Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ακριβώς. Από την εποχή που ήταν δρομολογημένο σαν Blue Star (εκτός κοινοπραξίας εννοώ) το μακρινό 2010 φαινοταν ότι το πλοίο είναι ακατάλληλο. Και τότε έκανε ημερήσιο το Πειραιας-Χανιά. Είναι ένα πλοίο μετασκευασμένο στα πρότυπα της Αδριατικής, πολλές καμπίνες, εστιατόριο, 2 σαλόνια και το παλιό καζίνο. Η γραμμή των Χανίων πέρα από κρεβάτια χρειάζεται κοινόχρηστους χώρους.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά οι κοινόχρηστοι χώροι του είναι ελάχιστοι.Αυτό το βαπόρι μόνο για Αδριατική κάνει.Αντί να'ναι ο Έλυρος στα Χανιά ή ακόμα και το Αριάδνη αυτοί μου έχουν τον Ορίζοντα.Προγραμματισμός μπουζούκι από την Άττικα.Και μετά αναρωτιούνται γιατί ο Ιταλός τους παίζει.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, είτε αυτό μας αρέσει, είτε όχι, μιλάμε για σαφέστατη επανάληψη ιστορίας. Νομός της Κρήτης μένει χωρίς δική του εγχώρια εταιρεία στο λιμάνι του. Sounds familiar? Θα μπορούσα να πάρω το να μην υπάρχουν δρομολόγια της ΑΝΕΚ για Χανιά (Από ότι κοίταξα-και δεν ξέρω μέχρι πότε-υπάρχουν μόνο Galaxy και Horizon, εκτός από Μινωικές.) ως "γλυκιά εκδίκηση", αλλά ευτυχώς δεν έχω τόσο χαμηλό επίπεδο. Αλλά νομίζω ότι η έλλειψη δρομολογίων από εγχώρια εταιρεία να βάλει σε σκέψη τους Χανιώτες και να μπουν στην θέση μας και να καταλάβουν ότι δεν είχαν/έχουν μόνο οι Ρεθυμνιώτες το πρόβλημα. Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να διαπληκτιζόμαστε κι εδώ, οπότε θέλω κόσμιες και ήρεμες απαντήσεις και με λογικά επιχειρήματα και τεκμηρίωση

🙏

Link to comment
Share on other sites

Οι Ρεθυμνιώτες δεν έχουν πλοίο γενικώς, όχι από "εγχώρια", "αλλοδαπή", "ημεδαπή", "ντόπια", "τοπική", ή ότι άλλο. Αυτό είναι το παράπονό τους, η έλλειψη πλοίου και όχι η έλλειψη τοπικής ιδιοκτησίας πλοίου.

Οι Χανιώτες, σωστά κατ αρχήν, γκρινιάζουν ότι δεν έχουν πλοία τα Σάββατα. Έχουν βέβαια οι μεταφορικές, το RoRo, οπότε όλα καλά. 

Βέβαια, δεν είναι το μόνο λιμάνι που δεν έχει πλοίο τα Σάββατα. Ούτε τα Δωδεκάνησα έχουν, ούτε το βόρειο Αιγαίο, μόνο οι ανατολικές και οι κεντρικές Κυκλάδες. Από την άλλη, αν κάποιος θέλει να μετακινηθεί, και δε μπορεί ή δε θέλει με το αεροπλάνο, υπάρχει το Ηράκλειο. 

Επιθυμητό, και ενίοτε αναγκαίο, να υπάρχουν πλοία κάθε μέρα. Με δεδομένο ότι τα δρομολόγια προσαρμόζονται στις απαιτήσεις των μεταφορικών, δε βλέπω πόσο εφικτό είναι.

 

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν εννοούσα σήμερα, εννοούσα πριν 20 χρόνια, όταν συγχωνεύτηκαν ΑΝΕΚ-Ρεθυμνιακή. Κι εμείς γκρινιάζαμε για τα κομμένα δρομολόγια μετά την απόσυρση του δεύτερου πλοίου. Στα υπόλοιπα ψιλοσυμφωνώ.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι αυτοί που γκρινιάζουν για το κόψιμο των δρομολογίων των λίγων επόμενων Σαββάτων, πόσες φορές έχουν ταξιδέψει Σάββατο και είχαν σκοπό να χρησιμοποιήσουν κάποιο από αυτά τα κομμένα δρομολόγια; Ή απλώς βρήκαν κάτι για να γκρινιάξουν;

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να αναφέρω ότι (σαν απάντηση στον @gtogias, εκτός του αεροπλάνου, αντί να πηγαίνεις Ηράκλειο, μπορείς να πας και Κίσσαμο. Και πιο κοντά είναι στα Χανιά και λιγότερα καύσιμα/χρόνο ξοδεύεις και ο δρόμος είναι πιο προσπελάσιμος. Το μόνο κακό είναι ότι-λόγω των προσεγγίσεων σε Κύθηρα και Πελοπόννησο χάνεις χρονο στο πλοίο... Αλλά γιατί να είναι τόσο μεγάλη ανάγκη να πας Σάββατο; Δεν χάλασε ο κόσμος, τι να πουν άλλα λιμάνια που έχουν δρομολόγια μια φορά την εβδομάδα και άλλα όπως το Ρέθυμνο που δεν έχουν καθόλου; 

Link to comment
Share on other sites

On 4/4/2022 at 7:24 PM, JTEDimandix said:

Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να διαπληκτιζόμαστε κι εδώ, οπότε θέλω κόσμιες και ήρεμες απαντήσεις και με λογικά επιχειρήματα και τεκμηρίωση

Όταν πάντως μιλάς από μόνος σου με ειρωνία σε όσους απαντήσανε, μην περιμένεις να ακολουθήσουν και πολλοί. Ειδικά για ένα θέμα που έχει συζητηθεί χιλιάδες φορές και έχεις επιχειρηματολογήσει κι εσύ ο ίδιος εκτενώς, σχετικά πρόσφατα μάλιστα. Απλά τώρα πάει να γίνει θέμα σε διαφορετικό τόπικ και χωρίς καν σοβαρή αφορμή.

Link to comment
Share on other sites

Απο οταν ανακοινωθηκε η απεργια δεν εκοβε εισιτηρια για το χθεσινο δρομολογιο απο Πειραια και για σημερα απο Σουδα οποτε δεν υπηρχαν και επιβατες απο/προς Χανια.Οποτε οντως τα σχολια σας περιττα.

Link to comment
Share on other sites

On 3/19/2022 at 1:10 PM, MILTIADIS said:

21 Απριλιου ξαναβγαινει το Κυδων Παλας.

 

On 3/19/2022 at 3:21 PM, proud_ionian said:

 

21 Απριλίου (μεγάλη η χάρη της:P), είναι η Μεγάλη Πέμπτη (ομοίως μεγάλη η χάρη της;))

το πλοιο ξεκινα Μεγαλη Πεμπτη και ειμαι πολυ περιεργος αν θα συνεχισει μετα την Κυριακη του Θωμα ή θα σταματησει και θα το δουμε να ξαναβγαινει του Αγιου Πνευματος

Δεν θα ξαναδεσει το πλοιο.Θα κανει τα slow steaming δρομολογια του μεχρι 13/6 και μετα θα κανει το γνωριμο θερινο του προγραμμα στη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

7 νταλικες άφησε το Blue Galaxy έξω για Χανιά σήμερα.. Αυξημένη κίνηση και μετά το Πάσχα 

Edited by proud_ionian
Όχι τα θέματα της γραμμής, στο τοπικ του πλοίου
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

το νεο δρομολογιο του κυδων για το καλοκαιρι πιστευω ειναι ποιο εξυπηρετικο.το βραδυνο ειναι λιγο αργα απο πειραια αλλα απο τα χανια το μεσημεριανο ειναι αρκετα βολικο και πιστευω απευθυνετε ξεκαθαρα σε αυτους που κανουν διακοπες.φευγοντας το μεσημερι απο τα χανια  αυτος που κανει διακοπες κανει τσεκ αουτ στις 12-00 και παει στο καραβι και το βραδυ ειναι στην αθηνα.τα καποια πρωινα απο τα χανια  που βαζει η κοινοπραξια ειναι πολυ νωρις αναχωρηση στις 10-00 σημαινει 9-00 να φυγεις απο το ξενοδοχειο αρα ξυπνημα απο τα χαραματα.

Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρουμε ότι το δρομολόγιο του Κύδων Πάλας είναι στις 22:30 από το Πειραια με άφιξη στις 6:30 στα Χανιά (8 ώρες πλευσιμες) και από τα Χανιά στις 13:00 με άφιξη στις 20:30 στο Πειραιά (7,5 ώρες πλευσιμες), δηλαδή πάμε σε medium speed δρομολόγια δηλαδή με ταχύτητες σαν τα δρομολόγια της κοινοπραξίας.

Link to comment
Share on other sites

Αρκετά έξυπνα δρομολόγια καθώς κερδίζεις τον εργαζόμενο που μπορεί να φύγει απο Πειραια στις 22:30 ακόμη και αν δουλεύει μέχρι τις 21:00, ώστε να κερδίσει ολόκληρη τη μέρα στο νησι. Ουσιαστικά η μέχρι πρότινος βραδινή άφιξη στα Χανιά σου προσέφερε απλά ένα επιπλέον βράδυ με ότι συνεπάγεται αυτό σε κόστος διανυκτέρευσης. Ενώ η επιστροφή στις 20:00 στον Πειραιά για κάποιον που εργάζεται την επομένη είναι ότι καλύτερο, καθώς προλαβαινει να ξεκουραστεί και δεν φτάνει στις 6 το πρωί με την ψυχη στο στομα για την εργασία του. Μπράβο στις Μινωϊκές, θεωρώ ότι θα δουλέψουν ακόμη καλύτερα φέτος. Γνωρίζουμε τώρα που η Aegean Speed Lines αποσύρθηκε, αν θα συνεχιστούν οι προσεγγίσεις στη Μήλο μέσα στο καλοκαίρι;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...