Ermenegildo Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 (edited) ALSTOM: Αποχωρεί από τον κλάδο ναυπηγικής μεταβιβάζοντας πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της μονάδας τηςστη Δυτική Γαλλία στην Aker Yards. Για το λόγο αυτό συστήνει κοινοπραξία με την Aker Yards η οποία θαελέγχει το 75% των ναυπηγείων, με την Alstom να διατηρεί το 25% έως το 2010.απο την ενημέρωση της Fortius αχεπευ Edited October 20, 2015 by proud_ionian tag
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 ...για να μη πέσετε από την καρέκλα σας...εγώ στο τσακ την γλύτωσα Vinashin to build eight car-carrying vessels for Norway01/12/2006 -- 10:54 PM Ha Noi (VNA) - The Viet Nam Shipbuilding Industry Group (Vinashin) will build eight car-carrying vessels for Hoegh Autoliner of Norway under a 536 million USD contract signed in Ha Noi on Dec. 1 The vessels, which will be capable of carrying 6,900 cars and sail at a speed of 20.5 nautical miles per hour, will be built by the Nam Trieu Shipbuilding Industry Co. - a Vinashin subsidiary - under the supervision of Norway's DNV. Each of the vessels will be 199.9 metres long and 32.26 metres high, and installed with state-of-the-art equipment and engines which will meet the latest international maritime standards. The first vessel is scheduled for completion by December 2009 when it will be handed over to the Norwegian company, while the remaining ones will be completed six months later. Also on Dec. 1, the Nam Trieu shipyard signed a contract to design the above-mentioned vessels with DeltaMarin, a Finnish consulting and engineering firm which specialises in shipping, shipbuilding, marine and offshore industry.-Enditem
georgios express Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 ...για να μη πέσετε από την καρέκλα σας...εγώ στο τσακ την γλύτωσα Το post του Νηρέως, αφιερωμένο εξαιρετικά στην ώριμη, δημοκρατική και υπεύθυνη πολιτική και συνδικαλιστική ηγεσία της χώρας μας .
Angelos Posted December 5, 2006 Posted December 5, 2006 Egw den katalabainw giati 8a eprepe na pesw apo thn karekla mou? Pws oi bietnamezoi exoun tosa leuta? H to oti h DeltaMarin den einai a3iologh sxediastria etaireia? (Para polla sxedia exoun kanei gia Ellhnes) O DNV einai pia apo tous pleon reputable k telos ta 6900 den xtypoun to rekor. Na pesw apo thn karekla mou gia ta xalia ta dika mas nai alla oxi sygkritika me auto to project
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 Ποιός μπορεί να είναι αυτός...που όχι μόνο παραγγέλνει πολλά ταχύπλοα ...όχι μόνο επεκτείνει την παραγγελία...αλλά και διατηρεί την ανωνυμία του? Πάντως το tradewinds μιλάει για "Mystery client" και για 50 εκ δολ. το κόστος μόνο της επέκτασης της συμφωνίας. Λέτε...να είναι κανένα γνωστό πατριωτάκι?...αλλά και πάλι τόσα πολλά? ...που θα δένουν τον χειμώνα?
HIGHSPEED 4 Posted December 14, 2006 Posted December 14, 2006 Ετεροχρονισμενο το post μου ,αλλα θελω να κανω μια παρατηρηση.Οταν παραδοθηκε το Αλκυονη δεν εγινε η παραμικρη νιξη για το ναυπηγειο των Κορων που το εφτιαξαν.Ακομα και ο Εφοπλιστης δεν εγραψε το παρμικρο.Διακρινω εναν ελαφρο σνομπισμο ή ιδεα μου ειναι?
georgios express Posted December 15, 2006 Posted December 15, 2006 Ποιός μπορεί να είναι αυτός...που όχι μόνο παραγγέλνει πολλά ταχύπλοα ...όχι μόνο επεκτείνει την παραγγελία...αλλά και διατηρεί την ανωνυμία του? Λέτε...να είναι κανένα γνωστό πατριωτάκι?...αλλά και πάλι τόσα πολλά? ...που θα δένουν τον χειμώνα? Τώρα αν πω ότι μου έρχεται στο μυαλό ένας που στα τέλη Οκτωβρίου τον είδα (από καθαρή σύμπτωση) να κάνει socializing (τουλάχιστον αυτό είδα εγώ) με Αυστραλούς, λέτε να έχω άδικο? Αλλά και πάλι, έχει πολλά από δαύτα ...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 2, 2007 Posted March 2, 2007 Αδελφέ Γεώργιε...ευτυχώς την σκαπουλάραμε και αυτή τη φορά ...τα ακατονόμαστα προορίζονται για το Macau...και είναι και 10 πανάθεμά τα
alejandro Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 Κατ' αρχάς να πω καλως αςσ βρήκα καθως ειμαι καινούργιος και στο φορουμ αλλα και στο χώρο των σκαφών - ναυσηπλοιας. Ψαχνω πληροφορίες για τα παλια ξύλινα σκάφη και ύστερα απο ενα άρθρο που διάβασα στην εφημερίδα "Το Βήμα", προσπαθώ να βρω τη διεύθυνση και το τηλέφωνο του ναυπηγείου του Μανώλη Ψαρρού στο Πέραμα. Μήπως τα γνωρίζει καποιος απο εσας? Σας ευχαριστώ
alejandro Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 Nick the Greek, Αυτο πρεπει να ειναι! Σε υπερευχαριστώ! Το έψαχνα αρκετο καιρο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 22, 2008 Posted January 22, 2008 Την σήμερον ημέρα για να είσαι γλήγορος στη θάλασσα ... θα πρέπει να είσαι ο Σουλτάνος του Ομάν
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Αυτό το ναυπηγείο στο Μαυροβούνιο, ποιός θα το πάρει? Το ναυπηγείο αναζητά στρατηγικό επενδυτή (κν ιδιωτικοποιείται) και μεταξύ των ενδιαφερομένων υπάρχουν και Ελληνο/Κυπριακές εταιρείες.
Neptune Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Προκειται για το ναυπηγειο στη Γιουγκοσλαβια που δεξαμενιζεται το Siren και φετος θα το επισκεφτει και το Athens. Εδω μια φωτογραφια απο τη μικρη πλωτη δεξαμενη στη Bijela με το Siren μεσα απο το δεξαμενισμο του 2006
enas chiotis Posted February 20, 2008 Posted February 20, 2008 Αν δεν κάνω λάθος, σε αυτό το ναυπηγείο είχε κάνει τις τελευταίες του επισκευές το ΕRIKA.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 Πίσω από την γκλαμουριά... Σκέψου τώρα τι τραβάνε και αυτοί που είναι από χώρες εκτός ΕΕ. Και όλα αυτά για 8 χιλιάρικα...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 (edited) Στις 16 Ιουνίου απεργούν στα ναυπηγεία της Tuzla στην Τουρκία. Ο λόγος εντελώς ασήμαντος : 11 θανατηφόρα "ατυχήματα" από τον περασμένο Σεπτέμβριο, 25 τον τελευταίο χρόνο και συνολικά 82 τα τελευταία 5 χρόνια..."since the yards were privatised"... Edited June 9, 2008 by ΝΗΡΕΑΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted May 8, 2009 Posted May 8, 2009 Απογοητευτικά έκλεισε το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου για τα δύο μεγάλα ιαπωνικά ναυπηγεία ΙΗΙ και Mitsui.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 11, 2009 Posted August 11, 2009 Τέλος εποχής για τα ναυπηγεία Odense Πηγη: THE SEANATION Διακόπτουν τη λειτουργία τους τα ιστορία ναυπηγεία Odense της Δανίας από το 2012, όταν θα παραδοθεί και η τελευταία παραγγελία προς τη μητρική εταιρία AP Moeller Maersk. Οι πρώτες απολύσεις ξεκίνησαν από αυτό το μήνα. Επίσης θα πουληθεί και το ναυπηγείο Baltiya που βρίσκεται στη Λιθουανία, καθώς και η μηχανολογική εταιρεία UAB Baltic Engineering. Η διακοπή των ναυπηγικών δραστηριοτήτων του ομίλου Maersk κρίθηκε απαραίτητη καθώς η διοίκησή του εκτιμά ότι είναι πολύ δύσκολο τα επόμενα χρόνια να εξασφαλίσει παραγγελίες, ενώ παρά τις σοβαρές επενδύσεις σε νέα τεχνολογία και εξοπλισμό, η ναυπηγική μονάδα συνέχιζε να λειτουργεί με ζημιές.
NHSOS XIOS Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Η DSME μεχρι να φτιαξει τα καινουργια Blue Star εχει αλλες δουλειες να κανειΚατασκευασε την μεγαλυτερη πλωτη δεξαμενη στον κοσμο(Royal Dock n.4)μηκους 362μετρων και πλατους 62.Θα της χρησιμευσει για την κατασκευη-συντηρηση μεγαλων κοντεινεραδικων.Tα υπολοιπα εδω.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 Κροατία: Ιδιωτικοποίηση έξι ναυπηγείων Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Το «Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων της Κροατίας» (HFP) ανακοίνωσε για δεύτερη φορά (μετά τον άγονο διαγωνισμό του περασμένου Αυγούστου που περιελάμβανε περισσότερο περιοριστικούς όρους) έξι προσκλήσεις υποβολής προσφορών για την ιδιωτικοποίηση αντίστοιχων κροατικών ναυπηγείων, ανακοίνωσε το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Ζάγκρεμπ. Πιο συγκεκριμένα, οι προσκλήσεις αυτές αφορούν την πώληση μετοχών των ναυπηγείων «Brodogradevna Industrija 3. Maj d.d.» στην Rijeka (ποσοστό 83,32%), «Brodogradjevna Industrija Split d.d.» στο Σπλιτ (ποσοστό 99,78%), «Brodotrogir» στο Trogir - περιοχή Split (ποσοστό 95,24%) και «Brodogradiliste Kraljevica d.d.» στην Kraljevica -περιοχή Rijeka (ποσοστό 99,54%), έναντι τιμήματος ενός κούνα (1 ευρώ=7,3 κούνα) και ειδικών συνθηκών το κάθε ένα, την πώληση του 100% του ναυπηγείου «Brodosplit-Brodogradiliste Specijalnih Objekata» στο Split, έναντι τιμήματος εκκίνησης 18,16 εκατ. κούνα και την πώληση του 59,25% των μετοχών του ναυπηγείου «Uljanik d.d.» της Pula, έναντι τιμήματος εκκίνησης 397,49 εκατ. κούνα (του μόνου ίσως κερδοφόρου ναυπηγείου στην Κροατία). Η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προσφορών είναι η 19η Απριλίου 2010.
Nick the Greek Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Έχει γίνει κάμποση κουβέντα και στο παρόν φόρουμ αλλά και γενικά περί ΝΕΖ και ανάπτυξης της ναυπηγικής δραστηριότητας στην Ελλάδα. Προσωπικά τη θεωρώ κουραστική κουβέντα γιατί ακούμε τα ίδια και τα ίδια από το 1900-λάσπες χωρίς πραγματική προοπτική να γίνει κάτι σωστό. Για να πάρουμε λοιπόν μια γεύση του πως λειτουργούν τα πραγματικά επαγγελματικά ναυπηγεία και τι σημαίνει το να είσαι σωστός επαγγελματίας, να πούμε πως τις τελευταίες 2 εβδομάδες βρίσκεται στην Ευρώπη εξαιρετικά υψηλόβαθμος αντιπρόσωπος από τα Universal Shipyards της Ιαπωνίας. Ο λόγος είναι όχι η διαπραγμάτευση καινούριων συμβολαίων ναυπήγησης αλλά η απλή επαφή με μεγάλους πλοιοκτήτες, λιμάνια και operators(τις εταιρείες δηλαδή που χωρίς απαραίτητα να είναι πλοιοκτήτες (χρόνο)ναυλώνουν μεγάλο αριθμό πλοίων όπως η Bunge και η Swissmarine) με αντικείμενο τη σφυγμομέτρηση και την καταγραφή εκείνων των τεχνικών στοιχείων και λεπτομερειών που πλοιοκτήτες, λιμάνια και operators θεωρούν σημαντικές και επιθυμητές στα πλοία που ναυλώνουν, με απώτερο σκοπό τη βελτίωση των design του ναυπηγείου για να καταστούν ανταγωνιστικά το ναυπηγείο και τα πλοία του. Και έτσι για την ιστορία το συγκεκριμένο ναυπηγείο είναι κλεισμένο μέχρι το Δεκέμβρη του 2013, στην ουσία κοιτάνε για παραδώσεις του 2014 δηλαδή. Αυτό είναι το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, αυτά τα πράγματα έχουν να αντιμετωπίσουν τα ναυπηγεία στην Ελλάδα. Κι εμείς ζούμε ακόμα με το παραμύθι και την πανάκεια των κρατικών επιχορηγήσεων και των ναυπηγικών προγραμμάτων του Πολεμικού Ναυτικού. Καταλαβαίνει λοιπόν κανείς έναν από τους λόγους του γιατί ακόμα κι όταν αυτά τα δύο στοιχεία υπάρχουν, τα ελληνικά ναυπηγεία δυσκολεύονται να ανταγωνιστούν.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 15, 2012 Posted October 15, 2012 (edited) Η γνωστή μας Φινλανδική Deltamarin εξαγοράσθηκε από τoν κινεζικό όμιλο AVIC Edited October 15, 2012 by ΝΗΡΕΑΣ
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 10, 2012 Posted December 10, 2012 Άεργα κινδυνεύουν να μείνουν διεθνώς 403 ναυπηγεία. Σε ποσοστό 56,1% έχει μειωθεί το παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών πλοίων από το Σεπτέμβριο του 2008, όταν και είχε φτάσει στο ανώτερο σημείο του. Σήμερα η συνολική χωρητικότητα του παγκόσμιου orderbook φτάνει τα 94,3 εκατ. cgt και είναι μειωμένο κατά 24,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2011. Η κάθετη πτώση στις νέες παραγγελίες έχει σαν αποτέλεσμα πολλά ναυπηγεία σήμερα να αντιμετωπίζουν μεγάλες πιθανότητες να κλείσουν. Πιο συγκεκριμένα, το 2011 συνολικά 108 ναυπηγεία ολοκλήρωσαν όλες τις παραδόσεις που είχαν στο βιβλίο παραγγελιών τους. Ακόμα 117 ναυπηγεία αναμένεται να έχουν ολοκληρώσει όλο τον όγκο εργασιών τους μέχρι το τέλος του 2012, ενώ το 2013 θα ολοκληρώσουν τις παραδόσεις όλων των παραγγελιών που έχουν δεχτεί ακόμα 178 ναυπηγεία. Οπως επισημαίνουν οι Clarksons, το 23,6% των ναυπηγείων παγκοσμίως δεν θα έχουν άλλα πλοία για κατασκευή από το τέλος της φετινής χρονιά. Επιπρόσθετα ένα 36% δεν θα έχει νέες παραγγελίες από το 2013 και μετά. (Από το naftemporiki.gr, 08/12/2012)
.voyager Posted December 24, 2012 Posted December 24, 2012 STX Europe AS sells its 50.75% stake in Singapore-listed STX OSV Holdings Ltd. to Fincantieri Oil & Gas S.p.A. . Fincantieri Oil & Gas S.p.A. is incorporated in Italy and is an existing wholly owned subsidiary of Fincantieri - Cantieri Navali Italiani S.p.A. ("Fincantieri"). STX Europe AS sells its 50.75% stake in Singapore-listed STX OSV Holdings. Ltd. to Fincantieri Oil & Gas S.p.A.STX Europe AS has on December 21, 2012 entered into a share purchase agreement whereby STX Europe AS has agreed to sell to Fincantieri Oil & Gas S.p.A., subject to the terms and conditions of the share purchase agreement, 598,851,000 shares in STX OSV Holdings. Ltd. ("STX OSV"), representing approximately 50.75 per cent. of the issued share capital of STX OSV, for an aggregate cash consideration of S$1.22, being S$730,598,220 in cash for each STX OSV share.The closing of the transaction is subject to certain conditions, including third party consents. Completion of the transaction is expected to take place by no later than the end of April 2013. Upon the satisfaction of the conditions, Fincantieri Oil & Gas S.p.A. will be required to make a mandatory cash offer for the remaining shares of STX OSV in compliance with the rules of the Singapore Code on Take-overs and Mergers. Fincantieri is one of the world's largest shipbuilding groups, which in over 200 years of maritime history has built more than 7,000 vessels. It is world leader in cruise ship construction and a reference player in other sectors, from naval vessels to cruise ferries, from megayachts to special high value-added vessels, and ship repairs and conversions. Headquartered in Trieste, the Group has a total of nearly 10,000 employees and in Italy alone it has eight shipyards and two design centres, one in Trieste, the largest in Europe, and the other in Genoa. Fincantieri operates in the United States through its subsidiary Fincantieri Marine Group (FMG). This company, which serves both civilian and government customers, including the U.S. Navy and Coast Guard, has three shipyards (Marinette Marine, Bay Shipbuilding, Ace Marine), all located in the Great Lakes region. . Fincantieri is present in the UAE with Etihad Ship Building, a joint venture set up with Melara Middle East and Al Fattan Ship Industries, to design, produce and sell different types of civilian and military ships as well as perform maintenance and refitting activities. Since 2002 Fincantieri has built or has orders to build 104 ships, worth a total of Euro 24 billion, and has developed dozens of prototypes in the various business segments in which it operates.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now