Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ωραια παρασκευη και σαββατο απο πειρεα-χανια και σαββατο και κυριακη απο χανια προς πειρεα η μινωικες εξαφανιζοντε.μπραβο γκριμαλντι απο αξιοπιστια μηδεν.σταματησες το κυδων μας εβαλες να κανουμε κρουαζιερα και τωρα σκ μας λες γεια σας.αυτα βλεπει οι κοινοπραξια και θα ανεβασε και αλλο τα εισητηρια.μα τωρα εισαστε σοβαρη εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλά εντάξει υπάρχει η κοινοπραξία οποίος θέλει. Αν δεν βγαίνει και μπαίνει μέσα αυτές τις μέρες που δεν έχει μεγάλη κίνηση από φορτηγά για ποιόν λόγο να κάνει το δρομολόγιο.  Για 15 20 άτομα που έχει ;

Link to comment
Share on other sites

Να υποθεσω κάνεις πλάκα ετσι??? Τι πάει να πει 15-20 άτομα... Το ΚΤΕΛ εδω στη Λευκάδα παει κ με 1 κ ας μπαίνει μεσα.... Εννοείται δεν ειναι σοβαρά πράγματα αυτα... Να κοβουμε δρομολογια οποτε γουσταρουμε!!! Εγω προσωπικά εχω ταξιδέψει 2 φορές με τον Ιταλό Αδριατική κ το εχω σκυλομετανιωσει... Οταν οι κοινοπραξία τα κανει μπαχαλο με τα δρομολόγια (καθυστερησεις κτλ) γινεται ο κακος χαμός, με τον Ιταλό σιγη... Αν ειχαμε σοβαρό υπουργείο, δε θα τα εκανε αυτα... 

Link to comment
Share on other sites

Γειτονα:), τα λεμε και για τον Ιταλο

18 hours ago, proud_ionian said:

To σημερινο Grimaldiο Κλεος, θυμιζει σκετς του Χαρρυ Κλυνν.:P Κινειται μεταξυ Καπτα Μακη και εποχικων εταιριων της νοτιας Αδριατικης, περασμενων δεκαετιων.

Προσεγγισεις κοβονται την τελευταια στιγμη, δρομολογια ακυρονται ή συγχωνευονται, πολυωρες καθυστερησεις, και γενικως customer service YOLO και κλάιν μάιν

 

Link to comment
Share on other sites

Πάμε καλά. Δεν μένουν τα Χανιά χωρίς πλοίο. Όπως πέρσι η κοινοπραξία κάθε Σάββατο δεν είχε για Χανιά και κάθε Κυριακή για Ηράκλειο. Που κολλάει το κτελ τής Λευκάδας με ένα δρομολόγιο από Ηράκλειο για Χανιά και από Χανιά για Ηράκλειο που το πλοίο θα ταξιδεύει με 3 μηχανές θα κάψει 24 τόνους πετρέλαια. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ούτε παράλογες οι αντιδράσεις, αλλά ούτε και μία η πλευρά του νομίσματος.

Ναι, ο καθείς μπορεί να περικόπτει δρομολόγια. Ναι ο καθείς μπορεί να τροποποιεί τα δρομολόγια βάσει των αναγκών μιας γραμμής ή βάσει των συνθηκών.

Όμως στην προκειμένη περίπτωση έχουμε:

1. Την κοινοπραξία πέρυσι, εν μέσω lockdown να κόβει ένα δρομολόγιο, το οποίο είναι απευθείας, για Ηράκλειο και ένα για Χανιά, σε διαφορετική ημέρα, εξυπηρετώντας το νησί σε κάθε περίπτωση κάθε μέρα ως κοινοπραξία και ισομερίζοντας την περικοπή στα δύο λιμάνια.

2. Τις Μινωικές Γραμμές πέρυσι, εν μέσω lockdown να εκτελούν τριγωνικά δρομολόγια από προς Χανιά-Ηράκλειο κάθε μέρα, χωρίς περικοπή.

3. Την κοινοπραξία φέτος, να εκτελεί καθημερινά δρομολόγια, χωρίς περικοπές.

4. Τις Μινωικές Γραμμές φέτος, να περικόπτει τα απευθείας δρομολόγια του Κυδων Παλάς που εκτελούσε μέρα παρα μέρα, να συνεχίζει με τριγωνικά δρομολόγια για Χανιά-Ηράκλειο και στο τέλος να περικόπτει και δύο δρομολόγια την εβδομάδα από Χανιά, κι όλα αυτά χωρίς lockdown.

Ποιό το συμπέρασμα; Η κοινοπραξία παραμένει σε μία λογική καθημερινής εξυπηρέτησης. Πέρυσι, εν μέσω lockdown, κανείς δεν μπορούσε -και δεν ειχε λογο- να θίξει την περικοπή ΕΝΟΣ δρομολογίου ανα προορισμό και μάλιστα σε διαφορετική ημέρα. Οι Μινωικές από την άλλη, έχοντας αποφασίσει να κάνουν τα Χανιά τσόντα του Ηρακλείου, ξεκίνησαν με επιθετική πολιτική στον ανταγωνισμό, 6,5 ωρες για Χανιά, οι οποίες έγιναν 7,5, μετά ήρθαν τα σκραμπερ και καναμε Πειραιά-Χανιά-Ηράκλειο, μετά ηρθε το καλοκαίρι και το 6,5 στα χαρτιά έγινε 7 στην πράξη και 8 ωρες στο ανέβασμα, ήρθε ο χειμώνας και πάλι σκράμπερ, και πάλι τριγωνικά, απ την άλλη όμως, για Ηράκλειο-Χανιά, δίνοντας στα Χανιά και την θέση που τους αξίζει για τον όμιλο G. Οι υπόλοιποι χειμώνες συνεχίστηκαν και συνεχίζονται με τριγωνικά δρομολόγια -απίστευτο να το συζητάμε ακόμα σαν φυσιολογικό προγραμματισμό- ειδικά όταν στελέχη των κόκκινων επιμένουν σε δίπλωμα του Κυδων στα Χανιά.

Τι έχουμε δηλαδή; Μία φθηνή επιλογή χωρίς καμία σταθερότητα στον προγραμματισμό και πολλές ώρες ταξιδίου και μία ακριβή επιλογή με σταθερότητα στον προγραμματισμό και σταθερή διάρκεια ταξιδίου.

Όσο κι αν συζητάμε για ποιότητες, παροχές κλπ, όταν είναι να ταξιδέψεις κατάστρωμα, ε δεν επιλέγεις 13 ώρες ταξίδι όταν έχεις επιλογή 9 ωρών με 4 ευρώ παραπάνω. Όμως δεν μπορώ να μην σεβαστώ οτι κάποιος δεν θέλει να πληρώσει 4 ευρώ παραπάνω και θα επιλέξει το 13ωρο ταξίδι. Που τώρα, ούτε αυτό μπορεί.

Καλά, που να πούμε και να ταξιδεύεις με αμάξι ή/και καμπίνα. Διαφορές 30 και 40 ευρώ κατά περίπτωση. Δεν είναι αμελητέες.

Link to comment
Share on other sites

Ναι όμως για να κάνει τριγωνικό το χειμώνα και να μην είναι ο Κύδων σημαίνει ότι δεν έχει υποστήριξη.  Δεν το λέω για να δικαιολόγησω κάποιον ούτε θα κερδίσω κάτι με αυτό, όμως ας είμαστε αντικειμενική. Η Minoan τον χειμώνα δεν μπορεί να σταθεί  στην γραμμή απευθείας Πειραιάς Χανιά λόγω ότι δεν έχει ούτε μεγάλη κίνηση σε επιβάτες ούτε σε φορτηγά.  Και από ότι φαίνεται δεν μπορεί ούτε  τις ημέρες που είναι χαμηλή η κίνηση σε φορτηγά.  

Edited by AEGEAN SEA
Link to comment
Share on other sites

Να είμαστε αντικειμενικοί. Συμφωνώ.

Δοκίμασε έναν χειμώνα να κάτσει στην γραμμή με απευθείας για να δει οτι δεν μπορεί να σταθεί; Όχι. Προφανώς και το τριγωνικό θα κουβαλάει μύγες, δεν είναι δείκτης αυτό οτι και σε απευθείας θα κουβαλάει μύγες.

Για δες μέχρι την διακοπή των δρομολογίων του Κυδων, πόσους μετέφερε το Κύδων στο απευθείας και πόσους η κοινοπραξία και δες αντίστοιχα πόσους μετέφερε το τριγωνικό και πόσους η κοινοπραξία. Η κίνηση του Κύδων ήταν στα επίπεδα της κοινοπραξίας, άρα δεν ευσταθεί κανένα σχόλιο του τύπου "δεν στέκεται στα Χανιά σε απευθείας". Εκτός κι αν θεωρούν εκεί στην 25ης Αυγούστου, οτι "απευθείας στέκεται" ένα δρομολόγιο όταν έχει μέγιστο πρωτόκολλο επιβατών, κάτι που εκτός από ανέκδοτο, είναι και ουτοπικό. 

Στο παιχνίδι με τα φορτηγά δεν θα μπω, γιατί με τέτοιους όρους δεν έχει νόημα να συζητάμε για επιβατική κίνηση και προτίμηση. Εκτός για αν τα βαπόρια ολωνώνε είναι ροράδικα και οι επιβάτες είναι το φιλοδώρημα, άρα να μην κάνουν ούτε εμπορική πολιτική, ούτε μάρκετινγκ, ούτε προσφορές, ούτε καμπάνιες, ούτε διαφημίσεις.

Όταν μιλάμε για επιβατική κίνηση, θα μιλάμε με αυτήν σαν μέγεθος. Όχι αν παίρνει φορτηγά.

 

ΥΓ: Αν θεωρεί οτι δεν θα σταθεί το απευθείας (9,5 ώρες/2 μηχανές/17κόμβοι) με 350 επιβάτες, πως θεωρεί οτι στέκεται το τριγωνικό Χανιά-Ηράκλειο (2,5 ώρες/3 ή 4 μηχανές/25-27 κόμβοι) με 20 επιβάτες; Και μην ακούσω "Μα το κάνει για τις μεταφορικές", γιατί αν το πάμε έτσι, και το απευθείας για τις μεταφορικές θα το έκανε.

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Nikos_Chania said:

Δοκίμασε έναν χειμώνα να κάτσει στην γραμμή με απευθείας για να δει οτι δεν μπορεί να σταθεί; Όχι. 

Ξεκινας τη συλλογιστικη σου με αυτο το βασικο λαθος.

Μια επειχειρηση δεν δοκιμαζει αλλα ξερει απο πριν(εχει οικονομοτεχνικες μελετες)τι απιδια πιανει ο σακος(δλδ στην προκειμενη ποση κινηση εχει μια γραμμη το χειμωνα).Στην προκειμενη αν δεχτουμε ως γεγονος οτι αυτη την περιοδο στα Χανια(προ κοβιντ)ταξιδευουν το πολυ 400 ατομα ημερησιως προφανεστατα και δε συντηρουνται 2 βαπορια των 2000 ατομων εκαστο.Ουτε καν ενα δεν συντηρειται μεταξυ μας και-μην το πειτε παραεξω-γι αυτο το λογο εβαλε καποτε η Ανεκ τη Μπλου Σταρ συνεταιρο στη γραμμη.Επισης η γραμμη,οπως και σχεδον ολες,δεν εχει δυναμικη προσελκυσης κοσμου/τουριστικου ρευματος τους χειμερινους μηνες.

Επισης ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι το χειμωνα ΟΛΑ τα πλοια στη χωρα μας απο τα φορτηγα ζουν.Δεν καταλαβαινω γιατι καθε φορα θα πρεπει να συζηταμε τα αυτονοητα για το πως και γιατι πρεπει να εξυπηρετουνται οι μεταφορικες.

Οπως εχω ξαναπει επιλογες υπαρχουν,φυσικα δεν κουραζεται κανεις(ουτε κ εγω)να λεμε τα ιδια και τα ιδια καθε φορα που θα..αεριστει η συγκεκριμενη εταιρεια στη γραμμη*.

*Επειδη,το διαβασαμε κ αυτο,ποτε λεει δεν σχολιαζουμε τις αλλαγες της Μινοαν στη γραμμη🤣🤣

ΥΓ Ξεχασα και τα καυσιμα που ειναι σε υψηλο 7ετιας

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Δεν είπε κανένας οτι μόνο η δοκιμή είναι δείκτης. Αναφέρθηκε στο οτι δεν στέκεται πλοίο απευθείας. Μα δεν έχουμε κανένα δεδομένο που να δείχνει οτι δεν στέκεται στην πράξη.

Και αυτό συνεπικουρείται από αυτό:

58 minutes ago, Nikos_Chania said:

ΥΓ: Αν θεωρεί οτι δεν θα σταθεί το απευθείας (9,5 ώρες/2 μηχανές/17κόμβοι) με 350 επιβάτες, πως θεωρεί οτι στέκεται το τριγωνικό Χανιά-Ηράκλειο (2,5 ώρες/3 ή 4 μηχανές/25-27 κόμβοι) με 20 επιβάτες; Και μην ακούσω "Μα το κάνει για τις μεταφορικές", γιατί αν το πάμε έτσι, και το απευθείας για τις μεταφορικές θα το έκανε.

Κρίνει δηλαδή, με όποιον τρόπο, οτι συμφέρει περισσότερο να καίει για 5 ώρες τα κέρατά του μεταφέροντας 50 επιβάτες, αντί να πηγαίνει αργά και σταθερά με 350-400 επιβάτες. Πως γκενεν αυτό;!

Ξανα έκανες αυτό που είπα παραπάνω. ΔΕΝ μπορείς απ τη μία να λες οτι δεν στέκεται βαπόρι με 300 επιβάτες, και μετά από κάτω να μου μιλάς για φορτηγά. Αποφασίζεις ποιος είναι ο παράγοντας που εν τέλει καθορίζει την δρομολογιακή σου πολιτική. Ειδικώς δε όταν συζητάς, δεν μπορείς να λες βγαίνω με 30 φορτηγά αλλά δε βγαίνω με 300 επιβάτες, διότι πολύ απλά και τα δύο αποτελούν το μεταφορικό σου έργο. Αν θες να μου δηλώνεις (εσύ σαν μιλτιάδης, διότι ο μανιαδάκης δεν θα το κάνει) οτι απο τα φορτηγά εξαρτώνται οι κινήσεις σου, να μου το πεις ξεκάθαρα κι όχι 1η του Ιούλη να μου λες σε 6,5 ωρες σε πάω Χανιά.

10 minutes ago, MILTIADIS said:

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι το χειμωνα ΟΛΑ τα πλοια στη χωρα μας απο τα φορτηγα ζουν.Δεν καταλαβαινω γιατι καθε φορα θα πρεπει να συζηταμε τα αυτονοητα για το πως και γιατι πρεπει να εξυπηρετουνται οι μεταφορικες.

Είπε κανείς να μην εξυπηρετηθούν και οι μεταφορικές; ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΓΔΑΡΩ;

Αυτό που λέω, στα όρια ηρεμίας και εκνευρισμού, είναι πως όταν μεταφέρεις επιβάτες, εξυπηρετείς και αυτούς. Όταν με τις επιλογές σου στην πράξη ΔΕΝ τους εξυπηρετείς (και μπράβο σου που δίνεις αλλού βαρύτητα) ΜΗΝ έχεις την απαίτηση να μην δέχεσαι αρνητική κριτική. Δεν γίνεται και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος. Και για όνομα του Θεού δα, δεν έγινε και κριτική γιατί χάλασε η μια μηχανή κι έφτασε 5 ώρες μετά (που οκ, τι να πεις, εγινε). Έγινε κριτική για επαναλαμβανόμενη υποβάθμιση της εξυπηρέτησης των Χανίων από τις Μινωικές.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Nikos_Chania said:

Κρίνει δηλαδή, με όποιον τρόπο, οτι συμφέρει περισσότερο να καίει για 5 ώρες τα κέρατά του μεταφέροντας 50 επιβάτες, αντί να πηγαίνει αργά και σταθερά με 350-400 επιβάτες. Πως γκενεν αυτό;!

Δεν είναι έτσι όπως το λες. 2 πλοία έχουν χαμηλότερο λειτουργικό κόστος από 3. Σκέψου μόνο τους μισθούς που γλυτώνει με ένα πλοίο εκτός.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Nikos_Chania said:

ΜΗΝ έχεις την απαίτηση να μην δέχεσαι αρνητική κριτική. 

Μνησθητι μου κυριε! :D

ποιος σας ειπε οτι εγω ή ο @AEGEAN SEA ειμαστε η Γκριμαλντι και η Μινοαν αντιστοιχα για να μας απευθυνεστε σαν κυτιο παραπονων.Και αναφερομαι και στον κυριο Μανο μας απο παραπανω.

Ποτε ειπα σε καποιον να μην κανει κριτικη και ποτε ειπαν και οι Μινωικες με δελτιο τυπου τους "Μη μας κριτικαρετε";;

Αραξετε μαγκες..Η ζωη ειναι πολυ μικρη για να τρωγομαστε με καραβια..Απο αυριο αεροπλανα που ειναι και πιο γρηγορα🤪

 

 

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή το χειμώνα είναι για βισεντινι αλλά σίγουρα η Ιταλική παντιέρα δε θα αρέσει ούτε τα πλοία . Όπως και το ότι δεν παίζει να τους βάλει ελληνική 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, MILTIADIS said:

Μνησθητι μου κυριε! :D

ποιος σας ειπε οτι εγω ή ο @AEGEAN SEA ειμαστε η Γκριμαλντι και η Μινοαν αντιστοιχα για να μας απευθυνεστε σαν κυτιο παραπονων.Και αναφερομαι και στον κυριο Μανο μας απο παραπανω. 

Καμία κριτική δεν αφορά κανέναν εδω μέσα, εκτός κι αν κάποιος είναι στέλεχος των Μινωικων και θίγεται άμεσα.

Η αναφορά μου σε σένα στην παρένθεση ηταν σχήμα υπερβολής θέλοντας να δείξω ότι ποτέ δεν θα βγει καμία εταιρεία να πει σε έχω χ**νο σαν επιβάτη, μην το παίρνεις προσωπικά :D εκτός κι αν ανήκεις στην ανωτέρω παράγραφο :P 

Ομως η προσωπική μου εμπειρία με τις Μινωικές είναι οτι "δεν δεχόμαστε μύγα στο σπαθί μας, τα κάνουμε όλα σωστά, κι αν νομίζετε οτι δεν τα κάνουμε σωστά να πάτε με τους άλλους που τα κανουν σωστά", κάτι που εκλαμβάνω ως "δεν δέχομαι κριτική". 

Link to comment
Share on other sites

Ομως η προσωπική μου εμπειρία με τις Μινωικές είναι οτι "δεν δεχόμαστε μύγα στο σπαθί μας, τα κάνουμε όλα σωστά, κι αν νομίζετε οτι δεν τα κάνουμε σωστά να πάτε με τους άλλους που τα κανουν σωστά", κάτι που εκλαμβάνω ως "δεν δέχομαι κριτική". 

 

Συγγνώμη που μπαίνω στην ''κρητική'' κουβέντα σας αλλά θα μου επιτρέψεις να σου πω οτι και άλλη εταιρεία είναι της ''γραμμής''  τα κάνουμε όλα σωστά, κι αν νομίζετε οτι δεν τα κάνουμε σωστά ......πάτε με αεροπλάνο γιατί είμαι μονοπώλιο😏😏.Οπότε βγαίνει ένα γενικό συμπέρασμα οτι καλώς ή κακώς όλοι αυτοι οι ειδικοί και μη βλέπουν την παρτάρα τους και το κέρδος ή την λιγοτερη χασούρα..... και ναι τους νοιάζει μόνο να γεμίζουν τα γκαραζ τους και όχι ο επιβάτης τόσο, ειδικά τις κρύες μέρες του χειμώνα😃

Link to comment
Share on other sites

Αναμενόμενο. Υποστήριζα πολύ την Minoan στη γραμμή αλλά αυτό δεν είναι σταθερότητα. Με την κοινοπραξία, ξέρεις τουλάχιστον ότι έχεις πλοίο κάθε βράδυ, σε συγκεκριμένες ώρες. Ούτε κομφουζιο σήμερα απευθείας, αύριο μέσω Ηρακλείου, μεθαύριο καθολου.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Lord said:

Ούτε mini bus δεν γεμίζουν οι επιβάτες του,τραγικη γενικά η κίνηση του.

Γενικά άμα την μια βγάζεις ανεκτέλεστο λόγω καιρού (και ας είναι η Σούδα μέσα λίμνη), την άλλη ανεκτέλεστο λόγω Θεού (δεν θέλει ο Θεός να γίνει το δρομολόγιο), κτλ, ε..λογικό να έχει τέτοιες πληρότητες και να περιμένει τους Αθηναίους το καλοκαίρι για να τζιράρει. Και πάλι καλά να λέμε που με τέτοια κίνηση δεν είπαν πως το σημερινό δρομολόγιο αναβάλλεται λόγω πολέμου..! 

Link to comment
Share on other sites

On 5/26/2021 at 3:20 PM, togias_k said:

Χθες από ότι είδα στο fb, το Οlympus πήρε σχεδόν 10 άτομα από Σαντορίνη. Σοκαριστική κίνηση θα έλεγα

Πλησιάζει σιγά σιγά τον Ολυμπο

Link to comment
Share on other sites

On 12/8/2021 at 9:08 PM, MILTIADIS said:

Καλο ειναι αμα δεν ξερει καποιος(και αναφερομαι σε σενα προσωπικα στην προκειμενη)να μην βγαζει συμπερασματα για τις πληροτητες,το πως,το γιατι κλπ απο το σπιτι του μιλια μακρια απο τα λιμανια που εξηπυρετουν τα πλοια αυτα γιατι παντα θα υπαρχουν καποιοι αλλοι που ξερουν πολυ περισσοτερα σε καθημερινη βαση.

 

On 12/8/2021 at 9:43 PM, MILTIADIS said:

Απο φορτηγα 25-40 για Χανια και 100-120 για Ηρακλειο αναλογα τη μερα πωλουνται και οι θεσεις.

Γι αυτο τα Χανια ειναι ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ τα Σαββατοκυριακα που τα φορτηγα ειναι παντα λιγοτερα και οχι εξοδο αλλα μαλλον ειναι λιγο δυσκολο να το σκεφτουν καποιοι..

Ξαναλεω η αποσταση ειναι αστεια για να μιλαμε για οικονομιες κλπ.

Εχω την εντυπωση οως καταριπτεται κ αυτος ο μυθος με το καιρο πια..

Link to comment
Share on other sites

On 3/2/2022 at 5:43 PM, MILTIADIS said:

Σημερα εφυγε εκτακτως στις 15:30 απο τη Σουδα για το Ηρακλειο οπου και θα παραμεινει μεχρι τη ληξη του απαγορευτικου.

Να μην το σχολιάσουμε καλύτερα γιατί θα γίνουμε γραφικοί ;)

Έχει εκδοθεί απαγορευτικό για Κρήτη;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...