Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Χτες στο κιόσκι της εταιρείας στο λιμάνι του Πειραιά βάζανε επάνω μια ταμπέλα με το όνομα της εταιρείας και το πλοίο. Άντε, να σουλουπωθεί λιγάκι.......

Το εκδοτήριο του Αδαμάντιος Κοραής συνεχώς καλλωπίζεται. Πλέον φόρεσε και τα χρώματα της ΑΝΜΕΖ (δηλαδή το πορτοκαλί).

post-54-128326979976_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κάποιες από τις επισημάνσεις που είχα κάνει για την σελίδα της εταιρείας, βλέπω ότι έχουν διορθωθεί, όπως στην επικοινωνία που δεν είχε πουθενά τηλέφωνα, διεύθυνση των γραφείων της εταιρείας στο Πειραιά και στη Ζάκυνθο ή κάποια διεύθυνση email της εταιρείας και τα δρομολόγια του Αδαμάντιος Κοραής.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Αφού πέρασε το καλοκαίρι και ταλαιπωρηθήκαν οι επιβάτες τελευταίας στιγμής του Αδαμάντιος Κοραής, αποφάσισαν να μεταφέρουν το εκδοτήριο του πλοίου από τα Λεμονάδικα στη πύλη Ε4 απέναντι από το πλοίο στην Ακτή Κονδύλη. Γιατί πριν όταν ήθελες να κόψεις μια φορτωτική ή ένα εισιτήριο θα έπρεπε να περπατήσεις 10 λεπτά να πας και αλλά 10 για να γυρίσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Τη Παρασκευή υπήρχαν κινητοποιήσεις εκ νέου από τους ναυτικούς του Αδαμάντιος Κοραης, με τη συμπαράσταση των σωματείων της ΠΕΜΕΝ & ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, οι οποίοι ζήταγαν να πληρωθούν τα χρήματα που τους χρώσταγε η εταιρεία.

για δευτερη φορα σε λιγους μηνες εχουμε απληρωτα πληρωματα και προβληματα στις σχεσεις πληρωματος/εταιρειας. η ΑΝΜΕΖ δεν μας ειχε συνηθησει σε τετοια στο ιονιο. φοβαμαι πως η "περιπετεια" στο αιγαιο θα βασανιζει την εταιρεια για πολυ καιρο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

η ΑΝΜΕΖ εστειλε εξωδικο στον Εφοπλιστη, οπου ουτε λιγο ουτε πολυ λεει οτι ολα αυτα που γραφτηκαν για οικονομικες δυσκολιες, απληρωτα πληρωματα κλπ ειναι ψευδεστατα και ζητουν αποκατασταση. ο εφοπλιστης απαντα (περιληψη δικη μου), οτι δεν τα εβγαλε απο την κοιλια του (γιναν απεργιες και κινητοποιησεις και υπηρχαν ανακοινωσεις σωματειων) και οτι τα γεγονοτα ηταν γνωστα σε ολους τους παροικουντες την ιερουσαλημ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το site της ZANTE Ferries έχει μείνει πολύ πίσω στο θέμα ενημέρωσης. Δε πιστεύω ότι έχει γίνει οποιαδήποτε ανανέωση από τις αρχές καλοκαιριού. Αφού ακόμα εμφανίζει τα δρομολόγια του καλοκαιριού για το Αδαμάντιος Κοραής, που ακόμα εκτελούσε δρομολόγια στην άγονη των Δυτικών Κυκλάδων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 8 months later...
  • 4 weeks later...

Στο site της ANMEZ έχουν τα δρομολόγια του Αδαμάντιος Κοραής αλλά έχουν ξεχάσει την επιστροφή του δρομολόγιο της Παρασκευής από Κίμωλο στις 23:30 κατευθείαν για Πειραιά ;)

ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ 14:50 ΓΙΑ ΚΥΘΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΣΙΦΝΟ-ΜΗΛΟ

ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ 14:50 ΓΙΑ ΚΥΘΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΣΙΦΝΟ-ΜΗΛΟ-ΚΙΜΩΛΟ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟ-ΣΙΚΙΝΟ-ΙΟ-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14:50 ΓΙΑ ΚΥΘΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΣΙΦΝΟ-ΜΗΛΟ-ΚΙΜΩΛΟ

ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ 09:00 ΓΙΑ ΚΥΘΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΣΙΦΝΟ-ΜΗΛΟ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟ-ΣΙΚΙΝΟ-ΙΟ-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ 12:00 ΑΠΟ ΜΗΛΟ ΓΙΑ ΣΙΦΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΚΥΘΝΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ 07:00 ΑΠΟ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΓΙΑ ΙΟ-ΣΙΚΙΝΟ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟ-ΚΙΜΩΛΟ-ΜΗΛΟ-ΣΙΦΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΚΥΘΝΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ 07:00 ΑΠΟ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΓΙΑ ΙΟ-ΣΙΚΙΝΟ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟ-ΚΙΜΩΛΟ-ΜΗΛΟ-ΣΙΦΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΚΥΘΝΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ακόμα στο «Φιορε του Λεβαντε» έχουν μείνει στη περίοδο του Πάσχα και μας εύχονται ακόμα «Καλό Πάσχα». Όπως και τα δρομολόγια που ακόμα είναι τα ανοιξιάτικα (σε αυτό μας έχουν συνηθίσει)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Τα δρομολόγια της εταιρείας του «Φιορου του Λεβαντε» στο Αιγαίο, έχουν μείνει ακόμα στη περίοδο του καλοκαιριού. Δεν θα έβλαπτε να κάνουν μια ανανέωση στο πίνακα των δρομολογίων

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

H πλοιοκτήτρια εταιρεία ANMEZ συνέταξε την τρίτη 13Δεκεμβρίου 2011, και απέστειλε στην εφημερίΔα HMEPA ZAKYNΘOY, την Tετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011, εξώΔικη Διαμαρτυρία, την οποία υπογράφει ο πρόεΔρός της κ Nίκος KάρΔαρης, κατά της λιμενικής επιτροπής ZακύνΘου, του προέΔρου της κ. Διονυσίου KαρΔιανού και του ΔιευΘυντή σύνταξης της εφημερίΔας κ. Bασίλη Mούτσιου, με το οποίο αναφέρεται στις ενέργειες της λιμενικής Eπιτροπής για την απομάκρυνση από το λιμάνι των ανενεργών πλοίων “OΔυσσέας Eλύτης” της εν λόγω εταιρείας, καΘώς και του “ZάκυνΘος I” της εταιρείας ANEZ.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

αν δεν κανω λαθος σε ενα απο τα δημοσιευματα, η ημερα ανεφερε οτι για ενα απο τα δυο προς απομακρυνση πλοια, το λτΖ ειχε βρει αγοραστες σε περιπτωση που εβγαινε σε πλειστηριασμο. αν επαιξε τετοιο παρασκηνιο σιγουρα υπαρχουν σκιες. η ανμεΖ ειναι μια εταιρεια που λειτουργει, εξυπηρετει τρεις γραμμες και με υπαρκτη διοικηση. δεν μπορω να φανταστω οτι καποιοι σκεφτηκαν οτι μπορουν να παρουν τον ελυτη κοψοχρονια.

συνηθως ομως σε τετοιες περιπτωσεις (να καταφυγει καποιος σε εξωδικο δηλαδη) εχουν προηγηθει και αλλα γεγονοτα. αυτα που φαινονται πρεπει να ειναι μονο η κορφη του παγοβουνου και ο τυπος καμια φορα ειναι το σαμαρι που τις τρωει αντι του γαϊδαρου.

υγ: η ημερα δεν δημοσιευει το εξωδικο;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το δεύτερο σενάριο θα έχει πολύ άσχημο αποτέλεσμα για την δεύτερη Ζακυνθινη εταιρεία της κοινοπραξίας που ακούγεται ότι αντιμετωπίζει πολλές οικονομικές δυσκολίες αυτή τη περίοδο, λόγω λανθασμένων επιλογών της

 

 

Από ότι καταλαβαίνω από τα γραφόμενα και αυτα που ακουγονται στο λιμανι, ας δώσω λίγο τροφή ακομα στην γωνιά των κουτσομπόληδων!!

1) Το Διονύσιος Σολωμός ακούγεται ότι μπορεί να αγοραστεί από τον Τυρογαλα, μιας και η Zante Ferries αντιμετωπίζει αρκετές οικονομικές δυσκολίες ώστε να πάρει κάποια οικονομική ανάσα

2) Σπάει η κοινοπραξία της Ionian Ferries και δημιουργείται μια νέα μεταξύ Τυρογαλα και Στρίντζη.

 

 

η κοινοπραξια τα διαψευδει ολα αυτα, (πωληση ιονις, αλλαγη ιδιοκτησιας σολωμου κλπ)

 

η ΑΝΜΕΖ ειναι μια εταιρεια με μεγαλη μετοχικη βαση και ισχυρα ερεισματα στο Ζαντε και εχει εναν πυρηνα μετοχων που την πονανε.

θεωρω οτι δεν ειναι και τοσο ευκολο να την κλεισουν ή να τη θεσουν εκτος κοινοπραξιας  ή να την εξαναγκασουν να δωσει το Σολωμο. ειδικα το τελευταιο που ειναι ταυτισμενο με την εταιρεια.

αν η εταιρεια πιεστει πολυ μπορει να υπαρξει και εκκληση προς τους μετοχους να συνεισφερουν

 

ισως ολη αυτη η φημολογια των τελευταιων εβδομαδων να εχει σαν στοχο να την εξαναγκασει σε αναδιπλωση (πχ να δεχτει και καποια εταιρεια ακομη στην κοινοπραξια ή να δωσει καποιο αλλο πλοιο της)

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά ποιο άλλο; Ο Κάλβος είναι κατάλληλος για τον Πόρο και καταναλώνει λίγα, ο Κοραής αντίστοιχα το ίδιο στις Κυκλάδες. Ο Ελύτης θέλει μετασκευή πρώτα. Μένει μόνο ο Σολωμός ...

Link to comment
Share on other sites

καλα ειναι λιγο αυθαιρετο αυτο το συμπερασμα.

προσωπικα μιλησα για επιδιωξεις αλλων και οχι της εταιρειας.

 

αν παντως ημουν στο Δ.Σ. της ΑΝΜΕΖ  και επρεπε οπωσδηποτε να πουληθει καποιο πλοιο, αφου ειχαν εξαντληθει ολες οι αλλες εναλλακτικες, θα ψηφιζα για οποιοδηποτε αλλο και οχι για αυτο που με κανει υπολογισιμο αντιπαλο και μαλλιστα να το πουλησω στον ανταγωνιστη μου.

Link to comment
Share on other sites

θελει λιγη... επιφυλαξη απεναντι σε οτι λενε τα ντοπια sites, γιατι πολλες φορες πεφτουν και λιγο εξω B)  θυμηθειτε τη νεα εταιρεια στριντζη λασκαριδη για τη γραμμη της πατρας, που διαφημιζε καποιο απο αυτα.

 

οσο για την ΑΝΜΕΖ, να θυμησω οτι η εταιρεια εγινε ισοτιμος παικτης στη συγκοινωνια της Ζακυνθου και την αποδεχθηκαν οι ως τοτε ανταγωνιστες μετα την αγορα του Σολωμου (ο ενας απο αυτους εφερε και το ετεροθαλες αδερφακι του ;) ). 

το πλοιο ειναι ταυτισμενο με τη γραμμη της ζακυνθου και η ΑΝΜΕΖ χωρις αυτον θα βρεθει στο περιθωριο. εκτος και αν πιστευει κανεις οτι θα τα βγαλει περα με τον καλβο ή οτι τετοιες εποχες θα φτιαξει τον ελυτη.

 

περα απο αυτο η εταιρεια οπως ειπα και παραπανω εχει ζακυνθινους μετοχους, που οι περισσοτεροι την πονανε και διοικειται απο ζακυνθινους και μονο. αν υπαρξει ανυπερβλητη αναγκη πρεπει πρωτα να απευθυνθει σε αυτους και στη συνεχεια σε ζακυνθινους μη μετοχους της (πχ το 50% των φορτηγατζηδων δεν ειναι μετοχοι). υπαρχει παρα πολυς κοσμος στο νησι που δεν θα ηθελε μονοπωλειο μιας ζακυνθινης εταιρειας ή μιας κοινοπραξιας μονο ιδιωτων πλοιοκτητων.

 

πιστευω οτι στο Δ.Σ στην ακρη του μυαλου τους, θα εχουν και αυτην την εναλλακτικη

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το πλοιο απο οτι φαινεται θα ερθει το καλοκαιρι στις Δυτικες Κυκλαδες και μαλλον το διαστημα που θα κανει την ακινησια του ο Κοραης

 

θα κανει ο κοραης ακινησια μεσα στο κατακαλοκαιρο;

μηπως δουμε καμια τραμπα; ο σολωμος δυτικες για 3 μηνες και ο κοραης στο ιονιο (που υπερκαλυπτεται).

 

ετσι ουτε πλωρες χρειαζονται ουτε πολλα πολλα

Link to comment
Share on other sites

Και τα δυο δυτικές θα είναι το καλοκαίρι, απλά η λογική λέει ότι εκτός την παραπάνω περίοδο το Σολωμός θα καλύψει και την ακινησία του Κοραή κάπου μετά το Πάσχα προς τον Μάιο!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...