Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Διατηρώ την άποψή μου για το θέμα που γράφουμε, δεν αναφέρθηκε ο ταχύτερος πλούς του Γκαλαξυ έναντι του Κύδων ούτε ενημερωτικά, ούτε τυχαία.

Edited by proud_ionian
σμίλεμα
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πράγματι, το σχόλιο όπως το εξέλαβα κι εγώ ήταν περισσότερο λόγω της αντίφασης διαφήμισης/πραγματικότητας ως προς την ταχύτητα. Οπότε με ποιο σκεπτικό έπρεπε να ειπωθεί και το αντίστοιχο όταν το ταχύτερο Κυδων προσερνούσε την κοινοπραξία; Δεν έθιξε κανείς την πολυτέλεια και το μέγεθος του πλοίου ή το κύρος και τις ανταγωνιστικές τιμές των Μινωικών, μην εξάπτεστε με το παραμικρό. Αντίστοιχα τόσες άλλες φορές έχουμε θίξει τα παράλογα που υπάρχουν παντού και σε όλες τις εταιρείες, από τις ταχύτητες συμβατικού στα Flyingcat 5/6 στο Σαρωνικό, μέχρι τον χρόνο των παλατιών από Πειραιά για Μήλο συγκριτικά με τα ταχύπλοα της γραμμής (και με πολύ χαμηλότερες τιμές)..

 

Επίσης, επειδή το θέμα με τα τριγωνικά της κοινοπραξίας έχει θιχτεί και στο παρελθόν, σε τί αποσκοπεί το συγκεκριμένο (εως και ειρωνικό) σχόλιο; Προσπαθείτε να μας πείσετε ότι οι Μινωικές "έβλεπαν μπροστά" και άρα καλά κάνανε και τότε που ξεκίνησαν τριγωνικά δρομολόγια στην Κρήτη; Τί σχέση έχουν οι τωρινές συνθήκες με το παρελθόν; Φέτος οι καταστάσεις είναι πρωτόγνορες απ' όλες τις απόψεις και σε όλους τους τομείς με ό,τι αυτό συνεπάγεται και φυσικά οι εταιρείες (όχι μόνο οι ακτοπλοϊκές) παίρνουν τα μέτρα τους για να προστατευτούν. Δεν είμαι δικηγόρος κανενός και δεν υποστηρίζω τα συμφέροντα κανενός, αλλά δεν δέχομαι τη λογική ότι η κοινοπραξία είναι υπόλογη για τα τριγωνικά δρομολόγια επειδή κατηγορούσαν τον ανταγωνιστή τους πριν από δύο χρόνια. Να θυμίσω ότι όταν έγιναν τα τριγωνικά δρομολόγια από την κοινοπραξία υπήρχε απαγόρευση μετακινήσεων και άρα σχεδόν μηδενική επιβατική κίνηση; Να θυμίσω ότι είχαν φτάσει στο σημείο να επιδοτούνται ακόμα και οι γραμμές της Κρήτης; Να θυμίσω ότι σε ολόκληρο το Αιγαίο γίνονταν λιγότερα κι από τα μισά δρομολόγια (που γίνονται υπό φυσιολογικές συνθήκες όλες τις υπόλοιπες χρονιές) σε ΟΛΕΣ τις γραμμές; Να θυμίσω πόσα πλοία ήταν δεμένα ή ταξίδευαν με πολύ χαμηλότερη ταχύτητα; Τί σχέση έχουν όλα αυτά με το 18/19 και τί έπρεπε λοιπόν να είχε γίνει διαφορετικά στις γραμμές της Κρήτης φέτος; Έπρεπε να γίνονται κανονικά ΟΛΑ τα δρομολόγια απλά για να μην "εκτεθεί" η κοινοπραξία; Στο κάτω κάτω για μένα πιο μεμπτο θα ήταν αυτό, θα έδειχνε ότι δεν έχουν καμία επαφή με την πραγματικότητα. Εδώ ενοποιήθηκαν οι γραμμές Συροτηνομυκονίας με Παροναξία και Ίο-Σαντορίνη και από τρία πλοία, τα νησιά αυτά κατέληξαν με δύο μικρά πλοία. Στην Κρήτη πείραξε που ενοποιήθηκε στα μισά δρομολόγια η γραμμή των Χανιων με αυτήν του Ηρακλείου;

Ας είναι αντικειμενικοί οι μεν, αλλά ας είναι και οι δε.  

Edited by proud_ionian
σμίλεμα
Link to post
Share on other sites

συντροφοι ας χαλαρωσουμε λιγο:). οι περισσοτεροι εδω μεσα εχουμε προτιμησεις και αρκετοι εχουν προτιμησεις σε οπαδικο και παρεξηγησιμο βαθμο, ανεξαρτητως εταιριων και γραμμων;). ας αφησουμε και κατι να πεσει κατω. ο αναμαρτητος πρωτος τον λιθον βαλετω.

επι της ουσιας, ειτε παει το κυδων κομμενο και το περνα το galaxy, ειτε παει full speed και τα περναει ολα, η ανεκ απο κυριαρχη της γραμμης καταφερε χαρη σε λαθη σειρας διοικησεων, να γινει πρωτα το δεκανικι της attica στη γραμμη και πλεον να εξαρταται αποκλειστικα απο τις διαθεσεις του grimaldi και των διοικησεων των τραπεζων. προφανως και δεν φταιει η πανδημια.

να βλεπουμε λιγο τη μεγαλη εικονα

Link to post
Share on other sites

Αυτή η μεγάλη εικόνα είναι που την κάνει υποδεεστερη. Το είπα και στο joint service.

Η ΑΝΕΚ δεν ειναι πια αυτο που επιμένουν να παρουσιάζουν οι φανατικοί. Εχει χάσει ότι ήταν και όντως κατηντησε δεκανικι της αττικα.

Προσωπικα ειμαι υπερ του ανταγωνισμού, δεν θελω να φυγει κανένας απο τη γραμμή διότι έτσι έχουμε ολα τα οφέλη ως επιβάτες.

Όμως η αλήθεια δεν μπορεί να κρυφτεί ως προς το ποιός είναι στο σύνολο καλύτερος.

@hsw δεν πειράζει που δεν κατάλαβες την αναφορά στα τριγωνικά. Ωστόσο δεν είναι επιχείρημα η συγκυρία. Διοτι ναι, οι Μινωικές βρέθηκαν ένα βήμα μπροστά οταν ξεκίνησαν τα τριγωνικά. Και δεν είπε κανείς πως η κξ είναι υπόλογη επειδή κατηγορούσε και "χαχάνιζε" με τα τριγωνικά, αλλά αν μη τι άλλο ότι κοροιδεύεις το λούζεσαι, όποιος κι αν είναι ο λόγος. Για τις Μινωικές ήταν τα scrubber (αλήθεια, η κξ θα βάλει;) για την ανεκ φετος ηταν ο covid. 

Δεν υπάρχει κάτι άλλο να αναφερθώ, για εμένα τα κριτήρια είναι ξεκάθαρα και τα γεγονότα αδιαμφισβήτητα.

Link to post
Share on other sites

Εχουμε μια αλλαγη της τελευταιας στιγμης στο προγραμμα.Τις μερες που γινεται τριγωνικα το δρομολογιο απο Χανια το Φαιστος Παλας θα φευγει πλεον απο Σουδα στις 18:00 αντι για 17:30.

Link to post
Share on other sites
On 9/15/2020 at 12:19 PM, Nikos_Chania said:

Επαναλαμβάνω, δεν είδα κανένα αντίστοιχο σχόλιο όταν το Κύδων προσπερνούσε το Γκάλαξυ.

Οι υπηρεσίες που παρέχει το παλάτι παραμένουν υψηλές, διαθέτει φθηνότερα εισιτήρια, μεγαλύτερη χρηστικότητα στο πρόγραμμα πιστότητας και παραμένει ένα νεότερο, πολυτελές και με περισσότερους χώρους πλοίο.

Η γραμμή έχει δύο παίκτες και είναι φανερό οτι υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στις παρεχόμενες υπηρεσίες.

(Και) εχθες παντως το Κυδων πηρε εμφανως περισσοτερο κοσμο και ιχ απο το Blue Galaxy γεγονος που συνηγορει στο οτι ο κοσμος δεν το προτιμουσε φετος εναντι του Γκαλαξυ και του Ελυρος μονο λογω της υψηλης του ταχυτητας στα δρομολογια της θερινης περιοδου.

Quote

Δελτίο Τύπου: Το Κύδων Παλάς Συνεχίζει τα Απευθείας Δρομολόγια απο/προς Χανιά και το Χειμώνα

 

Οι Μινωικές Γραμμές ενημερώνουν το επιβατικό κοινό και τους συνεργάτες τους, ότι το H/S/F ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ συνεχίζει με ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ δρομολόγια  από/προς Χανιά και Πειραιά και το χειμώνα, με βραδινή αναχώρηση στις 21:30 από το λιμάνι της Σούδας και του Πειραιά.

 

Συγκεκριμένα το ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ δρομολόγιο από/προς Χανιά και Πειραιά με το ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ είναι το ακόλουθο:

 

H/S/F KYDON PALACE

ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

ΠΕΙΡΑΙΑΣ  ΧΑΝΙΑ

ΧΑΝΙΑ  ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Αναχώρηση από Πειραιά, ώρα: 21:30

 

Άφιξη στη Σούδα, ώρα: 06:30

Αναχώρηση από Σούδα, ώρα: 21:30

 

Άφιξη στον Πειραιά, ώρα: 06:30

 

Επίσης, το H/S/F ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ εκτελεί εναλλάξ με το H/S/F ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή των Χανίων, σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

 

H/S/F FESTOS PALACE

ΧΑΝΙΑ  ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΠΕΙΡΑΙΑΣ  ΧΑΝΙΑ

Αναχώρηση από Σούδα, ώρα: 18:00

 

Άφιξη στον Πειραιά, ώρα: 06:30

Αναχώρηση από Πειραιά, ώρα: 21:30

 

Άφιξη στη Σούδα, ώρα: 09:15

 

minoan.gr

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...