Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2007 07:00

"Αλλαγή ρότας στο «Αριάδνη»

Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η Hellenic Seaways προτίθεται να ναυλώσει το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Αριάδνη» στη Minoan Lines για ένα περίπου δίμηνο (μέσα Ιανουαρίου μέχρι τέλη Φεβρουαρίου), προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στην κρητική εταιρεία να πραγματοποιήσει τις ετήσιες επιθεωρήσεις του στόλου της.

Πρόκειται για μία αναμενόμενη συνέργεια μεταξύ των δύο εταιρειών, καθώς το μέγεθος του «Αριάδνη» ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις των γραμμών της Minoan και κυρίως στιας γραμμές της Αδριατικής. Στη συνέχεια, το πλοίο αναμένεται να επανέλθει στα δρομολόγιά του, στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά. "

Ti lete na gini? tha girisi to CHIOS i tha mini i grami keni mexri to Martio???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

αυτο ηταν κοινο μυστικο, το πλοιρομα ειχε προετιμαστει ψυχολογικα, με φρασεις απο τους υπευθηνους της εταιριας , οτι δεν εχετε υπογραψει συμβολαιο ....για να εισται στην γραμμη πειραιας χανια , και μπορει το πλοιο να ναυλοθει κ.α,(αυτα τελη αυγουστου αρχες σεπτεμβρη) θελω να πω οτι δεν ηταν μια κινιση τις τελευταιας στιγμης , του τυπου οτι δεν εχει φορτιγα κλπ και για να βγαλει τα σπασμενα θα παει ιταλια..;)

Link to comment
Share on other sites

Τα πάντα είναι προσχεδιασμένα. Ακόμα και το όνομα του πλοίου (Το ΑΡΙΑΔΝΗ ταιριάζει πιό πολύ σε ένα πλοίο του Ηρακλείου). Γι' αυτό η ΑΝΕΚ κατάβασε το OLYMPIC μόνο για μικρό χρονικό διάστημα. Την βοηθάει εδώ η MINOAN που έσπευσε να μισθώσει το ΑΡΙΑΔΝΗ για να εγκαταλήψει την γραμμή των Χανίων.... Και μόλις φύγει το ΑΡΙΑΔΝΗ, επιστροφή στα παλιά..... Πάλι LATO - LISSOS....

(Σημείωση: Δεν είμαι γνώστης των θεμάτων και μακάρι η πιό πάνω άποψή μου να μην βγεί αληθινή...)

Link to comment
Share on other sites

Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ αποκλείεται να έρθει γιατί όπως έχω πεί και στο τόπικ του είναι εφοδιασμένο με πιστοποιητικά κατηγορίας πλόων Β και χρειάζεται Α.

Από εκεί και πέρα πιο λογικό είναι να πάει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ πάλι Χίο Μυτιλήνη άλλα όλα αυτές οι προβλέψεις είναι παρακινδυνευμένες,διότι μπορεί η εταιρία να αφήσει για 12 μήνες την γραμμή ή ναστείλει κάποιο τρέηλερ όπως είπε κι ο Απόστολος.

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι ότι το είχαμε ξαναπεί για τις κατηγορίες πλοών του Νήσος Μύκονος (ο λόγος που δε πήγε στα Χανιά το καλοκαίρι αλλά το Νήσος Χίος). Έγραψα και το Νήσος Μύκονος όμως γιατί άκουσα ότι κατά την επισκευή έγιναν κάποιες μετατροπές για να αλλάξει κατηγορία πλοών. Δε ξέρω εάν αληθεύει αυτό??

Link to comment
Share on other sites

Μήπως τα έχουνε κάνει πλακάκια όλοι μαζί και εμείς κάνουμε σενάρια και ψηφίζουμε σε galop? Δεν είναι πρώτη φορά που το έχουμε δεί αυτό στην ακτοπλοία :( Συνήθως μοιράζονται τα χαρτιά με συνφωνίες που ποτέ δεν βλέπουν το φως της δημοσιότητας... Αν το σενάριο ευδοκιμήσει...ποιός κερδίζει? :o

Link to comment
Share on other sites

Μια απορία έχω σχετικά με τα σενάρια “συνωμοσίας” (που η αλήθεια είναι πως αρέσουν σε όλους μας) και φέρουν τις δύο εταιρίες να τα έχουν κάνει πλακάκια: Αν πράγματι το Αριάδνη καλύψει τον Ιανουάριο & Φεβρουάριο τις ακινησίες στη Βενετία (όπως έγραψε η Ναυτεμπορική), η ΑΝΕΚ θα έχει αυτό το διάστημα 3 πλοία να ανταγωνίζονται τα 3 δικά της, σε Χανιά και Βενετία. Αν δεν πάει το Αριάδνη, η ΑΝΕΚ θα έχει 2 πλοία απέναντι στα τρία δικά της. Συνεπώς εγώ με τα φτωχά μαθηματικά μου δε μπορώ να διακρίνω τα οφέλη αυτής της... "συμφωνίας" ;)

Παντως οτι και και να γινει με το θεμα της ναυλωσης η αληθεια ειναι πικρη οσο αφορα τη κινηση του πλοιου στα Χανια.Το Αριαδνη παραπαιει απο κινηση ειτε αυτη αφορα τους επιβατες ειτε τα αυτοκινητα γενικα.Οταν ο πρωταθλητης περνει 70-80 φορτηγα καθημερινα και το Αριαδνη 6-8 φορτηγα εκτ ων οποιων τα 2 ειναι διωγμενα απο την ΑΝΕΚ τα 2 ειναι των εφημεριδων και το 1 ειναι των ΚΤΕΛ καταλαβενουμε οτι η τυχη του ειναι προδιαγεγραμενη στη γραμμη.Αληθεια τα σεναρια αρεσουν σε ολους μας,η τσεπη ομως της εταιρειας οταν θα αδειαζει σιγα-σιγα απο τα εξοδα τοτε η ναυλωση ειναι δεδομενη.Μπορει να μην ειναι στη Πατρα αλλα στη Βορεια Ευρωπη εκει που ειναι και το ψωμι.........

Link to comment
Share on other sites

Άρα λοιπόν οι Χανιώτες αργά ή γρήγορα θα ανεβοκατεβαίνουν με τα συνηθισμένα Λ+Λ. Με τις υγείες σας σύντεκνοι? Αν ναι ας προσέχατε;)

Link to comment
Share on other sites

Αν τελικά το Αριάδνη πραγματοποιήσει κάποιες από τις ακινησίες των πλοίων στην Αδριατική, στην ουσία θα πρόκειται για κάποια προσωρινή αντικατάσταση, όπως κάνουν και οι 3 μεγάλοι όμιλοι που το χειμώνα σκαντζάρουν τα πλοία τους προκειμένου να γίνουν οι ετήσιες.

Δηλαδή η Blue Star που τον Ιανουάριο αντί να έχει στα Δωδεκάνησα το Blue Star 2 και το Διαγόρα, θα έχει μόνο το Horizon, το κάνει επειδή την πιέζει η GA???

Επιπλέον αν ισχύσει αυτό το πρόγραμμα, φαίνεται πως Minoan & HSW έχουν έτοιμο τον προγραμματισμό τους για τους επόμενους μήνες, σε αντίθεση με την ANEK που δεν φαίνεται να έχει οριστικοποιήσει ακόμα τα πλάνα της (ή απλά δεν τα έχει ανακοινώσει).

Link to comment
Share on other sites

στην ουσία θα πρόκειται για κάποια προσωρινή αντικατάσταση,
Και ποιός θα είναι ο αντικαταστάτης? Το Ocean Trailer?
φαίνεται πως Minoan & HSW έχουν έτοιμο τον προγραμματισμό τους για τους επόμενους μήνες,
Δεν το κάνουνε, επιτέλους, MINOAN SEAWAYS να τελειώνουμε μιά και καλή και να πάμε παρακάτω? ;)
Link to comment
Share on other sites

Το ενδεχόμενο εκμετάλευσης του ΑΡΙΑΔΝΗ απο τις Μινωικές ακουγόταν έντονα και πριν την ολοκλήρωση της μετασκευής του πλοίου.

Πιστεύω πάντως πως μετά τη ναύλωση θα επιτρέψει στα Χανιά αλλά και αν δεν γίνει αυτό η hellenic έχει το πλεονέκτημα το ότι έχει ανα πάσα στιγμή ανταγωνιστικά πλοία να ρίξει στη γραμμή είτε αυτό θα είναι το ΑΡΙΑΔΝΗ έιτε το ΧΙΟΣ είτε μελλοντικά μια νέα ναυπήγηση η αγορά δεν νομίζω πως θα εγκαταλείψη έτσι τη γραμμή η ότι θα κάνει τόσο εύκολη τη ζωή της ΑΝΕΚ η οποία ναι μεν έχει το προβάδισμα αλλά αυτή τη στιγμή είναι μακρία απο το να εδραιώσει κάτι μόνιμα

Link to comment
Share on other sites

Σημερα στο openseas δινει κατι περιεργα δρομολογια το πρωι απο Χανια (Βιτσεντζος Κορναρος) και το βραδυ απο Πηραια 20.00 (περα απο το Champion) χωρις να αναγραφεται το ονομα του πλοιου.Λαθος του συστηματος ή τα επακολουθα του απαγορευτικου:mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πάντως από το ΑΙΣ είδα ότι καντεβαινε για Χανιά στην ώρα του ακολουθούμενο από τον Πρωταθλητή σήμερα :D

Το Olympic Champion χθές άλλαξε ώρα αναχώρησης και έφυγε 16:30.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί ειδικά μεχρι τον Φεβρουάριο; Μήπως επειδή θα ναυλωθεί το Αριάδνη και δεν θα υπάρχει ανταγωνισμός; Το Έλυρος πάντως αποκλείεται να είναι έτοιμο για να το αντικαταστήσει.

Link to comment
Share on other sites

Kai to Preveli gia Rethimno me endiameso stathmo ta Chania apo Simera kathe Deytera - Tetarti - Paraskeyh.

Anaxorisi 20.00 afiksi Chania 04.45 kai Rethimno 07.30.

Πάντως αυτή τη στιγμή το Prevelis ανεβαίνει κούτσα-κούτσα (12.3 kn) προς Πειραιά, είναι 4 nm από την είσοδο.

Link to comment
Share on other sites

Kai to Preveli gia Rethimno me endiameso stathmo ta Chania apo Simera kathe Deytera - Tetarti - Paraskeyh.

Anaxorisi 20.00 afiksi Chania 04.45 kai Rethimno 07.30.

Κατα τη γνώμη μου δε νομίζω να οφελήσει και τόσο αυτό..

Και αυτό γιατι 1. Ρέθυμνο-Χανιά οδικώς είναι σχεδόν 1 ώρα

και 2 αν κάποιος απο Πειραιά θέλει να κατέβει συγκεκριμένα Ρέθυμνο ή Χανιά θα πάρει το αντίστοιχο πλοίο(Αριαδνάρα, Olympic champion ή Αίολο,Πρέβελης)!!Μϊα ερώτηση σχετικά με το δρομολόγιο.Το πλοίο θα περνάει και οταν φευγει για Πειραιά απο Χανιά ή μονο στην επιστροφή??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...