Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ειδικά το ΕΛΥΡΟΣ με την τόσο εκτεταμένη μετασκευή που του έγινε...θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί και σαν νεότευκτο, παρόλο που δεν είναι...

Θα διαφωνησω μαζι σου στο συγκεκριμενο θεμα.Μπορει να του εγινε εκτεταμενη μετασκευη,να επεσαν αρκετα χρηματα,να αλλαξε αρκετα εξωτερικα και εσωτερικα αλλα νεοτευκτο δεν μπορει να χαρακτηριστει με τιποτα.Οταν μετασκευαστικε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ηταν νεοτευκτο?Αν τελειωνε ποτε το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ θα το χαρακτηριζαμε νεοτευκτο?

Αν ειναι ετσι οτι ερχεται και το μετασκευαζουμε ας το λεμε νεοτευκτο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 877
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

πήρε το ShipPax Award 2009 στην κατηγορία Ferry Conversion.

Επίσης, πήραν βραβεία και άλλα γνωστά μας βαποράκια...Cruise Roma, Superspeed Ι, Viking XPRS κλπ...

Συναδελφε:D,εκτος απο εφοπλιστης ειμαι και ναυπηγος:P,οποτε με αυτη την ιδιοτητα μου,δινω στον ΕΛΥΡΑ το χρυσο βατομουρο για την μετασκευηB)

Ωραια,το εκαναν κουκλι απο μεσα αλλα απ εξω???Η αποπειρα να μοιαζει στα CHAMPION/SPIRIT ειναι τελειως αποτυχημενη και προσωπικα το βρισκω εντελως ασχημο σαν ferry...

Τωρα τι πινουν εκει στο shippax(και δεν μας δινουν:P),δεν το γνωριζω...Συγκρινονται τωρα τα παραπανω ferries με τον μετασκευασμενο ΕΛΥΡΟ?no,no,no,no,no!

Link to comment
Share on other sites

Σύντροφοι εφοπλιστές και ναυπηγοί...μη βαράτε.:D Δεν είπα ότι είναι νεότευκτο, αλλά ότι θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως τοιούτον. Με την έννοια ότι πρόκειται για πλοίο 10 ετών που ξηλώθηκε σχεδόν όλο και ξαναφτιάχθηκε το εσωτερικό του, με εντυπωσιακά αποτελέσματα....δεν άλλαξαν 3 καναπέδες μόνο. Τυπικά, φυσικά και δεν πρόκειται για νεότευκτο. ΄

Φυσικά, κύριε συνάδελφε:D, δεν θα συγκρίνουμε την εξωτερική του όψη με τα βραβευθέντα -για τον σχεδιασμό τους- πραγματικά νεότευκτα...αλλά με το μετασκευασμένο Γιαπωνέζικο MEGA EXPRESS FIVE της Corsica. Και πιστεύω να συμφωνείς ότι το ΕΛΥΡΟΣ του ρίχνει στα αυτιά από εξωτερική εμφάνιση.;)

Link to comment
Share on other sites

Συναδελφεεε...:D,δεν τα εβαλα μαζι σου,αλλα με το shippax!Συμφωνω απολυτα οτι ο ΕΛΥΡΟΣ ειναι πολυ καλυτερη μετασκευη απο εκεινη του FIVE,ειτε εσωτερικα ειτε εξωτερικα.

Θα ηθελα να βαλω μια αλλη παραμετρο στην συζητηση μας.Ποιος αποφασισε οτι ο ΕΛΥΡΟΣ επρεπε να μοιαζει εξωτερικα με τα νορβηγικα,ο ναυπηγος η καποιος-οι απο την ΑΝΕΚ?

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και καποιος απο την ΑΝΕΚ το ζητησε και μαλιστα ο ενας και μοναδικος ;)

Ηθελε το νεο πλοιο να θυμιζει εξωτερικα τα νεοτευκτα και μεσα να ειναι αν γινεται καλυτερο απο αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Το ΕΛΥΡΟΣ πρόκειται για μία εξαιρετική μετασκευή στο ξενοδοχειακό , ενώ εξωτερικά δεν μου αρέσει. Μου θυμίζει ένα μωσαικό φιλοσοφιών ναυπήγησης.

Από εκεί ακι πέρα νεότευκτο δεν είναι ότι και να έχει γίνει στην μετασκευή.Άλλο να παραδοθεί ως έχει από το ναυπηγείο κι άλλο να γίνουν εκ των υστέρων.Αυτό δεν μειώνει το ότι το βαπόρι πρόκειται για μια πολυ αξιόλογη μονάδα αλλά δεν είναι νεότευκτο.

Link to comment
Share on other sites

Οτι και να λεμε μας αρεσει δεν μας αρεσει το ΕΛΥΡΟΣ ειναι ΤΟ βαπορι. Εξωτερικα ειναι εμφανεστατο οτι η ΑΝΕΚ ηθελε να μοιασει στα Ολυμπικ. Εσωτερικα δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο τα πολυτελη νεοτευκτα της γραμμης. Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι συμφωνα με το site της ΑΝΕΚ προστεθηκαν πανω απο 1.000 τονοι σιδερο κατα την μετασκευη του κατι που φανερωνει το μεγεθος της μετασκευης που κατα την ταπεινη μου αποψη ειναι οτι καλυτερο εχει να επειδηξει η ελλινηκη ναυπηγικη βιομαχανια τα τελευταια χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη,αν παρουν το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ και εσωτερικα το κανουν καλυτερο απ τον ΕΛΥΡΟ,θα ειναι η κορυφη της ελληνικης ναυπηγικης τεχνης?

Εχω την εντυπωση,οτι οι εσωτερικοι χωροι στα πλοια(διακοσμηση-υλικα-διαρυθμιση χωρων)ειναι αρμοδιοτητα του αρχιτεκτονα.Ο ναυπηγος,σιγουρα θα του βγαλει ποιοι θα ειναι οι χωροι,που θα μπουν κολωνακια,απο που θα περνουν σωληνωσεις και καλωδια,αλλα αυτο που βλεπουν οι επιβατες μεσα στο πλοιο,ειναι δικη του δουλεια.

Ελληνικα ναυπηγικα κοσμηματα ειναι τα ΝΗΣΟΣ,η πετυχημενη μετασκευη της ΑΡΙΑΔΝΗΣ και ισως καποια παλιοτερα πλοια.

Φυσικα και καποιος απο την ΑΝΕΚ το ζητησε και μαλιστα ο ενας και μοναδικος ;)

Ηθελε το νεο πλοιο να θυμιζει εξωτερικα τα νεοτευκτα και μεσα να ειναι αν γινεται καλυτερο απο αυτα.

Να δουμε τωρα αν αρεσε τελικα η ιδεα και θα ακολουθηθει στην μετασκευη του voyager(φτου φτου:D)η θα υπαρξει αλλαγη πλευσης...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δε θεωρείται ναυπηγικό επίτευγμα η μετασκευή του Έλυρος(που κατέστησε το καράβι σαφώς πρακτικότερο σε σχέση με την αρχική του μορφή απ' όσο το Αριάδνη);

Η μετακίνηση της γέφυρας εμπρός, καθώς και η τελική χρήση διπλού καταπέλτη πρύμα δεν έγιναν στην Αριάδνη

Link to comment
Share on other sites

...Εξωτερικα ειναι εμφανεστατο οτι η ΑΝΕΚ ηθελε να μοιασει στα Ολυμπικ....

Aν πράγματι ήθελε κάτι τέτοιο η ΑΝΕΚ (πράγμα που βέβαια δεν αμφισβητώ) η αποτυχία του εγχειρήματος είναι παταγώδης. Βάλτε πολύ απλά μία φώτο του Έλυρου και μία του Ολύμπικ Τσάμπιον δίπλα-δίπλα και θα καταλάβετε ότι στο μόνο που μοιάζουν (και πάρα πολύ θα έλεγα :D) είναι το φουγάρο.

Θα είχε πάντως πιστεύω μεγάλο ενδιαφέρον να βλέπαμε το Νονα Μαιρη με φουγάρο τύπου Ολύμπικ... Άντε μετά να ξεχωρήσεις ποιό είναι ποιό..... :D

EDIT : Για τον φίλο vastravoud. Αλλο πράγμα το ναυπηγικό επίτευγμα, η ακριβή και εκτεταμένη μετασκευή, και άλλο (μα τελείως διαφορετικό) το τελικό αισθητικό εξωτερικά αποτέλεσμα. Το ότι στον Έλυρο έγινε ακριβότερη και εκτενέστερη μετασκευή από την Αριάδνη δεν τον καθιστά (ούτε για αστείο !!!) ομορφότερο πλοίο.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

:mad:ΤΟ ΕΛΥΡΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΗ Κ ΑΚΡΙΒΗ ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ [ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ] – ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ Κ ΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΈΩΣ ΠΙΣΩ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΙΑΠΩΝΑ –ΑΤΣΟΥΜΠΑΛΟ.

Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ Ο ΠΛΩΡΙΟΣ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ .

ΓΙΑ ΤΟ ‘ΑΡΙΑΔΝΗ’ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ – ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπε κανεις οτι η μετασκευη του Αριαδνη περνα απαρατηρητη αλλα στον Ελυρο εγιναν σαφως πολυ περισσοτερες εργασιες. Στο Αριαδνη ουτε καν ο πλωριος καταπελτης δεν αφαιρεθηκε και αναθεμα αν ανοιξει ποτε οπως και ο πλαινος πισω. Στην περιπτωση του Ελυρου εγιναν σωστες και προσεκτικες ενεργειες ξελωθηκαν ολοι οι καταπελτες και τοποθετηθηκαν στα σημεια που επρεπε. Στο Αριαδνη τι τους αφησαν να το ασχημαινουν;;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά για να πούμε και κάτι άλλο.Η αφαίρεση δύο τόσο μεγάλων και βαρέων βαρών καταπελτων από την μία μπάντα δεν είναι μια απλή υπόθεση. Δεν τους ξηλώνουμε βαζουμε ενα φυλο λαμαρίνας και τελειωσαμε.Το πλοίο εκ κατασκευής έχει σαβουρωθεί και σχεδιαστει για να έχει ευστάθεια με αυτούς τους καταπέλτες δεξιά.Τώρα αν τους βγάλουν θα πρέπει να γίνει εξ αρχής νέα μελέτη για το πως θα καλύψουν το βαρος αυτό και θα φέρουν το πλοίο στα στανταρτς του.

Με άλλα λόγια αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος δεν το κάνει ο άλλος για πλάκα γιατί απαιτείται μια διαδικασία μεγάλη και δαπανηρη.Κοινώς καμία εταιρεία δεν πιστεύω να το έκανε μόνο και μόνο για λόγους αισθητικής.

Για τον ΕΛΥΡΟ τα έχουμε πει.Έπεσαν πολλά ΄λεφτά στο βαπόρι, το εσωτερικό του είναι εκπληκτικό και καλόγουστο, έγιναν πολλές δουλειές και βασικές δουλειές, αλλά νεότευκτο δεν είναι.

Ασχετως αν εμένα εξωτερικά το θεωρώ συνοθύλευμα ναυπηγικών πολιτισμών είναι μια πολύ αξιόλογη μονάδα για την ελληνική ακτοπλοία μας αλλά δεν είναι νεότευκτο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πάμε να δούμε και δύο φωτογραφίες από την σημερινή αναχώρηση του πλοίου από τον Πειραιά, για το πρωινό του δρομολόγιο στις 12.00, μιας και το έχουμε στην γκαλερί μας σε ελάχιστες (2,3 το πολύ) φωτό "εν πλώ".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

θανατικο επεσε

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Πειραιά, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΛΥΡΟΣ» Ν. Χανίων 31, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από το λιμένα Χανίων για το λιμένα Πειραιά, ότι 71χρονος επιβάτης βρίσκεται αναίσθητος στην καμπίνα του και του παρέχονται οι πρώτες βοήθειες από ιατρό του πλοίου.

Άμεσα, με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμένα Πειραιά, ο ανωτέρω παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και διακομίστηκε στο «ΤΖΑΝΕΙΟ» Νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

ΥΓ1: κανετε και κανεναν αγιασμο εκει στην ΑΝΕΚ

ΥΓ2: σου πηρα τη μπουκια απο το στομα:P:p

Link to comment
Share on other sites

Πότε έγινε η απονομή αυτού του βραβείου??
Όσο γι΄αυτό μην ανησυχείς...θα έρθει και η ώρα που θα μας ζαλίσουν με το βραβείο.:rolleyes: Απλώς επιλέγουν οι ίδιοι το πότε...
Ήγγικεν λοιπόν η ώρα ... για να μας ζαλίσουν :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Ήγγικεν λοιπόν η ώρα ... για να μας ζαλίσουν :rolleyes:

Γιατί βρε παιδιά να μη μας ζαλίσουν λιγάκι??? Στο κάτω κάτω το πλοίο είναι μια χαρά βαπόρι. Μπορεί να μην είναι νεότευκτο (κατασκευής 1998...) αλλά ας μη ξεχνάμε ότι και τα καμάρια μας (PALACE, XI-XII) είναι κατασκευής 2000 - 2001 άρα έχουν σχεδόν την ίδια ηλικία!! Επίσης, προσωπικά θεωρώ το ΕΛΥΡΟΣ αρκετά όμορφο καράβι με υπέροχους εσωτερικούς χώρους. Επίσης και η μετασκευή του ήταν πάρα πολύ πετυχημένη. Άρα βρίσκω και δικαιολογημένο το βραβείο:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω ταξιδέψει μέ τόν ΕΛΥΡΟ αλλά έχοντας δεί απλώς τίς φωτογραφίες από την μετασκευή του (αλλά και το ίδιο τό πλοίο εκ τού σύνεγγυς) θά συμφωνήσω κι'εγώ οτι,χωρίς να είναι κανένα εικαστικό θαύμα,είναι αρκετά όμορφο εξωτερικά και επίσης η μετασκευή του ήταν πετυχημένη,σε σχέση μέ τον σκοπό γιά τόν οποίο έγινε.Επίσης,όπως έγραψε και ο Γλού-Γλού-Γλού (aka Earl Granville) άς μήν ξεχνάμε οτι εργασίες όπως η αφαίρεση τών πλευρικών καταπελτών και η τοποθέτησή τους στην πρύμνη-αλλά καί η μετακίνηση τής γέφυρας-δέν γίνονται έτσι γιά πλάκα,πρέπει να υπάρχη σοβαρός λόγος γιά να γίνουν καί πρέπει να προηγηθούν προσεκτικές μελέτες γιατί αλλάζει ολόκληρη η συμπεριφορά τού πλοίου στην πλεύση.Από την άποψη αυτή πρόκειται όντως γιά ναυπηγικό θαύμα (ειδικά γιά την μετακίνηση τής γέφυρας,που παρόμοια εργασία έχω δεί μόνο στό έτερο Ελληνικό ναυπηγικό θαύμα που λέγεται ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ).

Επίσης μήν ξεχνάμε οτι ο επιβάτης βλέπει μέν την εξωτερική όψη τού πλοίου κατά την επιβίβασή του (που διαρκεί λίγα λεπτά),αλλά περισσότερο ενδιαφέρεται γιά την εσωτερική "όψη",στην οποία θά παραμείνη καθ'όλο τό ταξίδι του-που μπορεί να διαρκέση πολλές ώρες.Προσωπικά δέν θα μέ πείραζε να πάω στό Ηράκλειο ή στά Χανιά ή ακόμα και στην Ρόδο π.χ μέ τό ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ άν οι εσωτερικοί του χώροι ήταν ανάλογοι μέ αυτούς τού ΕΛΥΡΟΣ (πάντως είχα ταξιδέψει μ'αυτό όταν λεγόταν ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΟΙΡΑΣ,από τήν Κυλλήνη στην Ζάκυνθο,καί οι εσωτερικοί του χώροι δέν ήταν ανάλογοι ούτε μέ τού ΑΡΣΙΝΟΗ...).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

E, καιρός του είναι. Την τελευταία -και μοναδική- φορά που είχε δεξαμενιστεί το πλοίο στην Ελλάδα, ήταν στις αρχές του Ιουλίου του 2008. Δεκαπέντε μήνες δηλαδή πριν.

Αν συνυπολογίσουμε και το ότι εδώ και ένα χρόνο ταξιδεύει καθημερινά και χωρίς καμμία ανάπαυλα, καιρός του είναι να κάνει τον μπιντέ του. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Κάτι πήρε το αυτί μου ότι το Ελυρος θα κάνει σήμερα το δρομολόγιο για Χανιά και όχι το Ελ. Βενιζέλος, που είναι προγραμματισμένο??

Έτσι είναι. Γύρω στις στις 6+ που πέρναγα σήμερα από το λιμάνι, το πλοίο έδενε στην γνωστή του θέση στον Άι Διονύση.

Το OPENSEAS είναι ενημερωμένο γιά την σημερινή επαναδρομολόγηση του πλοίου, ενώ το site του (να ζήσουμε να το θυμόμαστε) ΥΕΝ :(, δίνει ακόμα το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ απόψε για Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...