Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Προσωπικά δεν βλέπω το λόγο που θα κάνει την Ελλένικ πιο επιτυχημένη από τη Blue Star... Από τη στιγμή που η Ελλένικ εκτός των άλλων έχει και έντονο άρωμα Ηρακλείου (άλλο ένα μείον)

Συμφωνω απολυτα με την αποψη σου ετσι ακριβως ειναι!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

είναι αυτό ακριβώς που ενώνει κι εσένα αλλά και τους υπόλοιπους Μυτιληνιούς με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και τον ΘΕΟΦΙΛΟ και θα κάνατε πάρτυ αν έφευγε το ΜΥΚΟΝΟΣ! Άρα μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσεις λίγο τον χαρακτηρισμό "άξιοι της μοίρας τους".

Ναι ως ένα βαθμό έχεις δίκιο άλλα σκέψου δέμενος με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και το ΘΕΟΦΙΛΟ μπορεί να είμαι έγω αντε και κάποιοι άλλοι συνάδερφοι καραβοχτυπημένοι(αν και προσωπικά δεν θεωρώ αρνητική τη δρομολόγηση του Μύκονος) Οι περισσότεροι λοιπόν το υποστήριξαν διαφορετικά το Μύκονος δεν θα κατάφερνε να μείνει στη γραμμή και να πάρει και μερίδιο της αγοράς (μη μου πείς ότι το στηρίζουν μόνο οι Χιώτες)

Στη προκειμένη περίπτωση στα Χανιά όμως έχουμε ένα οργανωμένο τοπικιστικό κίνημα που δεν το έχουν οι Μυτιληνιοί

Εδώ τα προιόντα τους γράφουν made in Crete αντι για made in Greece

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με όσα έχουν γραφεί ανωτέρω και προσθέτω ότι, η συγκεριμένη δρομολόγηση του Αριάδνη έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτήν του BS, αφού το πλοίο έχει χαμηλότερα δάνεια και εν γένει χαμηλότερο λειτουργικό κόστος από αυτό του BS. Κατά συνέπεια η εταιρεία του, μπορεί να το κρατήσει στη γραμμή περισσότερο από ότι η Blue Star το BS2, άρα μπορεί να αναμένει σε μεγαλύτερο βάθος χρόνου θετικά αποτελέσματα. Απ' την άλλη δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Hellenic δεν είναι νέα στη γραμμή, τη γνωρίζει αρκετά καλά από την παρουσία των HS4/5 η οποία νομίζω ότι γεινικά είναι θετική. Εξάλλου η κίνηση της ANEK να επιδιώξει την αγορά νέου πλοίου, δεχίνει ότι υπολογίζει το Αριάδνη περισσότερο από ότι ίσως το BS2, για το οποίο γνώριζε ότι δεν θα άντεχε για πολύ στην χαμηλή κίνηση των φορτηγών. Ο Στρίντζης γνωρίζει καλά και δεν θα έβαζε την εταιρεία σε περιπέτειες.

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ,συμφωνω απολυτα.Πιστευω πως ειναι μεγαλο ρισκο αυτο που ετοιμαζεται να παρει η εταιρια κ δεν μπορει να συγκριθει μ αυτο που πηρε στο ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Γιαυτο κ επειδη το γνωριζουν μαλλον μπορει κ να μην δουμε το ΑΡΙΑΔΝΗ στα Χανια...Δεν το λεω ξεροντας κατι,απλα υποθετω..λογικα;) .

Link to comment
Share on other sites

Όπως επίσης δεν μπορούμε να έχουμε ώς πρόκριμα το Highspeed, γιατί αυτό πάντα στηριζόταν κυρίως στους επισκέπτες καιλιγότερο στους ντόπιου και κυρίως στα φορτηγά...

Τέλος πάντων με άλλα λόγια αυτή η γραμμή με εξαίρεση κάποια λίγα χρόνια τώρα τελευταία, πάντα τις τελευταίες δεκαετίες είχε κάποιο δεύτερο ανταγωνιστή (βλέπε Μινωικές, Blue Star) και όλοι φυτοζωούσαν... Έχει δοκιμάστεί πλέον κάθε συνταγή. Πάλιο πλοίο, Ολοκαίνουριο πλοίο, Ro-Ro, Ταχύπλωο κλπ. Πάλι τίποτα δεν θα γίνει. Σε δύο χρόνια στη καλύτερη θα έχει φύγει και αυτό.

Ο Στρίντζης όσο καλός και να είναι, δεν είναι και θεός... Σίγουρα θα βρει κάποια άλλη γραμμή πιο κερδοφόρα να το πάει - ναυλώσει.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σε τούτη την ζωή μην προεξοφλούμε τίποτα.Κι εγώ πιστεύω ότι είναι ένα δύσκολο εγχείρημα ίσως το δυσκολότερο που έχει επιχειρήσει η ΕΛΛΕΝΙΚ και με το περισσότερο ρίσκο αλλά ουδείς ξέρει τι προετοιμασία έχει κάνει.Αν έχει πάει δηλαδή να πιάσει μεταφορικές και να έχει συμφωνήσει,τι ρόλο παίζει ο πράκτορας που θα έχει...είναι πολλά στην μέση.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω μαζι σου Earl για τα γραφομενα σου.Το μεγαλο θεμα ειναι αν απο φθινοπωρο και μετα που η κινηση θα ειναι πεσμενη (και αν εχει βγει το πλοιο) τις κινησεις που θα κανει η ΑΝΕΚ. Δεν νομιζω να καταθεσει τα οπλα αμαχητι.

Στην αρχη το πλοιο θα γεμιζει και λογω καλοκαιριου και λογω περιεργιας για το καινουργιο.Το μετα ειναι δυσκολο.Αν ο χανιωτης βλεπει το Λατω ή το Λισσος να παραπαιει ο ιδιος θα παρει την κατασταση στα χερια του.Μη ξεχναμε οτι στο κρατος της Κρητης βγαινουν οι εκαστοτε κυβερνησεις,δεν θα σαμποταρουν το κοσμημα για το νησι τους αφου δεν θα ειναι δικο τους;

Η Κρητη δεν παιζεται με κανενα συστημα.Εδω εχουν δικη τους εκκλησια και δεν ανηκουν στην εκκλησια της Ελλαδας,θα αφησουν να μπει αλλος στο νησι τους;:D

Link to comment
Share on other sites

όσο για την εκκλήσία ο λόγος είναι άλλος και οχι ο τοπικισμός των κρητικών... Όπως τα Δωδεκάνησα έχουν δική τους εκκλησία έτσι και η Κρήτη. (Οι νεότερες κτίσεις προς την Ελλάδα δεν εισήλθαν και στην Ελλαδική Εκκλησία αλλά παρέμειναν μέρος του πατριαρχείου Κων/πόλεως...

Αλήθεια όταν η Blue μπήκκε στα Χανιά, αφεντικό ήταν ακόμα ο Στρίντζης στην εταιρεία ή είχε αποχωρήσει;

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι ο Στριντζης ηταν στην εταιρεια οταν κατεβηκε το BS2 στα Χανια.

Ασχετο με το θεμα αλλα επειδη ειπωθηκε η Εκκλησια της Κρητης ανηκει στο Οικουμενικο Πατριαρχειο και δεν ειναι λογω τοπικισμου.Μην τα ριχνουμε ολα εκει !!!

Link to comment
Share on other sites

Να προσθεσω και εγω οτι η ΑΝΕΚ ηδη φτιαχνει καινουριο πρακτορειο στην Σουδα. Σε λιγες μερες θα ναι ετοιμο, ενω εξωτερικα θυμιζει τα κεντρικα στον Πειραια αλλα μικροτερο βεβαια.

Link to comment
Share on other sites

Ασχετο με το θεμα αλλα επειδη ειπωθηκε η Εκκλησια της Κρητης ανηκει στο Οικουμενικο Πατριαρχειο και δεν ειναι λογω τοπικισμου.Μην τα ριχνουμε ολα εκει !!!

Φιλε amonok συνεχιζοντας το ασχετο,θελω να σου επισημανω οτι ειναι ημιαυτονομη εκκλησια που διοικητικα ανηκει εν μερει στο Ο.Π αλλα εχει δικο της αρχιεπισκοπο.

Οσο αφορα τον τοπικισμο που μου αναφερεις θελω να ξερεις οτι το να ειναι καποιος τοπικιστης ειναι μεγαλο πλεονεκτημα για το τοπο του ειδικα στην εποχη που ζουμε.:D

Link to comment
Share on other sites

Οι ιδιοκτητες των φορτηγών λόγω των προσωπικών σχέσεων που έχουν και της εξηπηρέτησης που λαμβάνουν δεν πρόκειται να αλλάξουν εταιρεία αν δεν είναι πεπισμένοι οτι η εταιρεία δεν έρχεται για μια αρπαχτή, ας είναι και μικρότερο το κόστος. Δηλαδή το Αριάδνη για τον πρώτο χρόνο θα επιβιβάζει μόνο όσα φορτηγά δεν χωράνε στην ΑΝΕΚ, αφού μια φορά να ταξιδεύσουν με τον αντίπαλο μπαίνουν στην μαύρη λίστα. Επίσης, όσα φορτηγά συνεχίζουν για Ιταλία ας τα ξεχάσει ο Στρίτζης. Τέλος, τα φορτηγά βολεύονται με τα βραδυνά δρομολόγια άρα αν δεν πάει και δεύτερο πλοίο στη γραμμή είναι σιγουρό οτί το γκαραζ θα έχει σχεδόν μόνο επιβατικά.

Link to comment
Share on other sites

Οσο αφορα τον τοπικισμο που μου αναφερεις θελω να ξερεις οτι το να ειναι καποιος τοπικιστης ειναι μεγαλο πλεονεκτημα για το τοπο του ειδικα στην εποχη που ζουμε.:D

Το να ταυτίζεται το συμφέρον ενός νησιού ή ενός νομού, με το συμφέρον μιας εταιρίας, (ακόμα και αν αυτή είναι λαϊκής βάσης) είναι λίγο υπερβολικό.

Μπορεί να υποστηρίξει κάποιος πως ο νομός Ηρακλείου θα ήταν σε καλύτερη μοίρα αν δεν τον προσέγγιζαν τα δύο πλοία της ΑΝΕΚ? Ή πως η Χίος και η Μυτιλήνη θα είχαν μεγαλύτερη ευημερία αν δεν ήταν δρομολογημένο το Νήσος Μύκονος? Τα πλοία είναι αυτά που φέρνουν ζωή και ανάπτυξη, οικονομική και κοινωνική, σε κάθε νησί.

Από τον κακώς εννοούμενο προστατευτισμό μιας ακτοπλοϊκής εταιρίας σε ένα νησί μπορεί να ευνοηθούν (με την καλή ή κάποιες φορές και με την κακή έννοια) 300-500-1000 άτομα, ενώ με την αύξηση των δρομολογίων και την βελτίωση των συνθηκών του ταξιδιού, ευνοείται ποικιλοτρόπως, ολόκληρο το νησί.

Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχναμε πως αν δεν αιωρουνταν απειλες Παναγοπουλου για Σουπερφαστ στην Κρητη πιθανον να πηγαιναμε ακομα με τον Καζαντζακη και το Κινγκ Μινως στο Ηρακλειο. Και το Νησος Μυκονος οπως και καθε νεοφερμενο βαπορι αντιμετωπιζεται με καχυποψια. Τωρα θα πει κανεις οτι το Μπλου Σταρ 2 ητανε σχεδον 2 χρονια στην Κρητη και απο φορτηγα τιποτα... Ο χρονος ομως θα δειξει. Αλλωστε το Αριαδνη σαν τελικο αποτελεσμα μπορει να ειναι πολυ καλυτερο απο το Μπλου Σταρ και να δωσει κινητρα στους Χανιωτες να το προτιμησουνε

Link to comment
Share on other sites

Απλά το πρόβλημα είναι ότι το ΑΡΙΑΔΝΗ έχει πολύ μεγάλο γκαράζ το ότι θα το πρότιμήσει κόσμος είναι βέβαιο όπως έπερνε κόσμο και το blue star η κρήτη και ειδικότερα τα Χανιά έχουν πολύ τουρισμό το καλοκαίρι αλλά εκτός απο το τουρισμό θα πάρει και αρκετούς Χανιώτες όσο τοπικιστές και να είναι κάτι θα τους κάνει να το δοκιμάσουν και αυτό εξάλλου ο νέος είναι ωραίος και στο κάτω κάτω δεν είναι και όλοι μέτοχοι της ΑΝΕΚ

Οπότε τα δύσκολα θα έρθουν το χειμώνα που δεν θα έχει επιβατική κίνηση και Ιχ

Link to comment
Share on other sites

Αν δυο χρονια η ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ δεν πηρε φορτηγα,η λογικη μου λεει πως κ η ΕΛΛΛΕΝΙΚ δεν θα καταφερει κατι καλυτερο..Το λεω γιατι οι φορτηγατζηδες-μεταφορικες δεν κοιτανε το χρωμα,την ηλικια η την ομορφια ενος πλοιου αλλα την τσεπη τους-τα συμβολαια που εχουν υπογραψει.Επιπλεον ειναι σημαντικος παραγοντας κ η Ιταλια σαν τελικος προορισμος(οπως αναφερθηκε παραπανω),αφου σιγουρα η ΑΝΕΚ θα προσφερει μειωμενη τιμη για το 2ο ταξιδι σε οσους την επιλεξουν.Τελος κ απ την γραμμη ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ σε αυτο που κερδισε κατα κρατος η ΕΛΛΕΝΙΚ ηταν στους επιβατες,στα φορτηγα αν δεν κανω λαθος ερχεται 3η.

Υπολογιζοντας λοιπον ολα τα παραπανω κ γνωριζοντας πως το ΑΡΙΑΔΝΗ ειναι ενα πλοιο που δεν του φτανουν μονο οι επιβατες/ΙΧ,υπολογιζω πως δεν θα μπορεσει να καθιερωθει στην γραμμη...

Τελος να ξεκαθαρισω πως ειμαι υπερ της δρομολογησης αυτου του βαποραρου στα Χανια,γιατι ο ανταγωνισμος ωφελει τους επιβατες,γιατι θελω να το χαζευω στο Αιγαιο κ τελος για να δω αν η ΕΛΛΕΝΙΚ θα κερδισει κ αυτο το στοιχημα..:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στη περίπτωση της Κρήτης τουλάχιστον και η ΑΝΕΚ και οι Μινωικές προσέφεραν και προσφέρουν έργο. Δε νομίζω οτι κανείς αμφισβητεί οτι αυτές οι δύο εταιρίες όπως έχουν βοηθηθεί από τη Κρήτη (αλλωστε παιδί της είναι), δεν έχουν φερθεί αχάριστες στη μητέρα Κρήτη και ανταπέδωσαν...

Αυτές οι εταιρείες ήταν πάντα συνεπείς και πάντα με κάποια από τα καλύτερα πλοία στον ελλαδικό χώρο. Βοηθησαν τον τουρισμό, το εμπόριο, τους ντόπιους και τους μετόχους... Πόλλοι δε από τους μικρομετόχους έχουν απολαύσει μεγάλες αποδοσεις...

Σε όλα αυτά πάντως μη ξεχνάμε πως παροτι προσωρινά η Αριάδνη θα είναι καλύτερη από τα πλοία της ΑΝΕΚ, από του χρόνου η απόσταση δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλη... Αρα ούτε αυτό το πλεονεκτημα υπάρχει...

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον NEPTUNE ότι ο Παναγόπουλος ήταν αυτός που τους έβαλε στην πρίζα και έφτιαξαν βαπόρια.Όταν έφερε το ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ ΙΙΙ ολοκαίνουριο έκανε εγκαίνια στον Πειραιά και μετά έκανε μια κίνηση τακτικής.Πήγε δρομολόγιο για εγκαίνια στο Ηράκλειο κι έκανε 5:45 ώρες.Παράλληλα με το γεγονος αυτό σε συνεντεύξεις του στον Εφοπλιστή αλλά και σε συζητήσεις συναδελφικού χαρακτήρα ΄΄ελεγε ότι προτειθεται να βάλει ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ στην Κρήτη.

Τα ίδια έκανε και στην Αδριατική παρήγγειλε τα πρώτα δύο ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ κι έπειτα αναγκάστηκαν και οι άλλοι να τον ακολουθήσουν.

Τα ίδια έγιναν και στην ΝΕΛ.Όταν ο Τσάκος μαζί με τον Στρίντζη συζητούσαν να φέρουν στην Χίο Μυτιλήνη το ONIAN GALAXY τότε άρον άρον η ΝΕΛ πήγε και πήρε τον ΘΕΟΦΙΛΟ από τον Γ.Βεντούρη.

Η ΑΝΕΚ την γραμμή την έχει λιγό αδικημένη.Θα μπορούσε να είχε κατεβάσει τα ΟΡΗ/ΣΟΦΟΚΛΗΣ εφόσον δεν είχε σκοπό να πάρει άλλα να έβαζε τα ΚΡΗΤΗ στην βενετία και τα ΛΑΤΩ/ΛΙΣΣΟΣ ή ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ακόμα στο Ηράκλειο(ούτως ή άλλως φορτηγατζίδικα είναι).

Τώρα με το ΑΡΙΑΔΝΗ η γραμμή θα αναβαθμιστεί πολύ.Το ότι έφαγε ήττα το μπλου σταρ είναι κακό παραδειγμα και συναγερμός για το ΑΡΙΑΔΝΗ αλλά και πάλι λέω ότι όλα εξαρτώνται από τις κινήσεις που θα κάνει η εταιρία στην σκακιέρα και τι μέτρα θα λάβει.Σίγουρα το έχει ύπόψη της ,ο Στρίντζης δεν είναι κανένας αδαείς με τον χώρο και πιστεύω ότι θα ληφθούν μέτρα ώστε να προσπααθήσει να σπάσει τον τοπικισμό.

Τώρα αν το καταφέρει ο χρόνος θα δείξει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά θα το προτιμούσα "χωρίς 2η κουβέντα", αν είχε:

1) Στον ίδιο ναύλο καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών (κυρίως ξενοδοχειακό)

2) Καλές τιμές εντός του πλοίου (μπαρ, εστιατόρια), γιατί εκεί το Blue Star όταν ήταν στη γραμμή τα είχε κάνει "μαντάρα"

Λόγω του ότι είμαι λάτρης των "αργών σε δίκλινες" και όχι των "γρήγορων σε αεροπορικές", ίσως να είμαι εξαίρεση.

Η "τιμή" παίζει πάντα ρόλο. :D

Η ΑΝΕΚ την γραμμή την έχει λιγό αδικημένη.Θα μπορούσε να είχε κατεβάσει τα ΟΡΗ/ΣΟΦΟΚΛΗΣ εφόσον δεν είχε σκοπό να πάρει άλλα να έβαζε τα ΚΡΗΤΗ στην βενετία και τα ΛΑΤΩ/ΛΙΣΣΟΣ ή ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ακόμα στο Ηράκλειο(ούτως ή άλλως φορτηγατζίδικα είναι).

Σωστός. Να μια καλή "εναλλακτική" ιδέα :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σε εντυπο της Hellenic που διαβασα εδινε το Μυκονος Πειραια-Χανια απο 21/6 (Αντε να το δουμε και στα μερη μας) γιατι υπολογιζουν οτι το Χιος θα ειναι ετοιμο για Χιο-Μυτηληνη στις 21/6.Τωρα το αν θα πεσουν εξω και το Μυκονος θα αρχισει πιο μετα δεν ξερω.Παντως το Αριαδνη θα αντικαταστησει το Μυκονος,το οποιο ομως δεν θα πρεπει καποια στιγμη να παει Ικαρια-Σαμο μεσα στο Καλοκαιρι;:eek:

Link to comment
Share on other sites

Στο site της εταιρίας,Χανιά δίνουν το Χίος 21/6 εως 30/6 και από 1/7 δίνουν το Αριάδνη.Το HS4 δεν το έχουν καθόλου στα Χανιά. :eek:

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά όλη αυτή η ιστορία με το αν θα τελιώσει το Αριάδνη αν θα πάει Ικαρία το Μύκονος αν θα μείνει το 4 στα Χανιά και που θα πάει το Χίος είναι για να τρελάνεις γάιδαρο

Ας αποφασίσουν πιά πιο θα πάει που γιατί η υψηλή περίοδος ξεκινάει και αφού πλέον το Αριάδνη είναι ξεκάθαρο ότι δε θα είναι έτοιμο πρίν το Σεμπτέβρη ας βγούν να το ανακοινώσουν :mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...