Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αυτή η εταιρεία καθώς ήρθε στα νερά του Θρακικού Πελάγους, δεν έπαψε να μας εκπλήσσει μόνο ευχάριστα...

Σήμερα ξεκίνησε το διαδικτυακό ραδιόφωνο Samothraki Web Radio και μία από τις δύο πρώτες συνεντεύξεις αφορούσε την ταινία "ΠΕΝΤΕ 5" που ετοιμάζεται να γυριστεί και αφορά την σφαγή της Σαμοθράκης 1/9/1821 και τους 5 Νεομάρτυρες και μέσα σε όλα ο συνεντευξιαζόμενος ευχαρίστησε και την ZANTE FERRIES η οποία προσφέρει δωρεάν μετακινήσεις προς και από Σαµοθράκη για τα γυρίσματα της ταινίας.

Ευχαριστούμε που ήρθες ZANTE FERRIES

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Μ. Κίρκος: Τριτοκοσμικές εικόνες κάτω από τον καυτό ήλιο στο εκδοτήριο εισιτηρίων της ZANTE FERRIES στην Σαμοθράκη - Υποβαθμίζουν την εικόνα του νησιού (Φωτό) - Σχόλιο.

Εντάξει ότι δεν είναι και ότι καλύτερο δεν είναι, αλλά δεν είναι και τόσο τραγικά όσο τα κάνει ένας από τους ελάχιστους εναπομείναντες Μανουσικούς...

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το γνωρίζω, απλά η ZANTE FERRIES προστέθηκε εκ των υστέρων και εξέδωσε ανακοίνωση... Μάλιστα απόρησα που μία εταιρεία με ένα τόσο καλό κοινωνικό πρόσωπο δεν ήταν από την αρχή... Εντάξει για άλλες μίζερες... (S..S) εταιρείες δεν συζητάμε...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου στην εκπομπή "Ορθά Κοφτά" του Samothraki Web Radio θα φιλοξενηθεί ο πρόεδρος της ZANTE FERRIES κύριος Νικόλαος Κάρδαρης. Θα είναι η πρώτη φορά που θα παραχωρήσει συνέντευξη σε οποιοδήποτε μέσο της Σαμοθράκης και του Έβρου εδώ και 2 χρόνια που το ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ πλέει στα νερά του Θρακικού Πελάγους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/13/2021 at 11:14 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στις 3 Οκτωβρίου θα σταματήσει τα δρομολόγια από τις Σποράδες και λογικά θα ναυλωθεί από την ΑΝΜΕΖ για να κάνει δρομολόγια στη Σαμοθράκη τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο

Σύμφωνα με την παραπάνω εκτίμηση και βλέποντας τους προγραμματισμένους δεξαμενισμούς των 2 πλοίων της ZANTE, αν όλα αυτά ισχύουν, σημαίνει ότι εμείς περίπου 1,5 μήνα θα έχουμε το Πρωτεύς; .....

Χωρίς τίτλο.jpg

Edited by samothrax
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

  

On 9/25/2021 at 5:43 PM, samothrax said:

Στη συγκεκριμένη συνέντευξη ο πρόεδρος της εταιρείας είχε πει ότι είναι σε αναζήτηση πλοίου για αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς και μάλιστα έμαθα τώρα το βράδυ ότι μέσα στον Ιανουάριο που βρίσκεται η Ελλάδα και τον Απρίλιο θα είναι σε θέση να ξεκινήσει στις νέες γραμμές... Με κάθε επιφύλαξη.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν αναλογιστούμε ότι η εταιρεία δουλεύει ήδη πετυχημένα σε Δυτικές και Σαμοθράκη με τα υπάρχοντα πλοία , τότε μπορούμε να υποθέσουμε ότι μια ενδεχόμενη αγορά θα αφορά το κομμάτι των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων. Ένα πλοίο σαν το Πανόραμα ας πούμε θα ήταν ιδανικό .

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Svo said:

Ένα πλοίο σαν το Πανόραμα ας πούμε θα ήταν ιδανικό .

Αν δεν χτυπήσει το Σκιαδενή τις επιδοτούμενες γραμμές της Ρόδου που έχουν κατα-νού, νομίζω πως και μετά την μετασκευή του είναι αυτό που χρειάζονται τα ενδοκυκλαδικά. 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Πολλά υπάρχουν για ναύλωση ! Το ΙΟΝΙΣ, το Σκιαδενή, το Πρωτέας, το ΠΑΝΟΡΑΜΑ κλπ 

Δε νομιζω οτι με συμβασεις ενος ετους (που η συνέχιση δεν είναι καθόλου βέβαιη) οποιοσδήποτε λογικός πλοιοκτήτης να έμπαινε στον κόπο να αγοράσει πλοίο ! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Αύριο στις 11:00 στο Samothraki Web Radio και στην εκπομπή "Ορθά Κοφτά" καλεσμένος ο πρόεδρος της ZANTE FERRIES κύριος Νίκος Κάρδαρης. Ακούστε τον: Την Κυριακή 10/4 στην εκπομπή "Ορθά Κοφτά" ο πρόεδρος της ZANTE FERRIES κος Ν. Κάρδαρης πριν ενόψει της τουριστικής περιόδου

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
2 hours ago, mkorakis said:

Σε επαφή έχει έρθει η Seajets με την Zante ferries για την αγορά του Διονύσιος Σολομός.

 

1 hour ago, Annivas said:

Δεν νομίζω πάντως η Zante Ferries να συζητά να δώσει το Σολωμός, εκτός αν τα δώσει και τα δύο και πάρουν οι μέτοχοι τα μερίδια τους, σταματώντας παράλληλα την δραστηριότητά τους στην ακτοπλοία.

Σε διαφορετική περίπτωση θεωρώ απίθανο να δώσουν το πιο δυνατό τους όπλο.

Δεν είναι απόλυτο αυτό

Η ΑΝΜΕΖ εδώ και αρκετά χρόνια εξυπηρετεί μόνο επιδοτούμενες γραμμές. Αν έχει πάρει μηνύματα ότι κάποια γραμμή μπορεί να τη χάσει μια χαρά μπορεί να πουλήσει η να ναυλώσει κάποιο πλοίο (ή να πουλήσει με δόσεις, όπως έχει ξανακάνει😉 )

Επειδή η εταιρία έχει δανεισμό και έχουν λόγο και οι Τράπεζες, αν πουλούσε και τα δύο πλοία μπορεί αντί μερίδια οι μέτοχοι να έπαιρναν κάτι άλλο με κατάληξη... ίδια.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Όταν αναφέρω μερίδιο δεν εννοώ ότι θα μοιραστούν μονάχα τις αξίες των πλοίων ... 

Στο ενδεχόμενο αγοράς όλου του πακέτου προστίθενται , η πελατεία της εταιρείας, η φήμη των πλοίων ,τα εγκεκριμένα δρομολόγιά τους με τις συμβάσεις δημόσιας υπηρεσίας που έχουν και τα δύο, ενδεχομένως δεσμεύσεις ότι δεν θα ασχοληθούν ξανά με βαπόρια στο Αιγαίο ή οπουδήποτε αλλού, με λίγα λόγια θα ζητηθεί να πληρωθεί κι ο λεγόμενος "αέρας" πέραν των αξιών των πλοίων που διαθέτει .

Πεποίθησή μου είναι ότι εάν και εφόσον η εταιρεία θελήσει να μπει σε κουβέντα περί πώλησης , θα μπει μόνον για όλο το πακέτο και όχι για τον Σολωμό.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να το κάνει;Αφού ο Σολωμός ανεβοκατεβαίνει με γεμάτο γκαράζ Χειμώνα Καλοκαίρι,από επιβάτες δουλεύει πολύ καλά και παίρνει και επιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβως @speedrunner;). Το θεμα δεν ειναι τι εχεις σημερα, αλλά τι (δεν) θα εχεις αυριο.

14 hours ago, proud_ionian said:

Αν έχει πάρει μηνύματα ότι κάποια γραμμή μπορεί να τη χάσει μια χαρά μπορεί να πουλήσει η να ναυλώσει κάποιο πλοίο (ή να πουλήσει με δόσεις, όπως έχει ξανακάνει😉 )

 

10 hours ago, proud_ionian said:

Η γιγάντωση της Seajets, θυμίζει τη γιγάντωση της MFD, όπου οι υπόλοιποι είτε θα εντάσσονταν στην εταιρία, είτε θα εβλεπαν το πλοίο τους στο ντόκο.

 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να χάσει την επιδότηση στη γραμμή των Δυτικών αφού ο Σολωμός είναι πολύ καλύτερος και νεότερος των συμβατικών της Sea Jet.Εκτός από το Aqua Blue που είναι παλιό αλλά και μεγάλο το Superstar είναι εντελώς ακατάλληλο για τη γραμμή λόγω γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι, οπως εχουμε ξαναπει, αν καποιος εχει βαλει στο ματι τη γραμμη, μπορει να κατεβει ειτε με μισο μισθωμα, ειτε να παει και να πει μπαινω τζαμπα, με ελευθερη δρομολογηση.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, nomikos said:

Γιατί να χάσει την επιδότηση στη γραμμή των Δυτικών αφού ο Σολωμός είναι πολύ καλύτερος και νεότερος των συμβατικών της Sea Jet.Εκτός από το Aqua Blue που είναι παλιό αλλά και μεγάλο το Superstar είναι εντελώς ακατάλληλο για τη γραμμή λόγω γκαράζ.

Το ότι φέτος η γραμμή θα πάει στην SEAJETS (όταν γίνει ο διαγωνισμός) το έχω δεδομένο, μετά την τόση προσπάθεια που έκανε πέρυσι με δικαστήρια και ξανά δικαστήρια και την έχασε φέτος θα πάει στα σίγουρα για να την πάρει. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...