Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το καλοκαίρι δεν μπορεί να βγάλει τα δρομολόγια μόνο του το Σολωμός οπότε σίγουρα θα έχει και κάποιο απο τα άλλα δυο στις δυτικές με επικρατέστερο το Κοραής.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 13 Οκτωβρίου 2016 at 11:40 PM, Ariadne said:

, αυτό που επισημαίνεται, είναι η παντελής απουσία της ΑΝΜΕΖ. Όταν λέμε Ιόνιαν εννοούμε 100 % τη Λεβάντε. Η ΑΝΜΕΖ είναι σα να μην υφίσταται. Θα με ενδιέφερε πάρα πολύ η άποψη των Ζακυνθινών φίλων μας περί αυτού! Ποια είναι η επικρατούσα άποψη στη Ζάκυνθο για την Ιόνιαν; Τα ίδια και εκεί ή η ΑΝΜΕΖ εμφανίζεται δυναμικότερη εκεί; Υπάρχει κανένας σοβαρός προγραμματισμός για το μέλλον στην ΑΝΜΕΖ;

η ΑΝΜΕΖ εχει παθει... ιδρυματισμο. ειναι σαν ασθενης που εχει μεινει για μεγαλο διαστημα εγκλειστος σε νοσηλευτικο ιδρυμα ή με ζωο της ζουγκλας που εχει γεννηθει σε αιχμαλωσια.

15 χρονια σε κοινοπραξιες στο ιονιο και 8 χρονια αγονες στο αιγαιο, εχουν ξεχασει τι θα πει ανταγωνισμος και εχουν χασει τη μαχητικοτητα των πρωτων ετων.

εχω ξαναπει οτι ακομη και τωρα υπαρχουν παρα πολλοι στη ζακυνθο που δεν θα ηθελαν να χαθει. ισως θα επρεπε να γινει μια καμπανια στα νησια για να στηριχθει η εταιρεια, απο οσους μπορουν να βαλουν το χερι στην τσεπη. να στηριχθει βασει προγραμματος εννοειται και οχι μονο με ευχολογια.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
6 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Οι τακτικές δηλώσεις δρομολογήσεις για το 2017-2018. Με όλα τα ταχύπλοα, πολλά πλοία υπό ναυπήγηση και δηλώσεις που γίνονται για να γίνονται!!

σολωμος και κοραης στις δυτικες, καλβος στην κυλληνη. η εταιρεια αφηνει γηπεδο στους ανταγωνιστες (κεφαλονιαν), αλλα και στους συνεταιρους (levante)

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε να φέρει τον Κοραή Ιόνιο και τον Κάλβο στο Αιγαίο αφού ντε και καλά θέλει να αναβαθμίσει την παρουσία της στις Κυκλάδες με τον Σολωμό! Έτσι και στα μάτια των Ζακυνθινών Κεφαλλονιτών δεν θα φαινόταν τόσο η απουσία της... Για να δούμε. 

Link to comment
Share on other sites

oποια εταιρεια αποφασισε να πονταρει μονο σε αγονες/επιδοτουμενες, αφηνοντας σε δευτερη μοιρα τις εμπορικες γραμμες που την ανεδειξαν, αργα ή γρηγορα εκλεισε αδοξα.

ΣΑΟΣ, ΝΕΛ & GA, ειναι προσφατα παραδειγματα.

αργα ή γρηγορα ο γαμος με τον θεοδοση θα ληξει, ενω απο την αλλη η αγονη τον δυτικων ειναι ξερολουκουμο για πολλους με περισσεουμενα πλοια.

πιστευω οτι παιρνει μεγαλο ρισκο

Link to comment
Share on other sites

Το σωστό είναι αυτό που λέει ο Στροφάδες.Να πάει ο Κοραής Ιόνιο και ο Σολωμός Δυτικές.Έτσι θα αναβαθμίσει την παρουσία της και στις 2 γραμμές.Με τον Κοραή στο Ιόνιο που έχει πολύ όμορφους εσωτερικούς χώρους και ικανοποιητικό γκαράζ και τον Σολωμό Δυτικές παρέα με τον Κάλβο έχοντας μεγάλη χωρητικότητα στη γραμμή με τα 2 πλοία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εξαιρετικά επείγουσα επιστολή απέστειλε η ΠΝΟ προς τη ναυτιλιακή εταιρεία Zante Ferries. Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία κάνει λόγο για καθυστέρηση εξόφλησης δεδουλευμένων μισθών στα πληρώματα του πλοίου ενώ παράλληλα καλεί την ναυτιλιακή εταιρεία να προβεί στην άμεση αποπληρωμή τους. Μάλιστα, στην περίπτωση η ομοσπονδία τονίζει ότι σε περίπτωση μη άμεσης καταβολής των δεδουλευμένων θα πραγματοποιηθούν συνδικαλιστές παρεμβάσεις στα πλοία που έχουν παρατηρηθεί αυτά τα φαινόμενα. Ακολουθεί ολόκληρη η επιστολή της ΠΝΟ:

FullSizeRender-4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η οποία επιστολή είναι απο τις 8 Μαρτίου, οπότε αν ήταν να γίνει κάτι "επείγον" θα είχε γίνει, προφανώς μετά την επιστολή θα πληρώθηκαν τα πληρώματα!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Λογικά η ΑΝΜΕΖ με τον Σολωμό στις Κυκλάδες πάει να κερδίσει κάτι από τις μεταφορικές της Ίου και της Σαντορίνης.Ούτως η άλλως ο Κοραης έχει ήδη σταθερή πελατεία στα νησιά αυτά η οποία μπορεί να αυξηθεί.Θα επαναλάβω όμως πως το πιο σωστό και λογικό για την εταιρεία είναι να φέρει τον Κοραή στο Ιόνιο.Με ικανοποιητικό γκαράζ και με πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους πιστεύω πως θα είναι πολύ ανταγωνιστικός στη Κυλλήνη.Ο Κάλβος το Χειμώνα πρέπει να διπλώνει τον Κοραή στο Ιόνιο και το Καλοκαίρι τον Σολωμό στις Δυτικές.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

οπως ειπα και εδω, στη διοικηση της ΑΝΜΕΖ επικρατει η αποψη οτι με τις υπαρχουσες συνθηκες, πολεμου δρομολογιων και χαμηλων (σχετικα) τιμων, στις γραμμες της κυλληνης, κανενα πλοιο με απαιτησεις δεν μπορει να ειναι κερδοφορο.

1 hour ago, proud_ionian said:

 

ΥΓ: πολλοι εχουμε αναρρωτηθει στο παρελθον, πως αποφασιζει η εταιρεια να αποσυρει απο το ιονιο το πλοιο που την καθιερωσε. απο οτι καταλαβαινω, πολλοι απο τους μετοχους και τους συνεργατες της ΑΝΜΕΖ, εθεσαν αναλογα ερωτηματα στη διοικηση της εταιρειας. η απαντηση (ατυπως, οχι επισημως), ειναι οτι με τις σημερινες συνθηκες πολεμου τιμων και δρομολογιων στη γραμμες της κυλληνης, ενα πλοιο σαν το σολωμο το καλυτερο που μπορει να περιμενει ειναι να φυτοζωει και σε καμια περιπτωσει να αποδωσει τα μεγιστα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Πρόσκληση ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης μετόχων της ΑΝΜΕΖ στις 10/12/17

Quote

Σύμφωνα με το Νόμο και το Καταστατικό της Εταιρείας, το Διοικητικό Συμβούλιο καλεί τους Μετόχους της «ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΑΕ» στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση της 10 Δεκεμβρίου 2017, ημέρα Κυριακή και ώρα 11:00 π.μ στην ταβέρνα Ποπολάρος περιοχή Αμπελόκηποι Ζακύνθου, για συζήτηση και λήψη αποφάσεων επί των εξής θεμάτων της ημερησίας διατάξεως:

1. Υποβολή προς έγκριση του Ισολογισμού, του λογαριασμού «Αποτελέσματα χρήσεως» και του Προσαρτήματος για την εταιρική χρήση από 01.01.2013 έως 31.12.2013 μετά των σχετικών εκθέσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και των ελεγκτών.

2. Απαλλαγή του Διοικητικού Συμβουλίου και των ελεγκτών από κάθε ευθύνη για τη χρήση 2013.

3. Εκλογή ενός Τακτικού και ενός αναπληρωτή Ορκωτού Ελεγκτή για τη χρήση 2014.

4. Προέγκριση αποζημιώσεων μελών Δ.Σ για τη χρήση 2014.

5. Διάφορες Ανακοινώσεις.

Κάθε μέτοχος που επιθυμεί να μετάσχει στη γενική Συνέλευση ,οφείλει ,σύμφωνα με το άρθρο 12 του καταστατικού, να καταθέσει τις μετοχές του στο Ταμείο της εταιρείας ή στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων ή σε οποιαδήποτε Τράπεζα στην Ελλάδα και το τυχόν έγγραφο αντιπροσώπευσης στην εταιρεία, πέντε(5) τουλάχιστον ημέρες πριν από την ημερομηνία συγκλήσεως της Γενικής Συνέλευσης.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

συμφωνα με μια κουβεντα στο fb (κεφαλονιτες καραβολατρες), η levante εκανε προταση να ναυλωσει τον καλβο και να ταξιδευει ως levante.

η προταση πρεπει να εγινε υπο μορφη ταμειακης διευκολυνσης.

υπηρξε μεγαλη αντιδραση απο τους μετοχους και το ΔΣ και τελικα δεν προχωρησε. απο τα συμφραζομενα, οι μετοχοι στηριξαν παλι την εταιρια, για να επιβεβαιωθει για αλλη μια φορα αυτο που εχουμε πει και παλιοτερα, για το δεσιμο εταιριας και μετοχων.

αρχικα θεωρησα φιδια το θεμα, αλλα στην κουβεντα συμμετειχε και επωνυμως μετοχος της εταιριας, που ανεφερε λεπτομερειες.

ειπε και τα δεοντα για την αυλη του 11880, που διαδιδει φημες και φουσκωνει γεγονοτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
15 minutes ago, proud_ionian said:

αλιφραγκης ειναι οχι γουτος. 

γραψτε με φιδεμπορα κατα το ημισυ.

δεν υπηρχε θεμα γουτου. απο την αρχη αλιφραγκης ηταν ο τριτος ενδιαφερομενος

Άραγε με αυτή την κίνηση η Zante Ferries αφήνει εντελώς το Ιόνιο και ρίχνεται αποκλειστικά στη μάχη του Αιγαίου με Κοραή & Σολωμό;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι υφισταται θεμα αντικαταστασης του Καλβου.

τα τελευταια τρια χρονια, ειναι ζητημα αν ταξιδευουν και τα τρια της πλοια ταυτοχρονα, πανω απο τρεις μηνες καθε χρονια. 

κατι οι μετασκευες, κατι οι ακινησιες το ενα πλοιο ηταν δεμενο για μεγαλα διαστηματα.

απο την αλλη, μην ξεχναμε οτι οι τραπεζες εχουν την τελευταια κουβεντα στις αποφασεις της εταιριας.

ειναι κριμα παντως, ακομη και το απλο γεγονος, οτι δεν ειναι πλεον αυτονοητη η αυτονομη παρουσια της εταιριας στην κυλληνη  και ολοι περιμενουν να δουν τι θα ανακοινωθει

Link to comment
Share on other sites

Την πιθανή μεταφορά του Κοραη στο Ιόνιο και την μόνιμη παρουσία του Σολωμου στις Δυτικές χειμώνα-καλοκαίρι όπως φέτος δεν παιζει σαν ενδεχόμενο; Φέτος έμεινε αρκετούς μήνες δεμένος ο Κοραης και δεν ξερω κατα ποσό συμφέρει να τον κρατάει στο Αιγαίο για βία 3 μήνες high season ως συμπληρωματικό στον Σολωμο...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...