Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Kαταρχην το πλοιο εφυγε διοτι ναυλωθηκε αρχικα,δευτερον ο κ Βαρδινογιαννης που ειναι μετοχος κ στην Hsw δεν θελει να χτυπαει κ να καταστρεφει τις δυο εταιριες με ανταγωνισμο κ μειωμενες τιμες,τριτον δεν ξερουμε αν επιστρεψει που θα παει,ολα ειναι πιθανα,πολλα τα σεναρια,καλο ειναι να περιμενουμε κ ο χρονος θα δειξει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πρώτον.Η ΑΝΕΚ είχε νικήσει πριν να γίνει το μπαμ από τον ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ.

Δεύτερον.Το πλοίο ναυλώθηκε επειδή δεν τα πήγε καλά.Άμα τα πήγαινε καλύτερα δε νομίζω να ναυλονώταν

Link to comment
Share on other sites

Το ποιος κέρδισε πραγματικά δεν θα το μάθουμε ποτέ. Δε γίνεται μέσα σε 3-4 μήνες να βγάλεις νικητή από μια τέτοια μάχη. Σίγουρα η HSW θα έστελνε το ΧΙΟΣ στη θέση του Αριάδνη..και δεν θα άφηνε τη γραμμή χωρίς πλοίο και έδειχνε ότι την ενδιέφερε τη γραμμή. Τώρα αλλάξανε τα δεδομένα και μάλλον επιστρέφει το παλιο καθεστώς.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι το Αριάδνη δεν ναυλώθηκε γιατί δεν τα πήγαινε καλά, κάτι για το οποίο δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτα σίγουροι. Ναυλώθηκε, όπως εύστοχα είχε γραφτεί παλιότερα, ως ένα είδος "εσωτερικού δανεισμού" στην Minoan (κατείχε και κατέχει το 33,31% της HSW) ΄σίγουρα η HSW θα κάλυπτε το κενό του με το Χίος, το οποίο ταρακούνησε την ΑΝΕΚ το καλοκαίρι και γι' αυτό η βεβιασμένη κάθοδος του Olympic Champion στα Χανιά, όπως και το κενό του Χίος με το Μύκονος, ο τελικός χαμένος θα ήταν η Ικαρία-Σάμος.

Τέλος, συμφωνώ με το Pie καθώς όντως σε 4 μήνες δεν είναι δυνατό να κριθεί νικητής, οι περιστάσεις φαίνεται πως θα ευνοούσαν την HSW μετά την αποχώρηση του Champion. Βέβαια κανείς δεν γνωρίζει αν θα επανέλθει το Αριάδνη στο μέλλον, κάτι που δυστυχώς το βλέπω δύσκολο...

Link to comment
Share on other sites

Υπήρχε όπως έχουμε πει κατα κόρον ο σχεδιασμός να αντικατασταθει το ΑΡΙΑΔΝΗ από το ΜΥΚΟΝΟΣ αλλά από την στιγμή που μεγαλομετοχος και της hsw έγινε ο βαρδινογιαννης αναίρεθηκε το σχεδιο μιας κι ο ανταγωνισμος πλεον δεν υφισταται

Link to comment
Share on other sites

Οι άνθρωποι της εταιρείας πάντως λένε ότι απο Μάρτιο ΙΣΩΣ έχουμε επιστροφή στα Χανιά, όχι με την ΑΡΙΑΔΝΗ αλλά με HIGHSPEED. Ο χρόνος θα δείξει αφού και με τις τελευταίες εξελίξεις φάνηκε ότι όλα είναι ρευστά και μπορούν να αλλάξουν από τη μια μέρα στην άλλη.

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να συνεχίσει τα δρομολόγια του στο Αιγαίο. Η γραμμή που του ταιριάζει περισσότερο κατά την άποψη μου είναι Πειραιάς - Χανιά σε βραδινά ή πρωινά δρομολόγια εναλλάξ με τον Έλυρο. Ακούγεται αδύνατο αλλά τώρα που συστεγάζονται οι δύο εταιρείες τίποτα δεν αποκλείεται.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι και τα μέσα Φεβρουαρίου συνεχίζει το Champion στη γραμμή, ενώ οι τιμές επανέρχονται στα προ της “ναυμαχίας” επίπεδα.

Κανείς δε βρέθηκε να με διορθώσει??? Οι τιμές δεν έχουν αλλάξει, μέχρι 17 Φεβρουαρίου που έχουν ανοίξει τα πλάνα παραμένουν οι εκπτωτικές τιμές.

Link to comment
Share on other sites

George: Υποχρεωμένη από που και ως που

Είναι υποχρεωμένη να αντικαταστήσει τα γηρασμένα πλοία της αν θέλει να επιβιώσει. Και επειδή δεν μπορεί να τα αντικαταστήσει όλα μαζί, η αρχή έγινε με την ΕΛΥΡΟΣ και πιστεύω πως θα συνεχιστεί.

Ειδικά στην γραμμή -φιλέτο- των Χανίων όπου δεν υπάρχει πλοίο άλλης εταιρείας (εάν φύγει η Αριάδνη) και που γιά τους γνωστούς λόγους η ΑΝΕΚ θέλει την κυριαρχία, πρέπει να έχει πλοίο ανταγωνιστικό, διαφορετικά θα υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να διεκδικήσει μερίδιο κι άλλη εταιρεία.

manastirlis manolis: Βρε παιδια τι λετε... Συμφωνα με πληροφοριες μου το πλοιο θα μετασκευαστει και θα μεινει στις γραμμες τις Κρητης... Που διασταυρωσατε αυτες τις πληροφοριες;;

Μανώλη το εύχομαι. Πρέπει κάποια στιγμή η ΑΝΕΚ να καταλάβει ότι εάν θέλει να κρατήσει την κυριαρχία στην γραμμή των Χανίων, πρέπει να γίνει και ανταγωνιστική. Γιατί αν φέρουμε στην μνήμη μας τις μέχρι στιγμής κινήσεις της, θα δούμε ότι όλα τα καινούργια πλοία μπαίνουν στην γραμμή της Ιταλίας. Στην Κρήτη έρχονται αρκετά χρόνια αργότερα.

Link to comment
Share on other sites

....η ΑΝΕΚ.... πρέπει να έχει πλοίο ανταγωνιστικό, διαφορετικά θα υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να διεκδικήσει μερίδιο κι άλλη εταιρεία...

Δυό φορές που το προσπάθησαν Εταιρείες όχι τυχαίες (Blue Star και HSW του Γ. Στρίντζη), δεν κατάφεραν και σπουδαία πράγματα, αντιθέτως μάλιστα :rolleyes:.

Δεν βλέπω άλλον να μπορεί να διεκδικήσει μερίδιο από την ΑΝΕΚ-εκτός αν το προσπαθήσει ενδεχόμενο joint venture ΝΕΛ-Κallisti-Dodekanisos Seaways :P.....

Link to comment
Share on other sites

Οι Χανιώτες προτιμούν την ΑΝΕΚ γιατί απλά ξέρουν ότι η ΑΝΕΚ όσο υπάρχει θα είναι πάντα σ' αυτή τη γραμμή. Κάποτε πήγαν να εμπιστευτούν τη Blue Star και αυτή εγκατέλειψε τη γραμμή. Το ίδιο τώρα και HSW. Σαφώς και θα μου πείτε ότι άλλαξαν τα επιχειρηματικά σχέδια λόγω Sea Star κλπ, όμως ο απλός κόσμος δεν ξέρει από αυτά. Θέλει να έχει τη σιγουριά ότι κάθε μέρα θα υπάρχει ένα καράβι το οποίο θα μπορεί να τους συνδέσει με την πρωτεύουσα. Γι' αυτό και παρόλο που η ΑΝΕΚ δεν έχει και την καλύτερη εξυπηρέτηση στη γραμμή, οι Χανιώτες την προτιμούν. Και όχι μόνο λόγω εντοπιότητας. Και όταν με το καλό έρθει και το Έλυρος στη γραμμή, να είστε σίγουροι ότι θα την εμπιστευτούν ακόμα περισσότερο!!:P:):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Είναι σημαντικό, ειδικά για τα φορτηγά να έχουν σταθερή εταιρεία και σταθερά δρομολόγια. Την -κατά διστήματα- έλλειψη άλλης εταιρείας την εκμεταλεύεται βέβαια η ΑΝΕΚ και πιθανόν να υπογράφει μακροχρόνιες συμβάσεις. Έτσι όταν μπεί κάποιο νέο πλοίο στην γραμμή οι επαγγελματίες συνεχίζουν με την ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά τα λες. Οι εταιρείες μεταφορών δεν μπορούν να υπογράψουν σύμβαση με κάποια εταιρεία η οποία μπορεί να υπόσχεται ότι θα μείνει στη γραμμή, αλλά ωστόσο αυτό να μην είναι καθόλου σίγουρο. Γι' αυτό και προτιμούν ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Άρα λοιπόν μιλάμε για ένα "φαύλο κύκλο" στην ουσία. Γιατί και ο κόσμος έχει τα δίκια του και οι μεταφορικές αλλά από εκεί και πέρα και η κάθε εταιρεία που θα θελήσει να δρομολογήσει πλοίο στα Χανιά έχει δίκιο αφού δεν μπορεί να "περιμένει" πότε θα λήξουν οι συμβάσεις ή πότε θα περάσει η "περίοδος αμφιβολίας" για να αρχίσει να έχει κάποια στοιχειώδη κίνηση...Το ίδιο έκανε και η Blue Star που περίμενε και σχεδόν 2 χρονάκια αλλά αποτέλεσμα κανένα.

Link to comment
Share on other sites

Το Αριάδνη δε πρόλαβε να συμπληρώσει τα 100 δρομολόγια στη γραμμή των Χανίων. Το κοντέρ σταμάτησε στα 99 ταξίδια. (εάν δεν είχε 2 απαγορευτικά θα τα είχε πιάσει).

Θέλω να δω εάν μετά τη λήξη της ναύλωσης του Αριάδνη από τις Μινωικές, θα μείνει στην Αδριατική ή θα ξαναέρθει στα Χανιά. Γιατί όπως ακούγεται η HSW θα βάλει πάλι Highspeed στα Χανιά αντί για συμβατικό πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

To Highspeed είναι η λύση που συμφαίρει όλους. Και την HSW επειδή έχει ένα μικρό πλοίο που γεμίζει πιό εύκολα από τα μεγάλα, με πιό λίγο προσωπικό, που δεν είναι υποχρεωμένο να έχει τα φορτηγά με το μέρος του για να επιβιώσει και που τον δύσκολο επιβατικά Χειμώνα σταματά τα δρομολόγιά του. Αλλά και την ΑΝΕΚ που δεν έχει στα χαρτιά μονοπώλιο -άρα δεν έχει τους γνωστούς περιορισμούς-, δεν έχει ένα αντάξιο -λόγω μεγέθους του πλοίου- αντίπαλο για να της πάρει την πελατεία των φορτηγών, που η πλειοψηφία των επιβατών την προτιμούν λόγω ΚΑΙ της πιό χαμηλής τιμής των εισιτηρίων, αλλά και τον δύσκολο επιβατικά Χειμώνα ελέγχει όλη την κίνηση χωρίς αντίπαλο (τότε ουσιαστικά μονοπωλει την γραμμή).

Link to comment
Share on other sites

Ναι...τους επιβάτες πως ακριβώς τους συμφέρει όλο αυτό; Μήπως με το να επιστρέψουμε πάλι στα παλιά και γνώριμα ΛΑΤΩ, ΛΙΣΣΟΣ και άντε φτου και από την αρχή; Τις εταιρείες μπορεί να τις συμφέρει αλλά...(όποιος θέλει ας συνεχίσει κατα το δοκούν) ;)

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο. Τους επιβάτες δεν τους συμφέρει.

Πιστεύω όμως ότι όσο περνούν οι μέρες τόσο και πιό πολύ απομακρύνεται ο κίνδυνος να επιστρέψουμε μόνο στα ΛΑΤΩ - ΛΙΣΣΟΣ. Αν συμβεί κάτι τέτοιο θα εξευτελιστεί η ΑΝΕΚ, επειδή θα φανεί ότι έβαλε το champion όχι για τα συμφέροντα του Χανιώτη, αλλά λόγω του κινδύνου που αισθάνθηκε από την ΑΡΙΑΔΝΗ. Χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχει καθόλου κίνδυνος να επιστέψουμε στα ΛΑΤΩ - ΛΙΣΣΟΣ.

Κατά την άποψή μου το φετινό Καλοκαίρι θα μας βρεί με ένα σχετικά νέο πλοίο της ΑΝΕΚ (champion, Σοφοκλής Β. κ.λ.π.) και ένα παλιό παραδοσιακό της γραμμής (ΛΙΣΣΟΣ, ΛΑΤΩ) να αντικαταθιστά το σημερινό δρομολόγιο του ΠΡΕΒΕΛΗΣ για Χανιά. Αν δεν πουληθεί το ΛΙΣΣΟΣ, μάλλον αυτό θα είναι.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σύμφωνα με τα πλάνα της εταιρείας από 18 Φεβρουαρίου γυρνάμε στα γνώριμα δρομολόγια των 21.00 με ΛΙΣΣΟΣ και ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ μέχρι 30 Απριλίου, και ΛΑΤΩ-ΛΙΣΣΟΣ από κει και μετά. Τα πλάνα βέβαια αλλάζουν πολύ εύκολα (ειδικά με μια ενδεχόμενη επιστροφή του ΑΡΙΑΔΝΗ) γι'αυτό έχω πει και σε προηγούμενα post ότι το τι πλοία θα έχει η γραμμή μετά το Πάσχα και όλο το καλοκαίρι δεν μπορεί να προβλεφθεί. Ακόμα και η ίδια η εταιρεία να έχει αποφασίσει, μια νέα εξαγορά μπορεί να αλλάξει τα πάντα όπως είδαμε και πριν ένα μήνα...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είναι λίγο νωρίς να πούμε το οτιδήποτε για το ποια καράβια θα'ναι στη γραμμή, ειδικά μετά τις τελευταίες εξελίξεις, δηλαδή Grimaldi στη Minoan και Βαρδινογιάννης στην ΑΝΕΚ και HSW.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μια και ο λογος για Λατω και Λισσος, ας μεταφερω οτι συμφωνα με αυτα που εφτασαν στα αυτακια μου σημερα το βραδυ, θελω να πιστευω απο εγκυρα χειλη. Η εταιρεια παραμενει αισιοδοξη οτι αρχες Ιουνιου ο Ελυρος θα εχει βγει σε κυκλοφορια, κατι βεβαια για το οποιο οι ενορκοι ειναι ακομα σε συσκεψη. Αν συμβει αυτο, το καλοκαιρινο ζευγαρι των Χανιων θα ειναι Ελυρος και Λισσος. Αυτο αφηνει εξω το Λατω(η μεσα οσο αργησει ο Ελυρος), το οποιο και οπως εχουμε ηδη πει, μπορει να αλλαξει σινιαλα.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι γράφετε ότι η ΕΛΥΡΟΣ το Καλοκαίρι θα ξεκινήσει τα δρομολόγια της στην γραμμή των Χανίων. Αν αναλύσουμε την πολιτική της ΑΝΕΚ των προηγούμενων ετών, θα έλεγα ότι η Έλυρος θα ξεκινήσει μάλλον στην γραμμή της Ιταλίας.

Στη γραμμή των Χανίων βλέπω Σοφοκλής Β. ή Λευκά όρη.

Link to comment
Share on other sites

Τα ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β. και ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ δεν παίζουν για τη γραμμή των Χανιών λόγω καμπινών. Οι καμπίνες τους είναι λίγες για τις ανάγκες της γραμμής. Το Έλυρος απ'ότι φαίνεται θα'ναι ιδανικό βαπόρι για το δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...