Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εγώ πάλι στην χρονική στιγμή που φέρνουν το θέμα στην επικαιρότητα πιστεύω ότι μάλλον αποβλέπουν στην επανεξέταση μιας δρομολόγησης highspeed.

Χωρίς να τους χαλάει κάποιο superfast ή blue star πιστεύουν ότι ένα χαισπιντ την θερινή σεζόν τα οποία είναι και δημοφιλή στο επιβατικό κοινό θα ανέβαζε κατά πολύ τον τουρισμό των Σαββατοκύριακων.

Επειδή η επιστολή απευθύνεται και στην ΑΤΤΙΚΑ πιστεύω ότι συμπεριλήφθηκε περισσότερο ως μέτρο πίεσης προς την διοικηση των άλλων δύο εταιρειών παρά ευελπιστούν ε κάτι άμεσο

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

....ένα χαισπιντ την θερινή σεζόν τα οποία είναι και δημοφιλή στο επιβατικό κοινό θα ανέβαζε κατά πολύ τον τουρισμό των Σαββατοκύριακων....

Καλά, ας αφήσουν τις ίδιες τιμές που έχουν τώρα, πχ στο ψάρι στην Ακτή Ενώσεως, και μετά θα ζητούν το Queen Victoria να έλθει να τους σώσει B).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ενα πραγμα δεν βλεπω να γινεται παντως τωρα πια, να μπαινει ταχυπλοο στα Χανια!:D:D
Δεν ξέρω τι λες εσύ Nick, αλλά στα Χανιά βλέπω κινητικότητα για το ζήτημα και ίσως το αφεντικό πάντων των εν Ελλάδι ταχυπλόων:rolleyes:...να μην τους χαλάσει το χατήρι...για 1-2 μήνες το καλοκαίρι.;)

ΥΓ Πάντως Γεώργιε, "η ένωση καταστηματαρχών ενετικού λιμένα" δεν είπε τίποτε για φθηνότερο ψάρι.:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Αυτή τη στιγμή αναχωρεί ο ΕΛΥΡΟΣ και πίσω του ακριβώς θα ακολουθήσει ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ για τα ξένα. Καλά του ταξίδια και με το καλό να μας ξανάρθει. :)

Τώρα (δηλ. 20.33) φεύγει το "ΕΛΥΡΟΣ"? Στις 21.00 δεν είναι το δρομολόγιό του?

Link to comment
Share on other sites

Γνωστος μου Χανιωτης μου μετεφερε οτι απο τελη Αυγουστου με αρχες Σεπτεμβρη και μετα την παραδοση του SF II θα δρομολογηθει αμεσα το SF XΙ στη γραμμη Πειραιας-Χανια. Με καθε επιφυλαξη παντα.

Link to comment
Share on other sites

Γνωστος μου Χανιωτης μου μετεφερε οτι απο τελη Αυγουστου με αρχες Σεπτεμβρη και μετα την παραδοση του SF II θα δρομολογηθει αμεσα το SF XΙ στη γραμμη Πειραιας-Χανια. Με καθε επιφυλαξη παντα.

Τα ίδια μου μετέφερε κι εμένα γνωστός μου, πλήρωμα σε κάποιο από τα κόκκινα. Υπομονή 2 μήνες λοιπον

Link to comment
Share on other sites

Για μενα το καλυτερο θα ηταν να ερχονταν τωρα,που η κινηση ειναι ιδιαιτερα αυξημενη και κατα την διαρκεια του καλοκαιριου θα ειχαν την ευκαιρια να το γνωρισουν περισσοτεροι επιβατες.Επισης ειναι σχεδον σιγουρο,πως σε αυτους τους 3 μηνες θα ειχε και καλες πληροτητες σε σχεση με τον Σεμπτεβρη και μετα που θα ειναι δυσκολοτερα τα πραγματα(λιγοτερος κοσμος).2 τα ερωτηματα:

  • Αραγε το απογευματινο δρομολογιο της Ανκονα,ειναι πιο επιτυχημενο μεσα στο καλοκαιρι απ οτι να εκανε το XI Χανια?
  • Γιατι περιμενουν να τελειωσει το Superfast II? Αφου θα παει Μπαρι και το Horizon δεν μπορει να αντικαταστησει καποιο απο τα κοκκινα στην Ανκονα(λογω ταχυτητας)...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, η λογική της Superfast νομίζω ότι είναι να έχει ένα ζευγαράκι (SF I/II) στο Μπάρι, ένα ζευγάρι (SF V/VI) στην Ανκόνα και τα XI / XII σε Χανιά και Ηράκλειο αντίστοιχα.

Δε μου φαίνεται και εντελώς παράλογο, ενώ και η κάθοδος τους αυτή έχει κάλλιστα τα φόντα να γίνει πολύ πιο πετυχημένη από αντίστοιχες προσπάθειες του παρελθόντος.

Link to comment
Share on other sites

μακαρι να βαλουν το 11 στα χανια πιστευω πως θα βολεψει πολυ!!και επισης θα δημιουργησει ανταγωνισμο μιας και τωρα ειναι ανυπαρκτος λογω μονοπωλιου της ανεκ..δν λεω καλο το ελυρος , ανετο αλλα απο ταχυτητες δεν λεει τιποτα..το καλυτερο θα ηταν να εμπαινε και ενα highspeed εστω για την θερινη περιοδο γτ αλλο 4 μισι ωρες και αλλο 8+..θπαρχει κανενα τετοιο ενδεχομενο??αν και απ΄οτι ξερω η hellenic εχει βγαλει πλανο μεχρι σεπτεμβρη

Link to comment
Share on other sites

όχι φίλε μου δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο.Όπως είπες κι εσύ τα πλάνα έχουν ανόιξει από χτες ξεκίνησε και η θερινή περίοδος και τα Χανιά δεν συμπεριλαμβανόνται στα δρομολόγια των ταχύπλοων.

Link to comment
Share on other sites

Από antupoploiarxos:το καλυτερο θα ηταν να εμπαινε και ενα highspeed εστω για την θερινη περιοδο γτ αλλο 4 μισι ωρες και αλλο 8+..

Έχεις ταξιδέψει με highspeed και με μποφόρ στη διαδρομή Χανιά - Πειραιάς;

Link to comment
Share on other sites

επειδη σπουδαζω κρητη εχω χιλιαδες φορες ταξιδεψει !!!και με το highspeed 5 που πηγαινε σουδα και με κεντερη για ρεθυμνο και με highspeed 4+5 για ρεθυμνο!!!τα περισσοτερα ταξιδια τα εχω κανει με πολλα μποφορ..και εμενα προσωπικα δεν με πειραζει!!οποιος δεν το αντεχει αs μην το παρει!χαρακτηριστικα περισυ με το highspeed 4 με 7-8 καιρο ειχε κανει ακριβως 4 μισι ωρες για ρεθυμνο..και χαρακτηριστικα στο δρομολογιο της 30 -3-08!!σαφως και κουναει!!αλλα καποιες φορες πιο ηπια και αλλες πιο αισθητα..πλοιο ειναι αν δεν κουνησει αυτο ποιο θα κουνησει..εδω το αμαξι σε ανωμαλο δρομο εχει σκαμπανεβασματα!!μου εχει τυχει με festos με 6 νοτια και να πηγαινει σαν καριδοτσουφλο!!οποτε δεν ειναι ενδεικτικο..ολα εξαρτωνται απο την φορα του ανεμου , και την επιδεξιοτητα του καπετανιου να μπορει να χειρηστει δυσκολες καιρικες συνθηκες!!αυτο που εχει αψογη συμπεριφορα σε καιρο ειναι το superfast 12

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΛΟΙΟ. ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΓΑΣΤΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΕ ΠΛΟΙΑ ΜΕ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ. ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΧΑΜΕΝΟΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΕΑΝ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΤΟ ΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.

ΑΠ'ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ-ΟΠΛΙΤΕΣ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ(ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ).

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΣΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ SUPERFAST ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΨΕΙ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ (ΚΟΚΚΙΝΟ). ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ. Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΗΔΕΝ.

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΑ ΙΣΑ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ & GRIMALDI ?????

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι η πρώτη φορά που η κάθοδος στην Κρήτη γίνεται τόσο μεθοδικά και (κατά τη γνώμη μου) σωστά. Μάλιστα, μπαίνοντας και στα Χανιά ενισχύει το επιχείρημα "'ηρθαμε για να μείνουμε", και βολεύει και τον εκδρομέα στο αλλέ ρετουρ που μπορεί να θέλει να κατέβει Χανιά και να γυρίσει Ηράκλειο.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου τα νουμερα ΔΕΝ θα ειναι κοκκινα παντα.Οσο οι μεταφορικες χρωστανε στις ΑΝΕΚ και 'αναγκαζονται' να βαζουν τα φορτηγα στα ΑΝΕΚοπλοια,θα ειναι παντα δυσκολο το σπασιμο του μονοπωλειου.Οσο οι επιβατες βλεπουν με κιτρινομπλε γυαλια,θα ειναι παντα δυσκολα για οποιον επιλεξει να μπει στην συγκεκριμενη γραμμη.Καποια στιγμη θα γυριζει ο τροχος ομως....και ξερεις την συνεχεια;)

Οσο για τους αφελεις και τους βλακες,θα πρεπει να αναρωτηθεις ποιοι ειναι πραγματικα:οι πλοιοκτητες που φερνουν ποιοτικα,καινουργια κ γρηγορα πλοια στην γραμμη η αυτοι που επιλεγουν να χρησοπληρωνουν τα 35χρονα και να τους θυμουνται οι πλοιοκτητες(των 35χρονων)μονο οταν πανε να τους χασουν?(βλεπε OLYMPIC CHAMPION)

Αν ειναι ολα τοσο ωραια στα Χανια,να σας στειλουμε και το ΛΙΣΣΟΣ πισω να ησυχασετε και εσεις και εμεις.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς έτσι!

Επίσης, στα Χανιά το SF XI θα είναι μακράν καλύτερο του Λατώ σε όλα, και απλά ένα κλικ κάτω από τον Έλυρο σε πολυτέλεια(όντας πολύ ταχύτερο ταυτόχρονα).

Ακόμα και το Τσάμπιον να ξανακατεβάσει η ΑΝΕΚ, το πολύ πολύ να "ισοφαρίσει"

Link to comment
Share on other sites

... Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΗΔΕΝ...

Φίλε μας Defender, μήπως είσαι και συν-βάζελος και τάχεις πάρει με τα τελευταία καραγκιοζιλίκια :P?

......Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΑ ΙΣΑ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ & GRIMALDI ?????

Αν και η ΑΝΕΚ είναι υπόδειγμα οππορτουνισμού (όπως έλεγαν οι παλαιοί κομμουνισταί), δεν παύει να έχει την ραχοκοκκαλιά της σε Χανιά (κυρίως)-φορτηγά Ηρακλείου (δευτερευόντως). Το παιχνίδι (αγαπητέ NHSOS XIOS) το γνωρίζει άριστα. Και κόκκινο και μπλέ και πορτοκαλί και να της βάλουν επάνω της, με τα έως τώρα δεδομένα, η ΑΝΕΚ θα βγεί νικήτρια.

Όμως, Defender, o Bγενόπουλος αφελής δεν είναι. Πήρε την Ολυμπιακή με την Aegean να έχει τα χέρια κατεβασμένα, πήγε το γάλα στο €1 και το γιαούρτι στο €0.50 και ετοιμάζει μεγάλες ανατροπές στον χώρο της ιδιωτικής περίθαλψης (κυρίως στα Μαιευτήρια-Ιασώ, Λητώ). Και όλα τούτα διότι έχει ισχυρά κεφάλαια από πίσω του, που αντέχουν σ' αυτόν το αγώνα δρόμου αντοχής που έχει επιδοθεί. Σκοπός του είναι να εξουθενώσει "νομίμως" κάθε ανταγωνιστή, που μοιραία δεν θα αντέξει σε ενδεχόμενο πόλεμο τιμών και θα τα παρατήσει.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΗΔΕΝ.

Aυτο ειναι αληθεια. Η μαλλον για να ειμαστε ακριβεις "λεει" κατι 500.000 φορες πριν το κανει. Αφου μας εχει ζαλισει πρωτα. Ειναι επιχειρηματιας που πονταρει στα λογια. Οσοι ασχολουνται με οικονομικα θα με καταλαβαινουν. Αληθεια με το 12 ποσος καιρος γινοταν σαματας οτι θα ερθει πειραια γιατι ηταν επιθυμια του Παναγοπουλου και πρασινα αλογα;

Και που ηρθε τι εγινε; Ισα ισα που οι μινωικες αναδιαρθρωσαν τα δρομογια τις ταχυτητες και τις προσφορες τους.

Στα Χανια ομως ειναι διαφορετικα γιατι η ανεμενομενη εισοδος του κοκκινου δεν θα βρει τοσο σκληρο ανταγωνισμο κυριως λογο ταχυτητας. Αλλα εγω πιστευω στο οτι ο Χανιωτης με ΑΝΕΚ μεγαλωσε με ΑΝΕΚ παει τα φορτηγα του και το κοκκινο θα ειναι αδιαφορο στον μεσο Κρητικο.

Link to comment
Share on other sites

αμα δεν κοιτουν το καλυτερο και θελουν να πανε με ανεκ ας πανε με ανεκ..κανεις φοιτητης δεν προκειται να ξαναπατησει στην ανεκ στα χανια ετσι και μπει τι σουπερφαστ στα χανια...οι φοιτητες και οχι μονο προτιμουν τα ταχυπλοα..ειδικα επι εποχες χαισπιντ 4+5 σε 4μισι ωρες κρητη η αντιστοιχα αθηνα..και οχι 8 η 9 ωρες...οσον αφορα το ηρακλειο το σουπερφαστ εχει φαει λαχανο την ανεκ στο θεμα επιβατων!!!και στα αυτοκινητα παει καλα και ολο και ανεβαινει!!ανταγωνιζεται στα ισα την μινοαν που λεει οτι κανει 5 ωρες και 45 και δεν το τηρει ποτεεεε...κανει πανω απο 6 ωρες..η σουπερφαστ λεει 6μισι και κανει παντα λιγοτερο απο 6μισι..δεν αμφισβητω την μινοαν..κορυφαια πλοια..γρηγορα..καινουρια αλλα να μην μειωνουμε και την σουπερφαστ η οποια ειναι αντιστοιχης αξιας και ποιοτητας με την μινοαν..οσο για ανεκ, αν αποφασισει να κατεβασει το olympic champion η to hellenic spirit ειναι τα μοναδικα πλοια που εχει που μπορουν να προβαλουν μια αντισταση απεναντι στην μινοαν και στην σουπερφαστ..αλλα εσωτερικα δεν συγκρινονται ουτε με μινοαν ουτε με την σουπερφαστ

Link to comment
Share on other sites

Οσο για τους αφελεις και τους βλακες,θα πρεπει να αναρωτηθεις ποιοι ειναι πραγματικα:οι πλοιοκτητες που φερνουν ποιοτικα,καινουργια κ γρηγορα πλοια στην γραμμη η αυτοι που επιλεγουν να χρησοπληρωνουν τα 35χρονα και να τους θυμουνται οι πλοιοκτητες(των 35χρονων)μονο οταν πανε να τους χασουν?(βλεπε OLYMPIC CHAMPION

Πέστα!!! ...για να μην πιάσω στο στόμα μου και τους Ρεθυμνιώτες!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
.....Αλλα εγω πιστευω στο οτι ο Χανιωτης με ΑΝΕΚ μεγαλωσε με ΑΝΕΚ παει τα φορτηγα του και το κοκκινο θα ειναι αδιαφορο στον μεσο Κρητικο.

Το ότι οι Μινωικές αναδιπλώθηκαν μετά από την έλευση του SF όλοι συμφωνούμε ότι είναι κέρδος για τον μέσο επιβάτη. Όσο για τον σωβινισμό των Κρητικών ως Χανιώτης μπορώ να πω ότι είμαστε άξιοι της τύχης μας, μια και δεν στηρίξαμε όσο έπρεπε σοβαρές προσπάθειες στον τόπο μας. Επί εποχών ανταγωνισμού ( βλέπε BLUE STAR 2 ) η αγαπητή μας ΑΝΕΚ ξεκίνησε μια περίοδο αστείων «προσφορών» ( λειαν επιεικώς …) με καφεδάκι το πρωί (καλοκαίρι ) ή πορτοκαλάδα τον χειμώνα. Οι περισσότερο τυχεροί κάποιες φορές έπιναν γκαζόζα ΓΕΡΑΝΙ! Μάλιστα έφτασαν στο σημείο να σου προτείνουν οι ίδιοι δωρεάν αναβάθμιση θέσεως ( χωρίς δηλαδή να χρειαστεί να πληρώσεις την διαφορά!), φροντίζοντας παράλληλα να βελτιώσουν (δυστυχώς προσωρινά ) την όχι και τόσο ευγενική συμπεριφορά τους. Βέβαια όλα αυτά εξανεμίστηκαν όταν ο ανταγωνιστής εξαναγκάστηκε να φύγει, μια και είναι αλήθεια ότι τα φορτηγά παραμένουν όμηροι στα χέρια της «εταιρίας μας». Στην εποχή του σεβασμού του πελάτη η ΑΝΕΚ βασίζεται στον πατριωτισμό μας για να μας μεταφέρει με τριτοκοσμικές συνθήκες ( ΛΑΤΟ, ΛΙΣΣΟΣ ), και όταν δεν μπορεί απλά ναυλώνει τον αντίπαλο ( ΑΡΙΑΔΝΗ ) για να τον βγάλει από την μέση.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου,ειπες τα πραγματα με το ονομα τους και μαλιστα ειναι σημαντικο που εισαι Χανιωτης και βλεπεις τα πραγματα αντικειμενικα;)Εγω τελικα αρχιζω να πιστευω,πως το πλοιο που ταιριαζε γαντι για να σπασει το μονοπωλειο της ΑΝΕΚ ηταν/ειναι το Ν.ΧΙΟΣ η ενα πλοιο αναλογων διαστασεων και χωρητικοτητας(και ταχυτητας φυσικα).

Ενα τετοιο πλοιο θα ηταν ικανο να δουλευει καλα και τον χειμωνα αφου δεν χρειαζεται 100 φορτηγα για να γεμισει ουτε 2000+ επιβατες.15-20 φορτηγα να παιρνει και 1000 επιβατες και τα εξοδα του θα βγαζει και θα ανταγωνιζονταν ισαξια την ΑΝΕΚ.Πιστευω ηταν/ειναι ο μοναδικος τροπος,ωστε μια εταιρια να σταθει για καμποσο χρονικο διαστημα στα Χανια και μην μπαινει 'μεσα' σε αναλογια εσοδων/εξοδων.

Δυστυχως ομως το/τα ΝΗΣΟΣ ανηκουν πλεον στην ΑΝΕΚ,οποτε μονο απο καποιο αλλο παικτη(πχ ενα απο τα καιν.Blue Star)μπορουμε να δουμε αυτο το πειραμα να πραγματοποιειται.

ΥΓ.Να προσεχετε τον ΕΛΥΡΟ γιατι σε 20 χρονια τον θελουμε εμεις σε καλη κατασταση...:D

Link to comment
Share on other sites

Η αγανάκτηση μου για την ελληνική ακτοπλοΐα ξεχείλισε όταν πρόσφατα βρέθηκα στην Σουηδία και έκανα το ταξίδι Στοκχόλμη-Ταλλίν-Ελσίνκι με πλοίο. Σίγουρα οι τουρίστες θα γελανε με τα χάλια μας:D:p. Λιμάνια που θυμίζουν αεροδρόμια, επαγγελματισμός, ευγένεια, σεβασμός,τεχνολογία… Έχοντας κάνει πάρα πολλά ακτοπλοϊκά ταξίδια κυρίως Πειραιά- Χανιά και όχι μόνο, η σύγκριση με οτιδήποτε ελληνικό είναι απλά αποκαρδιωτική:mad:. Σύντομα λεπτομέρειες και photo από πλοία και λιμάνια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...