Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Προσωπικά, μπορώ να πω ότι το προτιμώ σε σχέση με το πρώτο. Το πλοίο θα δείχνει πολύ πιο σύγχρονο, όπως και με το άλλο σχέδιο, εξωτερικά καθώς δανείζεται στοιχεία από τα "νεότευκτα" (τα εισαγωγικά γιατί μετά από 7 χρόνια δεν ξέρω κατά πόσο θεωρούνται) αδέλφια της Αδριατικής. Εμπιστεύομαι την ΑΝΕΚ και την εταιρεία που έχει αναλάβει την μετασκευή για την δημιουργία ενός υπέροχου πλοίου, η μόνη μου ένσταση είναι η απώλεια της υπέροχης πλώρης. Ελπίζω να δρομολογηθεί στα Χανιά και να μην το στείλουν και αυτό στην Αδριατική για να μπορούμε να το θαυμάζουμε και εμείς σε κάθε μας επίσκεψη στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 877
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

αν το προσεξετε καλα το πλοιο θα μοιαζει με το αριανδη με διαφορες οτι οι σωστικες λεμβοι ειναι πιο μπροστα κ οτι η πρυμνη θα ειναι ποιο στρογγυλεμενη κ φυσικα το μεγαλο φουγαρο για να φαινεται το σημα της κρητης απο μακρια

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι γιατι νομιζω οτι το πεταμενο σχεδιο του Ελυρος που βρεθηκε ηταν οντως για πεταμα κ οτι υπαρχει αλλο το οποιο μοιαζει περισσοτερο στο πρωτο που ανεβηκε;Δηλαδη με σαλονακι μπροστα απο την τσιμινιερα....εντυπωσιακο!

Link to comment
Share on other sites

Pragmatika den nomizw Pws exei kapoia idIetairi aksia auto to PETAMENO sxedio...Mallon einai ena prosxedio..Opws diavasa to estelnan kai mazi me euxetiries kartes...i tsiminiera prwton kai diakriteon ...i vasi tis tsiminieras poso mikos tha exei ? 30+ m? den nomizw...pio megali apo tou champion fenetai...dysanalogo me to mpoi tou...to prwto sxedio einai mallon poli pio konta stin pargamatikotita..an den einai i idia i pragmatikotita.

Link to comment
Share on other sites

Το έχω δεί και γω αυτό το σχέδιο με το σαλονάκι πλώρα από το φουγάρο. Θυμίζει τον πύργο που έχει το Ελ. Βενιζέλος πρύμα. Εχει και κάποιες άλλες διαφορές. Η πρύμνη του μοιάζει ποιο πολύ στα μεγάλα της Blue Star και όχι στο Διαγόρας όπως το σχέδιο εδώ. Υπομονή. Κατά δήλωση του κ. Γ. Βαρδινογιάννη 1η Ιουνίου το βαπόρι θα είναι έτοιμο. 6 μήνες μείνανε μόλις. Βέβαια εμένα αυτή η δήλωση κάτι μου θυμίζει αλλα όσο και να σπάω το κεφάλι μου...

ΥΓ. Πριν γίνει μια μετασκευή πέφτουνε κάποιες προτάσεις στο τραπέζι. Ετσι έχουμε σχέδια που ξεκινάνε απο Version A μέχρι Version X. Ο καθένας μας κάποιο έχει δει και καλή είναι η κουβέντα. Αλλα να έχουμε υπόψιν μας ότι ακόμα και τώρα στο στάδιο που είναι το βαπόρι μπορεί να αλλάξει σχέδιο η έκδοση.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πιστεύω ότι είναι για πέταμα,μάλλον πάλι κάτι άλλο θα σκεφτήκανε.Το δεύτερο το προτιμώ.Πάντως και στα 2 σχέδια βλέπουμε ότι θέλει να του αλλάξει τα φώτα.Εν πάση περιπτώσει και το ομορφότερο σκαρί να σχεδιάσει τι να το κάνω που ξεφεύγει από τη γιαπωνέζικη πατρίδα του και το φτιάχνει με ευρωπαϊκό προφίλ;;;

Link to comment
Share on other sites

...Κατά δήλωση του κ. Γ. Βαρδινογιάννη 1η Ιουνίου το βαπόρι θα είναι έτοιμο. 6 μήνες μείνανε μόλις. Βέβαια εμένα αυτή η δήλωση κάτι μου θυμίζει αλλα όσο και να σπάω το κεφάλι μου...

Αν όντως γίνει μετασκευή σε τέτοιο μέγεθος όπως στα δύο σχέδια, μιας και μάλλον η ΑΝΕΚ θέλει να το μεταμορφώσει ριζικά, το βλέπω δύσκολο να έχει τελειώσει μέχρι 1η Ιουνίου εκτός και αν δουλεύουν τριπλοβάρδιες...

Νομίζω, όμως, πως θα γινόταν καλύτερο αν κρατούσαν μερικά στοιχεία από την Ιαπωνική σχολή και πρόσθεταν κάποια άλλα από την Ευρωπαϊκή.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που προσπαθώ να πω είναι να διατηρήσουν ακέραια στο πλοίο ορισμένα στοιχεία όπως έγινε με το Αριάδνη, π.χ. η πλώρη, ο πλωριός καταπέλτης, το αχανές γκαράζ, οι μεγάλοι εξωτερικοί χώροι κ.ά. και να μετασκευάσουν το εσωτερικό δανειζόμενοι στοιχεία από το Champion και το Spirit...

Link to comment
Share on other sites

Αν υπήρχαν τα σωστά συστήματα και η μετασκευή δεν γινόταν με μεθόδους 80s μια χαρά θα τελιώνε 1η Ιουνίου.

Για αυτο ρωταγα φιλε, ευχαριστω , καλημερα

Link to comment
Share on other sites

Αν υπήρχαν τα σωστά συστήματα και η μετασκευή δεν γινόταν με μεθόδους 80s μια χαρά θα τελιώνε 1η Ιουνίου.

Για αυτο ρωταγα φιλε, ευχαριστω , καλημερα

σωστα λετε ... στην ευρωπη σε ναυπιγισεις - μετασκευες προμιθευονται προκατ κοματια π.χ οι καμπινες ας πουμε εναι κατι σαν ενα κοντεινερ εξωτερικα που απο ενα ανοιγμα στην πλευρα του πλοιου φυτευονται , και φυσικα ειναι κομπλε και κατασκευαζονται απο το εργοστασιο σε χρονο dt :confused:

και τα αλλα κοματια με την ιδια λογικη !

Link to comment
Share on other sites

Γενικά ή σύγχρονη τάση στη κατασκευή-μετασκευή είναι η προκατασκευή τομέων και η απευθείας συγκόλληση.Εκτός απο το ότι αυτό δε γίνετε στη περίπτωση του Ελύρου υπάρχουν και δυσκολίες που το αποκλείουν όπως το ότι ο μώλος που γίνετε η μετασκευή δεν έχει την απαραίτητη υπόδομη το να κάνεις ματασκευή με αυτοκινούμενα γερανάκια είναι γραφικό μποροστά στα συστήματα γερανών που υπάρουν σήμερα.Για αυτό λέω πως αν η μετασκευή γινόταν σε κάποιο ναυπηγείο η έστω στο Περαμα με prefabricated sections θα τέλιωνε γρηγορότερα

Link to comment
Share on other sites

στο ντοκο εξω εχουν βγαλει την ραμπα που οδηγει στο πανω γκαραζ απο πλωρα.τεραστια πραγματικα.οι δουλειες προχωρανε ηδη εχουν φταχτει οι νομεις στην προεκταση του καθρεπτη

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά μιλάς ?:eek:

Παρατηρώ ότι από τα πιο συζητημένα καράβια της χρονιάς

(Έλυρος,Αριαάδνη,Χίος) μόνο το Χίος έμεινε ή τα πήγε καλά.

Μήπως τα ματιάξαμε?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω ακούσει κάτι, πιστεύω ότι η πληροφορία δεν είναι αληθινή. ΄Οχι μόνο δεν θα πουληθεί η ΕΛΥΡΟΣ, αλλά κατά την άποψή μου, η ΑΝΕΚ αργότερα, θα προχωρήσει και στην αγορά κι άλλου πλοίου.

Είναι υποχρεωμένη να ανανεώσει άμεσα τα γερασμένα πλοία της (ΛΑΤΩ - ΛΙΣΣΟΣ) και λίγο αργότερα τα μεγάλης ηλικίας (ΚΡΗΤΗ Ι, ΚΡΗΤΗ ΙΙ, ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ).

Link to comment
Share on other sites

Για να επανέλθω στα της πορείας των εργασιών θέλω να εκφράσω μερικές απορίες που γεννήθηκαν βλέποντας μετά από καιρό ξανά το βαπόρι από κοντά. Κατ'αρχήν φαίνεται ότι το σχέδιο που τελικά θα βγει θα είναι κοντά στο δεύτερο που έβαλε ο χρήστης Neptune. Αν λοιπόν αριθμήσουμε πρόχειρα ως ντεκ 1 το κατάστρωμα όπου βρίσκεται το ρεμέτζο, τότε βλέπουμε ότι υπάρχει άλλο ένα ντεκ (Νο2) αυτή τη στιγμή στο πλοίο που γίνονται εργασίες και πάνω το ντεκ της γέφυρας. Παρατηρώντας το σχέδιο του Neptune είδα ότι υπάρχουν 3 ντεκ κοινόχρηστων χώρων συν άλλο ένα που θα είναι μόνο η γέφυρα. Οπότε πέρα από τη μεταφορά της γέφυρας προς τα πλώρα, να περιμένουμε και τη μεταφορά της κατά ένα ντεκ πιο πάνω;:P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...