Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συμφωνα με τις μπιντες τις πατρας και τα δελφινια του Ιονιου, αξιοπρεπης νησιωτικη εταιρεια φερνει 2 ferries. το ενα (ευρωπαϊκο αδερφο δημοφιλους του Αιγαιου) παει για αντικαταστατης μικροτερου, σε τοπικη γραμμη εντος εδρας. η εκπληξη θα ειναι ομως το γιαπωνεζικο new entry, που θα παει σε γραμμη που η εταιρεια δεν εχει ως τωρα παρουσια. ;)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Ka8oti kai oi rizes mou apo ta prasinogalaza nera kratane, mporw na epibebaiwsw thn fhmh afou to akousa k egw. To aeimnhsto dhmofiles pou anafereis, den einai mazi mas pia kai exei germanikes katagwges enw to new entry twn opoiwn ta senaria gia diples se prosfath epityxousa grammh sto Aigaio akougonte trella, 8elei arketh douleia gia na ka8aristei apo blabera ylika... twra ola auta senaria einai kai perimenoume na akousoume tpt ths prokophs.

Link to comment
Share on other sites

το ενα (ευρωπαϊκο αδερφο δημοφιλους του Αιγαιου) παει για αντικαταστατης μικροτερου, σε τοπικη γραμμη εντος εδρας. η εκπληξη θα ειναι ομως το γιαπωνεζικο new entry, που θα παει σε γραμμη που η εταιρεια δεν εχει ως τωρα παρουσια.:D
To aeimnhsto dhmofiles pou anafereis, den einai mazi mas pia kai exei germanikes katagwges

Γερμανικό?Αείμνηστο?Δημοφιλές?

Κάτι μου λέει ότι θα χαρεί ο Earl Granville?:D

Όσο για εταιρία, και επειδή ο proud ionian έβαλε τον χαρακτηρισμό "quiz" στο post του, εγώ θα πω την Stritzis Ferries, επειδή απλά παλαιότερα θυμάμαι να λένε ότι θα ξεκινήσει από εκεί, αλλά θα ήθελε να επεκταθεί, όπως και η πρόγονός της....

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τις μπιντες τις πατρας και τα δελφινια του Ιονιου, αξιοπρεπης νησιωτικη εταιρεια φερνει 2 ferries. το ενα (ευρωπαϊκο αδερφο δημοφιλους του Αιγαιου) παει για αντικαταστατης μικροτερου, σε τοπικη γραμμη εντος εδρας. η εκπληξη θα ειναι ομως το γιαπωνεζικο new entry, που θα παει σε γραμμη που η εταιρεια δεν εχει ως τωρα παρουσια.;)

Οι πληροφορίες σου Proud Ionian μάλλον επιβεβαιώνονται.B)

Διάβαζα μια συνέντευξη του Ιωάννη Βασιλαρα της Ionian Ferries σε ένα περιοδικό της εφημερίδας ΕΞΠΡΕΣ, που έλεγε ότι η εταιρεία θα αγοράσει δυο βαπόρια. Άρα το Roslagen (αδελφάκι του Εξπρές Ολυμπία, δε ξέρω ποια εταιρεία της Κοινοπραξίας το αγόρασε?) και το δεύτερο από την Ιαπωνία μάλλον το αγόρασε η ΑΝΜΕΖ.

Όπως έλεγε θέλουν να ενισχύσουν τις υπάρχον γραμμές που εξυπηρετούν για να μην μπει κανένας άλλος. Αλλά θα επεκταθούν και σε γραμμή εκτός από αυτή που εξυπηρετούν. Δε πιστεύω ότι θέλουν να επεκταθούν στο Αιγαίο, μια πιθανή γραμμή που θα μπορούσαν να επεκταθούν θα ήταν η Κέρκυρα Ηγουμενίτσα??

Link to comment
Share on other sites

οι πληροφοριες οι δικες μου, λενε ΑΝΜΕΖ και τα 2. το ενα θα παει Πορο Κυλληνη και το αλλο σε γραμμη εκπληξη εκτος Ιονιου. το μελλον του Καλβου δεν εχει ξεκαθαρισει.

αυτα παντα συμφωνα με οσα εχω ακουσει εγω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

H ANMEZ ενισχυεται αρκετα με τα 2 πλοια, σε σημειο που αν το θελησει, να μπορει να παιξει μπαλα μονη της. το παραδοξο ειναι οτι πιο πολυ ανησυχησε, απο οτι ακουγεται, τοπικη εταιρεια γειτονικου νησιου.

για την ωρα ο Αδαμαντιος Κοραης (το kyushu ντε) προοριζεται για πορο αφου μετασκευαστει εκτενως στο περαμα. το μυστηριο παραμενει ο ρολος που θα παιξει το Roslagen. εχω ακουσει απο διαφορετικες πηγες οτι ειναι πιθανον να συνεργαστει η ΑΝΜΕΖ με τον παναγιωτακη. Αλλοι (οπως ο π100 παραπανω) μιλαν για κερκυρα και αλλοι για ραφηνα;).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
τελικα απο οτι ακουγεται το πλοιο (Roslagen) μαλλον δε θα επισκεφθει τις ελληνικες θαλασσες. ο λογος ισως να περιγραφεται εκτενώς εδω...
εδω????? που???? μαλλον το λινκ ξεχασες.
μηπως το εδω δε θελει Link, αλλα αναφερεται σε οσα (αρκετα ειναι η αληθεια) ειπαμε εδω για το πλοιο, την ηλικια και τα πιθανα του δρομολογια:confused:.

απο οτι ακουσαν τα awacks μου, η ΑΝΜΕΖ εκανε πισω. ειχε αμφιβολιες για το πλοιο; απαιτει πολλα λεφτα η μετασκευη του κοραη, τους ανησυχουσε το εκτος εδρας ανοιγμα; αγνωστο οπως και αγνωστο ειναι το τι θα κανουν οι της Eckero σε σχεση με την ΑΝΜΕΖ.

Link to comment
Share on other sites

φήμες το έχουν ότι η προκαταβολή χάθηκε για το Roslagen και το δάνειο δεν βγαίνει για το Κοραής.

Στα λιμάνια πολλά ακούγονται αλλα τελικά τι θα παίξει?

Σωστή επένδυση και πώληση του Κάλβος και μετασκευή του κοραής? Η' πίσω στις παλιές συνθέσεις και απλά μείον το ταμείο?

Μήπως είναι καιρός για μεγάλο επενδυτη? Πολλά τα σενάρια και η ANEZ ακόμα το παλεύει!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Tελικά οι σκέψεις μου μάλλον βγαίνούν αληθινές και το ένα εκ των δύο νεοαποκτηθέντων πλοίων θα κατέλθει με τα 20 μιλάκια του στην αρένα της Ραφήνας.Τώρα αν θα συμπλέυσει η αντιπλεύσει με τον ΘΕΟΛΟΓΟ ακόμα δεν γνωρίζω σίγουρα.

Επίσης στο δευτερο προστειθονται κρεβάτια με σκοπό να κατέλεθει στην΄μάχη της Παροναξίας.

Και για τις δύο γραμμές και κυρίως για την Παροναξία το ολικό τους μήκος είναι κάπως μικρό.Από εκεί και πέρα έχουν γάστρα για δρόμο και πιάνουν 20 μιλάκια άνευ πολλών πετρελαίων οπότε αυτή η οικονομία δίνει την ευχέρεια αν θελήσουν οι πλοιοκτήτες στην καλυτερη τιμολογιακή πολιτική των εισιτηρίων.

Θα έχουν να ανταγωνιστούν όμως μεγαθήρια και στην μία και στην άλλη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα μικρά για Κυκλάδες αλλά σε περίπτωση αποτυχίας σε αυτές τις γραμμές, μπορούν να μπαίνουν άνετα στις μητρικές γραμμές Ζακύνθου-Κεφαλληνίας ή Κέρκυρα, Σποράδες κλπ.

Ενώ ένα μεγαλύτερο μήκος και εκτόπισμα να τους περιόριζε τους "ορίζοντες"..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

πως σκοπευει να κινηθει η εταιρεια απο δω και περα; ο κοραης απο οτι φαινεται χανει τη φετεινη σαιζον (και τα πολυποθητα εσοδα απο την παροναξια), ο ελυτης ειναι εκτος και απο τα μεριδιο της στην κοινοπραξια πρεπει να καλυψει οχι μονο τα εξοδα που ειχε ως τωρα, αλλα και το επιπλεον κοστος των καυσιμων και την πολυδαπανη μετασκευη του Κοραη.

δε νομιζω οτι θα προχωρησει σε αυτο που ειχε ακουστει (ρο ρο για κυπρο) και πρεπει να επανεξετασουν τους στοχους τους. πχ να στραφουν και στις αγονες και οχι στα φιλετα του αιγαιου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
πως σκοπευει να κινηθει η εταιρεια απο δω και περα;
Κάποιο πλοίο της ΑΝΜΕΖ ακούγεται έντονα ότι πουλήθηκε σε άλλη Ελληνική Ακτοπλοϊκή Εταιρεία[...]Εγώ θα πόνταρα τα λεφτά μου στον Οδυσσέα Ελύτη.;)
οπως ειπα και παραπανω το γεγονος οτι η μετασκευη του κοραη ξεφυγε και απο αποψη budget και αποι αποψη χρονου (παει οριστικα η σαιζον) θα φερει αλλαγες στην εταιρεια, ειτε με πωλησεις καποιου(ων; ) πλοιων, ειτε με αναζητηση χρηματοδοτησης ειτε με δανεισμο (δυσκολοι καιροι) ειτε με (μια ακομη) αυξηση κεφαλαιου.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

παντως δεν ξεπουλανε, παρα τις φημες που κυκλοφορουν οτι ποτε πουληθηκε το ενα και ποτε το αλλο. μαλλον επειδη τους την επεφταν πολλοι, εχουν βγαλει μια τσουχτερη τιμη για το καθενα και αν τσιμπησει καποιος τσιμπησε.;)

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι πιστεύω ότι έχουν ανάγκη να πουλήσουν και πολλοί προσπάθησαν με χαμηλές τιμές λόγο ανάγκης. Σίγουρα ένα κοραής εκτος budet και με χαμένο καλοκαίρι έχει ανάγκες, όπως έχει ανάγκες και ένα πληρωμένο καράβι, δεμένο στο φιόρο του λεβάντε.....οποτε ο καπνός κάτι θα δείξει στο τέλος, είτε αυτό έχει μορφή νέου επενδυτη στην χειρότερη.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Η ΑΝΜΕΖ έχει δικιά της σελίδα στο Internet (από το 2005), που δυστυχώς δεν έχει πληροφορίες για την εταιρεία.:mad:

Για το μόνο που μας ενημερώνει ότι είναι:

Η νέα έκδοση της ιστοσελίδας μας θα είναι σύντομα κοντά σας με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση και άμεση εξυπηρέτησή σας.

Ελπίζω να γίνει σύντομα κάποια ανανέωση μετά την έναρξη των δρομολογίων του Αδαμάντιος Κοραής, γιατί μπορεί ο Ανδρέας Κάλβος και ο Διονύσιος Σολωμός καλύπτονται από τη σελίδα της κοινοπραξίας, αλλά ο Αδαμάντιος Κοραής δε φαίνεται πουθενά.:(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η ΑΝΜΕΖ αποκτάει γραφεία και στο Πειραιά (έχει και στη Ζάκυνθο, στη Λομβαρδού 72) ένεκα της παρουσίας του Αδαμάντιος Κοραής σε γραμμές από το Πειραιά. Τα γραφεία θα στεγαστούν στη Καποδιστρίου 2, στον 6ο όροφο. (Στο ίδιο κτίριο με Agoudimos Lines & Aegean Cargo)

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΜΕΖ εκτός από την ανακαίνιση στα νέα γραφεία της στο Πειραιά, ίσως θα έπρεπε να ευπρεπίσει και λίγο το πρακτορείο στο λιμάνι της:confused: Γιατί σίγουρα δεν έχει τη καλύτερη εμφάνιση (έχει τοποθετηθεί δίπλα από το εκδοτηριο της Blue Star Ferries στα Λεμονάδικα).

Ενώ η μοναδική φωτογραφία του πλοίου είναι από τα ημερολόγια του προηγουμένου τεύχους του «Ε». Το ίδιο είδα και στο κεντρικό πρακτορείο του πλοίου στη Παρο.:o

Λίγο promotion παραπάνω δε θα έβλαπτε, αντιθέτως θα έκανε καλό στο πλοίο;) (γιατί η κίνηση του είναι πολύ αναιμική). Για παράδειγμα στο Πειραιά (πουθενά δε βλέπεις καμία διαφημιστική αφίσα σε πρακτορεία). :mad:

(Υπάρχει και η gallery μας εάν δε θέλουν να πληρώσουν κανένα φωτογράφο, αυτό το λέω επειδή είχε συμβεί ανάλογο περιστατικό με το κεντρικό πρακτορείο της ΑΝΕΚ σε νησί, που είχε πάρει μια νυχτερινή φωτογραφία του Πρεβελης και την είχε κάνει σαν διαφημιστική αφίσα με τα δρομολόγια του πλοίου)

post-54-128326978476_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΜΕΖ έχει δικιά της σελίδα στο Internet (από το 2005), που δυστυχώς δεν έχει πληροφορίες για την εταιρεία.:mad:

Πλέον είναι ανενεργή, λόγω εργασιών. Όποτε σύντομα θα είναι σύντομα με την ανανεωμένη έκδοση της

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ανανεώθηκε το site της Zante FerriesB), αλλά με πολλές ελλείψεις κατά τη γνώμη μου.:o

Πουθενά δεν έχει λίγα στοιχεία για την εταιρεία (ποια είναι, ιστορία της, στελέχη αφού είναι μετοχικοί εταιρεία).

Στα πρακτορεία δεν αναφέρει πράκτορες το Αδαμάντιος Κοραής στο Αιγαίο και στο Πειραιά.

Στην επικοινωνία (γιοκ:P) δεν έχει πουθενά τηλέφωνα, διεύθυνση των γραφείων της εταιρείας στο Πειραιά και στη Ζάκυνθο ή κάποια διεύθυνση email της εταιρείας.

Στις τιμές έχει μόνο για τη Πάρο και πουθενά αλλού.

Στα δρομολόγια έχει του Αδαμάντιος Κοραής μονo μέχρι το τέλος Μαρτίου. Ενώ έχει τα δρομολόγια για Ζάκυνθο και Κεφαλονιά (αυτά που κάνει στο σύνολο η κοινοπραξία).

Μόνο από φωτογραφίες έχει αρκετές από τα πλοία της μερικές βέβαια θα μπορούσε να μην της είχε. Όπως αυτές από τα αφιερώματα του «Ε» με τα πληρώματα ή κάποιες που δείχνει μισά τα πλοία της.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...