Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Να μπει η Sea Jet στη γραμμή με τι;ας μου απαντήσει κάποιος με ποιο πλοίο και πως θα εξυπηρετεί τα νησιά.Γιατί με τα πλοία που έχει αυτή τη στιγμή δεν έχει καλύτερο και πιο ιδανικό για τη γραμμή από το Σολωμό.Ελπίζω αυτοί στο υπουργείο να έμαθαν από το φιάσκο με το Όλυμπος.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν υπάρχει λόγος να μπαίνουμε σε περιπτωσιολογια.

7 hours ago, proud_ionian said:

Γιατι, οπως εχουμε ξαναπει, αν καποιος εχει βαλει στο ματι τη γραμμη, μπορει να κατεβει ειτε με μισο μισθωμα, ειτε να παει και να πει μπαινω τζαμπα, με ελευθερη δρομολογηση.

Μπορεί να παίξει με το μίσθωμα η την ελεύθερη δρομολόγηση. Μπορει να δηλώσει το Superferry II και μετά να το αντικαταστήσει. Τα έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις. 

Η ουσία είναι ότι η ΑΝΜΕΖ θα είχε ζόρι σε τέτοια περίπτωση, γιατί ζει μόνο από τις επιδοτήσεις.

Αν της γινόταν πρόταση, είτε για το ένα, είτε και για τα δύο πλοία θα έπρεπε να την αξιολογήσει σοβαρά. (Είτε ναύλωση, είτε πώληση).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΜΕΖ έχει καλές σχεσεις με τις μεταφορικές των νησιών οι οποίες γεμίζουν το γκαράζ του Σολωμού χειμώνα καλοκαίρι.Όλο το Χειμώνα το γκαράζ του ήταν sold out.Συνεπώς η εταιρεία δε θεωρώ πως ζει αποκλειστικά με τις επιδοτήσεις,έχει φτιάξει με τη πάροδο των χρόνων ένα πολύ καλό όνομα στις Δυτικές και Νότιες Κυκλάδες.

Αλλο ένα γνώρισμα της εταιρείας που κανείς δε μπορεί να παραβλέψει είναι η σταθερότητα και η αξιοπιστία της.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nomikos said:

Αλλο ένα γνώρισμα της εταιρείας που κανείς δε μπορεί να παραβλέψει είναι η σταθερότητα και η αξιοπιστία της.

Σταθερότητα σίγουρα, αξιοπιστία καμιά... Ποτέ δεν έχει φύγει, η φτάσει στην ώρα του ο Διονύσης 😂😂😂

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, proud_ionian said:

Γιατι, οπως εχουμε ξαναπει, αν καποιος εχει βαλει στο ματι τη γραμμη, μπορει να κατεβει ειτε με μισο μισθωμα, ειτε να παει και να πει μπαινω τζαμπα, με ελευθερη δρομολογηση.

Αυτό φίλε ξαναπές το.

Σκοπός: Θέλει ο Ηλιό να μπει δυτικές και να μείνει μόνος σε ένα δυό χρόνια.

Στόχος: Χτυπάει την άγονη με το μισό μίσθωμα της προκύρηξης ή τζάμπα ως ελεύθερη δρομολόγηση. 

Τρόπος: Ο Διονυσάκος πηγαινοέρχεται στην γραμμή free..χωρίς επιδότηση. Ο απέναντι είτε πηγαινοέρχεται και αυτός free είτε με ένα Χ ποσό ως κρατική επιδότηση.

Αποτέλεσμα: Ματώνει η ΑΝΜΕΖ καθώς το καλοκαίρι είναι 3 μήνες σκάρτους και ο χειμώνας 9 αλλά παράλληλα είτε ματώνει και ο Ηλιό είτε απλά αιμορραγεί (μισή επιδότηση). 

Κατάληξη: Βαράει κανόνι η ΑΝΜΕΖ σε ένα-δυό-τρία χρόνια ή αναγκάζετε να αποχωρήσει από την γραμμή για να μην φαλιρίσει. 

Όπως βλέπεις φίλε @nomikos είτε με τον καλό τρόπο είτε με τον κακό μπορεί ο super Mario να μείνει μόνος στην γραμμή. Και μην μου πεις αν βγαίνει οικονομικά γιατί ένα ολόκληρο καλοκαίρι μπήκε μέσα στην Ραφήνα με το Τέρας τζετ αλλά ταυτόχρονα έβαλε και όλους τους υπόλοιπους μέσα με τέτοιο πόλεμο τιμών. 

Link to comment
Share on other sites

On 9/8/2022 at 4:06 PM, nomikos said:

Η ΑΝΜΕΖ έχει καλές σχεσεις με τις μεταφορικές των νησιών οι οποίες γεμίζουν το γκαράζ του Σολωμού χειμώνα καλοκαίρι.Όλο το Χειμώνα το γκαράζ του ήταν sold out.Συνεπώς η εταιρεία δε θεωρώ πως ζει αποκλειστικά με τις επιδοτήσεις,έχει φτιάξει με τη πάροδο των χρόνων ένα πολύ καλό όνομα στις Δυτικές και Νότιες Κυκλάδες.

Αλλο ένα γνώρισμα της εταιρείας που κανείς δε μπορεί να παραβλέψει είναι η σταθερότητα και η αξιοπιστία της.

Και στην Σαμοθράκη έχει καλές σχέσεις με τις μεταφορικές και τους επαγγελματίες με φορτηγά, είναι ημέρα με την νύχτα με την προηγούμενη κατάσταση, που το καλοκαίρι τους άφηνε έξω, χωρίς καν να τους προγραμματίζει...

Σταθερότητα και η αξιοπιστία και συμπληρώνω επαγγελματισμός...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έχω απορία εάν έχει τη δυνατότητα η Zante να αντιδράσει στην πίεση που θα υποστεί από τις Seajets και Aegean στις Δυτικές Κυκλάδες και μετά από τόσα χρόνια που παίζει μπάλα μόνη εάν δεν έχει δημιουργήσει συμμάχους στις γραμμές αυτές πιστεύω πως η θα φύγει η θα πουλήσει στους πιο ισχυρούς!!!θεωρώ πως τόσα χρόνια με επιδότηση και φουλ γκαράζ έπρεπε να έχει πάρει 1 πλοίο για Σαμοθράκη και να κατέβαζε τον Κοραή για Δυτικές σαν 2ο κι επιδοτούμενη ενδοκυκλαδικα ώστε να κατοχυρωσουν τη γραμμή και να μην έχουν αφήσει κανένα περιθώριο για άλλη εταιρία αλλά η Zante δεν το έκανε η δεν μπορούσε!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν ξεφυλισεις αυτο το τοπικ προς τα πισω, θα δεις οτι η ΑΝΜΕΖ ειχε αρκετες εκκρεμοτητες με τις τραπεζες στο παρελθον, κυριως απο την αγορα Κοραη και Ελυτη και απο τη μετασκευη του Κοραη που βγηκε εκτος προϋπολογισμου.

Θυμιζω οτι ο Κοραης ξεκινησε Παροναξια, για να κανει ανταγωνισμο στην BS, πηγε ακλαυτος, αλλα χαρη στις διασυνδεσεις της εταιριας και των διοικουντων της, πηρε τις επιδοτουμενες των Δυτικων και αντεξε.

 

Για οποιαδηποτε κινηση ηθελε το ΟΚ των τραπεζων. Πιστευω οτι ακομη εχουν τον τελευταιο λογο στις αποφασεις της εταιριας. Μια εποχη το υπολοιπο των δανειων της υπερεβαινε κατα πολυ την αξια των πλοιων της. Δεν εχω εικονα της σημερινης καταστασης, αλλα θεωρω οτι δεν εχει υπαρξει θεαματικη μεταβολη.3

Αυτη η πιεση στα οικονομικα της εταιριας την αναγκασε να φυγει απο το φυσικο της χωρο (τις γραμμες της Κυλληνης), ακριβως γιατι δεν μπορουσε να σταθει απεναντι στους εκει ανταγωνιστες. Αρχικα εγινε ουρα της Levante και στη συνεχεια το ενα πλοιο της βρεθηκε και υπο την απολυτη διαχειριση των κιτρινων. Πριν λιγα χρονια εκανε εκτεταμενες και δαπανηρες εργασιες στον Καλβο και τον Σολωμο, ανοιγματα τα οποια συνετειναν στην αποφαση να δοθει ο Καλβος στη Levante.

Οσο ηταν με δυο συμβατικα στις Δυτικες, ειχε το καθενα δεμενο για μηνες, μεχρι που της εκατσε κουτι η εκπτωση της ΣΑΟΣ απο τη γραμμη της Σαμοθρακης. Κατα καιρους εχουμε ακουσει διαφορα, οτι θα πουληθει ο Κοραης για να παρει ταχυπλοο και αλλα παρομοια, αλλα δεν εχει επαληθευθει κατι

Το ποιες αγονες θα κανει μια εταιρια, δεν εξαρταται μονο απο εκεινη. Στη Σαμοθρακη πηγε (και) για να μην εξαρταται μονο απο τις Δυτικες. Θα ηταν λαθος να φυγει και να εστιασει μονο στις Δυτικες, τωρα που μαζευονται και αλλοι.

Μια εταιρια που επι τοσα χρονια δουλευει μονο σε επιδοτουμενες γραμμες, αμα χασει την επιδοτηση, θα βρεθει στον αερα. Μονοι τους στριμωχθηκαν ετσι.

 

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως η ιδρυματοποιηση των επιδοτήσεων τις έκανε κακό όπως κι ο έλεγχος των τραπεζών απλώς δεν μπόρεσε γενικότερα σαν εταιρία (και με τα περισσότερα πλοία) να γίνει το αφεντικό του Ιονίου ή φεύγοντας για το Αιγαίο να κατοχύρωση γραμμές που καμία άλλη εταιρία δεν θα πλησίαζε!!!

Link to comment
Share on other sites

Η Σαμοθράκη και η εκμετάλλευση του Κοραη στην άγονη με αξιοπρεπέστατο μίσθωμα ήταν σωτηρία για την ΑΝΜΕΖ . Εκτός αυτού βρήκε μια λύση για να εκμεταλλεύεται ολοχρονικα τον δεύτερο πλοίο της .

Κακά τα ψέματα η γραμμή των δυτικών Κυκλάδων θέλει μ.ο 1,5 συμβατικό . Τουτεστιν 1 τον χειμώνα και δυο την καλοκαιρινή σεζόν . Τώρα αν έρθει και το color Viking και υπάρχουν 3 συμβατικά λειτουργώντας το καθένα σε πλήρη ανταγωνισμό με τα υπόλοιπα , θα γίνει Ροντέο  και αναγκαστικά θα πάει στο οποίος αντέξει . Στην προκειμένη περίπτωση η ΑΝΝΕΖ είναι η πιο αδύναμη οικονομικά και αναγκαστικά είτε θα είναι η πρώτη που θα επιδιώξει συνεργασία με κάποιον ανταγωνιστή η μπορεί ακόμη και να αναγκαστεί να πουλήσει αν της έρθει κάποια πρόταση . 
 

Όπως και να έχει για τους λόγους που προαναφέρθηκαν, η εταιρεία οικονομικά είχε βρεθεί  με την πλάτη στον τοίχο αλλά παρόλα αυτά με την άγονη της Σαμοθράκης και με την  αποκλειστική εκμετάλλευση των Δυτικών με συμβατικό κατάφερε να επιβιώσει .
Παραταύτα όμως  δεν της εξασφάλισε λίπος για να μπει σε μια μάχη δίχως αύριο. 

 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς οι κινήσεις της ΑΝΜΕΖ μου θύμισαν GA FERRIES, στηρίχθηκε αποκλειστικά στις επιδοτούμενες γραμμές χωρίς να κατοχυρώσει την παρουσία της  στην γραμμή των δυτικών Κυκλάδων, η γραμμή τουλάχιστον για 7  μήνες θέλει δεύτερο συμβατικό, μετά την δρομολόγηση του Κοραή στην Σαμοθράκη έπρεπε να έχει βρει αλλο συμβατικό όπως ακουγόταν τόσα χρόνια ότι έψαχνε. Ήταν απόλυτα φυσιολογικό ότι αφήνοντας τόσο μεγάλο χώρο στην γραμμή για τόσο πολύ καιρό θα βρισκόταν κάποιος άλλος ή άλλοι για να καλύψουν αυτό το κενό και τώρα αν έρθουν και τα 2 νέα αποκτήματα στις δυτικές Κυκλάδες θα βρεθεί με την πλάτη στον τοίχο. Αυτό που σίγουρα μπορεί να την κρατήσει  είναι ότι κανένα από τα νέα πλοία δεν μπορεί να της πάρει την επιδότηση καθώς και τα δύο είναι μεγαλύτερα σε ηλικία απο το Σολωμός. 

Τώρα αν όντως κατεβεί και η seajets στις δυτικές βλέπω πολύ πιθανό την δημιουργία μια συνεργασίας ή και κοινοπραξίας μεταξύ της ΑΝΜΕΖ και του Ευγενίδη καθώς η seajets έχει την οικονομική δυνατότητα να τους πιέσει και τους δύο.

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΜΕΖ έχει πάρα πολύ καλές σχέσεις με τις μεταφορικές όλων των νησιών και συνεπώς θα τις κρατήσει.Οι άλλοι θα πέρνουν ότι δε χωράει στο Σολωμό,από νταλίκες.

Το Viking πιστεύω θα μπει ΒΑ Αιγαίο λόγω χαμηλής ταχύτητας(Δε χωράει Δυτικές όχι λόγω μεγέθους αλλά επειδή θα'ναι πολλοί),το Aqua Blue Παροναξία με 19+ κόμβους(το'χω ακούσει καιρό τώρα απλά δεν υπήρχε αντικαταστάτης του) και το Rosella Δυτικές και μέχρι Σαντορίνη ώστε να αξιοποιήσει τις πολύ μεγάλες δυνατότητες που έχει.(καμπίνες,σαλόνια χώροι κτλ).

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Απαράδεκτη η ΖΑΝΤΕ, δεν έχει αναρτήσει ούτε τα δρομολόγια της επόμενη εβδομάδας.
Να θέλει καποιος να κανονίσει το πρόγραμμα του και να μην μπορεί!

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια ειναι αναμενόμενα, όχι όμως για κάποιον μη σχετικό ή ακομη περισσότερο για εναν τουρίστα που κάνει κρατήση απο νωρίς.
Αυτό ήθελα να τονίσω. Το πρόβλημα είναι γνωστό και χρόνιο. Ελπίζω η επικείμενη αυξηση ανταγωνισμού να λύσει το θέμα αυτό...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πολλές φήμες κυκλοφορούν τον τελευταίο καιρό σχετικά με τα πλοία της εταιρίας. Πότε πωλούνται en bloc στον Ηλιόπουλο, πότε στο εξωτερικό.

Φήμες ξαναλέω και δεν γνωρίζω άλλες λεπτομέρειες 

Link to comment
Share on other sites

Κάτι συμβαίνει με την εταιρεία... Για την προηγούμενη περίοδο υπήρξε δέσμευση του προέδρου κυρίου Κάρδαρη, πως τα δρομολόγια θα αναρτώνταν με προσωπική του ευθύνη πριν την οριστική υπογραφή της σύμβασης, για να μπορούν οι επισκέπτες του νησιού να προγραμματίσουν εγκαίρως τις διακοπές τους. Πράγμα που όντως έγινε... Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά, επειδή υπάρχει ένσταση από την άλλη εταιρεία που συμμετείχε, αυτήν την στιγμή υπάρχουν αναρτημένα δρομολόγια μέχρι 31/5. Δηλαδή δεν υπάρχει πρόγραμμα δρομολογίων ούτε για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος...

https://zanteferries.gr/dromologia-alexandroupoli-pros-samothraki-limno/

Link to comment
Share on other sites

Θέλω επίσης να κλείσω ένα ταξίδι τον Ιούνιο. Η εταιρεία μου είπε την περασμένη εβδομάδα ότι ελπίζει να δημοσιεύσει το πρόγραμμα αυτή την εβδομάδα, αλλά πρώτα πρέπει να περιμένουν την επιβεβαίωση από τον υπουργό ναυτιλίας, ο οποίος φαίνεται να κάθεται εκεί με τον αντίχειρά του ψηλά την οπίσθιά του και το μυαλό του στον αέρα γιατί το ίδιο ισχύει στην Άρτεμις των Κυκλάδων. Εν τω μεταξύ, οι τουρίστες δεν βλέπουν αυτά τα δρομολόγια στα συστήματα κρατήσεων και αγοράζουν εισιτήριο με το σκάφος της Seajets.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, JonB72 said:

Εν τω μεταξύ, οι τουρίστες δεν βλέπουν αυτά τα δρομολόγια στα συστήματα κρατήσεων και αγοράζουν εισιτήριο με το σκάφος της Seajets.

Για που μιλάς για Κυκλάδες ή εδώ Σαμοθράκη;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...