Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Γνώμη μου πάντα, αλλά η αιτία για τα οικονομικά βάρη της ΑΝΜΕΖ ήταν πιο πολύ η κακή διαχείριση και λιγότερο, η μετασκευή του Κοραή. Αν όπως η εταιρία έφερνε για μετασκευή Κοραή και Ελύτη, μπορούσε παράλληλα να ξεφορτωθεί Κάλβο και Ζάκυνθος ώστε να χρηματοδοτήσει της μετασκευή τους από κει. Συν να έχει ένα καλύτερο πλάνο για αυτά τα 2, γιατί αν ο Κοραή έμπαινε από την αρχή δυτικές η πήγαινε Ραφήνα, δεν νομίζω ότι θα είχε της χάσουρα της Παροναξίας. Κοραής αντικειμενικά μπορεί να σταθεί στο 60% των γραμμών της ακτοπλοΐας, αν είχε 2 νομίζω ότι θα μιλάγαμε για άλλες καταστάσεις. 

 

Υγ. Μιας και μιλάμε κακή διαχείριση, εκείνο το Ούγκο φοσκολος η ζάντε δεν το είχε φέρει και εν τέλη δεν ταξίδεψε πότε η κάνω λάθος;;; 

Edited by proud_ionian
  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Τα έχω τότε σίγουρα μπερδεμένα εγώ. Για το φοσκολος δεν ήμουν σίγουρος αλλά το Ζάκυνθος νόμιζα ότι ήταν ΑΝΜΕΖ. Υπήρχαν 2 εταιρίες λαϊκής βάσης στην Ζάκυνθο;

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Η ΑΝΜΕΖ,  την οποία ξεκίνησαν οι φορτηγατζήδες το 1991 και η ΑΝΕΖη οποία είχε ιδρυθεί μια δεκαετία νωρίτερα απο άτομα σχετιζόμενα με την ενωση γεωργικών συνεταιρισμών (αν δεν κανω λάθος). Δες το τόπικ της.

Στην ΑΝΜΕΖ ήταν πιο επαγγελματίες και σωστότεροι στις συναλλαγές τους, όμως κάποια στιγμή μεγάλωσαν πολύ και... ζαλίστηκαν.

Η μετασκευή του Κοραή ήταν το σημείο καμπής, γιατί εκτροχιάστηκε το κόστος και από κακη διαχείριση και απο πρόσθετες εργασίες που ανέκυψαν. Μετά ήρθε η κρίση και έδεσε τι γλυκό. 

Μπορεί ο Κοραής θεωρητικά να κάνει για τις μισές γραμμές, αλλά τα έσοδα που ήθελε για να ξεπληρώνει τα δάνεια που είχε πάνω του περιόριζαν τις επιλογές.

Έγιναν και πολλά άλλα λάθη στο Ιόνιο, τόσο την επιχη του μονοπωλίου, όσο και κατά τη συνύπαρξη με τη Levante. Όποιος δε βαριέται, ας διαβάσει τις προηγούμενες σελίδες.

Η επιλογή να εστιάσει στις άγονες, απλά εξασφάλισε στην εταιρία ένα αξιοπρεπές τέλος.

Posted (edited)

Δεν είχε μονοπώλιο στο Ιόνιο η ΑΝΜΕΖ..

Δεν υπήρχε ο Τυρογαλας;

Με τα αγαπητα Ιονις,Πρωτεα και τελευταία με το πολύ αξιόλογο Ιόνιαν Σταρ;

Δεν υπήρχε η ΑΝΕΖ με το Ζάκυνθος 1;

Δεν υπήρχε η εναλλακτική απο Πάτρα για Κεφαλονιά το Κεφαλονιά και το Επτάνησος (F F Andros)του Στρίντζη;

Η ΑΝΜΕΖ πολύ σωστα μετασκεύσε το Κοραής,ένα μικρό βαπόρι,οικονομικό που ταίριαζε και ταιριάζει σε πολλές γραμμές.Σε τι βαπόρι άλλωστε θα μπορούσε να επενδύσει;Σε νεότευκτο;όχι,σε ένα με μεγάλο γκαραζ;όχι αφού είχε το Σολωμός.Μπορει η μετασκευή να κόστισε πολλά λεφτά,έβγαλε όμως ένα βαπόρι εργαλείο για παντού.100 μέτρα,40 κλίνες,πολυτελές,μεγάλο γκαράζ για τα μέτρα του και 3 σαλόνια!!

Ήταν λάθος ή σύντομη και αποτυχημένη δρομολόγηση του στη Παροναξία,όμως ήταν επιτυχημένη η δρομολόγηση του στις Δυτικές όπου πήρε την άγονη και στην ουσία εκτόπισε το Άγιος Γεώργιος!!

Πολύ σωστα πούλησε τον Ελύτη όταν είδε πως δεν της έβγαινε.

Πολύ σωστα μετασκεύασε το Σολωμό όταν είδε τη γιγάντωση της Levante(ερχομος Φιορ,απόκτηση Ιόνιαν Σταρ) και τον έφερε στο Αιγαίο σε γραμμή κερδοφόρα,σε γραμμή μονοπωλιακή μικρών αποστάσεων,πολλών νησιών και με λεφτά άγονης παρακαλώ!!Για τον ίδιο λόγο επικεντρωθεί εκεί φέρνοντας και τον Κάλβο μετά από μετασκευή ένα καλοκαίρι(νομίζω το 16) όπου ανεβοκατεβαινε με πρωτόκολλο σε γκαράζ και επιβάτες!

Πολύ σωστα χτύπησε την άγονη της Σαμοθράκης και βρήκε στο Κοραής ρόλο.

Πάντα η εταιρεία έφερνε το Κοραής σε αντικαταστάσεις του Σολωμού στις Δυτικές όταν αυτός έβγαινε σε επισκευές.Αυτο δείχνει σεβασμό στον επιβάτη και στις μεταφορικές κάτι που έχω επισημάνει και στο παρελθόν με τη πολύ φιλική τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας!!!

Για τα μέτρα της και για τη κατηγορία της,για πολυμετοχική η ΑΝΜΕΖ τα πήγε περίφημα!!!

 

 

Edited by nomikos
Posted

Ο φίλος @proud_ionian έχει δίκιο σε όσα λέει για τις αποφάσεις της εταιρίας αν θεωρήσουμε ότι η αντίστροφη μέτρηση ξεκινάει την περίοδο μετασκευής του Κοραή. Λάθος η οικονομική διαχείριση της μετασκευής, λάθος η δρομολόγηση στο Αιγαίο (και μάλιστα Παροναξία, σαν φιδιά ακούγεται), λάθος η μη ισχυροποίηση στο Ιόνιο με πολύ λιγότερα χρήματα...

7 hours ago, Annivas said:

Τώρα εάν έμεναν Ιόνιο και δεν έκαναν το βήμα στο Αιγαίο κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι θα συνέβαινε . Μην ξεχνάμε όταν αποφάσισε να φύγει απο το Ιόνιο υπήρχε ένας πολυ σκληρός ανταγωνισμός , ο οποίος είχε φτάσει τις τιμές των εισιτηρίων σε ιστορικά χαμηλά  . Απο την μια είχαν να αντιμετωπίσουν μια εταιρεία με μεγάλη ρευστότητα και απο την άλλη μια εταιρεία διάττοντα Αστέρα η οποία κάθε μέρα κατέβαζε και τις τιμες συμπαρασύροντας όλους τους άλλους .

Με την έλευση της Levante και την παρουσία της Kefalonian, συμφωνώ απόλυτα με το φίλο @Annivas, δεν ήταν εύκολο να κρατηθεί η εταιρία ακόμα και εντός Ionian Group οπότε δεδομένου ότι ήδη είχε χτιστεί πελατεία στις Δυτικές και τη Σαντορίνη ο Σολωμός ίσως να ήταν πιο αποδοτικός εκεί.

Βέβαια, με την απόφαση να αφήσει τον Κάλβο στο Ιόνιο ουσιαστικά πυροβόλησε τα πόδια της στο Ιόνιο αλλά οικονομοτεχνικά εκείνη τη στιγμή δεν ξέρω κατά πόσο ήταν λάθος επιλογή.

Το λάθος είναι ότι με τόσα λεφτά που είχαν δοθεί για τον Κοραή θα έπρεπε να είχε ισχυροποιηθεί στο Ιόνιο πριν την έλευση της Levante. Μετά ήταν αργά ή θα χρειάζονταν αρκετά κεφάλαια για να κρατηθεί.

Θα διαφωνήσω με τον @proud_ionian όσον αφορά τις άγονες, νομίζω δώσανε πολλές παρατάσεις ζωής στην εταιρία και χάρη σε αυτές έφτασε ως εδώ. Απλά η επιτυχημένη παρουσία σε Αιγαίο και Θρακικό δε μπόρεσε να φανεί λόγω των παλιών αμαρτιών...

 

Posted (edited)

@nomikosΑΝΜΕΖ,  ΑΝΕΖ και Τυρογαλας ήταν κοινοπραξια για παρα πολλα χρόνια, με την ΑΝΜΕΖ πρώτο βιολί. Στη Ζάκυνθο η ΚΞ (Ionian Ferries) ηταν μονοπώλιο για καμια 20ετία και τα τελευταία χρονια τα παράπονα παρα πολλά. Εμειναν μονοι και το χειμώνα 12-13 στην Κεφαλονιά, όταν έκλεισε η Strintzis Ferries καινδεν άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις. Όταν εμφανίστηκε η Levante, στη Ζάκυνθο τον είδαν σαν λυτρωτή.

ΥΓ Η Σαμοθρακη προέκυψε στην πορεία. Θυμηθείτε που ήταν δυο σαιζον με δυο πλοία στις δυτικές και τον Κοραη να κάθεται μήνες.

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Posted

Η ΑΝΜΕΖ υπήρξε η εταιρεία που άλλαξε μια για πάντα την κατάσταση και την ποιότητα των υπηρεσιών στη γραμμή της Ζακύνθου. Όχι με τον Σολωμό, όχι με τον Κάλβο, όχι με τον Κοραή.

Την άλλαξε όταν, την άνοιξη του 1991 έφερε εκείνο το μικρούλι ro ro, το Άγιος Διονύσιος Ι.

Την άλλαξε γιατί ανάγκασε έτσι την "κοινοπραξία Ζακυνθινών πλοίων" ΑΝΕΖ/ Τυρόγαλα/ Μοίρα (μην τον ξεχνάμε κι αυτόν) για πρώτη φορά, μετά από δέκα χρόνια εσωστρέφειας και τέλματος να αυξήσει τα δρομολόγια. Τα μίζερα τρία δρομολόγια του χειμώνα έγιναν τέσσερα. Μάλιστα, στην πορεία η κοινοπραξία ζήτησε και πήρε το πρώτο δρομολόγιο της ημέρας, στις 5:30 για να "χτυπάει* την κίνηση του Αγ. Διονύσιου.

Την άλλαξε γιατί ανάγκασε την οικογένεια Τυρόγαλα να αναζητήσει και να φέρει δεύτερο βαπόρι (το τέταρτο ΕΓ/ΟΓ της γραμμής). Κι έτσι τα τέσσερα δρομολόγια του χειμώνα, έγιναν πέντε.

Ανάγκασε τον Μοίρα να αναβαθμίσει το δικό του βαπόρι με αλλαγή μηχανών. Μάλιστα, για κάμποσο καιρό, έπαιζε μόνος του εκτός κοινοπραξίας.

Εξάλειψε τις απίστευτες ουρές κάθε καλοκαίρι στην Κυλλήνη.

Διευκόλυνε την εφοδιαστική αγορά και το εμπόριο του νησιού.

Κι όταν ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για την ΑΝΜΕΖ να χτυπήσει την πόρτα της επιβατικής κίνησης με τον Σολωμό, τόσο τον έτρεμαν οι άλλοι, που μέχρι να μπει κι αυτός στην κοινοπραξία, το ένα τρίτο σχεδόν του άνω γκαράζ ήταν κλειστό με αλυσίδες για να μη χρησιμοποιείται.😑

Posted

Μετά μπήκε στην κοινοπραξια, έγινε πρώτο βιολί και τα τελευταία χρόνια της Ionian Ferries,  έδιναν μάχες στο ΣΑΣ για 3 δρομολόγια τη μέρα τη χειμερινή περίοδο.

Άγιοι δεν υπάρχουν. Υπάρχουν για όσους τους πιστεύουν.  

Ισχύουν όσα αναφέρει ο @ΘΗΣΕΑΣ, αλλά ισχύουν και όσα είπαμε οι υπόλοιποι.

  • 4 weeks later...
Posted

Θα ήθελα αν είναι εύκολο να μου φρεσκάρει κάποιος την μνήμη γιατί κάπου έχει αναφερθεί στο φόρουμ αλλά μου διαφεύγει αυτή την στιγμή.

 

-Ποιος ήταν  ο λόγος  που η  ΑΝ.ΜΕ.Ζ. "έφυγε" από το Ιόνιο;; 

 

 

Posted

Αν δε σου κάνει κόπο διάβασε αυτό το τοπικ πάρα πίσω. ;). Εκεί θα βρεις λεπτομέρειες. 

Πολυ συνοπτικά: Η εταιρία ήταν στριμωγμένη οικονομικά. Πούλησε τον Κάλβο στη Λεβάντε, με αντάλλαγμα (φανταζομαστε) να αποχωρήσει απο το Ιόνιο.

Με τα άλλα πλοία της επέλεξε να εστιασει στις άγονες: Στις Δυτικες όπου είχε ήδη παρουσία και στη Σαμοθράκη που της εκατσε στην πορεία (δες το τοπικ της γραμμής Αλεξανδρουπολη Σαμοθρακη).

 

Posted

Ξεκίνησα 2 σελίδες το τοπικ ανάποδα αλλά νόμιζα ότι έπρεπε να κοιτάξω την "γωνιά" καλύτερα, τελικά είπα να ρωτήσω. 😁

Το στόρυ το έχω ακούσει πάνω κάτω..

Απλώς μου κάνει περιέργεια ο "τοπικισμός" και το να μείνει η εταιρία  σε χέρια συντοπίτη, όσον αφορά την φημολογούμενη αγοραπωλησία... 🤔

Όχι;

 

  • 2 months later...
Posted

Αναστολή καταχώρησης από 16.12.24 της ΑΝΜΕΖ στο ΓΕΜΗ λόγω μη εμπρόθεσμης ανάρτησης οικονομικών καταστάσεων χρήσης του 2023.

Απ ότι φαίνεται δεν υπάρχει καμία κινητικότητα γενικώς και σιγά σιγά θα οδηγηθεί σε εκκαθάριση. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...