Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

μπορει να ερθει ο κοραης στο ιονιο, ειτε ως ΑΝΜΕΖ, ειτε ναυλωμενος απο την levante, μπορει και να μην ερθει, η ουσια ειναι οτι η ΑΝΜΕΖ κατηντησε κατι μεταξυ του φτωχου συγγενη και του "αναγκαστικου" φιλου, που κυκλοφορει... "της προσκολλησεως"B).

το πως και γιατι, το εχουμε αναφερει πολλακις (και οχι πολακης :D ).

On 11/10/2009 at 9:40 PM, proud_ionian said:

για δευτερη φορα σε λιγους μηνες εχουμε απληρωτα πληρωματα και προβληματα στις σχεσεις πληρωματος/εταιρειας. η ΑΝΜΕΖ δεν μας ειχε συνηθησει σε τετοια στο ιονιο. φοβαμαι πως η "περιπετεια" στο αιγαιο θα βασανιζει την εταιρεια για πολυ καιρο

 

On 12/6/2013 at 9:50 PM, proud_ionian said:

...το Σολωμο. ειδικα το τελευταιο που ειναι ταυτισμενο με την εταιρεια.

 

On 13/6/2013 at 8:58 PM, proud_ionian said:

οσο για την ΑΝΜΕΖ, να θυμησω οτι η εταιρεια εγινε ισοτιμος παικτης στη συγκοινωνια της Ζακυνθου και την αποδεχθηκαν οι ως τοτε ανταγωνιστες μετα την αγορα του Σολωμου (ο ενας απο αυτους εφερε και το ετεροθαλες αδερφακι του ;) ). 

το πλοιο ειναι ταυτισμενο με τη γραμμη της ζακυνθου και η ΑΝΜΕΖ χωρις αυτον θα βρεθει στο περιθωριο. εκτος και αν πιστευει κανεις οτι θα τα βγαλει περα με τον καλβο ή οτι τετοιες εποχες θα φτιαξει τον ελυτη.

 

On 2/5/2015 at 10:51 AM, proud_ionian said:

...αλλα εξακολουθω να πιστευω οτι δεν πρεπει ο σολωμος να φυγει απο το ιονιο, αν θελει η ΑΝΜΕΖ να παραμεινει ισχυρη στην εδρα της και δεν θελει να καταντησει μια εταιρεια που δουλευει μονο για την αγονη και την επιδοτηση, οπως πολλες αλλες λιγο πριν εξαφανιστουν.

 

On 15/3/2016 at 10:20 PM, proud_ionian said:

εχουν γινει βεβαια και αρκετα λαθη.

ενα ειναι η εμπλοκη στο αιγαιο με λανθασμενη και πολυδαπανη επιλογη πλοιου. δεν λεω καλα εκανε και σκεφτηκε η εταρεια να ανοιχθει και σε αλλες γραμμες, αλλα τους φουσκωσαν τα μυαλα οτι μπορουν να κοντραρουν την blue star στην παροναξια, απο οπου εφυγαν νυχτα και η εταιρεια θα ειχε δει ασχημες μερες απο το 2009, αν δεν ειχε τις ακρες να βολευτει στις δυτικες. [...]

αλλο λαθος ειναι οτι ξεχασε πως ξεκινησε (μια εταιρεια που εσπασε το μονοπωλειο, εδωσε διεξοδο και αλλαξε σελιδα στις μεταφορες της ζακυνθου, ειδικα με το σολωμο). τα χρονια της παντοδυναμιας της ionian ferries συμπεριφερθηκε σαν μονοπωλειο (μαζι με την αλλη εταιρεια του νησιου). 

 

On 30/3/2016 at 11:11 PM, Ariadne said:

Συμφωνώ, το ατού της ΑΝΜΕΖ είναι ο Σολωμός.

 

On 14/10/2016 at 8:39 PM, proud_ionian said:

η ΑΝΜΕΖ εχει παθει... ιδρυματισμο. ειναι σαν ασθενης που εχει μεινει για μεγαλο διαστημα εγκλειστος σε νοσηλευτικο ιδρυμα ή με ζωο της ζουγκλας που εχει γεννηθει σε αιχμαλωσια.

15 χρονια σε κοινοπραξιες στο ιονιο και 8 χρονια αγονες στο αιγαιο, εχουν ξεχασει τι θα πει ανταγωνισμος και εχουν χασει τη μαχητικοτητα των πρωτων ετων.

εχω ξαναπει οτι ακομη και τωρα υπαρχουν παρα πολλοι στη ζακυνθο που δεν θα ηθελαν να χαθει. ισως θα επρεπε να γινει μια καμπανια στα νησια για να στηριχθει η εταιρεια, απο οσους μπορουν να βαλουν το χερι στην τσεπη. να στηριχθει βασει προγραμματος εννοειται και οχι μονο με ευχολογια.

 

On 8/2/2017 at 5:47 PM, proud_ionian said:

σολωμος και κοραης στις δυτικες, καλβος στην κυλληνη. η εταιρεια αφηνει γηπεδο στους ανταγωνιστες (κεφαλονιαν), αλλα και στους συνεταιρους (levante)

 

On 8/2/2017 at 11:01 PM, Ariadne said:

Δυστυχώς κάνει κακό στον εαυτό της.

Δεν αφήνεις τις πάτριες γραμμές ...

 

On 26/4/2017 at 11:17 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία κάνει λόγο για καθυστέρηση εξόφλησης δεδουλευμένων μισθών στα πληρώματα του πλοίου 

FullSizeRender-4.jpg

 

On 21/12/2017 at 9:19 PM, proud_ionian said:

προδιαγεγραμμενη πορεια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ενδεχομένως η εταιρεία προέβη σε αυτή την κίνηση, βλέποντας ότι δεν μπορεί να έχει ικανοποιητική θέση ανάμεσα στην κόντρα των δύο ισχυρών του Ιονίου ή η δαπανηρή μετασκευή του Σολωμού ξέφυγε του προϋπολογισμού και θέλει να βάλει άμεσα, ρευστό στα ταμεία.

Link to comment
Share on other sites

αυτο που περιγραφεις ειναι το... συμπτωμα.

η θεση της εταιριας αδυνατισε σταδιακα τα προηγουμενα χρονια, μετα απο μια σειρα επιχειρηματικων επιλογων που "δεν της βγηκαν" (βλ.παραπανω ποστ).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε βλέπω αποδυνάμωση της εταιρείας,ίσα ίσα που φαίνεται πιο ισχυρή τώρα με 2 πολύ αξιόλογα πλοία.Ο Κάλβος ήταν ένα πλοίο που περίσσευε.Και δεν ήταν τουλάχιστον ισάξιο με τα υπόλοιπα του στόλου.Η κίνηση που πρέπει να γίνει τώρα είναι η δρομολόγηση του Κοραή στο Ιόνιο.Το έχουμε πει πολλές φορές,ο Κοραής ταιριάζει περισσότερο στο Ιόνιο και μπορεί να σταθεί καλύτερα από το Σολωμό απέναντι στο Fior.Εσωτερικά είναι άψογο και έχει μεγάλο γκαράζ.Ο Σολωμός πρέπει να μείνει Δυτικές.

Link to comment
Share on other sites

Για να κανείς δρομολόγια τύπου blue star πρέπει να έχεις και την ταχύτητα των blue star. :P όποτε δεν παίζει κάτι τέτοιο!!! Αν αφήσει με ένα καράβι τις δυτικές σίγουρα θα αφήσει και χώρο για να μπει κάποιος καινούριος παίχτης και δεν την συμφέρει κάτι τέτοιο!!!!

Edited by speedrunner
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να πεις ότι ο Ανδρέας Κάλβος είναι ένα πλοίο που περισσεύει. Περισσότερο το ρόλο μπαλαντέρ είχε τον τελευταίο καιρό. Θα μπορούσε όμως άνετα να καλύψει όλες τις ακινησίες τις Α. Ν. Μ. Ε. Ζ και της Ionia καθώς και το καλοκαίρι να διπλωσει τον Δ. Σολωμό στις δυτικές με τον Α. Κοραή να μένει στο ιόνιο ώστε η θέση της εταιρίας να παραμείνει ισχυρή στην κοινοπραξία. Επιπλέον γιατί να μην διεκδικήσει την νέα γραμμή που προκήρυξε το Υπουργείο για τα Ιόνια νησιά ή ακόμα και κάποια άλλη άγονη στο Αιγαίο; 

Link to comment
Share on other sites

Το Κοραής δύσκολα θα έρθει Ιόνιο,  όσο και αν το πιστεύω και εγώ. ..... Του έχτισαν πολλές καμπίνες,  άρα του έριξαν χρήμα,  που τώρα δεν συμφέρει να ξυλωσουν 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

πιστευω οτι η πωληση του καλβου, ειναι μονο η αρχη.

ειχα πει πολλες φορες, οτι ΑΝΜΕΖ χωρις Σολωμο, δεν θα μπορει να σταθει στο Ιονιο.

συντομα ομως, αν κρινω και απο τις αλλαγες στα δρομολογια των δυτικων, ισως πει αντιο και στον κοραη.

Link to comment
Share on other sites

Καιρός η εταιρεία να περιποιηθεί λίγο την ιστοσελίδα της, αφαιρώντας τον Κάλβο απ' τον στόλο και βάζοντας πιο πρόσφατες φωτογραφίες των άλλων δύο πλοίων της.

Link to comment
Share on other sites

Αν ο "Κοραής" δεν καλύψει το κενό του "Κάλβου" μου φαίνεται πως πετάει λευκή πετσέτα. Ακόμα και η πώληση του "Σολωμού" δεν θα πρέπει να αποκλειστεί τότε, επομένως  και το τέλος της ΑΝΜΕΖ

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πραγματικά οι επιλογές της ΑΝΜΕΖ τα τελευταία χρόνια με προβληματίζουν. Πήρε το καλό της πλοίο στις Δυτικές, ένα από τα 3 κάθεται αρκετά, χωρίς να βρίσκει έναν ρόλο και τελικά μπλέκεται καθώς φαίνεται δικαστικά, εκεί που πήγαινε να ξεφορτωθεί δανεισμό.

Κρίμα να έρθει έτσι το τέλος. Δεν θέλω να πιστεύω πως κάποιοι τη "σημάδεψαν" για να αδειάσει τη γωνιά

Link to comment
Share on other sites

On 10/2/2018 at 11:06 AM, proud_ionian said:

η θεση της εταιριας αδυνατισε σταδιακα τα προηγουμενα χρονια, μετα απο μια σειρα επιχειρηματικων επιλογων που "δεν της βγηκαν" (βλ.παραπανω ποστ).

δεν φταινει οι αλλοι. αυτοι την βρηκαν αδυναμη και την πιεζουν/

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως ενω ξεκινησε με τους Καλυτερους Οιωνους στην Ζακυνθο τελειως αποτομα ανοιχτηκε και σε αλλα μονοπατια. Επρεπε να παραμεινει αποκλειστικα στο Ιονιο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Κατά τη γνώμη μου, για τα τωρινά προβλήματα της ΑΝΜΕΖ δεν ευθύνεται κανείς άλλος παρά η ίδια η εταιρεία.

Με τη διάλυση της παλαιάς κοινοπραξίας, θα μπορούσε από θέση ισχύος με δύο ιδανικά πλοία για τα δεδομένα των γραμμών να επιβάλει τη βούλησή της στη νέα κοινοπραξία.

Αντί αυτού, αρκέστηκε στο να παίξει τον Junior Partner στη νέα κοινοπραξία και επιπλέον να ξενιτευτεί στο Αιγαίο ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έχει ακουστςί τίποτα για αντικατάσταση του Κάλβου στο Ιόνιο; Φαίνεται πλέον πως η εταιρίας πλέον επιδίδεται με όλες της τις δυνάμεις στις δυτικές Κυκλάδες. Αμέσως μόλις έγινε η πώληση αποσύρθηκαν και οι πίνακες δρομολογίων για Κυλλήνη- Ζάκυνθο. Ίσως για το κοντινό μέλλον να μην έχει τίποτα στο μυαλό της αλλά στο τέλος θα αναγκαστεί να αλλάξει όνομα από ΑΝΜΕΖ σε ΑΝΜΕΔυτικώνΚυκλάδων!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 8/20/2018 at 1:30 AM, valencay said:

Από τον κόκκινο της Ραφήνας επιθεωρηθηκε ο εθνικός μας ποιητής,χωρίς ομως να προκυψει κατι ωστε ξεκαθαριστεί το μέλλον του πλοίου....

Είναι προς πώληση ο Σολωμός; Δηλαδή πάει προς το τέλος της η zante ferries.. ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...