Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τελειως αυθαιρετο συμπερασμα.Τι παραπανω να ειχε να φορτωσει αποψε σε σχεση με τα αλλα βραδια κ επρεπε να φυγει μιαμιση ωρσ νωριτερα;Τιποτα.

Θεμα καιρου ηταν και για παραπανω πληροφοριες οποιοςωθελει ας απευθυνθει στα 2 λιμεναρχεια

Τη μια γιατι δεν ηρθε,την αλλη τι ωρα εφυγε εχουμε καταντησει γραφικοι πια νομιζω με αυτο το θεμα.Καναμε τη Σουδα Μονακο

 

Κανονικα για οσα πλοια εφευγαν μετα τις 6 το απογευμα που εγινε η αρση.

8*

Link to comment
Share on other sites

Ακομα και ετσι να ειναι ,που δεν το αμφισβητω ,το σωστο δεν θα ηταν να εμενε Χανια και να φυγει απο εκει μετα την ληξη του απαγορευτικου ωστε να εξυπηρετισει τους Χανιωτες;

Αυτο που εκαναν δεν δειχνει οτι τα Χανια τα εχουν ελαφρως παρατημενα για να μην πω τιποτα αλλο;

Επισης οταν εφυγε απο Χανια δεν ειχε απαγορευτικο;

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Για οσους δεν ηθελαν να φυγουν εκεινη τη μερα στις 15:30 εφυγε μισθωμενο λεωφορειο για Ηρακλειο στις 17:00 ειτε μπορουσαν να ακυρωσουν το εισιτηριο τους.

Link to comment
Share on other sites

Ως Χανιώτης, πιστεύω ότι αυτό ήταν από τις πλέον σωστές κινήσεις από πλευράς εταιρείας. Άρα, ας μην ξεγελιόμαστε, μια χαρά καταλαβαίνουν και αντιδρούν κατάλληλα...

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Εμένα* ποιος με ρώτησε αν θέλω να είμαι στο λεωφορείο με άλλους πόσους αγνώστους εν μέσω πανδημίας; Όταν κλείνω εισιτήριο, κλείνω να μπω στο καράβι, όχι να κόβω βόλτα στον ΒΟΑΚ. Επίσης ποιος με ρώτησε εμένα αν έχω όρεξη να περιμένω το καράβι των 22:00 αν θέλω να ακυρώσω και το τι θα κάνω όλες αυτές τις ώρες;

Δεν είναι πανάκεια το να λέμε οτι η εταιρεία εξυπηρέτησε με κάθε πρόσφορο μέσο τον επιβάτη. Πρέπει και να τον σέβεται.

Επίσης, δεν διευκρινίστηκε ακόμα, το απαγορευτικό ήταν 16:00 με 20:00; Τι καιρός είναι αυτός που θεριεύει τα κύματα για 4 ώρες και ποιος αξιωματικός του ΛΣ είδε οτι για αυτές τις 4 ωρες θα θεριεύανε τα κύματα για να εκδώσει 4ωρο απαγορευτικό λες και είναι βάρδια;

* Το εμένα προφανώς είναι αναφορά προς τον καθένα, δεν ταξίδευα εκείνη την ημέρα (θα είχε μαθευτεί :D)

Link to comment
Share on other sites

Προφανως και δεν θα σε ρωτουσε κανεις,οποτε ηρεμησε :D

Μου κανει εντυπωση παντως που σου διαφευγει(;;)οτι τις αδειες αποπλου τις δινει το εκαστοτε λιμεναρχειο και δη τις εκτακτες δεν τις δινει για πλακα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να δίνει έκτακτη άδεια απόπλου το Λιμεναρχείο, το οποίο εκδίδει 4ωρο απαγορευτικό μισή ώρα μετά την "έκτακτη άδεια απόπλου". Μήπως η καθ ύλην αρμόδια είναι η ΔΘΣ για έγκριση τροποποίησης εγκεκριμένης ώρας; 

Τωρα αν το πλοίο δήλωσε μη ασφαλή λιμένα/παραμονή και αναχώρησε, το συζητάμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από ότι ακούγεται εδώ στη Δύση:rolleyes:, το Κύδων Παλάς θα βγει για την περίοδο του Πασχα 2 - 3 εβδομάδες. Μετά άγνωστο.

 

ΥΓ: αγνωστο το αν θα παραμεινει ή θα ξαναδεσει για λιγο, καθως και ποτε ακριβως θα επανελθει και με τι συχνοτητα δρομολογιων. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Troul said:

Χωρίς δρομολόγιο για τα επόμενα 4 Σάββατα η Blue Star κοινοπραξία στα Χανιά.

Επιτελους και λιγος εξορθολογισμος.12(14 μεχρι την προσφατη περικοπη κ της Μινοαν)δρομολογια την εβδομαδα δεν ειχε η γραμμη τα καλα τα χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Εξορθολογισμος ειναι για την τσεπη και των τριων εταιρειων και μακροπροθεσμα και για τη δικη μας καθως δεν θα συντηρουν ενα ζημιογονο αυτη την περιοδο δρομολογιο(Σαββατου)του οποιου τη χασουρα αν δεν κοβοταν θα την καλυπταν με (νεες) αυξησεις στις τιμες αργοτερα μετακυλιοντας το κοστος σε εμας.

Ας βλεπουμε και τη μεγαλη εικονα λοιπον.

Κανεις δεν ειναι υποχρεωμενος απο κανεναν να πηγαινοερχεται αδειος.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά, ποτέ δε μπόρεσα να καταλάβω την χρησιμότητα του Σαββατόβραδου δρομολογίου σε όλες τις γραμμές, όχι μόνο για Χανιά. Άντε στο τσακίρ κέφι τα πρωινά του Σαββάτου να έκαναν ένα δρομολόγιο, αλλά Σαββατόβραδο ποιός ταξιδεύει..? Για χειμώνα μιλάω πάντα..το καλοκαίρι είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. 

Link to comment
Share on other sites

Ανέβηκαν εν τέλει δρομολόγια για μια εβδομάδα ακόμα στο σύστημα των Μινωικών. Μέχρι και 31/3 τριγωνικά με Φαιστός/Κνωσός και βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

On 3/15/2022 at 12:26 AM, MILTIADIS said:

Εξορθολογισμος ειναι για την τσεπη και των τριων εταιρειων και μακροπροθεσμα και για τη δικη μας καθως δεν θα συντηρουν ενα ζημιογονο αυτη την περιοδο δρομολογιο(Σαββατου)του οποιου τη χασουρα αν δεν κοβοταν θα την καλυπταν με (νεες) αυξησεις στις τιμες αργοτερα μετακυλιοντας το κοστος σε εμας.

Ας βλεπουμε και τη μεγαλη εικονα λοιπον.

Κανεις δεν ειναι υποχρεωμενος απο κανεναν να πηγαινοερχεται αδειος.

 

18 hours ago, Strofalos said:

Βασικά, ποτέ δε μπόρεσα να καταλάβω την χρησιμότητα του Σαββατόβραδου δρομολογίου σε όλες τις γραμμές, όχι μόνο για Χανιά. Άντε στο τσακίρ κέφι τα πρωινά του Σαββάτου να έκαναν ένα δρομολόγιο, αλλά Σαββατόβραδο ποιός ταξιδεύει..? Για χειμώνα μιλάω πάντα..το καλοκαίρι είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. 

Έχει κουράσει. Ρωτάω το εξής: Πόσο λιγότερη χασούρα έχει της Τρίτης; Της Τετάρτης; Της Δευτέρας;;;

Γιατί του Σαββάτου; Πόση χασούρα κέρδισε που έκοψε του Σαββάτου κι όχι της Τρίτης π.χ.;

Αλλα ναι, ξέχασα. Την Τρίτη κυκλοφορεί Λιουδάκης, Σκορδύλης, Κατσαραγάκης και λοιποί, ενώ το Σάββατο όχι. RoRo που τυχαίνει να μεταφέρουν κι επιβάτες τα καταντήσανε τα βαπόρια. Αυτή είναι η αλήθεια, κι όχι οτι σκέφτονται μην μετακυλήσουν το κόστος στους επιβάτες, που ΉΔΗ το μετακύλησαν και οι 3 εταιρείες.

Άρα και δρομολογια κόψανε, και τιμούλες αυξήσανε, και μην πω τι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

 

5 hours ago, Nikos_Chania said:

...Αλλα ναι, ξέχασα. Την Τρίτη κυκλοφορεί Λιουδάκης, Σκορδύλης, Κατσαραγάκης και λοιποί, ενώ το Σάββατο όχι...

μα απαντησες μονος σου.

οπως ελεγε ενας παλιος καπετανιος του ιονιου, το σαββατο ειναι εβραίικη μέρα.

αν ειναι να διαλεξει, αναμεσα σε ενα δρομολογιο που ειναι, σχεδον τελειως, αδειο το γκαραζ και σε ενα δρομολογιο που εχει μεσα φορτηγα που τουλαχιστον θα του βγαλουν τα πετρελαια του (ή εστω μερος αν θες), θα κοψει αυτο που ειναι αδειο.

περα απο τα φορτηγα, πραγματικα ειναι αποριας αξιο ποσοι ειναι οι επιβατες και τα ΙΧ που  θελουν να ταξιδεψουν σαββατο βραδυ τετοια εποχη. ειδικα για τους επιβατες, ισως στοιχιζει λιγοτερο να τους στειλει τζαμπα με το αεροπλανο

δρομολογια σαββατου, ειδικα απογευματινα και βραδυνα, ειναι τα πρωτα που κοβονται, στη χαμηλη περιοδο και οταν σφιγγουν τα πραγματα, γιατι ειναι τα πιο αδεια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Όσο υπάρχει έστω και ένας επιβάτης που θέλει να ταξιδέψει Σάββατο, δεν υπάρχει δικαιολογία για να μείνει μία γραμμή χωρίς κανένα δρομολόγιο.

Είναι σαφές πως όλοι συμφωνούμε στην περικοπή και οτι το Σάββατο είναι νεκρή μέρα για τα logistics. Όμως όπως έχουμε ξαναπει, δεν ειναι roro, ειναι επιβατηγά πλοία. 

Δεν απασχολεί κανέναν εάν το δρομολόγιο βγάζει τα λεφτά του μόνο από τα φορτηγά. Με αυτή τη λογική, κανένα δρομολόγιο δεν συμφέρει να γίνεται για τους επιβάτες, διότι δεν θα βγάλει τα λεφτά του αν δεν μπουν χ φορτηγά.

Η ιστορία είναι πάντα ναι μεν αλλά. Ναι το Σάββατο δεν εχει φορτηγά αλλά έχει επιβάτες κι εσύ είσαι ακτοπλοική εταιρεία με κεφάλαιο τον άνθρωπο. (λέμε τώρα)

ΥΓ: θα τα ανακυκλώσω όσες φορές χρειαστεί, δεν είναι κόπος. Το σφάλμα των εταιρειών είναι μεγάλο. Δεν μπορούν να μοιράσουν δυο γαιδάρων άχερα και εμείς από κάτω βαράμε παλαμάκια. Δεν πάει έτσι. Και ναι, υπάρχουν επιβάτες και το Σάββατο. 10; 10. 50; 50. Εγώ υποστηρίζω οτι υπάρχουν. Αν κάποιος υποστηρίζει οτι δεν υπάρχει, να μας προσκομίσει την σχετική κίνηση από τα λ/χ.

Link to comment
Share on other sites

Να σου υπενθυμισω απλα-και να κλεισω εδω τη συζητηση γιατι δε νομιζω οτι βγαζει και πουθενα-οτι ολα αυτα που αναφερεις θα ισχυαν και θα εφαρμοζονταν σε καποιο Σοβιετικου τυπου καθεστος οπου ολα(και οι μεταφορες)θα ηταν δημοσια.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Nikos_Chania said:

Όσο υπάρχει έστω και ένας επιβάτης που θέλει να ταξιδέψει Σάββατο, δεν υπάρχει δικαιολογία για να μείνει μία γραμμή χωρίς κανένα δρομολόγιο.

Είναι σαφές πως όλοι συμφωνούμε στην περικοπή και οτι το Σάββατο είναι νεκρή μέρα για τα logistics. Όμως όπως έχουμε ξαναπει, δεν ειναι roro, ειναι επιβατηγά πλοία. 

Δεν απασχολεί κανέναν εάν το δρομολόγιο βγάζει τα λεφτά του μόνο από τα φορτηγά. Με αυτή τη λογική, κανένα δρομολόγιο δεν συμφέρει να γίνεται για τους επιβάτες, διότι δεν θα βγάλει τα λεφτά του αν δεν μπουν χ φορτηγά.

Η ιστορία είναι πάντα ναι μεν αλλά. Ναι το Σάββατο δεν εχει φορτηγά αλλά έχει επιβάτες κι εσύ είσαι ακτοπλοική εταιρεία με κεφάλαιο τον άνθρωπο. (λέμε τώρα)

ΥΓ: θα τα ανακυκλώσω όσες φορές χρειαστεί, δεν είναι κόπος. Το σφάλμα των εταιρειών είναι μεγάλο. Δεν μπορούν να μοιράσουν δυο γαιδάρων άχερα και εμείς από κάτω βαράμε παλαμάκια. Δεν πάει έτσι. Και ναι, υπάρχουν επιβάτες και το Σάββατο. 10; 10. 50; 50. Εγώ υποστηρίζω οτι υπάρχουν. Αν κάποιος υποστηρίζει οτι δεν υπάρχει, να μας προσκομίσει την σχετική κίνηση από τα λ/χ.

Και ποιος λέει ότι για αυτόν τον έναν επιβατη (ή έστω 10 ή 50) ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται δρομολόγιο;; Αυτο είναι παραλογισμός, συγνώμη κιόλας. Σε ποιον κλάδο και σε ποια γραμμή γίνονται αυτά; Θα έπρεπε να υπάρχει δρομολόγιο το Σάββατο για Δωδεκάνησα επειδή υπάρχουν 10 επιβάτες που θέλουν να ταξιδέψουν; Όχι βέβαια.

Για να θυμηθούμε λίγο και τα βασικά, οι εταιρείες είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις που αποσκοπούν στο κέρδος. Και πάνε κυρίως όπου έχει ζήτηση/κέρδος. Στην προκειμένη δεν μιλάμε ούτε για δημόσιες εταιρείες ούτε για επιδοτούμενη γραμμή. Οπότε ακόμα κι αν δεν ενδιαφέρει τους επιβάτες (και καλά κάνουν και δεν τους ενδιαφέρει), ενδιαφέρει τις εταιρείες εάν το πλοίο βγάζει τα λεφτά του και από πού, και αναλόγως αξιολογεί τη στρατηγική και τα δρομολόγιά της. Γιατί λοιπόν να δέχονται τόσο μεγάλη χασούρα για 50 επιβάτες τα Σάββατα;

Τα πλοία είναι ro/pax. Eπιβατηγά αλλά και οχηματαγωγά. Πρέπει να γεμίζει και το γκαράζ με κάποιον τρόπο. Και όσο το χειμώνα τα φορτηγά είναι πολύ περισσότερα από τους επιβάτες, τόσο η προτεραιότητα θα είναι τα φορτηγά. Δεν το βρίσκω παράλογο. Αντίστοιχα τα τριήμερα, τις γιορτές και το καλοκαίρι που η κίνηση των επιβατών ανεβαίνει, βλέπουμε έκτακτα δρομολόγια, ημερήσια σε αυτή την περίπτωση, ή και δρομολόγηση άλλων πλοίων για την εξυπηρέτηση της κίνησης (και κυρίως των επιβατών). Έτσι λειτουργεί η αγορά. Και όσο το χειμώνα τα πλοία είναι "RoRo που τυχαίνει να μεταφέρουν κι επιβάτες," το καλοκαίρι σε πολλές γραμμές προτεραιότητα έχουν οι επιβάτες με τα ΙΧ τους και τα φορτηγά μένουν απ' έξω και περιμένουν. 

Αν τους ενδιέφεραν μόνο οι επιβάτες πολύ πιθανό να μην υπήρχαν τόσα δρομολόγια για Χανιά ακόμα και το χειμώνα, και αν τους ενδιέφεραν μόνο τα φορτηγά, δεν θα είχαν αυτές τις ταχύτητες και σίγουρα τα ημερήσια δρομολόγια το καλοκαίρι θα ήταν λιγότερα. Ας μην είμαστε τόσο ακραίοι λοιπόν, όλα τους ενδιαφέρουν απλά δεν είναι ίδια η κίνηση όλο το χρόνο και όλες τις μέρες, και χρειάζονται αναλόγως κάποιες προσαρμογές στον προγραμματισμό. 

Link to comment
Share on other sites

Εν αρχή, ολα αυτά είναι πράγματα και απόψεις που εχω εκφράσει καιρό τώρα, και δεν αλλάζουν. 

Εδώ συζητάμε κάτι συγκεκριμένο ομως. 

1. Τα Χανιά είχαν δρομολόγια καθημερινά έστω με μια εταιρεία, η Ρόδος όχι. Η βάση είναι διαφορετική στη σύγκριση σου. 

2. Δύο εταιρείες περικοπτουν δρομολόγια την ίδια ημέρα. (στη Ρόδο υπάρχει μια εταιρεία) Οπερ σημαίνει ότι αποφασίζουν να μειώσουν τον βασικό τους σχεδιασμό κατά μία ημερα τουλάχιστον και επιλέγουν και οι δύο την ίδια ημερα. 

3. Είναι εταιρείες, είναι κερδοσκοπικοι όμιλοι, δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Συμφωνούμε οριζωντιως καθετως και πλαγίως. ΟΜΩΣ έχουν εταιρική κοινωνική ευθύνη. Όσο κι αν μας φαίνεται κάτι ασήμαντο, κάτι ασυμβίβαστο με τον σκοπό του κέρδους και βγάζε λεφτά με το τσουβάλι ισχύει. 

4. Συμφωνώ με την περικοπή ή τροποποίηση των δρομολογίων εν μέσω της συγκεκριμένης "κρίσης" όμως η προσωπική μου άποψη είναι πως λαμβάνοντας υπ όψιν ολους τους παράγοντες και όχι μόνον το βγάζω λεφτά με το τσουβάλι, περικοπή δρομολογίου θα μπορούσε να γίνει άλλη ημέρα. 

5. Κανέναν δεν είπε οτι επειδή 20 άνθρωποι θέλουν Σάββατο, πρέπει να υπάρχει βαπορι το Σάββατο. Έχω αντιστρέψει το ερώτημα αλλά κανένας συμμετέχων εδώ δεν μπήκε σε αυτή τη διαδικασία. Γιατί όχι περικοπή δρομολογίου Τρίτης ή Τετάρτης; Κάποιοι εδώ μέσα ξέρουν μάλιστα πως Τρίτη και Τετάρτη είναι ημέρες μειωμένης κίνησης και στα φορτηγά κατά περίπτωση, δεν τις αναφέρω τυχαία. 

6. Οι εταιρείες μπορούν να κάνουν οτι θέλουν, αλλά και αυξήσεις περασανε (μειώσεις ποτέ) και αφήσανε το Σάββατο και οι δύο. 

Μπράβο τους, δικά τους είναι, ας τα βουλιάξουν αν τους συμφερει. Όμως δεν γίνεται να λέμε το κόψανε το Σαββατιατικο, έχει χασούρα και εσυ λες μπουρδες για το οτι θα μπορούσε να κοπεί αλλη μέρα. Δεν ήξερα οτι πρέπει να μένει ασχολίαστο το καθε τι γιατί "έτσι είναι". Δεν ζήτησε κανενας να αλλάξει η απόφαση οποιασδηποτε εταιρείας εδώ και τώρα, αλλά το δικαίωμα να τεκμηριωνεται μια διαφορετική προσέγγιση είναι αναφαίρετο. 

Συνεπώς, και κλείνω από πλευράς μου το ζήτημα αυτό, θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερη διαχείριση στην εξοικονόμηση πόρων με παραπλήσια αποτελέσματα φροντίζοντας να διατηρηθεί το σχήμα των καθημερινών δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, MILTIADIS said:

21 Απριλιου ξαναβγαινει.

 

On 3/14/2022 at 3:47 PM, proud_ionian said:

Από ότι ακούγεται εδώ στη Δύση:rolleyes:, το Κύδων Παλάς θα βγει για την περίοδο του Πασχα 2 - 3 εβδομάδες. Μετά άγνωστο.

ΥΓ: αγνωστο το αν θα παραμεινει ή θα ξαναδεσει για λιγο, καθως και ποτε ακριβως θα επανελθει και με τι συχνοτητα δρομολογιων. 

21 Απριλίου (μεγάλη η χάρη της:P), είναι η Μεγάλη Πέμπτη (ομοίως μεγάλη η χάρη της;))

το πλοιο ξεκινα Μεγαλη Πεμπτη και ειμαι πολυ περιεργος αν θα συνεχισει μετα την Κυριακη του Θωμα ή θα σταματησει και θα το δουμε να ξαναβγαινει του Αγιου Πνευματος

Link to comment
Share on other sites

Ο ορισμός της αρπαχτής..

Όταν τον έβαλαν στα Χανιά έπρεπε να του θέσουν όρο να εκτελεί δρομολόγια σταθερά και όλο το χρόνο όπως έκανε πάντα η ΑΝΕΚ και τώρα τελευταία η κοινοπραξία.Να δούμε πόσα κότσια είχε για να ματωσει.Ούτε να κάνει τη θαλάσσια τραινοσε ούτε να κάνει τη χερσαία ακτοπλοΐα με ΚΤΕΛ..

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...