Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Troul said:

Τα κατάφεραν πάντως στα Χανιά να πέσουν από 3 πλοία σε 1, έστω και από σπόντα για μικρό διάστημα. Και αυτό σε περίοδο Πάσχα, με το ακατάλληλο σε τέτοιες συνθήκες γκαλαξυ.

 

Φίλε Troul αυτό το "τα κατάφεραν" είναι γενικό. Στην κοινοπραξία τα κατάφεραν, δεν συμμετείχε κανένας άλλος. Και αφήνουν παρακαταθήκη έτσι ώστε ο επόμενος που θα μπεί στη γραμμή, να μπεί με τιμές αρχηγού κράτους.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nick the Greek said:

Φίλε Troul αυτό το "τα κατάφεραν" είναι γενικό. Στην κοινοπραξία τα κατάφεραν, δεν συμμετείχε κανένας άλλος. Και αφήνουν παρακαταθήκη έτσι ώστε ο επόμενος που θα μπεί στη γραμμή, να μπεί με τιμές αρχηγού κράτους.

@Nick the Greek δε θα διαφωνήσω αλλά θα δοθείσης της ευκαιρίας να πω και την γνώμη πάνω στο θέμα. Άποψη μου λοιπόν σαν συχνός χρήστης της γραμμής είναι ότι φταίνε πολλοί.

Αρχικά θα πω το κλασσικό, σαφέστατα και φταίνε οι ίδιοι οι Χανιώτες που δεν στήριξαν το Κύδων. Ρωτάω Χανιώτη φίλο γιατί σε ταξίδι του για Πειραιά πήρε κοινοπραξία και όχι Μινωικές και η απάντηση του είναι ΄΄έτσι΄΄. Βλέπεις σε Χανιώτικα σάιτ σχόλια τύπου ΄΄σιγά μη δώσω λεφτά στον Ιταλό΄΄. Υπάρχει γενικά μια άρνηση.

Φταίνε φυσικά οι ίδιες οι μινωικές. Ποτέ δεν έμειναν στη γραμμή με στάνταρ δρομολόγια για μεγάλο διάστημα με αποτέλεσμα αυτό να προκαλεί σύγχυση στον μέσο επιβάτη, με το να μη ξέρει αν θα πάει απευθείας ή θα κάνει 15 ώρες. Οπότε ποια είναι η λύση; Παίρνω κοινοπραξία για σιγουριά. Φυσικά δεν θα την εμπιστευόταν ο κόσμος με το να ακυρώνει ή να αλλάζει δρομολόγια ξαφνικά και κάθε τρεις και λίγο. 

 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, georgios express said:

Διότι όταν "δρομολόγησε πλοίο [του] στα Χανιά οι άλλοι έβαλαν δύο και με τιμές που μπορεί να ήταν και κάτω του κόστους".Βουνό το δίκιο του.

Υπερβάλλει λίγο ο ντοτόρε;)

Δυο πλοία είχαν και πρίν οι ανταγωνιστές του στα Χανιά. Δεν τα αύξησαν όταν δρομολόγησε δικό του πλοίο, αλλό αν παίζει να τα μειώσουν τώρα  που έφυγε:D.

Όσο για τις τιμές η ΚΞ ηταν ακριβοτερη, αρκετα το 2021, οριακα το 2022

Link to comment
Share on other sites

Εμμεση πιεση προς την επιτροπη ανταγωνισμου ενοψει της επικειμενη συγχωνευσης ΑΝΕΚ-Αττικα ειναι αυτο.Δεν τα πεταει τυχαια κατι τετοια.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Strofalos said:

Μούφες είναι. Αν έχει σωστό team που ασχολούνται με δείκτες και δεδομένα, δεν θα βάλει πλοίο στα Χανιά. Εδώ κοτζάμ Κύδων Παλάς και την κοπάνησε στα 2 χρόνια, τα "Σπαρτιάτικα" του Ηλιόπουλου θα την σκαπουλαρουν? Ακλαφτο θα πάει και θα μπει και μέσα. 

Περίπου 5 έκατσε, όχι 2.

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, George...f said:

Ωστόσο αν δρομολογήσει στα Χανιά ένα ταχύπλοο μόνο για τη σεζον θα κάνει πάταγο. Τις εποχές που δούλευαν τα Highspeed της Hellenic γεμάτα πηγαίνοερχοντουσαν.

Ενα ταχυπλοο στα Χανια για να βγαινει απευθειας θα πρεπει να χει 80 ευρω εισιτηριο οποτε δεν θα το προτιμαει κανεις.Θα μπαινουν ολοι στο αεροπλανο.

Τωρα αν εννοεις μεσω Κυκλαδων να γεμιζει και στα ενδιαμεσα ο ιδιος εδω και χρονια εχει προτιμησει το Ηρακλειο και το Ρεθυμνο για λογους γεωγραφικους ως προς την κατανομη των τουριστων στο νησι.

Link to comment
Share on other sites

Ο συγκεκριμένος έχει την δυνατότητα να χτυπήσει τιμολογιακά και να παει πολύ πιο κατω ώστε να ανταγωνιστεί τα συμβατικά. Με τις υπάρχουσες τιμές στη γραμμή για ένα αεροπορικό κάθισμα στο πλοίο, ή ακόμη και καμπίνα η διαφορα στην τιμή με ένα ταχύπλοο δεν νομίζω ότι θα είναι τόσο σημαντική, σε εξίσωση με τον χρόνο και τα χρηματα που πιθανόν θα ξοδέψει κάποιος μέσα στο πλοίο σε ένα ταξίδι 8-9 ωρών.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, MILTIADIS said:

Ενα ταχυπλοο στα Χανια για να βγαινει απευθειας θα πρεπει να χει 80 ευρω εισιτηριο οποτε δεν θα το προτιμαει κανεις.Θα μπαινουν ολοι στο αεροπλανο.

Δηλαδή τα 80-90 ευρώ για τη Σαντορίνη που έχουν τα ταχύπλοα, είναι ελκυστικό για τον επιβάτη και για τα Χανιά δεν θα ήταν; 

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα για να κατεβεις κ να ανεβεις κ το μισο Αιγαιο στη μασκα κ δευτεροπρυπνα δεν ειναι κ το πιο ευκολο πραγμα!κ το 4 ποσα βραδια ερχοταν με 1ωρα παραπανω καθυστερα λογω καιρου;κ καποιοες φορες πηγαινε κ μεσα απο τις κυκλαδες 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, giordim said:

Δηλαδή τα 80-90 ευρώ για τη Σαντορίνη που έχουν τα ταχύπλοα, είναι ελκυστικό για τον επιβάτη και για τα Χανιά δεν θα ήταν; 

Πολυ σωστα γιατι για στα Χανια παει η Aegean με 35 και η Ryanair με 25.

Επισης και το προφιλ των επιβατων για τη Σαντορινη ειναι διαφορετικο απο αυτο των Χανιων.

Δεν λεω οτι δεν θα εμπαιναν στο ταχυπλοο αλλα θα εμπαινε μεσα η εταιρεια του,ενω θα μπορουσε να το αξιοποιησει καλυτερα το ιδιο σκαφος σε καποια αλλη γραμμη.

Τοτε που ειχε μπει το 5 ουτε οι αεροπορικες συνδεσεις ηταν τοσο ανεπτυγμενες στο νομο ουτε τα οικονομικα δεδομενα ιδια.

Link to comment
Share on other sites

Είχα ταξιδέψει με το HS4, Πειραιά-Χανιά-Πειραιά για ένα γάμο, καλοκαιράκι του 2005, με μαΐστρο καιρό γύρω στα 6 με 7 μποφόρ. 

Ορκίστηκα ότι δεν θα το ξανακάνω.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, MILTIADIS said:

Πολυ σωστα γιατι για στα Χανια παει η Aegean με 35 και η Ryanair με 25.

Επισης και το προφιλ των επιβατων για τη Σαντορινη ειναι διαφορετικο απο αυτο των Χανιων.

Δεν λεω οτι δεν θα εμπαιναν στο ταχυπλοο αλλα θα εμπαινε μεσα η εταιρεια του,ενω θα μπορουσε να το αξιοποιησει καλυτερα το ιδιο σκαφος σε καποια αλλη γραμμη.

Τοτε που ειχε μπει το 5 ουτε οι αεροπορικες συνδεσεις ηταν τοσο ανεπτυγμενες στο νομο ουτε τα οικονομικα δεδομενα ιδια.

Χμμ...Ryanair k Volotea πηγαίνουν στη Σαντορίνη από Αθήνα κ Θεσσαλονίκη ομοίως με αρκετά χαμηλές τιμές. Και πάλι όμως και στα ταχύπλοα,  τους μήνες αιχμής, δεν βρίσκεις θέση για Σαντορίνη. Προσωπικά θεωρώ ότι, ειδικά φέτος μετά την αποχώρηση της minoan, ένα μεγάλο ταχύπλοο θα μπορούσε να κάνει καλή δουλίτσα στα Χανιά 

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

Με μια Πάρο η Σαντορίνη μέσα ίσως ήταν καλό ενα τέρα πχ να κανει το δρομολόγιο,φεύγοντας το πρωί 8 η 9 και φτάνοντας το μεσημέρι και απο εκεί να φεύγει το μεσημέρι , έτσι και τουρστικο αλλα και ουσιαστικό θα ήταν ,αφου θα εξυπηρετούσε κόσμο. Βέβαια απο τιμές βράστα ,αλλα Ηλιο είναι,αν θέλει να πάρει κομματι απο την πιτα , μπαίνει μέσα ...και του αρέσει οπως οταν είχε βάλει χαμηλο εισητηριο στο Τέρα απο Ραφήνα(?)

 Θα πιάσει και αυτον που δε θελει το αεροπλάνο και θα πιασει και αυτον που θα θελει μεταφέρει αμάξι ...η αρκετές βαλίτσες/αρκετά πραγματα. Μετά θα εχει προλιάνει το έδαφος για ενα συμβατικό πιο μεγάλο. Ταυτόχρονα μεταφορικές που δεν γουστάρονται με την κοινοπραξία θα είχαν εναν δεύτερο παίκτη ξανά.

Να πώ να έπιανε και 2 φορές την εβδομάδα Ρέθυμνο που πάει το καλοκαίρι θα γινόμουν πιο γραφικός και απο τα Λευκά Ορη.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Z.Gk. said:

Είχα ταξιδέψει με το HS4, Πειραιά-Χανιά-Πειραιά για ένα γάμο, καλοκαιράκι του 2005, με μαΐστρο καιρό γύρω στα 6 με 7 μποφόρ. 

Ορκίστηκα ότι δεν θα το ξανακάνω.

Σε ίδιο ταξίδι εκείνη την χρονιά ο νονός μου ορκίστηκε να μην ξανά μπει σε πλοίο.

Τόσο βάρβαρο ήταν? Γιατί υπέθεσα ότι τα παραέλεγε.

Πάντως συμφωνώ με τον @Petros P  πως μόνο το Tera Jet θα ήταν ταιριαστό για την γραμμή αν και εφόσον...

 

Link to comment
Share on other sites

Τα ταχύπλοα ως ιδανική εκμετάλλευση τους είναι μόνο οι Κυκλάδες.  Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι όσες φορές κι αν δοκίμασαν να βγουν Παραέξω (Ρέθυμνο, Χανιά, Ικαρία - Σάμο, Χίο - Μυτιλήνη ακόμη και Δωδεκάνησα) απέτυχαν. 

Οι λόγοι πολλοί αλλά οι πιο βασικοί:

1) Έλλειψη ενδιάμεσης επιβατικής κίνησης . Όταν π.χ το WCJ τον Αύγουστο ξεπερνάει τις 4.000 επιβάτες, αντιλαμβάνεται κανείς ότι ακόμη και γεμάτο να πηγαινοέρθει π.χ στα Χανιά θα κάνει 2000 επιβάτες οι οποίοι είναι πταίσματα και με τις καταναλώσεις που έχει αντιλαμβάνεται κανείς πως αν δεν μπει μέσα τότε το κέρδος είναι πενιχρό στο σημείο να πουν ρούφηξε η φακή το λάδι.

2) διάπλους δύσκολων και μεγάλων μπουγαζιών στα οποία υποφέρουν με τους κλυδωνισμούς να επιφέρουν πολλά τεχνικά ζητήματα και όχι μόνο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά με τις προηγουμενες προσπαθειες εκτός Κυκλάδων δεν το δοκίμασε και η πιο αξιόπιστη κ εξειδικευμένη εταιρεία. 

Πλέον νομίζω πως το επιχείρημα ότι οι περιληπτικες των Κυκλάδων + τις μικρότερες αποστάσεις επαρκούν. 

Link to comment
Share on other sites

Για τα Χάνια , η προσπάθεια έγινε από την Hellenic Seaways την μεγαλύτερη εταιρεία και πιο αξιόπιστη εκείνα τα χρόνια στα ταχύπλοα , με το καλύτερο ταχύπλοο το Highspeed 4.

Link to comment
Share on other sites

https://hania.news/2023/04/05/βολές-κατά-μινωικών-ανεκ-για-την-πολιτ/

Άρχισαν τα όργανα με το μονοπώλιο. 

Να, αυτά εννοώ πως αν κατεβάσουν δίδυμο στα Χανιά τα Champion/Spirit ή τα Έλυρος/Αριάδνη η κοινοπραξία θα βουλώσει στόματα. Αλλά αυτοί, όσο είναι μόνοι τους, τόσο υποβαθμίζουν τη γραμμή. 

Παρεπιπτόντως, αν αντί για Γκάλαξι/Μπένι ήταν τα Κνωσσός/Φαιστός τα ορίτζιναλ δε νομίζω να μιλούσε και κανένας..! 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Annivas said:

Για τα Χάνια , η προσπάθεια έγινε από την Hellenic Seaways την μεγαλύτερη εταιρεία και πιο αξιόπιστη εκείνα τα χρόνια στα ταχύπλοα , με το καλύτερο ταχύπλοο το Highspeed 4.

Ναι αλλά δεν νομίζω να είχε το δίκτυο που έχει σήμερα η Seajets. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Troul said:

Έλυρος και Βενιζέλος από όσο έχει ειπωθεί.

Αν ισχύει αυτό είναι πολύ καλό δίδυμο και σαφέστατα αναβάθμιση προϊόντων και ποιοτικά αλλά και ποσοτικά εκ μέρους της κοινοπραξίας... με εξαίρεση τα fosen (που όμως δεν έχουν σχεδιαστεί για τη γραμμη) είναι τα καλύτερα πλοία της ανέκ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...