Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

εδω δε μιλαμε για ανακατασκευη του καθρεπτη οπως στο μακεδονια, αλλα για μεταφορα (κομματι κομματι) ολου του καθρεπτη και της ζεεφυρας.

κατι σαν την μεταφορα των αρχαιων της νουβιας, οταν φτιαχτηκε το φραγμα του ασουαν:D.

η αληθεια ειναι οτι το βαπορι ειχε αρκετα μεγαλη πλωρη και "σηκωνει" σε καποιο βαθμο αυτο που παει να γινει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 877
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτό το σκέφτόμουνα πολύ καιρό.

Έβλεπα στο καραβάκι ότι είχε πάραπολυ χώρο στην πλώρη που ήταν ανεκμετάλευτος.Έτσι μεγαλώνει και η μετααφορική του δυνατότητα.

Μήπως όμως χαμηλώνει η δύναμη της πλώρης του σε τεχνικά ζητήματα.?

Link to comment
Share on other sites

Για να δουμε πως παει και η μετασκευη του εργαλειου, δεν ειμαι σιγουρος οτι μου αρεσει το γεγονος πως το πλωριο κομοδεσιο παει τοσο μπρος. Επισης, πρυμα στο πανω γκαραζ φαινεται να προστιθεται ενα μεγαλο κομματι λαμαρινας που δεν ξερω σε τι χρησιμευει.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το μεγάλο κομμάτι λαμαρίνας πίσω μήπως είναι ο τρούλος που λέγαμε τύπου Ελ.Βενιζέλου?

Επίσης, στην πλώρη η γέφυρα που είναι πίσω από το κομάτι λαμαρίνας που έχει ήδη τοποθετηθεί θα έρθει πιο μπροστά η ίδια η γέφυρα η θα φτιάξουν καινούργια.?

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρω την εξελιξη του πλοιου

και διακρινω την διαθεση της ΑΝΕΚ

να κανει ενα πλοιο το οποιο θα αναγκασει

καραβολατρεις και επιβατικο κοινο να ξεχασουν

το "Αριαδνη".

Δεν ξερω αν θα τα καταφερει,

αλλα απο την ολη ιστορια κερδισμενοι παλι

εμεις θα βγουμε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να είναι ακριβώς έτσι.

Τελικά πιστεύω πως θα είναι διαφορετικού στυλ πλοίου από το Αριάδνη

και όχι όπως όταν ήρθε που ήταν ξαδερφό, και ότι θα έχει λιγότερη

χάρη από την Αριάδνη και γενικώς λίγο πιο περίεργο.

Μήπως θέλουν να βγάλουν τον πλώριο καταπέλτη από το Έλυρος?

Link to comment
Share on other sites

Για τον πλωριό καταπέλτη, όντως είχε ακουστεί ότι θα τον αφαιρέσουν, τώρα το γιατί...:)

Όντως ο Έλυρος θα χάσει την γοητεία του αν του κοντύνουν τόσο πολύ την πλώρη, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες. Πάντως περιμένω μια πολύ καλή μετασκευή από την ΑΝΕΚ, που να της έχει δώσει το δικό της στυλ, όχι όμως των νεότευκτων…

Link to comment
Share on other sites

Άμα χάσει τον πλώριο καταπέλτη του (που είδη, όπως είδα στη φωτογραφία

έχει πάρει κλίση προς τα κει) θα χάσει και ένα από τα χαρηκτηριστικά που έχει αυτό το στυλ πλοίων.

Αυτό δείχνει τις διαθέσεις της ΑΝΕΚ για αλλαγή λογικής από Σοφο,Λεφκά ορη,αριαδνη,.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που αποφάσισαν να πάνε μπροστά τον καθρεύτη, νομίζω πως το κλείσιμο του πλωριού καταπέλτη ήταν αναπόφευκτο μιας και θα εμπόδιζε. Τώρα μπορεί να κάνω και λάθος πάντως προς το παρόν δεν με χαλάει που τον κλείνουν.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ βλέποντας τις εργασίες να προχωράνε δε νομίζω ότι το τελικό αποτέλεσμα θα έχει σχέση με το σχέδιο που υπάρχει στις προηγούμενες σελίδες. Ηδη ο καθρέπτης μπαίνει σε άλλο σημείο. Μάλλον αυτό το σχέδιο ήταν μια πρόταση που δεν προχώρησε είτε για λόγους κόστους είτε για λόγους οικονομίας χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το Έλυρος πιστεύω αισθητικά θα γίνει όμορφο αλλά στην καρδιά του δεν νομίζω να μπορεί να κάνει κάτι.Διότι 2 μηχανές θεωρούνται λίγες για την ακτοπλοΐα.Για σιγουριά στη ταχύτητα χρειάζονται τουλάχιστον 3-4 μηχανές.Όσο για το ανταγωνισμό του με την Αριάδνη δεν την πιάνει την κοπέλα.Μη ξεχνάμε ότι η ιπποδύναμη του είναι 26.186KW ενώ της Αριάδνης 34.188KW.

Εν τω μεταξύ να σκεφτούμε ότι τώρα η ΑΝΕΚ θυμήθηκε τους επιβάτες της και δρομολόγησε το Olympic Champion και αγόρασε το Έλυρος.Τόσο καιρό που η MINOAN είχε βάλει τα Palace εκείνη πήγαινε με τα Λατώ κλπ.Μια σοβαρή εταιρία δεν αναπαύεται επειδή της αρκούν οι μεταφορικές εταιρίες.Διότι οι μεταφορικές εταιρίες μπορεί να μην νοιάζονται με ποιο καράβι θα πάνε αλλά νοιάζονται οι επιβάτες.Έπρεπε δηλαδή να μπει το Νήσος Χίος και μετέπειτα το Αριάδνη για να ξυπνήσουν τη συνείδηση της ΑΝΕΚ;

Link to comment
Share on other sites

Αφου το πρωτο που εβαλα δε μου βγηκε ας κανω αλλη μια προσπαθεια :P Εξω απο τον Ελυρο υπηρχε πεταμενο ενα σχεδιο. Ας προσεχε αυτος που το πεταξε :rolleyes:

post-23-128326971499_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:P αδιαφορο μου φαινετε , περιμενα κατι πιο εντυποσιακο...το πρωτο σχεδιο ηταν πιο ωραιο , κατι επισης που δεν μου αρεσε ειναι οτι αφηνουν αυτα τα μικρο μακροστενα παραθυρα στα σαλονια...αντι να τα ανοιξουν οπως στην αριαδνη..και τι να πει κανεις για την τσιμινερα...:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Παιδια αυτο το σχεδιο το εχω δει τα χριστουγεννα που μας στηλανε στο λογιστιριο (Λευκα ορη) μια ευχετιρια καρτα.Και ειχε αυτο το σχεδιο το πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Η Τσιμινιέρα όντως φαίνεται κάπως αλλά κατά τα άλλα μοιάζει πολύ με το Αριαδνη και θα είναι αρκετά όμορφο... Για Ιαπωνικό τουλαχιστον

Link to comment
Share on other sites

Το παραπάνω σχέδιο μου αρέσει περισσότερο απο το προηγούμενο,και θα ήταν ομορφότερο νομίζω αν η τσιμινιέρα ήταν λίγο πιο μπροστά,μάλλον θα τη διαμορφώσουν όμως και θα την αφήσουν στη θέση της η μετασκευή δείχνει πως δεν θέλουν να αφήσουν τίποτα να πάει χαμένο,επιφυλάσσομαι στο τελικό αποτέλεσμα λοιπόν

Πάντως πέρα απο την εμφάνιση του πλοίου πιστεύω πως αν δεί το τρόπο που γίνεται η μετασκευή κάποιος που έχει δουλέψει σε ναυπηγείο του εξωτερικού και ξέρει απο συναρμολογήσεις προκατασκευασμένων τομέων και ζωνών θα γελάει μέχρι να πάρει σύνταξη

Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας τα δύο σχέδια απλά συμπεραίνω ότι η ΑΝΕΚ έκανε άλλη μία φορά ότι κάνει σχεδόν σε κάθε γιαπωνέζικο βαπόρι που μετασκεύαζει. Θέλει να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος. Αν αποφάσιζε την λύση του πρώτου σχεδίου θα ξέφευγε απο ένα λογικό κόστος ενος second hand πλοίου και θα πήγαινε σε κόστος νεότευκτου. Ενώ τώρα θα έχει (υποθέτω) μια αξιόλογη μονάδα σε λογικό κόστος και στο χρόνο που το θέλει δηλαδή αρχές καλοκαιριού. Γιατί αρκετοί εδώ μέσα που γνωρίζουν απο μετασκευές ξέρουν ότι το πρώτο σχέδιο θέλει ίσως και πάνω απο χρόνο για να υλοποιηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...