ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 23, 2022 Share Posted July 23, 2022 (edited) Από το Αnother idea κ μετά,μάλλον κλίνει προς την εκδοχή που ανέφερα. Το figurehead στην πλώρη =ακρόπρωρο. Edited July 23, 2022 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 3, 2022 Share Posted August 3, 2022 On 7/27/2022 at 10:21 PM, SUPERVAGETA said: Φωτογραφικό υλικό μπορούμε να δούμε από το κλείσιμο της μπουκαπορτας και το το χτίσιμο του νέου ορόφου?? Συγγνώμη είσαι καραβολάτρης κ μιλάς γιά "όροφο";;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 3, 2022 Share Posted August 3, 2022 Δεν έχουν τελειώσει όλοι το ΙΕΚ Καραβολατρείας για να μιλούν comme il faut Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΡΗΤΗ Posted May 19, 2023 Share Posted May 19, 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 24, 2023 Share Posted June 24, 2023 (edited) On 6/22/2023 at 8:06 PM, fourtounakis said: Πιστεύω πως με μια καλή επισκευή και δεξαμενισμο, όπως του έχουν ξανακάνει, με 17-18 μιλακια, πρέπει να δρομολογηθεί στο Ρέθυμνο που είναι «πορθμειακή» γραμμή χωρίς standby κλπ. Το πλοιο θα δουλέψει σίγουρα και το καλοκαίρι μπορεί να προσεγγίζει Σαντορίνη και μήλο. Πορθμειακή γραμμή χαρακτηρίζεται αυτή που συνδέει 2 λιμάνια περίπου απέναντι όπως είναι αυτά στη Μάγχη. Edited June 24, 2023 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 25, 2023 Share Posted June 25, 2023 Ετυμολογικά έχει σχέση με τον πορθμό και η χρήση των όρων "πορθμείο", "πορθμειακός", αρχικά τουλάχιστον αφορούσε κοντινές γραμμές που συνέδεαν λιμάνια στις δυο ακτές ενός πορθμού. Με βάση τη νομοθεσία, οι γραμμές ως 30 (αν δεν κάνω λάθος) ναυτικά μίλια θεωρούνται πορμειακές, το οποίο στην πράξη σημαίνει μειωμένη σύνθεση πληρώματος Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 9, 2023 Share Posted August 9, 2023 On 8/7/2023 at 8:47 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Η μπλε ζώνη είναι λογικό να εξέχει και θα εξέχει πάντα γιατί είναι πάνω από την ίσαλο γραμμή!! Σαβούρωμα έκαναν στο δεύτερο ταξίδι του για να στρώνει καλυτέρα ο καταπέλτης στα νησιά του δρομολογίου του. Ένα βαπόρι έχει καπέλο κ μπότα Γιά τη μπλε ζώνη που λέτε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick58 Posted September 10, 2023 Share Posted September 10, 2023 Να μου θυμίσει κάποιος πως λέγεται το σχοινί που είναι στον κάβο και πέραν στους καβοδετες;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 10, 2023 Share Posted September 10, 2023 Βιλάι, εκ του Heaving Line. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 10, 2023 Share Posted September 10, 2023 Eίναι heavy line. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 10, 2023 Share Posted September 10, 2023 Heaving line είναι 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 11, 2023 Share Posted September 11, 2023 To έψαξα,έχεις δίκιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 19, 2023 Share Posted November 19, 2023 15 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Πάντως είναι μπαλότσα ή μπαλόνι. Ποντόνι>μαούνα. Λάθος μου. Απαράδεκτος Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 2 Share Posted January 2 10 hours ago, nomikos said: Καραβάρα είναι. Ίδιες μηχανές και ιπποδύναμη με την 20 μέτρα μακρύτερη Αριάδνη.Υπηρεσιακη πρέπει να έχει 24,5 κόμβους!!!Γκαραζαρα σε δύο επίπεδα για νταλίκες δε ξέρω αν έχει και υπόγειο γκαράζ. Πολύ δυνατή αγορά,έβλεπα το αδελφό του πριν χρόνια στη corsica και έλεγα να το έφερνε κάνεις εδώ. Το βλέπω φουνταρισμενο στη διώρυγα του Παναμα από τη μεριά του Ειρηνικού. Συγγνώμη,υπόγειο γκαράζ δεν στέκει,καλύτερα κατάμπαρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 4 Share Posted January 4 Εκείνο που μου έκανε εντύπωση με την επίσκεψη του ΒAP UNION στον Πειραιά,εκπαιδευτικού ιστιοφόρου του Περού, είναι η ύπαρξη βαρδαλάντζας (λεμβούχου κατά την ορολογία του ΠΝ) σε ένα πλοίο του 2016 Στη φωτό είναι η μπούμα που διακρίνεται μετά το πρόστεγο κ παράλληλα με το κύριο κατάστρωμα Είναι κάτι που έχει καταργηθεί τουλάχιστον από τα 70ς Σκοπός της είναι να δενουν την ΠΑΚ (πετρελαιάκατο) μακρυά γιά να μη χτυπάει πάνω στο πλοίο ενώ το πλήρωμα ανεβοκατέβαινε από ανεμόσκαλα κ περπατούσε πάνω στην βαρδαλάντζα Ο "εκπολιτισμός" έφερε την κατάργησή της Οι υπηρετήσαντες στο ΠΝ θα τη θυμούνται αφού υπήρχε σε παλιά πολεμικά μέχρι τη δεκαετία του 2000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now