Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Να και μιά πρωτότυπη είδηση...γιατί δεν ήξερα ότι οι πλωτές γέφυρες έχουν νηολόγιο και παρακολουθούνται από Νηογνώμονα.
 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ / Σάββατο, 28 Ιουλίου 2007

Βλάβη της πλωτής γέφυρας Λευκάδας

Βλάβη παρουσιάστηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, στον καταπέλτη της πλωτής γέφυρας Λευκάδας ‘ΑΓΙΑ ΜΑΥΡΑ’ Ν.Π. 26, με αποτέλεσμα την διακοπή της διέλευσης πλοίων και οχημάτων. Διενεργήθηκε επιθεώρηση από ΤΚΕΠ/ λιμένα Λευκάδας, όπου διαπιστώθηκε αποκόλληση αρθρώσεων των πυρών του ενός καταπέλτη, έγινε μερική αποκατάσταση της ζημιάς και δόθηκε παράταση δέκα ημερών στην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Λευκάδας προκειμένου να αποκατασταθεί οριστικά η βλάβη του καταπέλτη και προσκομισθεί βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα την πλωτή γέφυρα νηογνώμονα.

Μετά από προσωρινή αποκατάσταση της βλάβης, επετράπη σήμερα το πρωί η διέλευση οχημάτων μέχρι επτά τόνους μεικτού βάρους, τα λοιπά βαρέα οχήματα εξυπηρετούνται με το Ε/Γ-Ο/Γ ‘ΚΑΠΤΑΙΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ’ Ν.Π. 10003, ενώ ο δίαυλος παραμένει κλειστός.

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

δεν ήξερα ότι οι πλωτές γέφυρες έχουν νηολόγιο και παρακολουθούνται από Νηογνώμονα.

Απο τη στιγμη που θεωρουνται ως πλωτα ναυπηγηματα,ισχυει σε αυτα οτι και στα αλλα πλοια.Για την ιστορια η πλωτη αυτη γεφυρα κατασκευαστηκε στα ναυπηγεια της Ελευσινας,οπου υπαρχει και μακετα της στο κτιριο διοικισης.Οριστε και μια φωτο.

post-76-128326966991_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ήταν το πιο μεγάλο έργο που έγινε ποτέ στο νησί! Ρωτήστε κ μας πως περνάγαμε πριν τη φτιάξουν... Υπάρχει ακόμα μία παντόφλα θα μπορούσε κανείς να πει να θυμίζει τα παλιά χρόνια!

Link to comment
Share on other sites

Κάθε μια ώρα ανοίγει. Ωστόσο η κίνηση για Λευκάδα είναι τόση τα τελευταία χρόνια που η ουρά φτάνει ως το κάτσρο, το πρώτο, που είναι Αιτ/νία ακόμη. Πιο πίσω από τη στροφή για Πλαγία και Περατιά. Τα πάει πού καλά τουριστικά η Λευκάδα, βάσει του τι βλέπω, αλλά και στατιστικών. Αύγουστο δεν υπήρχε ίχνος δωματίου. Σε αντίθεση με τα πρώην νησιά "φιλέτα". Λογικό, όταν έχει τις καλύτερες παραλίες -και τόσες πανέμορφες συγκεντρωμένες μαζί- όχι μόνο του Ιονίου, αλλά ίσως ολόκληρης της χώρας (βλέπε σποτάκι διαφημιστικής καμπάνιας Ελλάδας στο εξωτερικό!). Συγγνώμη που ξεφεύγω από το θέμα, μα ήθελα να καταλήξω στο ότι ίσως έπρεπε να βρεθεί ένα πιο "σύγχρονο" μέσον "μετάβασης" στη Λευκάδα!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι η κίνηση καποιες φορές φτάνει στο κάστρο του Αλή-ελάχιστες μέρες το χρόνο τις ώρες αιχμής- κ αυτο το γεγονός παρουσιάστηκε έντονα φέτος τον Αύγουστο,τις ημέρες που η γέφυρα είχε πάθει βλάβη κ το ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ εξυπηρετούσε την κατάσταση!Αν σκεφτούμε πως ήταν η κατάσταση πρίν τη γέφυρα πιστεψέ με κανένας Λευκαδίτης/σα δεν έχει το παραμικρό να πει-βάζω κ τον εαυτό μου μέσα- για την όλη κατάσταση. Ίσα-ίσα νιώθουμε πολύ τυχεροί όλοι καταρχήν που καταγόμαστε από αυτό το πολύ όμορφο νησί κ βέβαια γιατί φτάνουμε στον τόπο μας κ φεύγουμε από εκεί όταν θέλουμε κ χωρίς το παραμικρό έξοδο(καράβι,εισιτήρια κ.λ.π)!!! Μεγάλο πλεονέκτιμα για νησί πιστεύω.Όταν λες κατι πιο σύγχρονο σε τι το προσδιορίζεις αυτό!!!

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν έχω περάσει ακόμα αλλα θέλω να πω ότι ακόμα και αν έχει ουρές κάποιες μέρες του χρόνου,τέτοιες κατασκευές όπως και η βυθιζόμενη στα ισθμία είναι ωραία τεχνάσματα που αξίζουν τον κόπο να υπάρχουν και προσφέρουν την δικια τους μαγευτική ομορφιά και ιδιαιτερότητα σε έναν τόπο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις άδικο. Από νήπιο περνάω αυτή τη γέφυρα και δε θα μπορούσα να φανταστώ το νησί χωρίς αυτή, είναι σήμα κατατεθέν! Είναι σχεδόν ολόκληρο τον Αύγουστο -ίσως συχνά και Ιούλιο- το θέμα με την ουρά, μα και πάλι η μετάβαση στη Λευκάδα -έστω και τότε- καθίσταται πολύ πιο εύκολη για τους τουρίστες που δεν επιβαρύνονται με ακτοπλοϊκά εισλιτήρια και επιπλέον χρόνο ταξιδίου.

Link to comment
Share on other sites

Η γέφυρα είναι στη θ'εση της τώρα! Απλά το καλοκαίρι για αρκετές μέρες ήταν "off" και υπό επισκευή (στο ίδιο σημείο, αλλά "μαζεμένη"), γιατί υπέστη βλάβη ο ένας καταπέλτης από μεγάλο βάρος (όταν πέρασαν μαζί δύο φορτηγά -κάτι τετοιο μου είπαν στη Λευκάδα).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Βλάβη στην πλωτή γέφυρα Λευκάδας Αιτωλοακαρνανίας

Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ

Βλάβη στον μηχανισμό ανύψωσης του καταπέλτη της Πλωτής Γέφυρας «ΑΓΙΑ ΜΑΥΡΑ» ΝΠ 26, η οποία συνδέει την Λευκάδα με την Αιτωλοακαρνανία, παρουσιάστηκε σήμερα στις 08:00.

Μετά από αυτό και για την αποφυγή τυχόν ατυχήματος, η πλωτή γέφυρα θα

παραμείνει ανοιχτή μόνο για την εξυπηρέτηση της οδικής κυκλοφορίας και όχι για την διευκόλυνση της ναυσιπλοΐας.

Η βλάβη αναμένεται να αποκατασταθεί μέσα στις επόμενες πέντε (05) ημέρες.

Εξελίξεις θα γνωστοποιηθούν με νεότερο δελτίο μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Λειτουργία πλωτής γέφυρας Λευκάδας

Πηγη: ΥΕΝ

Την Πέμπτη 17-02-2011 η πλωτή γέφυρα «ΑΓΙΑ ΜΑΥΡΑ» Ν.Π. 26 του διαύλου Λευκάδας θα είναι κλειστή για τα διερχόμενα πλωτά από ώρα 06:00 μέχρι την 24:00, λόγω επιθεωρήσεων και θα γίνεται μόνο κυκλοφορία οχημάτων.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Υπάρχει ακόμα μία παντόφλα θα μπορούσε κανείς να πει να θυμίζει τα παλιά χρόνια!

Ας δούμε λοιπόν τις λεγόμενες "περαταριές" με τις οποίες πραγματοποιούνταν οι μεταφορές στη Λευκάδα πριν την έλευση της γέφυρας "Αγία Μαύρα". Επρόκειτο για μεταλλικές, πλωτές εξέδρες που κινούνταν με αλυσίδες και μετέφεραν οχήματα από και προς το νησί μέχρι τον Οκτώβρη του 1986 οπότε και παραδόθηκε η γέφυρα των 70 μέτρων μήκους και των 11,8 μέτρων πλάτους από τα ναυπηγεία Ελευσίνας και η οποία τότε κόστισε 100 εκ. δραχμές. Κατά τη διάρκεια επισκευής της γέφυρας πριν από πολλά χρόνια (θυμάμαι είχε μεταβεί Αυλίδα, ίσως κάνω λάθος) έτυχε να εξυπηρετηθούμε με περαταριά και έχω στη μνήμη μου τον έντονο θόρυβο που προκαλούσαν οι αλυσίδες. Σήμερα μια από αυτές τις κατασκευές βρίσκεται δίπλα από τη γέφυρα, ακριβώς στο σημείο που δραστηριοποιούνταν.

gallery_2195_2_171981.jpg

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

μετρημενες(?) οι μερες της γεφυρας μιας και προγραμματιζεται υποθαλασσια συνδεση

Η Ζεύξη Λευκάδας είναι το πιο εύκολο από τα τρία έργα με προϋπολογισμό που φτάνει τα 50εκ.ευρώ και με μία υποθαλάσσια σήραγγα που θα έχει μήκος περίπου 200 μέτρα. Θα αντικαταστήσει την σημερινή πλωτή γέφυρα που συνδέει τη Λευκάδα με την Ηπειρωτική χώρα και θα την μετατρέψει στο πιο προσβάσιμο νησί της Ελλάδας μετά την Εύβοια.

ypodomes.gr

Link to comment
Share on other sites

Καλά το έχουμε ακούσει άπειρες φορές...... Χίλιες φορές να δωθούν τα χρήματα αυτά, για άλλους σκοπούς κ να αφήσουν τις υποθαλλάσιες..... Όλα τα είχαμε τα διόδια μας έλειπαν... γιατί εκεί θα καταλήξουμε στο τέλος....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

συμφωνα με το mylefkada, η γεφυρα επαθε ζημια. κολλησε ο καταπελτης, δεν μπορει να ανυψωθει και κατα συνεπεια δεν μπορει να περιστραφει η γεφυρα.

 

οσοι ειχατε προγραμματισει να περασετε το στενο με το σκαφος σας :P , να το αναβαλετε.

Link to comment
Share on other sites

Από την Λιμενική Αρχή Λευκάδας ενημερώνεται ότι η πλωτή γέφυρα “ΑΓΙΑ ΜΑΥΡΑ” Ν.Π.26, η οποία είχε υποστεί βλάβη στον καταπέλτη από την πλευρά της Λευκάδας την 01-11-2014, ευρίσκεται σε πλήρη λειτουργία και με αποκατάσταση δυνατότητας διέλευσης σκαφών.

 

Πηγη: ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ήρθε ο καιρός να φτιαχτή μιά κανονική γέφυρα στην περιοχή και να λήξη το θέμα;

 

Διότι καλή είναι αυτή η πλωτή γέφυρα,αλλά άν είναι κάθε φορά που χαλάει ένας πείρος να μήν μπορούν να περάσουν τα οχήματα (και να μήν μπορούμε να περάσουμε κι'εμείς με τα σκάφη μας  :lol: ),καλύτερα να γίνη μιά ωραία,σταθερή γέφυρα (άς είναι και πέτρινη,σάν τής Αρτας) και να ησυχάσουνε όλοι εκεί πέρα.

 

ΥΓ.Είχα περάσει κι'εγώ πολύ παλιά με μιά απ'αυτές τίς "περαταριές" και μού είχε κάνει εντύπωση το γεγονός.Πάντως δέν θυμάμαι να ήταν τόσο φρικτός ο θόρυβος απ'τίς αλυσίδες. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κανονική γέφυρα.μια χαρά είναι έτσι. Δε χαλάει τόσο συχνά άλλωστε. Η περιοχή δεν είναι τόσο εύκολη για σταθερή γέφυρα... Γεμάτη βάλτους της της λιμνοθάλασσας είναι.δεν είναι καιρός για περιττά έξοδα :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχε δημοπρατηθεί η υπόγεια, τύπου Άκτιο-Πρέβεζα που είναι 15κμ πιο δίπλα;

 

Κι εγώ θεωρώ δεν είναι απαραίτητη, να έχει και διόδια... Αυτό μας έλειπε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...