Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μια φράση από το σημερινό Δελτίο Τύπου της HSW (σχετικά με τα οικονομικά της αποτελέσματα) νομίζω πως ξεκαθαρίζει με σαφήνεια τις προθέσεις της εταιρείας για την παρουσία της στη γραμμή.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να επισημάνουμε πως με τη δρομολόγηση του Αριάδνη, η Hellenic Seaways εδραιώνει την παρουσία της στη γραμμή Πειραιά-Χανίων, καλύπτοντας σε δωδεκάμηνη βάση μία από τις σημαντικότερες γραμμές της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νομιζω πως ο Ορεστης που μετραει πολυ τα λογια του πριν τα μεταφερει γραπτως μιλησε καθαρα. Ειπε για προθεσεις τις εταιριας στη γραμμη και οχι για το Αριαδνη το οποιο ειναι δεδομενο οτι θα φυγει και οχι απλα μια φημη. Βεβαια στη θεση του θα ερθει το Νησος Χιος οπως ξερουμε ολοι. Ενα πλοιο μικροτερο αλλα νεοτερο και ταχυτερο και σιγουρα ισαξιο απο πλευρας πολυτελειας και υπηρεσιων. Ας δουμε τι θα κανει και η ΑΝΕΚ αν θα απαντησει η αν θα γυρισει στην προ τριμηνου κατασταση και τοτε βλεπουμε παλι.

Link to comment
Share on other sites

χμμ. εσυ ακουσες αυτο, εγω ακουσα οτι το Hellenic Trader (το nave trailer μπρε) θα αφησει τη βενετια και το porto marghera και θα κατεβει στη λεβεντογεννα για την απουσια του αριαδνη.

ετσι αν ισχυσουν και τα 2, οι χανιωτες θα επανελθουν στη λατω και τη λισσο (περαστικα και να τα χαιρεστε) και το champion στη φυσικη του γραμμη.

ΥΓ μαλλον πατησα βιαστικά το enter και εμεινε λανθασμενη εντυπωση. το Trader θα ειναι μαζι με το Νησος Χιος, ωστες να καταδειχθει η προθεση της εταιρειας να χτυπησει τη γραμμη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η κοινή λογική λέει ότι στην γραμμή θα μείνουν για πολλά χρόνια η ΑΡΙΑΔΝΗ και το ΕΛΥΡΟΣ (με μετασκευή αλά Αριάδνη). Εναλλάξ...με ξεκούραστα δρομολόγια (και οικονομικές ταχύτητες). Και άντε να δούμε τότε...ποιός (μη Κρητικός) θα τολμήσει να λοξοκοιτάξει την γραμμή. Να πουλήσει τί? Αυτά νομίζω λέει η κοινή λογική.

Link to comment
Share on other sites

Οι φήμες στα Χανιά λένε ότι επιστρέφει το Ελ. Βενιζέλος Χανιά μαζί με το Λισσός, το Champion επιστρέφει Πάτρα-Αγκώνα και η Hellenic Seaways θα βάλει το Nήσος Χίος για Χανιά, αφού το Αριάδνη μπαίνει μέσα (όπως επίσης και το Champion!!!).

Link to comment
Share on other sites

βάσει του υπάρχοντος προγραμματισμού της HELLENIC, το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα εκτελεί δρομολόγια στα Χανιά 7/1-12/3, το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ σε Χίο-Μυτιλήνη και το ΠΗΓΑΣΟΣ Σάμο. Ετσι τουλάχιστον λένε στα πρακτορεία της Μυτιλήνης.

Link to comment
Share on other sites

Η Σάμος-Ικαρία θα την πληρώσει την νύφη που θα επιστρέψει σε ένα παλιό συμβατικό (έστω και καλό) αφήνοντας τον χώρο στον Σπανό..:D

Πάντως γιατί πρέπει να μείνει μελλοντικά η Αριάδνη στην γραμμή με τον Έλυρο?

Οι Χανιώτες μπορεί να αισθάνονται πιο "άνετα" με τον Έλυρο και κάποιο άλλο ΑΝΕΚόπλοιο και η Αριάδνη να δουλεύει Ιταλία ή Ηράκλειο..

Κακά τα ψέματα όμως,αν φύγει η Αριάδνη θα ξανανανιώσουν όσοι ταξιδεύουν Χανιά τα καλά του μονοπωλείου τους, με τις ατέλειωτες ουρές και το κομφούζιο στις ρεσεψιόν της Ανεκ για ένα κρεβάτι..

Link to comment
Share on other sites

Το Έλυρος το βλέπω σίγουρα Χανιά. Η ανακατασκευή του έίναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες της γραμμής των Χανίων (πχ πολλά κρεββατια).

Link to comment
Share on other sites

Η Σάμος-Ικαρία θα την πληρώσει την νύφη που θα επιστρέψει σε ένα παλιό συμβατικό (έστω και καλό) αφήνοντας τον χώρο στον Σπανό..:D

Κακά τα ψέματα όμως,αν φύγει η Αριάδνη θα ξανανανιώσουν όσοι ταξιδεύουν Χανιά τα καλά του μονοπωλείου τους, με τις ατέλειωτες ουρές και το κομφούζιο στις ρεσεψιόν της Ανεκ για ένα κρεβάτι..

Μετά τις αλλάγες στην ακτοπλοϊα τη νύφη θα την πληρώσουν οι Χανιώτες ... προβλέπω επιστροφή σε καταστάσεις μονοπωλείου ΛΙΣΣΟΣ - ΛΑΤΩ ...

Το Ν.Μύκονος συνεχίζει πλέον στη γραμμή της Σάμου επ' αόριστον ...

Link to comment
Share on other sites

Είναι λογικό εφόσον δεν υπάρχει ανταγωνισμός

να μην βάλει τα καινούργια της η ΑΝΕΚ.

Αλλά δεν θεορώ τόσο δυστηχία για τους ΧΑΝΤΙΩΤΕΣ να έχουν το ΛΙΣΣΟΣ και λΑΤΟ.Μια χαρά καράβια είναι.

΄Αντε γιατί πολύ τα κακολογήτε εδώ μέσα.

Link to comment
Share on other sites

JASON1234 .....Αλλά δεν θεορώ τόσο δυστηχία για τους ΧΑΝΤΙΩΤΕΣ να έχουν το ΛΙΣΣΟΣ και λΑΤΟ.Μια χαρά καράβια είναι.

Μιά χαρά 35 χρόνων καράβια είναι. Όταν η τεχνολογία κάνει καθημερινά άλματα, εμείς ταξιδεύουμε με καράβια τεχνολογίας 35 χρόνων πίσω (και όχι μόνο στα Χανιά...). Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Link to comment
Share on other sites

Μετά τις αλλάγες στην ακτοπλοϊα τη νύφη θα την πληρώσουν οι Χανιώτες ... προβλέπω επιστροφή σε καταστάσεις μονοπωλείου ΛΙΣΣΟΣ - ΛΑΤΩ ...

Το Ν.Μύκονος συνεχίζει πλέον στη γραμμή της Σάμου επ' αόριστον ...

Δεν νομίζω ότι πληρώνουν κάτι που δεν περίμεναν να πληρώσουν...ΑΝ τελικά αποδρομολογηθεί τελείως το ΑΡΙΑΔΝΗ (και δεν επιστρέψει μετά την δρομολόγηση του στην Ιταλία) από τη γραμμή δεν θα φταίει ούτε η Hellenic ούτε η ΑΝΕΚ. Και οι δύο είναι μεγάλες εταιρείες που κάνουν τις κινήσεις τους και δρομολογούν πλοία κατά το "δοκούν" και καλά κάνουν από την πλευρά τους.

Και τότε θα μου πείτε ποιος φταίει; Μήπως οι επιβάτες; Ούτε και αυτοί. Βασικά ο καθένας έχει το δίκιο του σε αυτή την ιστορία. Και η Hellenic που ήθελε να δρομολογήσει ένα πλοίο στη γραμμή δεδομένου του ότι υπήρχε μόνο μια εταιρεία με ένα πλοίο την ημέρα και φαινόταν πως θα μπορούσε να αντέξει άλλο ένα πλοίο η γραμμή, και η ΑΝΕΚ ου για να μην αφήσει τη βασική γραμμή της "έρμαιο" σε κάποια άλλη δρομολόγησε το Champion αλλά από εκεί και πέρα έχουν δίκιο και οι επιβάτες που, εφόσον έχουν επιλογές, διαλέγουν εκείνο που θέλουν να ταξιδέψουν με οποιοδήποτε κριτήριο και να το κάνουν. Οι Μεταφορικές είναι άλλη ιστορία για την οποία τα έχουμε πει επανηλλειμένως και δεν χρειάζεται άλλη ανάλυση.

Πάντως ο χρόνος θα δείξει τι θα γίνει και το να "κλάιμε από τώρα το μακαρίτη" δεν οδηγεί σε τίποτα....Να δούμε πρώτα τώρα και με τις νέες εξελίξεις με τη Sea Star και μετά, όποιος θέλει να γρινιάξει ας το κάνει και όποιος θέλει να πανηγυρίσει επίσης ελεύθερα το κάνει!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μέχρι και τα μέσα Φεβρουαρίου συνεχίζει το Champion στη γραμμή, ενώ οι τιμές επανέρχονται στα προ της “ναυμαχίας” επίπεδα. Και με αυτές τις συνθήκες οι χρήστες της γραμμής παραμένουν ωφελημένοι αφού και καλύτερο πλοίο από πέρσι έχουν και είναι η μοναδική γραμμή που δεν έχει γίνει αύξηση τιμών από το Μάιο του 2006.

Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ να σκεφτούμε ότι τώρα η ΑΝΕΚ θυμήθηκε τους επιβάτες της και δρομολόγησε το Olympic Champion και αγόρασε το Έλυρος.Τόσο καιρό που η MINOAN είχε βάλει τα Palace εκείνη πήγαινε με τα Λατώ κλπ.Μια σοβαρή εταιρία δεν αναπαύεται επειδή της αρκούν οι μεταφορικές εταιρίες.;

Ίσως επειδή δεν την ενδιαφέρει το Ηράκλειο όσο τα Χανιά.

Και σου λέει άσε την Μίνοαν να είναι πιο ισχυρή στο Ηράκλειο και

εμείς ας έχουμε την παντοκρατορία στην πατρίδα μας τα Χανιά.

Και μόλις ο Λασκαρίδης άρχισε να απειλεί σημαντικά και στα Χανιά

ξεκίνησε αυτή η %

Link to comment
Share on other sites

και στα Χανιά

ξεκίνησε αυτή η ναυμαχία και η ΑΝΕΚ πιο αποφασιστική νίκησε με

το Τσάμπιον.

Φαντάζομαι φίλε Ιάσωνα εννοείς ότι η Ανεκ νίκησε σε εντυπώσεις και αριθμούς. Γιατί αν δούμε τα οικονομικά αποτελέσματα του Ολυμπιονίκη μόνο καλά δεν είναι για την εταιρία του μέχρι τώρα στα Χανιά. Αυτό βεβαίως το γνώριζε και η Ανεκ πριν απο μας και δεν την ενδιέφερε και τόσο απ ότι φάνηκε σε πρώτη φάση. Γιατί σε δεύτερη φάση οι τιμές επανέρχονται στα παλιά επίπεδα και σε λίγο καιρό θα γυρίσουμε και στα παλιά καλά βραδινά δρομολόγια. Κάπου στις 17 Φεβρουαρίου νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

...Φαντάζομαι ...ότι η Ανεκ νίκησε σε εντυπώσεις και αριθμούς. Γιατί αν δούμε τα οικονομικά αποτελέσματα του Ολυμπιονίκη μόνο καλά δεν είναι για την εταιρία του μέχρι τώρα στα Χανιά...

Έστω και υφιστάμενη οικονομικές απώλειες παροδικά, η ΑΝΕΚ προστάτευσε τον ζωτικό της χώρο και την μακροχρόνια επένδυσή της πολύ αποτελεσματικά απ΄ ότι φαίνεται. Νομίζω τώρα όμως ότι ήρθε η ώρα να πάρει (ξανά) τα λεφτά της πίσω. This is business, folks ;)

Link to comment
Share on other sites

Νίκησε εννοώ πήρε αυτό που ήθελε.

Άμα ήθελε να γίνει πιο ισχυρή οικονομικά θα ήταν χαμένη και ποτέ

δεν θα κατέβαζε το Τσάμπιον.

Τώρα ανάγκασε την hsw να υποχωρήσει και κέρδισε τις εντυπώσεις.Αυτό και ήθελε;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος για το ποιός "φταίει" ή αποφάσισε να φύγει η Αριάδνη!

1) Η μη υποστήριξη επιβατών και οχημάτων στη γραμμή που ξεκίνησε?

2) Οι αλλαγές αφεντικών σε μια νύχτα, που άλλαξε οριστικά το διαχειριστικό πρόγραμμα μιας Μεγάλης πια ΑΝΕΚ?

3) Ίσως και τα δυό μαζί.... το Τσάμπιον περίμενα να φύγει πρώτο αλλά ......

4) Πάντως η αλλαγή διαχείρισης (πακέτων) έγινε αναίμακτα και δεν σχλιάστηκε ούτε καν σε επίπεδο Ηράκλειου-Χανίων ("αιώνιων ανταγωνιστών")

Άβυσσος η ψυχή των "εχόντων και κρατούντων τα σκήπτρα" :eek:

Link to comment
Share on other sites

Ένα είναι το βέβαιο πως η ΑΝΕΚ βγήκε νικητής σε αυτή την ιστορία μπορεί να έδιωξε πλαγίως το πλοίο απο τη γραμμή αλλα το έδιωξε και τώρα πια ελεύθερη μπορεί να ατενίζει ακόμα και την επαναφορά των ΛΑΤΩ και ΛΙΣΣΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...