Jump to content
Shipfriends

Eurofast (IMO 9112026)


marioskef

Recommended Posts

Μια και δεν υπάρχει σχετικό thread, για να μην ανοιγω καινούργιο...

Φίλος μου ταξίδεψε με το Eurofast για Υδρα χθες.

Ενα αξιοπερίεργο είναι οτι το μετεπιστροφής εισητήριο είναι στην ίδια περίπου τιμή με το αντίστοιχο δρομολογιο της HSW με το αρτεμις και επιστροφή με δελφίνι...

Παρότι είχε πολύ κύμα, η συμπεριφορά του ήταν σε ανεκτά πλαίσια, έως πολύ καλά. Μάλιστα επειδή γενικά τα σκαμπανευάσματα του αρεσουν , ευχαριστήθηκε τη διαδρομή (σαν σε rollercoster).

Από κίνηση όχι πολλά αν και βεβαια σε καθημερινές δεν παίζει πολύ κίνηση αυτή τη περίοδο.

Εσωτερικά, το πλοίο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.

Του έκανε εντύπωση η ταινία που έβαλαν να παίζει, που ήταν μια ασπρόμαυρη αμερικάνικη του 60...

Τα δρομολόγια του για ένα μονοήμερο στην Υδρα είναι σχεδόν ιδανικά - ισως θα μπορούσε να επιστρέφει λίγο αργότερα- και επειδή΄είναι συνεπέστατο πιστεύω αποτελεί μια πολύ καλή πρόταση για το νησί.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...

To Eurofast ξεκινάει, μάλλον στις 15/03. Και λέω μάλλον γιατί και πέρυσι, έλεγαν ότι θα ξεκινήσει στις 15 και ξεκίνησε στις 23 αν θυμάμαι καλά

Με τα ίδια δρομολόγια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
To Eurofast ξεκινάει, μάλλον στις 15/03. Και λέω μάλλον γιατί και πέρυσι, έλεγαν ότι θα ξεκινήσει στις 15 και ξεκίνησε στις 23 αν θυμάμαι καλά

Με τα ίδια δρομολόγια

Τελικά η ιστορία επαναλαμβάνεται!

Στις 22/03 ξεκινάει (ελπίζω)

Αφού η HSW δεν πρόσθεσε δρομολόγια για το τετραήμερο, τουλάχιστον να μπει το EuroFast!

Link to comment
Share on other sites

Θα ξεκινήσει τελικά τη Πέμπτη 20/03/08 σύμφωνα με ανακοίνωση στο πρακτορείο της εταιρείας στο Πειραιά.

Αλλά στις 21/03 δε θα εκτελέσει δρομολόγια! Τη μοίρασε τη διαφορά!! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Οι φήμες οργιάζουν για πώληση ή πιθανότερο ναύλωση του πλοίυ στην Ιταλία!

Προσπάθησα σήμερα να μάθω περισσότερα και από το πλήρωμα ή τα πρακτορεία. Το πάντα ευγενικό πλήρωμα, δε νομίζω πάντως να ξέρει περισσότερα από εμάς. Απλώς επιβεβαιώνει τη γενικότερη κουβέντα για την αποχώρησή του από το Σαρωνικό μέχρι τις 20/05.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Οι φήμες οργιάζουν για πώληση ή πιθανότερο ναύλωση του πλοίυ στην Ιταλία!

Προσπάθησα σήμερα να μάθω περισσότερα και από το πλήρωμα ή τα πρακτορεία. Το πάντα ευγενικό πλήρωμα, δε νομίζω πάντως να ξέρει περισσότερα από εμάς. Απλώς επιβεβαιώνει τη γενικότερη κουβέντα για την αποχώρησή του από το Σαρωνικό μέχρι τις 20/05.

Το πλοίο ναυλώθηκε τελικά στην Ιταλία. Σταματάει δρομολόγια στις 09/05. Από χθες βρίσκονται στο πλοίο Ιταλός πλοίαρχος και μηχανικός και "εκπαιδεύονται".

Μιλάμε για ναύλωση μέχρι το Σεπτέμβρη και επιστροφή στην Ελλάδα.

Υπάρχει και φήμη για αγορά από τους Ιταλούς, (κάτι σαν τον Ίβανσιτς ένα πράγμα! :)) αν μείνουν ευχαριστημένοι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Το Eurofast σταμάτησε, αλλά το "νέο" πλοίο ακόμα άφαντο.

Παρεμπιπτόντως, δεν ξέρω αν έφυγε το Eurofast από Πειραιά. Τουλάχιστον την προηγούμενη εβδομάδα παρέμενε εκεί.

Μέχρι και χθες ήταν δεμένο στη γνώριμη του θέση μπροστά από τον Άγιο Σπυρίδωνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, η συμφωνία για τη ναύλωση δεν παίζει πια.

Άγνωστο προς εμένα το μέλλον του πλοίου πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Η επιβεβαίωση των όσων έχουμε πει:

Having operated with the chartered THOMAS EDISON for two years, Emilia Romagna Lines has bought the Greek catamaran EUROFAST 1 for its Croatia - Italy services.

EUROFAST 1 will start to operate on June 27 between Riviera Romagnola and northern Croatia.

EUROFAST 1 was built in Norway (Ulstein) in 1996, and has a capacity of 267 passengers. Whereas originally claimed to reach a speed of 36.5 knot, she is currently described as a 28 knot vessel.

In a statement, Emilia Romagna Lines' Orietta Sarpieri Righetti says that it is thanks to support in Ravenna and Rimini that the company now takes the bold step in buying their first fully owned vessel. In both Italian ports, new terminals and gangways have been built.

Emilia Romagna Lines is owned by two companies of the Righetti Group; Navigazione Adriatica and Mistral.

www.shippax.se

Link to comment
Share on other sites

Η επιβεβαίωση των όσων έχουμε πει:

Having operated with the chartered THOMAS EDISON for two years, Emilia Romagna Lines has bought the Greek catamaran EUROFAST 1 for its Croatia - Italy services.

Το πλοίο ναυλώθηκε τελικά στην Ιταλία. Μιλάμε για ναύλωση μέχρι το Σεπτέμβρη και επιστροφή στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, η συμφωνία για τη ναύλωση δεν παίζει πια.

Άγνωστο προς εμένα το μέλλον του πλοίου πάντως.

Επομένως τελικά όντως αντί για ναύλωση μέχρι το Σεπτέμβρη, έχουμε πώληση του πλοίου;

Μας τελείωσε και αυτό...

Κρίμα πάντως,γιατί ήταν ένα πολύ περιποιημένο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 years later...
  • 3 years later...

To 2013 η εταιρεία του έπαψε να δραστηριοποιείται και το πλοίο δεν έκανε ταξίδια ανάμεσα σε Ιταλία και Κροατία.
Το πλοίο παραμένει ανενεργό από το Σεπτέμβριο του 2012. Κρίμα για το καραβάκι, είναι και μόνο 15-17 ετών. Μακάρι να το φέρει κάποιος στο Σαρωνικό ξανά! :)

Υ.Γ. Δεν βρήκα και πολλές πληροφορίες για το λόγο του κλεισίματος της εταιρείας. Πάντως και το site είναι εκτός λειτουργίας

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι ήταν συνεπέστατο στα δρομολόγιά του.Οσο δούλεψε στον Σαρωνικό δέν θυμάμαι να άκουσα/διάβασα πως έβγαλε καποια βλάβη,ενώ και σε διαδικτυακή συνομιλία που είχα παλιότερα με ένα μέλος τού πληρώματός του,μού έλεγε ότι ήταν αξιόπιστο και με ικανοποιητική ταχύτητα.

 

Ωστόσο με τίς σημερινές συνθήκες είναι μάλλον άστοχη κίνηση να το φέρη κάποιος στην Ελλάδα πάλι.Και προφανώς γιά να μην έχη ταξιδέψει απ'τον Σεπτέμβριο τού 2012,σημαίνει ότι δέν ενδιαφέρεται κανείς να το αξιοποιήση.

Link to comment
Share on other sites

Καθαρό, περιποιημένο, με ωραίους χώρους και με καλό ταξίδεμα. Και εγώ δε θυμάμαι βλάβες,.

Αν θυμάμαι καλά, είχε κατασκευαστεί σαν "πειραματικό" και με τις αρχικές του μηχανές (νορβηγικές) είχε μέγιστη ταχύτητα πάνω από 50 Knots. Όταν ήρθε στην Ελλάδα φόρεσε άλλες μηχανές (Caterpillar) για να μειωθεί η κατανάλωση. Οπότε η μέγιστη ταχύτητα έπεσε στα 38 Knots. Δε θυμάμαι βέβαια να πήγαινε πάνω από 35 - 36.

 

Δυστυχώς δεν το τίμησε ο κόσμος, παρά τις προσφορές και τις εκπτώσεις. Και ειδικά στην Ύδρα που έδωσε μάχη να κερδίσει κόσμο. Θυμάμαι ότι δεν έκανε προσέγγιση στον Πόρο π.χ. για να μειώσει το χρόνο για Ύδρα.

Το ότι δεν έχει ενδιαφερθεί κανείς ακόμα, μπορεί να έχει να κάνει και με τους πιθανούς σκοπούς της εταιρείας του. Δεν έχω βρει τίποτα που να εξηγεί γιατί έκλεισε, ούτε και το πλοίο το έχω δει κάπου προς πώληση

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 1 year later...

Κι όμως ταξιδεύει, να και η απόδειξη. Το πλοίο φαίνεται να εκτελεί δρομολόγια ανάμεσα σε Cesenatico, Pesaro και κάποια μικρά λιμάνια στην Κροατία. Προκαλεί εντύπωση όχι ότι βγαίνει σε τέτοια ανοιχτή θάλασσα, όσο ότι τα ταξίδια του κρατούν κάμποσες ώρες. Δε νομίζω πως θα ήθελα να βρεθώ εκεί μέσα με θαλασσοταραχή για τόσες ώρες. Δείχνει πάντως να έχει βρεί πια ένα μόνιμο σπίτι στην περιοχή. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία νομίζω λέγεται EmiliaRomagna Lines.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...