Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΑΝΙΩΝ 2021 από & προς Χανιά από τη κοινοπραξία ANEK-Superfast

Quote

Αναχώρηση 10:00 – Άφιξη 19:00

Ιούλιος: 17, 18, 21, 22, 23, 24, 25, 28, 29, 30, 31

Αύγουστος: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 13, 14, 15, 18, 19, 20, 21, 22, 25, 26, 28, 29

Σεπτέμβριος: 1, 4

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Θα ειχε ενδιαφερον να βλεπαμε/τε στοιχεια κινησης της γραμμης( @lostromos ακουει εστω για το ενα σκελος? :P )μιας και τον τελευταιο μηνα(μετα την πληρη απελεθερωση μετακινησεων,επαναφορα δρομολογιων κλπ)η Μινοαν ειναι σταθερα μπροστα σε ολες τις κατηγοριες (και οχι μονο στους επιβατες/ΙΧ που ηταν ηδη και περυσι το καλοκαιρι παρα πολλες μερες).

Πλεον τις καθημερινες το Κυδων Παλας εχει ανα ταξιδι 50 εως 70(αναλογα τη μερα)νταλικες.Φανταστειτε να εφευγε απο Πειραια βραδυ ποσοι ακομα θα προλαβαιναν να μπουν.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

On 6/18/2021 at 10:58 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΑΝΙΩΝ 2021 από & προς Χανιά από τη κοινοπραξία ANEK-Superfast

Ποιανου ιδεα ηταν να διαφημιζει/εμφανιζει στις κρατησεις οτι κανει 9 ωρες να φτασει ενω στην πραγματικοτητα κανει 8;

Φανταζομαι οχι του τμηματος Μarketing.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Πάντως συνολική κίνηση φορτηγών από Κρήτη:

Κοινοπραξία : 185

Μινωικες : 177

Συνεχίζεται το ντέρμπι...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Διαιρεσε τα της κοινοπραξιας δια του δυο ομως οσοι και οι συμμετεχοντες στο σχημα και υπολογισε οτι οι Μινωικες χρησιμοποιουν και ενα πλοιο λιγοτερο για να κανουν τη δουλεια πριν βγαλεις το τελικο σκορ. ;) 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Μόνο και μόνο το γεγονός πως το Κυδων πάει με 25-26 μίλια το ίδιο φορτίο που μεταφέρει η κοινοπραξία με 19-20, πάει να πει πως το ταμείο της  ΑΝΕΚ-ΑΤΤΙΚΑ γεμίζει καλύτερα από αυτό της ΜΙΝΟΑΝ. Χώρια βέβαια το γεγονός πως σαν πλοία, τα ιταλικά είναι περισσότερο ακριβά στην διαχείρισή τους από τους γιαπωνέζους. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ακριβως ετσι @polmyt και @Strofalos.

Αλλο να βγαζω 10 και να τα"τρωω"μονος μου και αλλο να χω και συνεταιρο στο μαγαζι.Επισης τα πλοια της κξ ειναι φορτωμενα με βαρη,το μεν Ελυρος τραπεζικα το δε Galaxy ειναι ναυλωμενο αρα εχουν κ αλλες υποχρεωσεις σαν πλοια τις οποιες ο Κυδωνας δεν εχει.

Επισης η κξ κανει σχεδον καθε μερα αυτη την εποχη και ημερησια με μικρη κινηση οποτε τα ημερησια εξοδα ειναι ακομα πιο αυξημενα.

Και ειδικα για τα γκαραζ ειναι 2 πλοια με πολυ μεγαλυτερο γκαραζ απο το παλατι σε γραμμικα μετρα οποτε πχ βαση της προχθεσινης κινησης που ειδαμε ειχαν ενα ποσοστο πληροτητας 50% σε φγ ενω στο Κυδων το ποσοστο ηταν κοντα στο 60% σε εκεινο το ταξιδι.

Κοντολογις,πανω κατω τα ιδια βγαζουν ολοι στη γραμμη.Απλα λογω της οικονομικης της καταστασης η Μινοαν ειναι σε πλεονεκτικοτερη θεση.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Η κουβεντα βεβαια ξεκινησε συγκριτικα με το τι κουβαλανε ,και τι μεριδιο εχουν στην γραμμη, αν μπορει να βγει ακρη βεβαια με ενα δρομολογιο , και οχι με το αν εχει βαρη η κοινοπραξια ή αν τα γραμμικα μετρα της κοινοπραξιας ειναι περισσοτερα οποτε τα βαπορια πανε αδεια.Ξαφνικα πηγαμε στο τι μενει,αν μενει κατι κλπ

Αν δηλαδη η κοινοπραξια ειχε το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π που καιει ενα κουβα πετρελαιο ,που λεει ο λογος, και επερνε σε καθε δρομολογιο 20 φορτηγα και 500 επιβατες ,θα λεγαμε οτι ειναι σε πλεονεκτικη θεση επειδη το γκαραζ του γεμιζει και δεν εχει βαρη και εξοδα το πλοιο; Δεν το νομιζω

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και θα το λεγαμε,οπως θα λεγαμε και το αντιθετο αν η Ανρκ δρομολογουσε ενα πλοιο διαστασεων cruise.

Εχω ξαναγραψει για τα μεριδια της γραμμης αλλα δεν θα τα επαναλαβω για να μη γινομαι κουραστικος.Θα τα μαθαινουμε απο τον lostromos:P

Link to comment
Share on other sites

Άρα ο Ιταλός έχει ανέβει στη Κρήτη πάρα πολύ και σε βάθος χρόνου φαίνεται να κερδίζει τη ''μάχη της Κρήτης''.Μπράβο του.Να προσθέσω όμως ότι τα νούμερα αυτά είναι της θερινής περιόδου.Το Χειμώνα θα κάνουμε λογαριασμό για το τι πραγματικά έχει κερδίσει.

 

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Ο περασμένος χειμώνας, που ήταν και χειμώνας covid, έδωσε ικανοποιητική εικόνα στο τι κέρδισε και ποιος. Άλλωστε οι μεταφορικές δεν είναι εποχικός πελάτης.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω παντως οτι κακως στεκομαστε ακομα στα νουμερα της συγκεκριμενης γραμμης καθε φορα.

Εχουν περασει 3 ολοκληρα χρονια απο τη δρομολογηση και οποιος ηταν να φυγει θα ειχε φυγει.

Αποδεικνυεται οτι στη γραμμη χωρανε ολοι προς διαψευση πολλων.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nikos_Chania said:

 Άλλωστε οι μεταφορικές δεν είναι εποχικός πελάτης.

Συμφωνώ σε αυτά που λέτε σε γενικές γραμμές και ναι όντως οι Μινωικές πρέπει να έχουν ανεβάσει το μερίδιο τους στις γραμμές της Κρήτης.

Οι μεταφορικές δεν είναι εποχικός πελάτης.Όντως.Το θέμα είναι όμως πως όταν το καλοκαίρι γεμίζει με φορτηγά κάποιο της κοινοπραξίας(βλ πίσω τη κίνηση με το Horizon 115 τμχ) τότε αναγκαστικά πάει στις Μινωικές.Το Χειμώνα με την λιγότερη κίνηση είναι πιο αντιπροσωπευτικά τα νούμερα.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Η αποψινή ανταπόκριση από τα Χανιά αναφέρει πως το Κύδων το Παλάς έφτασε με φορτηγά ως τον καταπέλτη ενώ αντίστοιχα ο Έλυρος αποπλέει για Πειραιά με μισογεμάτο γκαράζ.

 

Εγώ δεν θα μπώ στο ντιμπέι(που έλεγε κι ο Νικόλας ο Αλέφαντος) σχετικά με το τι μερίδιο έχει ποιός. Βλέπω την μεγαλύτερη εικόνα που λέει πως η Ιταλική εταιρεία κατάφερε να κάνει ό,τι δεν κατάφεραν όλοι οι προηγούμενοι που δρομολόγησαν κατά καιρούς πλοία στα Χανιά. Να πάρει δηλαδή ένα σημαντικό μερίδιο της κίνησης και να βγάζει κέρδος. Αν το μερίδιο είναι 30, 40 ή 50%, λίγη σημασία έχει σε ό,τι αφορά την μεγάλη εικόνα των πραγμάτων.

 

Η επιτυχία του Ιταλού είναι η μία ανάγνωση για το τι έχει συμβεί στη γραμμή τα δύο τελευταία χρόνια. Για μένα υπάρχει και η δεύτερη. Του πόσο δηλαδή σκ@τ@ έχει κατορθώσει να τα κάνει η ΑΝΕΚ μέσα στο ίδιο της το σπίτι. Γιατί μιλάμε για μέγα κατόρθωμα, μνημείο κακής διοίκησης. Για να δώσουμε μια άλλη αναλογία, αν ο Ιταλός έχει πάρει το 50% της κίνησης στη γραμμή των Χανίων, είναι σαν ξαφνικά το 50% των κατοίκων του κεντρικού Πειραιά, από Ολυμπιακοί να γίνουν παοκτζήδες :D

Link to comment
Share on other sites

Εγω σαν ντοπιος που τα βλεπω και τα ακουω live αυτα μου δινεται η αισθηση οτι η ΑΝΕΚ το εχει εγκαταλειψει το παιχνιδι.Με εξαιρεση το 2018 που ασκησε καποιες πιεσεις στα φορτηγα με βασικο μοχλο πιεσης την αισθηση που ειχαν ή που προσπαθουσαν να καλλιεργησουν τοτε στους πελατες τους οτι η δρομολογηση του Μυκονος Παλας ειναι αρπαχτη/εκφοβισμος/πιεση για γραμμες Ιταλιας κα. χρονο με το χρονο οι αντιστασεις μειωθηκαν.

Εχω ακουσει μαλιστα οτι εχουν ειπωθει πραγματα οπως"εξοφλησε τα χρεη σου προς εμας και μετα πηγαινε οπου θες"σε μεγαλη μεταφορικη προσφατα.Σε νορμαλ συνθηκες θα μιλαγαμε για ρυθμιση χρεων,διακανονισμους κλπ. ή απλα για πιο αγρια σκηνικα του τυπου"αν πας εκει εδω δεν σε ξαναβαζουμε".

Στο θεμα των επιβατων κι εκει εχουν γινει αστοχες ενεργειες.Οι προσφορες της κξ ειναι αναξιες αναφορας ενω μεχρι προχθες διαφημιζε οτι εκτελει το ημερησιο για Χανια σε 9 ωρες ενω κανει 8.Τωρα αυτο δεν καταλαβα αν ηταν..τυπογραφικο λαθος καο απλα το διορθωσανε ή αν ειχαν αρχικα στο μυαλο τους να πηγαινουν αργα για οικονομιαΟμως χασανε αρκετες κρατησεις για φετος το καλοκαιρι απο κοσμο που εκλεινε διακοπες και εβλεπε οτι πας αργα και πουλας πιο ακριβα απο τον αλλο.

Ο δε Γριμαλδιος ουτε πολεμο τιμων εκανε ουτε τπτ τρελες συμφωνιες με τις νταλικες.Τα βασικα του οπλα ηταν η υπομονη και η επιμονη.

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη κουβέντα το τι πήγε λάθος με την ΑΝΕΚ στα Χανιά. Η ουσία είναι πως την γραμμή την έβλεπε και την βλέπει, σαν αγελάδα. Μόνο κέρδη χωρίς καθόλου επένδυση. Κάποια στιγμή, κάποιος που θα είχε επιμονή και υπομονή και χρήμα, θα το πετυχαινε αυτό που κατάφερε ο Μανωλιός. Τώρα το ποτάμι δε γυρίζει πίσω. Η μόνη λογική εξέλιξη στον ορίζοντα είναι σε βάθος χρόνου ο Κυδωνας να διπλωθεί από το αδερφό του. 

Link to comment
Share on other sites

Τα έχουμε συζητήσει πολλές φορές στο παρελθόν.Ένα λάθος που έκανε και ίσως το μεγαλύτερο ήταν που δεν άφησε το Έλυρος τα καλοκαίρια στη γραμμή και το ναύλωνε έξω.Όλα βέβαια ξεκίνησαν από την είσοδο της Άττικα μέσω της κοινοπραξίας στα Χανιά.Τότε ήταν που έπρεπε να αποτραπεί αυτό πάση θυσία.Και ας έχαναν κάτι από την Αδριατική η ακόμα και κάποιο πλοίο τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
11 hours ago, Strofalos said:

Και οι μεταφορικές? Γι αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συμβόλαια (πέρα από τις μειωμένες τιμές).., για να βρίσκουν χώρο οι νταλίκες τους στα γκαράζ βρέξει-χιονίσει..? 

Σάββατο ήταν άλλωστε η μέρα με την μικρότερη κίνηση φορτηγών.

Link to comment
Share on other sites

Τα χειμερινα δρομολογια των Μινωικων φετος θα ειναι παρομοια με αυτα του Μαιου δηλαδη το Κυδων Παλας απευθειας για Χανια τη μια μερα και την επομενη το Φαιστος Παλας μεσω Ηρακλειου.

Καποιες μικρες αλλαγες θα υπαρξουν στα ωραρια και συγκεκριμενα

ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ

Αναχωρηση απο Πειραια 21:00 αφιξη Χανια στις 05:30

Aναχωρηση απο Χανια 21:00 αφιξη Πειραια στις 06:00

ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ

Αναχωρηση απο Πειραια 21:00 αφιξη Χανια 09:15

Αναχωρηση απο Χανια 17:00 αφιξη Πειραια στις 06:00

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...