Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μεγαλη ευκαιρεια για τον τουρισμο μας κ την αναπτυξη της κρουαζιερας η αποφαση της CARIBBEAN για την Ροδο κ ολο το αιγιαο

τετοιες ευκαριες δεν χανονται αλλα πρεπει να υποστηριζονται κ να γινονται προτυπα κ για αλλα νησια για να δουλεψουν οι τοπικες κοινωνιες

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Όπως είπε και ο ge, είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο να κόβουν βόλτες βόρεια του νησιού, είτε έχουν καταφέρει να ξεφορτώσουν είτε όχι, ακόμα και πλοία δεμένα έχουν βγει από το λιμάνι για ασφάλεια. Παλιότερα είχε ακουστεί ότι κάτι θα έκαναν στη Κάμειρος Σκάλα, ώστε με τέτοιο καιρό να μπορούν να δένουν και να απο/επιβιβάζουν τα πλοία της γραμμής. Και εάν δεν απατώμαι, αυτός ο καιρός είναι ο χειρότερος για το λιμάνι της Ρόδου.

Μια καταγγελία που έτυχε να διαβάσω και που δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει βέβεαι.

 

 

 

Το πλοίο αναχώρησε στις 17:00 το απόγευμα της Πέμπτης 14/3 από το λιμάνι της Ρόδου, παρόλο που...

στο νησί εκείνη την ώρα επικρατούσαν άνεμοι 7 μποφόρ και παρόλο που η μετεωρολογική υπηρεσία είχε ανακοινώσει ραγδαία επιδείνωση του καιρού! Από το λιμεναρχείο δεν υπήρξε κάποια σχετική απαγόρευση, ενώ αν τους ρωτούσες, σου απαντούσαν ότι "το πλοίο θα φύγει κανονικά"! Έτσι, εν αγνοία των επιβατών και ύστερα από προτροπή των υπαλλήλων της εταιρείας για επιβίβαση, δεδομένου ότι "το δρομολόγιο θα γινόταν κανονικά", το πλοίο ξεκίνησε στην ώρα του, αλλά κατάφερε να φθάσει μόλις ελάχιστα ναυτικά μίλια από τις ακτές της Ρόδου.

Αυτή τη στιγμή, 10 ώρες αργότερα, το πλοίο παραμένει αγκυροβολημένο ανοιχτά του χωριού "Σορωνή" της Ρόδου, αφού στο νησί επικρατούν άνεμοι 8 μποφόρ! Δεν μπορεί να συνεχίσει το ταξίδι του, και φυσικά, δεν μπορεί με τέτοιους ανέμους να αγκυροβολήσει στο λιμάνι! Το αξιοσημείωτο είναι ότι κανείς από το προσωπικό δεν απολογήθηκε για την ταλαιπωρία των επιβατών, κανένας δεν παρείχε νερό, φαγητό ή κρεβάτι για τους επιβάτες!

Πώς είναι δυνατόν να επιτρέπουν να αναχωρεί το πλοίο με 7 μπορφόρ;;; Προφανώς και η εταιρεία αποκομίζει κέρδη από την κατανάλωση προϊόντων εντός του πλοίου, ειδικά όταν οι μηχανές είναι σβηστές! Πώς το λιμεναρχείο δεν κάνει τίποτα;; Πώς το λιμεναρχείο δεν απαγορεύει τον απόπλου;;

Απίστευτη ταλαιπωρία αυτή τη στιγμή για τους επιβάτες!

Αναγνώστης

πηγἠ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.co.uk/2013/03/blog-post_3560.html

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να κατανοήσω την οργή ενός επιβάτη που ταλαιπωρείται στις δύο πρώτες παραγράφους. Η τρίτη παράγραφος είναι για να μας κλαίνε οι ρέγγες once again. Πως είνα δυνατόν λέει να επιτρέπουν στο πλοίο να φεύγει με 7 μποφόρ; Με τη λογική αυτή, τις μισές μέρες του χρόνου θα είχαμε απαγορευτικά και ο ίδιος επιβάτης έστελνε πάλι επιστολή κράζοντας τους πάντες που έχει απομονωθεί στο νησί του. Και φυσικά το τελευταίο που θα μείνει βέβαια και ασχολίαστο "Προφανώς και η εταιρεία αποκομίζει κέρδη από την κατανάλωση προϊόντων εντός του πλοίου, ειδικά όταν οι μηχανές είναι σβηστές!"

Link to comment
Share on other sites

Πως είνα δυνατόν λέει να επιτρέπουν στο πλοίο να φεύγει με 7 μποφόρ; 

 

Το θέμα ειναι πώς παραμένει μέσα στο 'λιμανι' με 7 μπ. Τι φταιει το πλοιο αν η Ρόδος (και οχι μόνο) δεν έχει λιμανι στο οποίο να μπορει να επιστρέψει ασφαλώς.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ταξίδεψα φέτος το καλοκαίρι στη Ρόδο πρέπει να πώ πως το λιμάνι είναι όντως ακατάλληλο και ηδικά με τόσα μποφόρια δεν υπάρχει περίπτωση το πλοίο να μπει μέσα.Anyway:Τώρα μάλλον ηρέμησαν τα πράγματα γιατί το βλέπω να επιστρέφει στο λιμάνι...εγώ λυπάμαι τους επιβάτες που πέρασαν τόση ταλαιπωρία.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τελεσίγραφο μέχρι τις 15 Μαΐου έδωσε το Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου σε όλες τις πλοιοκτήτριες εταιρίες της περιοχής, ώστε να προσκομίσουν εγγυητική επιστολή σύμφωνα με όσα προβλέπει ο σχετικός νόμος για τα τουριστικά ταξίδια. Αν μέχρι τα μέσα του μήνα οι εταιρίες δεν καταθέσουν στο ταμείο την εγγυητική επιστολή ποσού ίσου με το 20% των εισπράξεων της περσινής χρονιάς τότε το Λιμεναρχείο της Ρόδου θα απαγορεύσει τον απόπλου των σκαφών για κάθε ταξίδι. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και εκπρόσωπος της ναυτιλιακής εταιρίας «Δωδεκάνησος Ν.Ε.» ο οποίος μάλιστα σε συνέχεια του θέματος από την προηγούμενη συνεδρίαση του σώματος ζήτησε την εφαρμογή του νόμου για όλες τις εταιρίες αφού μέχρι σήμερα είναι η μοναδική εταιρία που καταβάλλει εγγυητική επιστολή στο ΛΤΝΔ.

Πηγή: ΡΟΔΙΑΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Tην απομάκρυνση από την Μαρίνα Μανδρακίου τριών επικίνδυνων παροπλισμένων πλοίων, συμπεριλαμβανομένου και του πλοίου το “ΔΕΛΦΙΝΙ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ”, ιδιοκτησίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, ζήτησε από τον πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και δήμαρχο Ρόδου κ. Στάθη Κουσουρνά, ο πρόεδρος της εταιρείας “Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή” κ. Γ. Σπανός συμφωνα με αρθρο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ

 

Δυστυχώς, παρά τη σαφήνεια των διατάξεων του νόμου 2881/2001 τα επικίνδυνα παροπλισμένα πλοία “ΣΥΜΗ II”, “ΚΑΤΕΡΙΝΑ” και το “ΔΕΛΦΙΝΙ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ” παραμένουν στον τουριστικό λιμένα Μανδρακίου σχεδόν επί τέσσερα χρόνια με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια του, πέραν του γεγονότος ότι το Δημοτικό Λιμενικό ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου στις θέσεις που καταλαμβάνουν θα μπορούσε να φιλοξενεί τουριστικά σκάφη και να έχει σημαντικά έσοδα δεδομένου ότι η μαρίνα στο Ζέφυρος δεν έχει λειτουργήσει ακόμα. Να σας υπενθυμίσουμε ακόμα ότι βάσει του Γενικού και Ειδικού Κανονισμού που ισχύει για τον τουριστικό λιμένα Μανδρακίου δεν επιτρέπεται ο ελλιμενισμός πλοίων άνω των 30 μέτρων, όπως είναι τα ανωτέρω επικίνδυνα παροπλισμένα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Οι νεώτεροι δεν ενθυμείσθε, αλλά ένας μΚ (=μετά Κατσιφάρα) ΥΕΝ του ΠΑΣΟΚ (ονόματι Αλεξανδρής), εκεί γύρω στο 1987 και ενώ έβραζε το καζάνι με Δήμητρα "Μιμή" Λιάνη και Γ. Κοσκωτά, απεφάσισε ότι βρήκε στον βυθό του Μανδρακίου τα υπολείμματα του υποτίθεται καταρρεύσαντος το πάλαι ποτέ Κολοσσού.

 

 

δεν τα θυμασαι καλα :). ο βουλευτης φωκιδας σταθης αλεξανδρης που διακονουσε το ΥΕΝ :D ηθελε δοξα. δυτης του λιμενικου ανεφερε στο λιμεναρχειο οτι βρηκε τη γροθια του κολοσσου :eek:. το αρχηγειο του λσ επεβαλε σιωπη, ενω δεν επετραπη σε κανεναν ειδικο (αρχαιολογο, εκπροσωπο του ΥΠΠΟ κλπ) να δει το ευρημα. οταν ανελκυστηκε το ευρημα ολοι καταλαβαν οτι ητα απλα ενα μπλοκι που του ειχε κανει αυλακιες η δαγκανα του κρενιου και δεν ειχε καμια σχεση με τον κολοσσο (που δεν ηταν απο μαρμαρο αλλα ορειχαλκινος).

μολις εσκασε το φιασκο το ΥΠΠΟ διαχωρησε τη θεση του και ειπε οτι η ολη επιχειρηση ηταν αρμοδιοτητας ΥΕΝ. παντως ge το καλοκαιρι του 87 δεν μεσουρανουσε το σκανδαλο κοσκωτα και η μιμη (αυτα τα σκανδαλα ηταν το 88), αλλα η εκδοση του φολινι, η δολοφονια της φραντζη και οι 1100 νεκροι απο τον καυσωνα.

εκεινη την εποχη βρισκομουν στο εξωτερικο και η ειδηση ηταν το ανεκδοτο των διεθνων ΜΜΕ.

 

 

και ιδου

 

unnamed2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Αποφασισμένος να θέσει στο δήμαρχο κ. Φώτη Χατζηδιάκο το ζήτημα της απομάκρυνσης  των ημεροπλοίων  από τη μαρίνα Μανδρακίου  είναι ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου κ. Μιχάλης Χριστοδούλου.


 Πηγή: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Γιατί άραγε να χρειάζεται ρυμουλκό να αγαντάρει το πλαγιοδετημένο στο κεφάλι του παλιού λιμανιού της Ρόδου Louis Aura; Πληροφοριακώς, εκείνη τη στιγμή έπνεε άνεμος ΒΔ με δύναμη 5-6 Bf και το βαπόρι δεν χείριζε (πχ απόπλους).

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Την άμεση απομάκρυσνη των παροπλισμένων πλοίων από το Μανδράκι και των τουριστικών επαγγελματικών πλοίων άνω των 30 μέτρων, ζητά ο επικεφαλής της μειοψηφίας του δημοτικού συμβουλίου κ. Στράτος Καρίκης.

Πηγή: ΡΟΔΙΑΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο Παραλιακό Μέτωπο της Ρόδου κάτι γίνεται… από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο 

1. Στο λιμάνι της Ακαντιάς: ολοκλήρωση εργασιών του νέου κτιρίου επιβατών με την διαμόρφωση του γύρω χώρου και χώρου στάθμευσης με την ανάλογη απορροή των όμβριων υδάτων. Η σταδιακή απομάκρυνση των παλαιών σκαφών του καρνάγιο θα αναδείξει μια γωνία με πολιτιστικό ενδιαφέρον, μετατρέποντας το υπάρχον πεπαλαιωμένο κτίριο των καραβομαραγκών σε  μουσείο της ροδίτικης ναυτοσύνης (όνειρο πολλών καραβομαραγκών για την διατήρηση της κληρονομιάς τους).

2. Ο ξύλινος πεζόδρομος, ο οποίος ξεκίνησε στις αρχές του 2000, με χίλιες αντιρρήσεις, προβλέπεται να φτάσει έως και τα «Σφαγεία» (τα όποια, παρεμπιπτόντως οφείλουν και αυτά να  αξιοποιηθούν), σε συνδυασμό μες την αναμόρφωση της  Θαλασσινής Πύλης και την κατασκευή ειδικού κρηπιδώματος στην περιοχή του Κόβα, για την μεταφορά των ημερόπλοιων από το Μαντράκι (επιτέλους!!). Σήμερα ο υπάρχον ξύλινος πεζόδρομος αποτελεί σημείο πολυφωτογραφημένο μαζί με τη σύνθεση των δελφινιών του κ.Νεοφύτου, και προβάλλει ως ένα εκλεπτυσμένο αξιοθέατο της πόλης.

3. Το τουριστικό λιμάνι θα συνεχίζει να εξωραΐζεται για να αποκτήσει μια σύγχρονη εικόνα ενός ευρωπαϊκού home-port και τέλος

4. Η μαρίνα Μαντρακίου θα δεχθεί την αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση με σημειακές παρεμβάσεις, όπως την απομάκρυνση των εκδοτηρίων των ημερόπλοιων και της ομοιομορφίας κατασκευής των παραλιακών καντινών και των μικροπωλητών απέναντι από το Νεώριο οι οποίοι απομακρύνθηκαν με πρωτοβουλία του Δήμου.  

Πηγή : ΡΟΔΙΑΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σύμφωνα με τις χθεσινές αποφάσεις του Λιμενικού Ταμείου, μέχρι τον Απρίλιο θα γινει η απομάκρυνση των παροπλισμένων από το Μανδράκι 

Μέχρι τον Απρίλιο έδωσε προθεσμία το Λιμενικό Ταμείο νότιας Δωδεκανήσου (Λ.Τ.), για την απομάκρυνση των παροπλισμένων και επικίνδυνων σκαφών-πλοίων από τη μαρίνα Μανδρακίου Ρόδου στο νέο καρνάγιο, ενέργεια που σηματοδοτεί και το ξεκίνημα της αναβάθμισης της παραλιακής ζώνης μέχρι την Ακαντιά.

Το θέμα αυτό ήταν από τα πρώτα στην ημερήσια διάταξη της χθεσινής συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Λ.Τ. η οποία ήταν “φορτωμένη” με πολλά τρέχοντα θέματα που έχει στις αρχές του χρόνου.

Καταρχήν, ο Πρόεδρος του Λ.Τ., κ. Μιχάλης Χριστοδούλου, ενημέρωσε ότι είχε ληφθεί απόφαση σύμφωνα με την οποία τα παροπλισμένα και τα κατασχεμένα πρέπει να φύγουν από το λιμάνι. Στο σημείο αυτό, παρενέβη το μέλος από τον Δήμο Τήλου και ξεκαθάρισε ότι το πλοίο «Sea Star» δεν μπορεί να φύγει πριν από το Μάρτιο-Απρίλιο.

Επίσης, ο Δήμαρχος Σύμης, κ. Λευτέρης Παπακαλοδούκας, έκανε γνωστό ότι το πλοίο «Σύμη» θα δρομολογηθεί στο Βόλο, εξέφρασε ωστόσο τις ενστάσεις για την απομάκρυνση του «Sea Star» λέγοντας ότι υπάρχει ήδη άσχημο προηγούμενο και ότι θα πρέπει πρώτα να διασφαλιστεί ότι εκεί που θα μεταφερθεί θα είναι ασφαλές.

 

Μετά τις διαβεβαιώσεις που δόθηκαν αποφασίστηκε ότι η απομάκρυνσή τους θα γίνει με το που ανοίξει το νέο καρνάγιο και πιάσει δουλειά ο ανάδοχος, κάτι που αναμένεται να γίνει γύρω στις αρχές της νέας σεζόν, οπότε θεωρείται ότι θα διασφαλίζεται και η ασφάλεια σκαφών αυτών.

Τα σχέδια του Λ.Τ. για την ανάπλαση της παραλιακής ζώνης μέχρι την Ακαντιά είναι γνωστά, και περιλαμβάνουν την ανάπλαση στην περιοχή της Κολώνας, την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων εκεί, βέβαια την απομάκρυνση των παροπλισμένων από το Μανδράκι, την επέκταση του ξύλινου πεζοδρομίου μέχρι την Ακαντιά, ακόμα την αναβάθμιση της παραλίας του Κόβα με την κατασκευή ενός προβλήτα αλλά και την αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση του εμπορικού λιμένα της Ακαντιάς.

Με την έναρξη της νέας σεζόν, λοιπόν, αναμένεται να λειτουργήσει και το κτίριο επιβατών που κατασκευάστηκε εκεί, να διαμορφωθεί ο περιβάλλον χώρος, να δημιουργηθεί πάρκινγκ κτλ. Μάλιστα, χθες εγκρίθηκε και το σχετικό κονδύλι για τη διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου του λιμανιού της Ακαντιάς, ύψους 600 χιλιάδων ευρώ.
Επίσης, χθες, εγκρίθηκαν οι όροι δημοπράτησης για την τοποθέτηση πυρασφάλειας στο λιμένα Μανδρακίου, προϋπολογισμού 242 χιλιάδων ευρώ.

Σημειώνεται ότι, το μέλος του Δ.Σ. και εντεταλμένος σύμβουλος για τις παραλίες κ. Βασίλης Ψυλλάκης, απηύθυνε έκκληση προς τους αρμοδίους του Λ.Τ. να γίνει κάτι με την παραλία του Κόβα η οποία, ειδικά κάθε καλοκαίρι, παρουσιάζει μία άσχημη εικόνα με νερά που συσσωρεύονται. Ο ίδιος την καθαρίζει με μηχανήματα του Δήμου, όμως, μετά από λίγο δημιουργείται πάλι η ίδια κατάσταση. Όπως είπε, πάντως, ο Πρόεδρος του Λ.Τ. θα λύσουν το θέμα σε συνεργασία με τη ΔΕΥΑΡ και θα γίνει ένας αγωγός ομβρίων.

 

Πηγή :ΡΟΔΙΑΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Χωρίς νερό παραμένει εδώ και τέσσερις μέρες το λιμάνι της Ρόδου, καθώς η ΔΕΥΑΡ έκοψε την παροχή προς τις εγκαταστάσεις του από τις οποίες εφοδιάζονταν τα κρουαζιερόπλοια. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά η επιχείρηση αναγκάστηκε να προχωρήσει σε αυτή την ενέργεια λόγω χαμηλής επάρκειας νερού καθώς έπρεπε κατά προτεραιότητα να υδροδοτηθεί η πόλη της Ρόδου και τα ξενοδοχεία.

Πηγή : ΡΟΔΙΑΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Σε καλή ρότα βρίσκονται τα έργα του Λιμενικού Ταμείου

Quote

Ικανοποιητικά εξελίσσεται η πορεία των έργων που υλοποιούνται από το λιμενικό ταμείο νότιας Δωδεκανήσου και το δήμο Ρόδου, ενώ εξίσου σε καλό επίπεδο βρίσκεται και η ολοκλήρωση των μελετών για άλλα με σκοπό την άμεση υλοποίησή τους. Ξεκινά σύντομα η απομάκρυνση των σκαφών από την περιοχή των παλιών σφαγείων. Μάλιστα για τα παραπάνω ενημερώθηκε αναλυτικά ο δήμαρχος Φώτης Χατζηδιάκος στο πλαίσιο συνάντησης που πραγματοποιήθηκε χτες το μεσημέρι στα γραφεία του ΔΛΤΝΔ παρουσία και του προέδρου του ταμείου, δημοτικού συμβούλου Μιχάλη Χριστοδούλου.

Η ενημέρωση έγινε από τους προϊσταμένους των υπηρεσιών και αφορούσε αναλυτικά όλο τον προγραμματισμό που είχε γίνει, το προηγούμενο διάστημα από τη διοίκησή. Το λιμενικό ταμείο όμως προετοιμάζεται πυρετωδώς για να υποβάλει προτάσεις χρηματοδότησης έργων στο περιφερειακό επιχειρησιακό πρόγραμμα νοτίου Αιγαίου της επόμενης περιόδου μετά την πρόσκληση που απηύθυνε η περιφέρεια. Οι προτάσεις θα πρέπει να κατατεθούν μέχρι τις 31 Μαρτίου του νέου έτους και θα αφορούν φυσικά έργα που είναι ώριμα προς ένταξη, ώστε να μπορέσουν να χρηματοδοτηθούν. Κατά τη χτεσινή συζήτηση που έγινε με την παρουσία του δημάρχου εξετάστηκαν όλα τα μεγάλα έργα που μπορούν να προταθούν από πλευράς του λιμενικού ταμείου με την προϋπόθεση να έχουν ώριμε μελέτες.
Για το σκοπό αυτό έγινε μία επιλογή των έργων που θα προωθηθούν, τα οποία η διοίκηση του λιμενικού ταμείου χαρακτηρίζει έργα πνοής και τα οποία έχουν υψηλό κόστος υλοποίησης. Πρόθεση λοιπόν είναι να ενταχθεί προς χρηματοδότηση το έργο κατασκευής προβλήτας στην πύλη των αγγέλων μήκους 150 μέτρων ώστε να μεταφερθούν και να δέσουν εκεί τα ημερόπλοια της Κολώνας και του Μαντρακιού.

Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού 2 εκ ευρώ για το οποίο αναμένεται η ολοκλήρωση και της γεωτεχνικής μελέτης ώστε να δοθούν οι απαραίτητες εγκρίσεις. Ένα άλλο έργο που επίσης χαρακτηρίζεται σημαντικό για τη λειτουργία των κεντρικών λιμανιών της πόλης Ρόδου είναι αυτό που αφορά την αναβάθμιση του σχεδίου ασφαλείας τους. Αφορά τα τρία μεγάλα λιμάνια που βρίσκονται στην πόλη και συγκεκριμένα το εμπορικό λιμάνι, το λιμάνι της Ακαντιάς και το λιμάνι της Κολώνας.

Για να προχωρήσουν οι διαδικασίες το ΔΛΤΝΔ αναμένει την έγκριση της σχετικής μελέτης από τα αρμόδια υπουργεία. Τέλος το τρίτο έργο που προωθείται προς χρηματοδότηση είναι η δεύτερη φάση του λιμενικού έργου στο Πλημμύρι. Όπως δήλωσε στη «Ρ» ο πρόεδρος του δημοτικού λιμενικού ταμείου νότιας Δωδεκανήσου Μιχάλης Χριστοδούλου με αφορμή τη χτεσινή συνάντηση, τη Δευτέρα θα συζητηθεί προς έγκριση στην επιτροπή σχεδιασμού λιμένων η μελέτη για το λιμάνι της Καμείρου Σκάλας. Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού 12 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο προβλέπει χερσαίες εγκαταστάσεις και επέκταση των υπαρχουσών λιμενικών υποδομών με έργα προστασίας των σκαφών που θα αγκυροβολούν εκεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόθεση του ταμείου είναι να αποτελέσει το λιμάνι της Καμείρου Σκάλας ένα εναλλακτικό κομβικό λιμάνι για το νησί της Ρόδου και τις ανάγκες του για αυτό και το χαρακτηρίζει έργο πνοής. Επίσης εντός του λιμανιού θα υλοποιηθεί έργο για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ενώ σύντομα θα απομακρυνθούν και τα σκάφη που βρίσκονται στους γύρω χώρους για να ξεκινήσει η αναμόρφωση της περιοχής. Οι ιδιοκτήτες σκαφών θα πρέπει να τα μετακινήσουν ενώ όσα είναι εγκαταλελειμμένα θα απομακρυνθούν από τον ανάδοχο που θα αναλάβει αυτή τη διαδικασία. Σημειώνεται ότι στην περιοχή θα κατασκευαστεί και το υπόλοιπο τμήμα του ξύλινου πεζόδρομου που σταματά στην είσοδο του εμπορικού λιμανιού με σκοπό την αναβάθμιση της περιοχής.

Πηγή: ΡΟΔΙΑΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μέχρι τις 8 Μαρτίου πρέπει να απομακρυνθούν τα σκάφη από το καρνάγιο της Ρόδου

Quote

Προθεσμία μέχρι τις 8 Μαρτίου έδωσε το δημοτικό λιμενικό ταμείο νότιας Δωδεκανήσου στους ιδιοκτήτες σκαφών για να τα απομακρύνουν από το καρνάγιο, καθώς θα υλοποιηθούν έργα ανάπλασης και αποκατάστασης στην περιοχή. Η υπηρεσία τοποθέτησε στα σκάφη ειδικά αυτοκόλλητα προς ενημέρωση των ιδιοκτητών αφήνοντας περιθώριο 15 ημερών για να τα μεταφέρουν από τους χώρους στους οποίους βρίσκονται.

Σύμφωνα με όσα υπογραμμίστηκαν κατά τη χτεσινή συνεδρίαση του δ.σ. του ταμείου, υπάρχουν 110 στην περιοχή που θα πρέπει να απομακρυνθούν από τα οποία τα 68 έχουν χαρακτηριστεί εγκαταλελειμμένα. Για όσα υπήρχαν στοιχεία από το κεντρικό λιμεναρχείο Ρόδου, ειδοποιήθηκαν οι ιδιοκτήτες τους. Πάντως όπως τόνισε ο πρόεδρος Μιχάλης Χριστοδούλου, επειδή ανάμεσα σε αυτά υπάρχουν και σκάφη που σύντομα θα «πέσουν στη θάλασσα» οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να κάνουν μία συνεννόηση με το ταμείο για να πάρουν παράταση της προθεσμίας.

Όπως έγινε γνωστό στη συνεδρίαση η μελέτη που αφορά την αναβάθμιση των λιμένων και συγκεκριμένα της Κολώνας της Ακαντιάς και του εμπορικού λιμανιού, έχει ήδη σταλεί στο υπουργείο Ναυτιλίας και μάλιστα έχει λάβει γνώση και ο υφυπουργός Νεκτάριος Σαντορινιός, ενώ καταβάλλεται προσπάθεια να ενταχθεί το έργο σε πρόγραμμα χρηματοδότησης. Σε ό,τι αφορά το νέο καρνάγιο, θα γίνει διεθνής διαγωνισμός ενώ θα προχωρήσει και η ανέλκυση των πέντε ναυαγίων που υπάρχουν στην περιοχή. Ο χώρος όπως είναι γνωστό έχει καθαριστεί και έχουν απομακρυνθεί τα 25 παραπήγματα που υπήρχαν εκεί και στέγαζαν οικογένειες αθίγγανων.
Παράλληλα στη χτεσινή συνεδρίαση αποφασίστηκε να εξουσιοδοτηθεί ο δικηγόρος του λιμενικού ταμείου για να το εκπροσωπήσει στη συζήτηση που θα γίνει για την προσφυγή σχετικά με το πρόστιμο στο λιμενικό καταφύγιο Φανών.

Επίσης σύμφωνα με την απόφαση της διοίκησης όσοι παρκάρουν εντός της μαρίνας στο Μαντράκι θα καταβάλλουν εισιτήριο ενώ  στους ιδιοκτήτες των σκαφών που βρίσκονται εκεί θα επιβληθεί συμβολικό αντίτιμο. Στην είσοδο θα τοποθετηθεί ειδική μπάρα η οποία θα λειτουργήσει πριν την τουριστική περίοδο και αφού τοποθετηθεί το ειδικό λογισμικό που χρειάζεται. Σημειώνεται ότι εντός της μαρίνας υπάρχουν περίπου 70 θέσεις στάθμευσης.

Πηγή: ΡΟΔΙΑΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εγκρίθηκε και διαβιβάστηκε από την Γενική Γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η σκοπιμότητα για την προμήθεια και εγκατάσταση ολοκληρωμένου συστήματος ασφαλείας (ISPS) στο λιμάνι της Ρόδου. Η συγκεκριμένη απόφαση έρχεται να υλοποιήσει, από τη μια, απαιτήσεις που απορρέουν από διεθνείς και ευρωπαϊκούς κανονισμούς και οδηγίες σχετικά με την ορθολογική χωροταξική οργάνωση των λιμενικών ζωνών, την ασφάλεια λιμένων, λιμενικών εγκαταστάσεων και για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος από απόβλητα πλοίων και καταλοίπων φορτίου και από την άλλη, να προσφέρει τις υποδομές εκείνες για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του λιμανιού της Ρόδου.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Από τη Μεγάλη Δευτέρα θα ξεκινήσει η λειτουργία του σταθμού πρώτων βοηθειών στο τουριστικό λιμάνι της Ρόδου, όπως έγινε γνωστό χθες, κατά τη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του δημοτικού Λιμενικού Ταμείου νότιας Δωδεκανήσου (Λ.Τ.). το οποίο ασχολήθηκε με διάφορα τρέχοντα θέματα που βρίσκονται σε εξέλιξη. Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του Λ.Τ. κ. Μιχάλης Χριστοδούλου, ενημέρωσε τα μέλη του Δ.Σ. ότι, από την ερχόμενη Δευτέρα 10 Απριλίου θα λειτουργεί το ιατρείο πρώτων βοηθειών στο λιμάνι, από τις 8:00 το πρωί καθημερινά, ακόμα και Σαββατοκύριακα. Η λειτουργία του, ως γνωστόν, κατέστη εφικτή σε συνεργασία του Λ.Τ. με τη Διεύθυνση Πρόνοιας του Δήμου της Ρόδου με την οποία, όπως είπε ο κ. Χριστοδούλου, έχουν αγαστή συνεργασία. Επίσης, για τη λειτουργία του συνέδραμαν τόσο ο Ιατρικός Σύλλογος Ρόδου όσο και το Νοσοκομείο και περιμένουν καθημερινά να υπάρχει γιατρός ο οποίος θα είναι επιφορτισμένος με την πρώτη φροντίδα όλων των επισκεπτών στο τουριστικό λιμάνι, εφόσον υπάρχει ανάγκη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μέχρι τα τέλη Μαΐου υπολογίζεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί, από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου (Λ.Τ.) η μεταφορά των παροπλισμένων σκαφών από το λιμάνι της Ακαντιάς στο χώρο του καρνάγιου, κάτι που αποτελεί το πρώτο και βασικό βήμα για ν’ ανοίξει η αξιοποίηση και αναβάθμιση του παραλιακού μετώπου της πόλης της Ρόδου. Για το θέμα αυτό, ενημέρωσε κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Λ.Τ., ο Πρόεδρός του κ. Μιχάλης Χριστοδούλου. Σημειώνεται ότι, την ερχόμενη Δευτέρα 8 Μαΐου, στις 9:30 το πρωί, έχει συγκαλέσει σχετική σύσκεψη στην οποία θα συμμετάσχουν ο Λιμενάρχης Ρόδου και ο Αντιπρόεδρος του Λ.Τ. κ. Βασίλης Ψυλλάκης ενώ θα ενημερώσει και τον Δήμαρχο κ. Φώτη Χατζηδιάκο ώστε να παραστεί εάν μπορέσει. 

Στη σύσκεψη, θα εκπροσωπούνται και τα δύο καρνάγια, δηλαδή της Ακαντιάς και της Άλφα 1, ενώ αναμένεται να παρίσταται και ιδιώτης ο οποίος διαθέτει πλατφόρμα τέτοια που να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει οδικώς τα σκάφη εκείνα που δεν είναι αξιόπλοα. Πιο αναλυτικά, ο κ. Χριστοδούλου, ενημέρωσε χθες τη λιμενική επιτροπή ότι έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία για τη μεταφορά των σκαφών από την Ακαντιά στο νέο καρνάγιο καθώς έχουν ξεκινήσει τα έργα και, όπως είπε χαρακτηριστικά, θέλουν να τελειώνουν με το συγκεκριμένο θέμα. Σημειώνεται ότι, τα σκάφη αυτά τα οποία βρίσκονται στο χώρο της Ακαντιάς, ήταν πάνω από 100 αλλά μέχρι στιγμής έχουν μεταφερθεί γύρω στα 20 και μένουν άλλα 82, για τα οποία έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες. Από αυτά, γύρω στα 20 δεν έχουν νηολόγιο. Ειδικότερα, όσα από τα σκάφη έχουν ιδιοκτήτες, αυτοί έχουν ενημερωθεί σχετικά και πρέπει να φροντίσουν να τ’ απομακρύνουν. Σε διαφορετική περίπτωση, θα τ’ απομακρύνει το Λ.Τ. άμεσα και θα τους επιβάλει να πληρώσουν τα έξοδα. Βέβαια, υπάρχουν και εκείνα που σε δέκα μέρες, όταν τελειώσουν οι εργασίες, μπορούν να φύγουν αφού μπορούν να πέσουν στη θάλασσα.

Ανάμεσα στα σκάφη, υπάρχουν και κάποια που έχει το Λιμεναρχείο, περίπου στα 15 για τα οποία υπάρχουν μεσεγγυούχοι, που επίσης θα μεταφερθούν σε συνεργασία με το Λιμεναρχείο. Όσο αφορά στα σκάφη που δεν έχουν ιδιοκτήτες και το Λιμεναρχείο δεν έχει τα στοιχεία τους, τα οποία είναι περίπου είκοσι και είναι εγκαταλελειμμένα εδώ και πολλά χρόνια, αυτά θα τα σπάσουν. Όπως είπε ο κ. Χριστοδούλου, επειδή πρόκειται για μία δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία και πρέπει να ληφθούν μέτρα ασφαλείας για τη μεταφορά τους, μια και ο τρόπος για να τα μεταφέρουν είναι να τοποθετηθούν πάνω σε πλατφόρμα, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Πάντως, υπολογίζεται ότι μέχρι τέλη  Μαΐου θα έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά τους.

Άλλα θέματα

Επίσης, χθες, ο Πρόεδρος του Λ.Τ. ενημέρωσε τη λιμενική επιτροπή ότι έχει εγκριθεί η σύμβαση του Λ.Τ. με Εταιρία η οποία θα παρέχει δωρεάν wifi για τους επισκέπτες στο λιμάνι ώστε να μπορούν να έχουν πληροφόρηση για τα αξιοθέατα, τους αρχαιολογικούς χώρους κτλ. Ακόμα, το Λ.Τ. και η Εταιρία θα έρθουν σε συνεννόηση με τον Εμπορικό Σύλλογο Ρόδου ώστε, όποιος θέλει, να προβάλει την επιχείρησή του μέσω αυτού. Επίσης, τους ενημέρωσε ότι το Λιμενικό Ταμείο θα συμμετάσχει στη διεθνή έκθεση κρουαζιέρας τα «Ποσειδώνια» που θα διεξαχθεί 23-24 Μαΐου στην Αθήνα. Όπως και για το ότι, εδώ και τρεις εβδομάδες, έχει οργανωθεί και λειτουργεί ο σταθμός πρώτων βοηθειών στο τουριστικό λιμάνι, κάτι που αναβαθμίζει τις εγκαταστάσεις του και τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Τέλος, ο κ. Χριστοδούλου, χθες, ενημέρωσε το Σώμα ότι στις 30 Απριλίου έκαναν μία πρόταση σε συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα για την αναβάθμιση της ασφάλειας για τους λιμένες , προϋπολογισμού 3,6 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, έχουν ενταχθεί σε πρόγραμμα δύο έργα της τάξεως των 100 χιλιάδων ευρώ: Το ένα είναι για τους προσκρουστήρες στο λιμάνι της Τήλου, και το άλλο για τα αγκυροβόλια της Σύμης, προϋπολογισμού 167 χιλιάδων ευρώ.


Πηγή : ΡΟΔΙΑΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Proud παρακαλώ μην κρίνεις ίνα μην κριθείς:

καποιος στην κυπρο εχει φτιαξει στομαχι για επιδοτηση.

 Τριάντα χρόνια έχουν περάσει από τότε (εσύ μας διαφώτισες αρμοδίως),

On 9/9/2014 at 5:09 PM, proud_ionian said:

αλλά τα μεγάλα projects που θα αλλάξουν την μοίρα του τόπου είναι ζωντανά. Τι είναι ένα επιδοτούμενο Πειραιάς-Λεμεσός-Χάιφα μπροστά στις προτάσεις ενός εμπειρογνώμονα στο μάρκετινγκ τουρισμού που έγιναν στο TEDx Ρόδου...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Θα διατεθούν 3,5 εκατομμύρια για την ασφάλεια των λιμανιών της Ρόδου και ετοιμάζεται διακήρυξη για νέο καρνάγιο

Quote

Για τις τελευταίες εξελίξεις σε δύο μεγάλα έργα που “τρέχει” αυτή την περίοδο το δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου (Λ.Τ.), ενημέρωσε το Διοικητικό Συμβούλιο, στη χθεσινή του συνεδρίαση, ο Πρόεδρός του κ. Μιχάλης Χριστοδούλου.

Το ένα είναι το μεγάλο έργο για την αναβάθμιση της ασφάλειας των λιμανιών μας, που είναι χρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ, με προϋπολογισμό 3 εκατομμύρια 526 χιλιάδες ευρώ και η καταληκτική ημερομηνία για ν’ αναδειχθούν  οι φάκελοι των προσφορών από τους ενδιαφερόμενους είναι η 30ή Οκτωβρίου.

Μάλιστα, η διακήρυξη προέβλεπε ότι όλοι οι ενδιαφερόμενοι, οι Εταιρίες που δήλωσαν συμμετοχή, έπρεπε να προσέλθουν, δια εκπροσώπων τους, για να δουν το χώρο που θα γίνει το έργο και μάλιστα στη διακήρυξη αναφέρεται ότι η μη προσέλευσή τους στους χώρους είναι όρος αποκλεισμού από τον διαγωνισμό. Έτσι, σύμφωνα με τον κ. Χριστοδούλου, προσήλθαν έξι Εταιρίες από όλη την Ελλάδα, και μία από τη Ρόδο.

Όπως δήλωσε, ευελπιστούν ότι στις 30 Οκτωβρίου θα υπάρξει ανάδοχος ούτως ώστε να μπορέσει να υλοποιηθεί το συγκεκριμένο έργο στο οποίο δίνουν μία πολύ μεγάλη βαρύτητα επειδή αναβαθμίζεται το προϊόν του νησιού όσον αφορά την κρουαζιέρα και τον θαλάσσιο τουρισμό αφού έχον διαπιστώσει ότι δίνεται πολύ μεγάλη βάση στην ασφάλεια των επισκεπτών και για τους χρήστες των λιμανιών μας.

Ενημέρωσε ακόμα το Σώμα ότι, την περασμένη εβδομάδα, μετέβη στην Αθήνα μαζί με υπηρεσιακούς των Τεχνικών Υπηρεσιών του Λ.Τ. για να δουν τη σύνταξη της διακήρυξης για το καρνάγιο-Καναμάτ. Ένα έργο το οποίο ευελπιστούν ότι θα μπορέσει να βγει στον αέρα τον επόμενο μήνα. Στόχος είναι να μπορέσουν, τον συγκεκριμένο χώρο, εκτός από το να τον αναβαθμίσουν να έχει και πολύ σημαντικά οφέλη για το νησί της Ρόδου όπως βέβαια και τα υπόλοιπα νησιά.

Πρόκειται για ένα έργο με προϋπολογισμό, δηλαδή οι εργασίες και οι κτιριακές εγκαταστάσεις που θα γίνουν έξω από τον λιμενικό χώρο, περίπου στα δέκα εκατ. ευρώ.

Όπως είπε ο κ. Χριστοδούλου, είναι μία μελέτη και ένα έργο που θα δώσει μία διαφορετική ποιότητα στον τουρισμό μας αφού η Ρόδος θα διαθέτει πλέον ένα καρνάγιο που θα μπορεί να φιλοξενήσει πλοία ακόμη και πάνω από 50 μέτρα, που δεν μπορούν να φιλοξενηθούν στο χώρο που βρίσκεται αυτή τη στιγμή, και γενικά να υπάρχει η δυνατότητα να γίνουν όλα όσα προσφέρει ένα καρνάγιο.

Ενημέρωσε, επίσης, σχετικά με το πρώτο τμήμα του ξύλινου πεζόδρομου-ποδηλατόδρομου που έχει να κάνει με το κομμάτι που είναι μέσα στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπλασης και αυτή τη στιγμή βρίσκεται για έγκριση στη Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας. Συγκριμένα, περιμένουν να εγκριθούν οι όροι της διακήρυξης για να μπορέσει να βγει το τμήμα αυτό του έργου “στον αέρα”.

Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού 1,250 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 778 χιλιάδες ευρώ είναι χρηματοδοτούμενα από το πρόγραμμα και τα υπόλοιπα από ίδιους πόρους του Λ.Τ. Επίσης, έχουν ετοιμάσει τα συμβατικά τεύχη και τη διακήρυξη τα οποία θα στείλουν και γα το υπόλοιπο κομμάτι το οποίο είναι προϋπολογισμού 2 εκατ. 350 χιλιάδων ευρώ, στο ειδικό πρόγραμμα το οποίο είναι χρηματοδοτούμενο και αυτό από το ΠΔΕ, ύψους 1,7 εκατ. ευρώ ενώ τα υπόλοιπα 650 χιλιάδες ευρώ είναι πάλι από ίδιους πόρους του Λ.Τ.

Ο Πρόεδρός του θεωρεί ότι εάν έχουν τις εγκρίσεις αυτών των δύο έργων εντός του τρέχοντος μηνός, θα μπορέσουν μέσα στον Δεκέμβριο να προχωρήσουν και να βγει και το τμήμα αυτό «στον αέρα».

Ένα άλλο έργο που έχει μεγάλη σημασία για το Λ.Τ. είναι αυτό για τη διάβρωση των δυτικών ακτών του νησιού, χθες πέρασαν από το Δ.Σ. την ακτομηχανική μελέτη του έργου και προχωρούν στην περιβαλλοντική μελέτη, ώστε να μπορέσει το έργο να ενταχθεί σε χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα που αυτή τη στιγμή τρέχει.

Ο Κ. Χριστοδούλου δεν παρέλειψε να κάνει λόγο για ένα πολύ μεγάλο και σημαντικό πρόβλημα για όλες τις δυτικές ακτές της Ρόδου αλλά κυρίως για τον οικισμό της Κρεμαστής που πράγματι υπάρχει μία πολύ μεγάλη διάβρωση και αν δεν αντιμετωπιστεί άμεσα κινδυνεύουν να φύγουν και περιουσίες, όπως είπε χαρακτηριστικά. Ήδη, για τον παραλιακό δρόμο, αν δεν αντιμετωπιστεί άμεσα το συγκεκριμένο φαινόμενο, θα πρέπει να βρεθούν άλλες λύσεις για την πρόσβαση στη θάλασσα.

Όσον αφορά το λιμανάκι των Φανών, τέλος, τους έχει δοθεί η μελέτη από τον μελετητή, την επεξεργάζονται οι Τεχνικές Υπηρεσίες οι οποίες όμως διατυπώνουν ενστάσεις ως προς τον προσανατολισμό και τις λύσεις που δίνει ο μελετητής.

Έτσι, προτίθεται να τον καλέσει μέσα στις επόμενες ημέρες να έρθει από την Αθήνα, για να το συζητήσουν και να μπορέσει μια δια παντός  να ολοκληρωθεί και να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο που είναι και αυτό από την προσάμμωση που γίνεται λόγω της διάβρωσης των ακτών. Μάλιστα, ο Πρόεδρος του Λ.Τ. τόνισε ότι, όλες αυτές οι λύσεις που δίνουν κατά καιρούς, δεν είναι αποτελεσματικές και γι’ αυτό το λόγο χρειάζεται να επισπευσθεί η μελέτη για να έχουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.

Επίσης, έχουν εντάξει στο Τεχνικό Πρόγραμμα κάποια χρήματα για τον καθαρισμό του λιμανιού, που θα ξεκινήσει μέσα στις επόμενες ημέρες.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...