation bridge

- Outside decks and forecastle

- Passenger spaces

Operational controls carried out

- Abandon ship drill

- Communication equipment

- Emergency fire pump

- Emergency generator

- Emergency steering

- Fire drill

- 15 ppm OWS tested

Deficiencies :

- Crew certificates, Doc evidence for personnel on ro-ro passenger

ship

- Crew certificates, Tables of working hours

- Fire safety measures, Doors within main vertical zone, Unsafe,

ground for detention

- Fire safety measures, Doors within main vertical zone

- Fire safety measures, Doors within main vertical zone, Inoperative,

ground for detention

- Fire safety measures, Doors within main vertical zone

- Fire safety measures, Fire control plan - all

- Fire safety measures, Fire detection

- Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation

- Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation,

Incomplete, ground for detention and class responsible

- Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation

- Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation,

Inoperative, ground for detention and class responsible

- Fire safety measures, Jacketed high pressure lines

- Fire safety measures, Other (fire safety)

- Fire safety measures, Other (fire safety)

- Fire safety measures, Ventilation, Inoperative, ground for detention

and class responsible

- ISM related deficiencies, Emergency preparedness, Not according SMS,

ground for detention

- ISM related deficiencies, Maintenance of the ship and equipment, Not

according SMS, ground for detention

- Life saving appliances , Embarkation arrangement survival craft

- Life saving appliances , Inflatable liferafts

- Life saving appliances , Launching arrangements for survival craft

- Life saving appliances , Lifeboat inventory

- Life saving appliances , Lifejackets

- Life saving appliances , Lifejackets

- Life saving appliances , Other (life saving)

- Life saving appliances , Public address system

- MARPOL annex I, SOPEP

- MARPOL annex V, Placards

- Operational deficiencies, Fire drills, Lack of training, ground for

detention

- Operational deficiencies, Manuals instructions, etc.

- Operational deficiencies, Muster list

- Operational deficiencies, Operation of GMDSS equipment, Lack of

familiarity, ground for detention

- Propulsion & aux., Bilge pumping arrangements

- Radiocommunications, Main installation

- Ship's certificates and documents , Continuous synopsis record

- Ship's certificates and documents , Passenger ship safety (including

exemption)

- Structural safety, Closing devices/watertight doors

- Structural safety, Closing devices/watertight doors, Inoperative,

ground for detention

- Structural safety, Emergency lighting,batteries and switches

- Structural safety, Emergency lighting,batteries and switches

- Structural safety, Emergency lighting,batteries and switches,

Inoperative, ground for detention and class responsible

- Structural safety, Other safety in general

- Structural safety, Other safety in general

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Έχω κατέβει πολλές (άπειρες καλύτερα) φορές για φωτογραφίες στον Πειραιά και στο ''κόκκινο''. Πολλές φορές μόνο για ένα τσιγάρο, (τι να ματά-φωτογραφήσεις πια) αλλά έχοντας και την μηχανή μαζί για ''μπας και θέ μου φύλαγε''. :)

Κι όμως πάντα το λιμάνι θα σε αποζημιώσει με κάτι το ''έκτακτο''.

Έτσι έγινε και το απόγευμα εκείνο στις 24 του Ιούνη φέτος. Ήμουνα στο κόκκινο για τσιγάρο και βλέπω πολύ (μα πολύ) μακριά στα ανοιχτά της Σαλαμίνας το πλοίο. Σκέφτηκα ότι θα είχε βγει για trial και ότι θα επέστρεφε πάλι στο Κερατσίνι.

Ώσπου το βλέπω κάποια στιγμή να γυρίζει και να κατευθύνεται προς το μεγάλο μας λιμάνι. Περιττό βέβαια να πω ότι η φωτογραφική πήρε ''φωτιά''.

Σε τρεις λοιπόν φωτογραφίες η πρώτη (και μοναδική μέχρι στιγμής βέβαια), έλευση του πλοίου στον Πειραιά. ''Καθ οδόν'', μπαίνοντας στο λιμάνι, και δένοντας στον προλιμένα.

Για ...ευνόητους λόγους :( οι φωτογραφίες αφιερώνονται στον καλό φίλο Earl Granville.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...