Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

.
Άρθρο στη εφημερίδα «Η Ροδιακή» της Ρόδου 07/04/2005

"Νοικοκυρεύεται" το λιμάνι της Aκαντιάς
Ημερομηνία Σύνταξης: 07/04/2005

Tο θέμα συζητήθηκε στην προχθεσινή συνεδρίαση του δ.σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδ/σου, κατά την οποία, αποφασίστηκε να ανελκυστεί και το βυθισμένο πλοίο που βρίσκεται εκεί. Ειδικότερα, επειδή η ανέλκυση είναι αρκετά δαπανηρή επιχείρηση και εκτιμάται ότι θα κοστίσει 80.000 ευρώ, τα μέλη δεν κατέληξαν σε συγκεκριμένη απόφαση, καθώς εξετάζεται η ιδέα της σταδιακής εξόφλησης του ποσού ή της συνδρομής και άλλων φορέων. Οριστική απόφαση θα ληφθεί σύντομα, ενώ άμεσα ξεκινούν ενέργειες για να καθοριστούν και τα χώματα που βρίσκονται ακριβώς απέναντι. Το σημείο εκείνο, παύει να είναι εργοτάξιο καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, και για το σκοπό αυτό, το Λιμενικό Ταμείο θα στείλει επιστολής στη νομαρχία Δωδ/σου, για να φροντίσει για το θέμα, καθώς είναι υπεύθυνη για το συγκεκριμένο έργο. Εκτιμάται ότι μέχρι τον Ιούνιο ο χώρος θα είναι ελεύθερος να φιλοξενήσει ένα ακόμα κρουαζιερόπλοιο. Επίσης, το σημείο του εμπορικού λιμανιού, στο οποίο μέχρι σήμερα βρίσκονται τα κοντέινερς, τα φορτηγά και οι τράκτορες, θα απελευθερωθεί και στο χώρο εκείνο, θα μείνουν μόνο όσα από τα παραπάνω είναι απαραίτητα για μεταφορές. Το Λιμενικό Ταμείο επίσης, αποφάσισε να εγκρίνει την προσφορά για το έργο αποκατάστασης του κρηπιδώματος στο εμπορικό λιμάνι, το οποίο παρουσιάζει προβλήματα. Συγκεκριμένα το κρηπίδωμα σε απόσταση 20 μέτρων είναι κούφιο, όμως λόγω του ότι θα απαιτηθεί διάστημα ενός μήνα για την αποκατάστασή του, με αναγκαστική δέσμευση του χώρου, έγινε ήδη μια πρόχειρη αποκατάσταση. Εάν το πρόβλημα οξυνθεί τότε η σύμβαση ύψους 120.000 ευρώ είναι έτοιμη, και το έργο θα γίνει αμέσως. Τέλος, κατά τη συνεδρίαση, αποφασίστηκε να ζητηθεί από τη ΔΕΥΑΡ και τον ΟΤΕ η καταβολή ενοικίου, μιας και δραστηριοποιούνται εντός λιμενικής ζώνης, αίτημα το οποίο, θα κατατεθεί εγγράφως. Επίσης, εντός του μήνα, θα τεθεί σε λειτουργία το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στους Μύλους. Θα τοποθετηθεί μπάρα που θα λειτουργεί με φωτοκύταρο, και θα εξυπηρετούνται 106 αυτοκίνητα.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Επί της ουσίας μηδέν στο πηλίκο.Οι προβλήτες όπου δένουν τα ακτοπλοίκα παραμένουν εκτεθειμένες στο πέλαγος και στους νοτιάδες τα γνωστά προβλήματα θα συνεχίσουν να υφίστανται. :D

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα παραθέσω ένα γεγονός ως επιβάτης του Blue Star 2 αυτό το φθινόπωρο για Ρόδο!! Εντός του λιμένα Ρόδου ήταν δεμένο στην άκρη το ΜΙΛΕΝΑ, με καιρικές συνθήκες Νοτιάς, 6μποφωρ. Το Blue Star 2 δεν έκανε καν προσπάθεια να δέσει και περιμέναμε 40 λεπτά για να φύγει το ΜΙΛΕΝΑ. Για να δείτε πόσο σοβαρό είναι το πρόβλημα του λιμανιού!!!

Link to comment
Share on other sites

Με 7 μποφώρ νοτιά κι επάνω ούτε μπορείς να δέσεις σε καμία προβλήτα φούη θάλασσα έρχεται ζωντανή στις προβλήτες και αν τυχόν είσαι δμένος στο λιμάνι για να μην σπάσει το βαπόρι κοπανόντας επάνω στην προβλήτα αναγκάζεσαι και φεύγεις και καταφεύγεις σε αγκυροβόλιο. :mad:

Εδώ δεν μιλάμε ότι τα πλοία δεν στέκονται με απαγορευτικό αλλά με φυσιολογικές χειμωνιάτικες συνθήκες(νοτιάς 7αρι) το πλοίο δεν μπορεί να προσεγγίσει ούτε να σταθεί στο λιμάνι και είτε κάνει βόλτες από έξω μπας και σπάσει ο καιρός η όταν τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα πάει για αγκυροβόλιο. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι γεγονός. Ένα από τα μεγαλύτερα νησιά και με μεγάλη τουριστική κίνηση να έχει τέτοια προβλήματα στις μέρες μας;Να μην υπάρχει δυνατότητα να αράζουν τα πλοία το χειμώνα; Ευτυχώς εδώ προς τα δυτικά (Πάτρα , Ηγουμενίτσα , Κέρκυρα-παρ'όλο που είναι και νησί) δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα. Και 7 μποφόρ να έχει στα ανοιχτά στα λιμάνια η θάλασσα είναι λάδι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το λιμανι της ΡΟΔΟΥ αν υπαρχει απαγορευτικο τα βαπορια φευγουν και παν και τα δενουν στη ΛΕΡΟ , η στο Λακκι η στην Αγ.Μαρινα :D (τα μοναδικα ασφαλη λιμανια στα ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ) αναλογα με το καιρο.

Αν παει προς τη ΡΟΔΟ το πλοιο μπορει να ειναι σε κανα σημειο που δεν το χτυπα η θαλασσα πολλες ωρες , μεχρι να σπασει ο καιρος.

Φιλος μου Ροδιτης εχει κατσει στο πλοιο(ΡΟΔΑΝΘΗ :eek: ) μεχρι να δεσει 9,30 ωρες :mad::mad: .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

.

Από την εφημερίδα «Πρόοδος» της Ρόδου. 15/6/2005

Χιλιάδες ξένοι με τα κρουαζιερόπλοια χτες στο νησί μας

ΤΟ ΑΔΙΑΧΩΡΗΤΟ έγινε χθες στο λιμάνι της Ρόδου καθώς προσέγγισαν επτά κρουαζιερόπλοια μεταφέροντας 6.700 περίπου επιβάτες. Συγκεκριμένα, χθες στο λιμάνι «έδεσαν» τα κρουαζιερόπλοια Perla με 852 επιβάτες, Coral με 703, Aegean με 594, R-SIX με 739, Kalipso με 415, Iris με 400 και το εντυπωσιακό Dream Princess που έφερε στο νησί 2699 επισκέπτες. ? Η ταυτόχρονη σχεδόν άφιξη των περισσοτέρων κρουαζιεροπλοίων σε συνδυασμό με την ύπαρξη των πλοίων της γραμμής αλλά και του πλοίου που εκτελεί τη γραμμή Ρόδος - Μαρμαρίς δημιούργησε ένα πραγματικό κομφούζιο και απέδειξε για μια ακόμα φορά πως τόσο η έκταση του λιμανιού όσο και οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες αλλά και στην ασφάλεια που απαιτεί ο θαλάσσιος τουρισμός, ειδικά σε μέρες αιιχμής. ΑΣ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ επίσης, ότι όπως τόνισαν υπεύθυνοι των κρουαζιεροπλοίων είναι άμεση ανάγκη, ειδικά σε μέρες όπως η χθεσινή, να υπάρξει ρύθμιση της κυκλοφορίας έξω και μέσα στο λιμάνι για να μην κινδυνεύουν οι επιβάτες που αναγκάζονται να περπατούν μεγάλες αποστάσεις ανάμεσα σε διερχόμενα αυτοκίνητα.

http://www.proodos.net

15/6/2005

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από την εφημερίδα «Η Ροδιακή» της Ρόδου (25/7/2005)

Στο πρώτο εξάμηνο του 2005 διακινήθηκαν μέσω του λιμανιού της Ρόδου 219.099 άτομα.

Κατέπλευσαν 209 κρουαζιερόπλοια, που έφεραν συνολικά 169.264 τουρίστες.

Επίσης κατέπλευσαν 390 θαλαμηγοί.

Η κίνηση από και προς Τουρκία μαζί με τους επιβάτες των θαλαμηγών, ανήλθε σε 49.835 άτομα.

Το πρώτο εξάμηνο του 2004 διακινήθηκαν μέσω του λιμανιού της Ρόδου 166.713 άτομα.

Κατέπλευσαν 187 κρουαζιερόπλοια τα οποία έφεραν συνολικά 121.230 τουρίστες.

Κατέπλευσαν 328 θαλαμηγοί.

Σημειώθηκε δηλαδή θετική διαφορά της τάξης των 52.386 ατόμων στη συνολική διακίνηση τουριστών μέσω του λιμανιού και αντίστοιχη διαφορά των 48.034 ατόμων στους επιβάτες κρουαζιεροπλοίων, καθώς το α’ εξάμηνο κατέπλευσαν 22 περισσότερα πλοία στο λιμάνι της Ρόδου.

Link to comment
Share on other sites

Και (λογικα) αναρωτιεμε εγω ?? Γιατι η ΡΟΔΟΣ τουριστικα φετος παει ψιλοασχημα???

Με τοση ανοδο αφιξεων ......

Επιτρεψτε μου να μην πιστευω στα νουμερα ..... Πιστευω σε οτι βλεπω με τα ματια μου ......

Link to comment
Share on other sites

Ενδεχομένως, το δεύτερο εξάμηνο η κίνηση του λιμανιού να βγεί με ότι "βλέπουν τα μάτια σου" και όχι με τα επίσημα στοιχεία του Λιμεναρχείου.

Θεωρείς πιό αξιόπιστα τα μάτια σου που βλέπουν την κίνηση για 5-10 μέρες το εξάμηνο?

Επέτρεψέ μου να έχω περισσότερη εμπιστοσύνη στο Λιμεναρχείο Ρόδου.

Link to comment
Share on other sites

Giati ta limenarxeia pairnoun panta apokomata? Den nomizw. Oti tous poun sto VHF kai mhn perimeneis na akouseis pote yperari8mous sta VHF.... parolauta einai dyskolo na katalabeis ti mporei na ferei mia "karabia" me ta matia sou...

Link to comment
Share on other sites

Οταν λεω <<με τα ματια μου>> μιλαω για κοσμο που βλεπεις στο νησι , δε στηθηκα να μετραω στα πλοια τι βγαζουν.....

Αν μετριουνται βεβαια στο κοσμο που κατεβασαν τα επιβατικα και οι ΡΟΔΙΤΕΣ που πηγαινο-ερχονται ΑΘΗΝΑ η σε αλλα νησια , αλλα και οι φανταροι του νησιου που πηγαινο-ερχονται ,στο πρωτο εξαμηνο που λεει το λιμεναρχειο , ισως και 3 φορες ο καθενας .....

Αυτο ενοω με τα ματια μου , τουρισμο περισσοτερο το νησι δεν εχει σε καμια περιπτωση

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι περαστικοί της μιας ημέρας τότε όντως δεν γίνεται τίποτα.

Οι οποιοι περαστικοι παν στη παλια πολη - στη Λινδο - αντε και σε κανα ενυδριο και φευγουν , δεν εχουν χρονο για τιποτα αλλο !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Υπενθυμίζω για όσους δεν το κατάλαβαν, ότι όσα έγραψα είναι η κίνηση του λιμανιού και όχι η κίνηση των τουριστών.

Το Λιμεναρχείο δεν ρωτάει τους επιβάτες αν έρχονται για δουλειά ή για τουρισμό και πόσο μένουν.

Το Λιμεναρχείο δεν καταγράφει αν είναι φαντάροι ή είναι προσκυνητές στην Παναγιά την Τσαμπίκα.

Αυτή είναι δουλειά του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

Link to comment
Share on other sites

Το έβαλα εδώ, επειδή δεν υπήρχε θέμα σχετικό με την κίνηση του λιμανιού της Ρόδου και επειδή πρόκειται για ένα και μοναδικό συγκεντρωτικό στοιχείο, το οποίο όμως συσχετίζεται απόλυτα με το λιμάνι της Ρόδου.

Η παραπάνω κίνηση, 209 κρουαζιερόπλοια σε ένα εξάμηνο, δείχνει την ανάγκη επέκτασης και εκσυγχρονισμού του λιμανιού.

Ήδη, εάν δεν κάνω λάθος, αυτή την εποχή κάνουν (ή έκαναν) επισκευές στον προβλήτα των κρουαζιεροπλοίων, έξαιτίας σπηλαίωσης από τις προπέλες των πλοίων. Και ο προβλήτας θα έκλεινε για μιά εβδομάδα.

Επίσης θα αναφέρω ότι πριν ένα μήνα πηγαίνοντας να μπώ στο πλοίο για Πειραιά, είχε κοπεί η κίνηση (από το Λιμενικό) προς το πλοίο, γιατί μόλις είχε έρθει το TILOS από Τουρκία και από τον δρόμο πέρναγαν επιβάτες προερχόμενοι από το εξωτερικό (Τουρκία) πηγαίνοντας για το Τελωνείο. Και δεν έπρεπε να ανακατευτούν με αυτούς που πήγαιναν για Πειραιά.

Όπως είναι φανερό δεν πρόκειται για μιά πληροφορία του τύπου "ήρθε το τάδε πλοίο με τόσους επιβάτες και τόσα ΙΧ και φορτηγά".

Ήταν το έναυσμα για μιά συζήτηση για τις υποδομές του λιμανιού.

Από εκεί πέρα, δεν ευθύνομαι εγώ για την τροπή που πήρε η συζήτηση.

Εάν νομίζει ο c3po ότι κάτι δεν έγινε σωστά, ας το διορθώσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πολλές αλλαγές στο πρόγραμμα κατάπλου κρουαζιεροπλοίων

Ημερομηνία Σύνταξης: 11/08/2005

Εφημεριδα: ΡΟΔΙΑΚΗ

Σημαντικές αλλαγές, στο πρόγραμμα κατάπλου, πολλών κρουαζιεροπλοίων προέκυψαν τελευταία μετά, τα συχνά περιστατικά εκρήξεων στη γείτονα χώρα. Αυτή η εξέλιξη, είχε ως αποτέλεσμα να γίνουν πολλές τροποποιήσεις, την τελευταία στιγμή και να "κοπούν" από το καθορισμένο ταξίδι των κρουαζιεροπλοίων σχεδόν όλα τα λιμάνια της Τουρκίας. Λόγω αυτής της κατάστασης έχει τροποποιηθεί σημαντικά και το πρόγραμμα που είχε καταρτιστεί για τη Ρόδο, και αυτό σημαίνει ότι θα έρθουν περισσότερα κρουαζιερόπλοια μέχρι το τέλος του μήνα. Συμπερασματικά λοιπόν, μπορεί να επισημανθεί ότι, τα κρουαζιερόπλοια που θα καταπλεύσουν όλο τα προσεχές διάστημα, στο λιμάνι της Ρόδου θα ξεπεράσουν τα 80, και φυσικά ο αριθμός επιβατών θα σημειώσει ρεκόρ. Οι ακυρώσεις για τα λιμάνια της Τουρκίας, έρχονται η μία μετά την άλλη και αυτό επιδρά θετικά στο νησί μας. Εκτός όμως από τη Ρόδο, της εξέλιξης επωφελήθηκαν και άλλα νησιωτικά λιμανια του Αιγαίου, με αποτέλεσμα, το μεγαλύτερο μέρος των εκδρομών που αυτά διεξάγουν να πραγματοποιείται πλέον στην Ελλάδα. ΧΘΕΣ Η χθεσινή μέρα, στο λιμάνι της Ρόδου, χαρακτηρίστηκε από μεγάλη κίνηση, καθώς είχαν καταπλεύσει 4 κρουαζιερόπλοια τα οποία, έφεραν στο νησί 2.894 άτομα. Ειδικότερα, ο αριθμός επισκεπτών κατά πλοίο είχε ως εξης: - Crystal Serenity: 1006 άτομα - R-SIX (Blue Dream): 780 άτομα - Calypso: 506 άτομα - Aegean I: 602 άτομα Αν υπολογίσει κανείς και τον αριθμό των μελών του πληρώματος για κάθε πλοίο, ο οποίος ανέρχεται συνολικά σε 1.461 άτομα, και για τα 4 κρουαζιερόπλοια, καθώς και τους επισκέπτες από την Τουρκία, τότε η χθεσινή μέρα, απολογιστικά πήγε πολύ καλά. ΟΙ ΞΕΝΑΓΟΙ Χαρακτηριστικό γνώρισμα και του λιμανιού της Ρόδου, είναι ο συνωστισμός των επισκεπτών-τουριστών, σε συγκεκριμένες μέρες την εβδομάδα καθώς το νησί, συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Μεσογείου. Όπως είναι γνωστό, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξεναγών, έστειλε επιστολή σε όλη την τουριστική ηγεσία της χώρας, ζητώντας να υπάρχει καταμερισμός του αριθμού των κρουαζιεροπλοίων εξίσου το ίδιο σε κάθε μέρα, για να μη δημιουργείται συνωστισμός έπειτα στους χώρους ξενάγησης. Ο πρόεδρος του σωματείου Ξεναγών Δωδ/σου κ. Αλέξανδρος Κολιάδης, επιβεβαίωσε το πρόβλημα, για τη Ρόδο λέγοντας χαρακτηριστικά ότι τις μισές μέρες της εβδομάδας εργάζεται το 95% των μελών του σωματείου, και τις υπόλοιπες δεν εργάζονται παρά ελάχιστα, καθώς κάποιες μέρες δεν υπάρχουν καθόλου κρουαζιερόπλοια, ενώ αν υπάρχουν είναι μικρά με λίγο κόσμο. Πολλά από τα νέα κρουαζιερόπλοια είναι πραγματικά μεγαθήρια και μπορούν να μεταφέρουν πάνω από 1000 άτομα, με απότελεσμα όταν διοργανωθούν εκδομές σε δημοφιλείς αρχαιολογικούς χώρους, και μουσεία, να δημιουργείται εκεί το αδιαχώρητο, και με δικαιολογημένα τα όποια παράπονα. Πάντως αυτό που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι όπως τόνισε ο κ. Κολιάδης, οι ξεναγοί φέτος, δουλεύουν στην πλειοψηφία τους με τα κρουαζιερόπλοια, καθώς το ενδιαφέρον των τουριστών των ξενοδοχείων είναι αισθητά μειωμένο. "Οι μόνοι που ενδιαφέρονται για εκδρομές και ξεναγήσεις, είναι πλέον οι τουρίστες του λεγόμενου ανατολικού μπλοκ. Μ' αυτούς δουλεύουν φέτος οι ξεναγοί και με τα κρουαζιερόπλοια", είπε ο κ. Κολιάδης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επιμένουν οι καπετάνιοι

Ημερομηνία Σύνταξης: 12/09/2005

ΡΟΔΙΑΚΗ

Το θέμα, επανήλθε στην επικαιρότητα, μετά από δημοσίευμα της αθηναϊκής εφημερίδας «Έθνος» το οποίο μάλιστα επισημαίνει την επιτακτική ανάγκη για παρεμβάσεις σε πέντε λιμάνια της Δωδεκανήσου: Της Τήλου, της Κω, της Νισύρου, της Αστυπάλαιας και της Ρόδου. Ο νομάρχης Δωδεκανήσου κ. Γιάννης Μαχαιρίδης, απαντώντας σε όλους όσους επικεντρώνουν το όλο πρόβλημα στο μέγεθος των πλοίων και στις αδυναμίες των μικρών λιμανιών, καταθέτει σχετική πρόταση, για την βελτίωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, λέγοντας συγκεκριμένα ότι «δεν είναι δυνατόν να προσαρμόζονται κάθε φορά τα… λιμάνια στον όγκο και τα δεδομένα των πλοίων και ότι επιβάλλεται να δημιουργηθεί ένα ακτινωτό σύστημα ανταποκρίσεων στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες , ώστε τα μικρότερα νησιά να εξυπηρετούνται από τα πιο μικρά πλοία». Όπως προκύπτει από την ίδια έρευνα, απίστευτα εντυπωσιακή είναι επίσης η διαδικασία που απαιτείται για να γίνει ακόμα και το πιο απλό λιμενικό έργο: Όπως αποκαλύπτει ο νομάρχης Πειραιά κ. Γ. Μίχας, και ο νομάρχης Δωδεκανήσου κ. Γιάννης Μαχαιρίδης, για να γίνει τέτοιου είδους παρέμβαση, χρειάζεται να γνωμοδοτήσουν από 15 έως 30 υπηρεσίες, ενώ για να δημοπρατηθεί αντίστοιχα μπορεί να χρειαστούν ακόμα και 2,5 χρόνια! Οι πλοίαρχοι από την δική τους πλευρά, υποστηρίζουν ότι ισορροπούν σε τεντωμένο σχοινί σε ό,τι αφορά την ασφάλεια λιμανιών σε νησιά του Αιγαίου και σημειώνουν ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο, κάτω από αυτές τις συνθήκες. Ο γνωστός σε όλους τους Δωδεκανήσιους πλοίαρχος κ. Θεοχάρης Τσουκαλάς, σε δηλώσεις του στο «Έθνος» σημειώνει ότι «τα περισσότερα λιμάνια, άρχισαν να διαμορφώνονται στη δεκαετία του 1960. Στην πραγματικότητα, δεν ήταν λιμάνια αλλά κατασκευάζονταν προβλήτες για πλοία που το μήκος τους δεν ξεπερνούσε τα 100 μέρα. Ο ίδιος, επισημαίνει το γεγονός ότι πολλές φορές ο πλοίαρχος γίνεται το εξιλαστήριο θύμα και βρίσκεται υπόλογος επειδή έκρινε ότι υπάρχει κίνδυνος να μπει σε ένα ασφαλές λιμάνι με δυσμενείς καιρικές συνθήκες». Τα λιμάνια για τα οποία γίνεται αναφορά πάντως αυτή τη φορά στα Δωδεκάνησα, αφορούν: • Το λιμάνι της Τήλου (εκβάθυνση), •Το λιμάνι της Κω (εκβάθυνση σε όλο το μήκος της προβλήτας και σε απόσταση 100 μέτρων, κατασκευή κεκλιμένων ραμπών και οι δέστρες να τοποθετηθούν σε μεγαλύτερη απόσταση) • Το λιμάνι της Νισύρου (εκβάθυνση, φωτοσήμανση και κατασκευή ανατολικής προβλήτας) • Το λιμάνι της Αστυπάλαιας (προσκρουστήρες, απαραίτητη η κατασκευή ανατολικής προβλήτας) και • Το λιμάνι της Ρόδου, (εκβάθυνση στην περιοχή Ακαντιάς και δημιουργία νέων θέσεων πρυμνοδέτησης).

Τα αναφέρω για μιας και αναφέρει για το πρόβλημα υποδομής του λιμανιού της Ρόδου, συν κάποιον άλλων των Δωδεκανήσων!!

Link to comment
Share on other sites

Από την εφημερίδα «Ροδιακή» (13/9/2005)

Πρόστιμα από το Λιμεναρχείο

Kυρίως για παραβάσεις του KOK

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν από την αρμόδια Λιμενική Αρχή, τον Αύγουστο διενεργήθηκαν εντατικοί έλεγχοι κατά τους οποίους βεβαιώθηκαν οι αντίστοιχες παραβάσεις και οι οποίες έχουν ως εξής: - 1.200 ευρώ για παραβάσεις αλιευτικού κώδικα - 360 ευρώ για παραβάσεις κανονισμών λιμένα - 710 ευρώ για παραβάσεις γενικών κανονισμών λιμένα - 600 ευρώ για παραβάσεις για πλοία αναψυχής - 300 ευρώ για παραβάσεις συνεργείων επισκευών πλοίων - 205 ευρώ για παραβάσεις υπερφόρτωσης πλοίων - 500 ευρώ για παραβάσεις που αφορούν περιηγητικά ταξίδια - 39.693 ευρώ για παραβάσεις Κ.Ο.Κ. - 9.110 ευρώ για παραβάσεις εκμισθωτών θαλασσίων μέσων αναψυχής. Επίσης το τελευταίο δεκαπενθήμερο, το ειδικό κλιμάκιο αστυνόμευσης του Λιμεναρχείου εκτελώντας περιπολίες στη περιοχή δικαιοδοσίας του, πραγματοποίησε ελέγχους στις επιχειρήσεις εκμίσθωσης θαλασσίων μέσων αναψυχής, αλλά και σε μεμονωμένα άτομα που δραστηριοποιούνται σε Ρόδο, Μεγίστη, Τήλο και Χάλκη. Συνολικά διενεργήθηκαν 159 έλεγχοι και επιθεωρήσεις σε θαλάσσια ποδήλατα (jet-ski), θαλάσσια έλκηθρα, θαλάσσια σκι, δακτυλίδια, αλεξίπτωτα, fly fish, kite surf, oxoon, υδροποδήλατα κ.α., όπου βεβαιώθηκαν 19 παραβάσεις διατάξεων της ισχύουσας νομοθεσίας. Οι έλεγχοι θα συνεχιστούν με τους ίδιους ρυθμούς και το επόμενο διάστημα.

Μήπως το αγαπητό ΚΛΡ άκουσε και τίποτε σχετικά με ρύπανση στην παραλία του Γκόλφ στο Αφάντου από λύματα πλοίων?

Πάντως πρόστιμο δεν βλέπω για ρύπανση.

Ή ήταν απασχολημένο να κόβει κλήσεις στα παρκαρισμένα στην Κολώνα?

Όπως και νάχει ας ρίξει και μια ματιά εδώ.

Διευκρίνιση: Δεν έφαγα κανένα πρόστιμο από το ΚΛΡ και τα λέω αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Στα "Σφαγεία" αντί στο λιμάνι της Ακαντιάς!

Ημερομηνία Σύνταξης: 20/09/2005

ΡΟΔΙΑΚΗ

Το κρουαζιερόπλοιο αγκυροβόλησε έξω από το λιμάνι, στην περιοχή των Σφαγείων λόγω άρνησης του πλοιάρχου και με τη σύμφωνη γνώμη της πλοιοκτήτριας εταιρείας, καθώς επικαλέστηκε, επικινδυνότητα του λιμανιού της Ρόδου! Συγκεκριμένα, το Grand Princess, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά χθες. Αρνήθηκε να "χρησιμοποιήσει" το λιμάνι της Ρόδου, επειδή την τελευταία φορά που επισκέφθηκε το νησί, κατά τη διάρκεια των ελιγμών πρόσδεσης, υπέστη ζημιά. Το γεγονός αυτό, οδήγησε τους υπεύθυνους, να αποβιβάσουν τους επιβάτες του, με τις βάρκες του πλοίου. Έτσι από το πρωί και καθ' όλη τη διάκρεια της ημέρας χρησιμοποιήθηκαν οι βάρκες που μετέφεραν στα χώματα Ακαντιάς, τους τουρίστες οι οποίοι ήθελαν να επισκεφθούν τη Ρόδο. Το Grand Princess, είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλοία, που πραγματοποιούν κρουαζιέρες και το οποίο έρχεται συχνά στη Ρόδο, με μεγάλο αριθμό τουριστών. Έχει μήκος 289,5 μέτρα, βύθισμα 8,4 μέτρα και μπορεί να μεταφέρει μέχρι 3.100 άτομα. Το Grand Princess, με σημαία Αγγλίας θα ξαναεπισκεφτεί τη Ρόδο σύμφωνα με το πρόγραμμα (εκτός απροόπτου) την Κυριακή 6 Νοεμβρίου. Το χτεσινό γεγονός πάντως, προκάλεσε αίσθηση στη Ρόδο, καθώς, το λιμάνι ήταν σε θέση να το φιλοξενήσει όπως και τις άλλες φορές, και όπως συμβαίνει και με άλλα μεγάλα κρουαζιερόπλοια. Όσο για τον καιρό, που αρκετά συχνά δημιουργεί προβλήματα στον κατάπλου των κρουαζιεροπλοίων, το χειμώνα, χτες, ήταν ιδανικός για τα πλοία. Όμως τελικά για λόγους ασφαλείας, προτιμήθηκε να μείνει το πλοίο έξω από το λιμάνι. Και για μία ακόμα φορά το λιμάνι της Ρόδου, είναι υπόλογο, καθώς, αμφισβητειται η ικανότητά του να εξασφαλίσει υπηρεσία υψηλών απαιτήσεων. Στο παρελθόν, έχουν άλλωστε σημειωθεί, και άλλα περιστατικά με κρουαζιερόπλοια (προσκρούσεις και ζημιές) γι' αυτό και είναι αναγκαίο να παραδοθεί προς χρήση και το λιμάνι Ακαντιάς. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι, το λιμάνι θα ολοκληρωθεί του χρόνου και την επόμενη τουριστική περίοδο, θα εξυπηρετεί τον τομέα της κρουαζιέρας

Υ.Γ: ΡΟΔΟΣ 2005 Π.Χ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Την περασμένη Παρασκευή, ο Δήμαρχος της Ρόδου, ως Πρόεδρος του ΛΤ, εξήγγειλε την πρόθεση για μετατροπή του λιμανιού σε ΑΕ, ώστε να αναπτυχθεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια. Αυτό έγινε σε σύσκεψη του ΛΤ, εκπροσώπων του ΥΕΝ, του ΛΣ, των εταιρειών κρουαζιέρας, των πρακτόρων κλπ. Η πρώτη ένσταση ήρθε από τις εταιρείες που είπαν ότι εάν και όταν ολοκληρωθούν τα έργα του λιμανιού…το λιμάνι θα είναι ήδη ξεπερασμένο, καθώς δεν θα μπορεί να δεχθεί τα μεγάλα Κ/Ζ νέας γενιάς. Ενώ η κατάσταση που επικρατεί σήμερα είναι απογοητευτική. Κάποιοι έριξαν και την ιδέα της κατασκευής νέου «πλωτού λιμανιού» έξω από το υπάρχον. Και ότι θα γίνουν διερευνητικές επαφές με σχετικές εταιρείες, ώστε να εξετασθεί αυτή η δυνατότητα. Προσωπικά με την ανύπαρκτη σχέση μου με τα λιμενικά έργα…μάλλον είναι αδύνατο να γίνει «πλωτό λιμάνι». Όταν με κακοκαιρία τα πλοία φεύγουν από το λιμάνι και πάνε στην Ιξιά ή στην Λίνδο…θα σταθούν στη θέση τους πλωτά λιμάνια?

Προς το παρόν –και μέχρι να ολοκληρωθούν τα μεγαλόπνοα σχέδια- αποφασίσθηκε να ολοκληρωθεί ο φωτισμός του λιμανιού, να μπούνε στέγαστρα, να ολοκληρωθεί η ασφαλτόστρωση στην Ακαντιά, να γίνουν διαγραμμίσεις και να τοποθετηθούν άμεσα προσκρουστήρες. Το πλωτό λιμάνι θα γίνει μετά τα στέγαστρα…:rolleyes:

Πάντως, η Ρόδος θα πρέπει να αισθάνεται μεγάλη πίεση από τα κρουαζιερόπλοια, τα οποία όλο διαμαρτύρονται (και δικαίως) για διάφορα ζητήματα. Πριν λίγο καιρό (εάν θυμάμαι καλά) εκπρόσωποι Ισραηλινών εταιρειών κρουαζιέρας είχαν θέσει θέμα ασφάλειας του λιμανιού για τους Ισραηλινούς τουρίστες. Και τότε είχαν γίνει κάποιες σπασμωδικές κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση. Όταν όμως το λιμάνι σου είναι προβληματικό, όλο και κάτι θα βρίσκουν για να μειώσουν τα λιμενικά τέλη στο επίπεδο των Τουρκικών λιμανιών.:D Ήρθε τώρα καπάκι και το κλείσιμο του Καστέλο…και η Ρόδος είναι με την πλάτη στον τοίχο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, η Ρόδος θα πρέπει να αισθάνεται μεγάλη πίεση από τα κρουαζιερόπλοια, τα οποία όλο διαμαρτύρονται (και δικαίως) για διάφορα ζητήματα.

Για δείτε και ένα αλλιώτικο πρόβλημα που υπάρχει με το λιμάνι της Ρόδου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

«Αστακός» θα είναι οι λιμενικές εγκαταστάσεις της Ρόδου, από το επόμενο έτος.:eek:

Πηγή: ΠΡΟΟΔΟΣ

«Αστακός» θα είναι οι λιμενικές εγκαταστάσεις της Ρόδου, από το επόμενο έτος.

Θα εφαρμοσθούν όπως τόνισε ο διοικητής του ΒΆ Λιμενικού Κλιμακίου κ. Παναγιώτης Ντόκος, όλα όσα περιλαμβάνουν, οι διεθνείς κανονισμοί που είναι σε ισχύ.

Αξίζει να σημειωθεί πως για την ασφάλεια του εμπορικού λιμένα της Ρόδου εκπονείται και μελέτη, με ευθύνη του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.

Αυτό άλλωστε είναι και το ζητούμενο, από τις ελληνικές και τις ξένες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων, που πιέζουν τις τοπικές αρχές. Μάλιστα αρκετοί πλοιοκτήτες έχουν ήδη απειλήσει, ότι θα αποσύρουν τα πλοία τους, από την περιοχή μας, αν δεν εντατικοποιηθούν, τα μέτρα ασφαλείας στις λιμενικές εγκαταστάσεις.

Ασφάλεια

Ήδη αρκετοί πλοίαρχοι, απαιτούν να γίνονται έλεγχοι με δύτες, στα ύφαλα του σκάφους, για να διαπιστώνεται ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και δεν έχει γίνει καμία ενέργεια, που θα απειλήσει την ασφάλεια των επιβατών.

Το θέμα αυτό έχουν θέσει ήδη και οι πράκτορες της περιοχής μας, που ασχολούνται με τον θαλάσσιο τουρισμό.

Σύμφωνα με τον κ. Παναγιώτη Ντόκο, από το νέο έτος, θα κλείσουν πλέον με κιγκλιδώματα, όλες οι λιμενικές εγκαταστάσεις δηλαδή ο εμπορικός λιμένας, η Ακαντιά και ο χώρος της Κολόνας.

Παράλληλα σύμφωνα με το σχέδιο θα γίνονται συνεχείς περιπολίες από τις δυνάμεις του Λιμενικού Σώματος σε όλες τις λιμενικές εγκαταστάσεις.

Μάλιστα για την κάλυψη των αναγκών, δεν αποκλείεται το Λιμενικό Σώμα να ενισχυθεί και με σεκιούριτι. Δηλαδή με ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό που θα διεξάγει τις περιπολίες σε όλες τις λιμενικές εγκαταστάσεις καθΆ όλη τη διάρκεια του 24ώρου.

Οι σχετικές διαδικασίες για τη σύναψη της συμφωνίας, με την ιδιωτική εταιρεία θα ξεκινήσουν από την ερχόμενη τουριστική σεζόν.

Η οριστική απόφαση ωστόσο θα ληφθεί από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
«Αστακός» θα είναι οι λιμενικές εγκαταστάσεις της Ρόδου, από το επόμενο έτος.:eek:
Και φυσικά ο λογαριασμός...στους επιβάτες!!! Ο πρόεδρος του ΛΤ (και Δήμαρχος Ρόδου) ζητάει να επιβληθεί τέλος 1 ευρώ στους επιβάτες για να υλοποιηθεί το σχέδιο ασφάλειας. Σκέψου τώρα τι θα μας ζητήσουν για να φτιάξουν και λιμάνι...

49.gif

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...