Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

αν γυρισετε λιγες σελιδες πισω πριν 2 χρονια και προ κορονας ειχα γραψει και εγω αυτο που παθανε οι φιλοι παραπανω.και το εκαναν προπαραμονη προτοχρονιας.με ειχαν ειδοποιησει 2 ωρες πριν φυγει το καραβι οτι λογω καιρικων συνθηκων δεν θα επιανε χανια αλλα θα εδενε ηρακλειο.τοτε τους ειχα ριξει αγριο κραξιμο εφαγα πολυ ταλαιπωρια και εφτασα με κτελ και εγω στη σουδα.  και φυσικα στη σουδα δεν υπηρχαν κακες καιρικες συνθηκες απλα εμαθα μετα οτι ειμασταν για χανια 20 ατομα ολα κιολα και 5-6 νταλικες.απλα ειναι του συμφεροντος και τους ενδιαφερει ξεκαθαρα ποσες νταλικες θα αρπαξουν για χανια απο την κοινοπραξια και τους επιβατες τους εχουν χεσμενους.αλλα το ευχαριστιεμαι παρα πολυ  επειδη ταξιδευω μαζι τους πολυ συχνα λογω ξεκαθαρα φτηνοτερων εισητηρειων γιατι κοιταζω την τσεπη μου και καλα να παθουν  αλλα οταν ολοκληρο κυδων παλας πηγαινοερχετε με ελαχιστους επιβατες και οχι πολλες νταλικες και μπαινουν μεσα  σχεδον στα μισα δρομολογια.και επειδη στο τελευταιο μου ταξιδη ηταν πριν δεσει ο κυδων για επισκευη ζητημα να ειμασταν πανω απο 50 επιβατες και ελαχιστες νταλικες.γκριμαλντι στα χανια μπαινεις μεσα και το ξερεις αλλα σε τρωει ο εγωισμος σου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κοίτα φίλε. Όλο τον χρόνο πέρσι και με κοβιντ κιόλας από 20 έως 50 άτομα είχε για Χανιά.  Και από 5 έως 30 φορτηγά και πήγαινε κανονικά στα Χανιά (το Κνωσός και το Φαιστός εννοώ) .  Δεν ξέρω γιατί το λες αυτό για το Κύδων πάντως εγώ ξέρω ότι από Μάιο μέχρι και Σεπτέμβριο έχει τελειες πληρότητες το πλοίο και χρόνο με τον χρόνο ανεβαίνει και άλλο!!

Link to comment
Share on other sites

@AEGEAN SEA Πολλοι δεν καταλαβαινουν και πολυ οτι για να εχεις μια επιχειρηση σωστη και βιωσιμη θα πρεπει να παρεις και καποιες αποφασεις(πχ τριγωνικα,εξυπηρετηση κατα εμπορικη προτεραιοτητα κα)που θα σχολιαστουν αρνητικα απο καποιους τριτους,συνηθως random,τυπους.

Τα λεω 11 χρονια.Μαλλιασε η γλωσσα μου.Ετσι ειναι το εμποριο.

Σε οποιον δεν αρεσει υπαρχει κ αλλο μαγαζι,δεν θα κλαψει κανεις για 3 χαμενα δρομολογια σε 3 χρονια παρουσιας στη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

επειδη καποιοι υποστηριζετε τον γκριμαλντι οπως ο φιλος απο πανω που εχει και φωτο τα καραβια του ιταλου δεν σημαινει οτι ολοι πρεπει να υποστηριζουμε τις πρακτικες τους και την λαμογια τους.ξεκαθαρα το χειμωνα ο γκριμαλντι εχει χεσμενα τα χανια.αλλα επειδη ξερει οτι αν αποσυρει το κυδων παλλας απο την γραμμη δεν προκειτε να την ξαναδει κανει αλχημειες.δεν μου κανει εντυπωση οτι λιγες μερες πριν απο τις γιορτες μπαινει παλι το κυδων παλλας στη γραμμη των χανιων επειδη περιμενει να τσιμπησει επιβατες λογω γιορτων.και επειδη και εγω θα κατεβω χανια παραμονη χριστουγεννων παλι θα προτιμησω το κυδων ξεκαθαρα οπως ειπα και παραπανω λογω φτηνοτερων εισητηριων.μολις περασουν οι γιορτες ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα αποσυρθει παλι ο κυδων και τα αρχισουν τα τριγωνικα δρομολογια των 12 ωρων για χανια.και βεβαια σε ολα αυτα φταιει σε μεγαλο βαθμο οι κοινοπραξια διοτι αν ειχε τα εισητηρια φτηνοτερα απο τον ιταλο απλα κανεις δεν θα πηγαινε με της μινωικες στα χανια.οσο για τον φιλο που γραφει οτι απο μαιο εως σεπτεμβριο εχει πολυ κινηση ειναι απολυτως λογικο γιατι ειμαστε σε τουριστικη περιοδο  και αν δεν ειχε τοτε κινηση  δεν θα ειχε ποτε.και οσο για την περιοδο της καραντινας που πηγαινανε κανονικα τα βαπορια στα χανια χωρις να εχει πολλους επιβατες πηγαινανε ξεκαθαρα λογω νταλικων η νομιζες οτι αν δεν ειχαν νταλικες θα πηγαινανε γιατι αγαπανε τα χανια και να καινε τσαμπα πετρελαια ειπαμε ο ιταλος αν μπορουσε να βαλει στα χανια ρορο θα το εβαζε και ας μη μετεφερε ποτε επιβατες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως οι συχνοί επιβάτες μιας γραμμής είναι random τύποι.  Συνηθέστερα μάλιστα οι επιβάτες του χειμώνα κάθε άλλο παρά random είναι (ντόπιοι που κατεβαίνουν για δουλειές στα Χανιά, φοιτητές, κλπ).  Αλλά εν τέλει και random κάποιος να είναι έχε κάθε μα κάθε δικαίωμα να παραπονεθεί.  Το συγκεκριμένο περιστατικό σε κάθε περίπτωση δεν δείχνει κανένα σεβασμό από την εταιρεία προς το συχνό επιβάτη των Χανίων. 

Link to comment
Share on other sites

Η νοοτροπία Γκριμαλντι Αδριατικής τώρα και στην Κρήτη. Μην ξεχνάμε τα καλοκαίρια που λόγω των καθυστερήσεων ξεφόρτωνε στην Ηγουμενίτσα και δεν συνέχιζε για Πάτρα. 

Link to comment
Share on other sites

Η συχνότητα των δρομολογίων, τα τριγωνικά δρομολόγια, η τιμολογιακή πολιτική κλπ, είναι εμπορική απόφαση της (κάθε) εταιρίας. Αυτή αποφασίζει νκαι αναλόγως αποφασίζει ο πελάτης-επιβατης/επαγγελματίας.

Η ακύρωση του μισού δρομολογίου λίγο μετά την αναχώρηση, για προσχηματικους λόγους, είναι μαλακία (με το συμπάθειο). Και συγνώμη πρέπει να ζητήσει και αποζημίωση να δώσει.

Το σημαντικό είναι άλλο. 60 επεισόδια Σασμός, έχουμε δει από 100 φορές τον φάρο των Χανίων, το φάρο του Ρεθύμνου και το αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης, αλλά ούτε ένα καράβι. Έστω και της κοινοπραξίας:D

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η Κοινοπραξία είναι Χορηγός Μεταφοράς της σειράς Σασμός, γιατί πρόσφατα είδα σε μια φωτογραφία που μου έστειλε φίλη μου που ταξιδέψε με τον Ελυρο, ότι υπήρχε ένα σχετικό banner σε ένα διάδρομο.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, MILTIADIS said:

@AEGEAN SEA Πολλοι δεν καταλαβαινουν και πολυ οτι για να εχεις μια επιχειρηση σωστη και βιωσιμη θα πρεπει να παρεις και καποιες αποφασεις(πχ τριγωνικα,εξυπηρετηση κατα εμπορικη προτεραιοτητα κα)που θα σχολιαστουν αρνητικα απο καποιους τριτους,συνηθως random,τυπους.

Τα λεω 11 χρονια.Μαλλιασε η γλωσσα μου.Ετσι ειναι το εμποριο.

Σε οποιον δεν αρεσει υπαρχει κ αλλο μαγαζι,δεν θα κλαψει κανεις για 3 χαμενα δρομολογια σε 3 χρονια παρουσιας στη γραμμη.

Με απογοητεύει το γεγονός ότι απερίσκεπτα αποκαλείτε "random" τύπους αυτούς που σχολιάζουν αρνητικά τις πρακτικές του Grimaldi.

Σας το λέει κάποιος που έχει τις καλύτερες σχέσεις με πολλούς πλοιάρχους των Μινωικών Γραμμών, που είχε ασχολήθεί ως Χανιώτης επί σειρά ετών με την ANEK LINES και, παρ' ολο που δεν σας ενδιαφέρει,  ταξιδεύει συχνά  γαι συνέδριάσεις σε Υπουργεία ή Επιτροπές ή εκλογές καθηγητών πανεπιστημίων... Όντας ο ίδιος Καθηγητής της Ιατρικής Σχολής Κρήτης.

 

Link to comment
Share on other sites

@manos75 δεν είναι θέμα αν συμπαθώ την minoan η όχι.  Αλλά όταν βλέπω μια εταιρία η οποία έσπασε το μονοπώλιο που υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια και είναι η μοναδική που τα κατάφερε, προσπαθεί και χρόνο με τον χρόνο πάει πολύ καλύτερα στην γραμμή, όταν πάρα πολύ Χανιώτες λένε τα καλύτερα για την minoan , το ότι δεν πήγε στα Χανιά 3 φορές δεν μου είναι λόγος να πω ότι είναι ότι νανε η εταιρία κλπ.... ο κόσμος ξέρει ότι το πλοίο κάνει 12μισι ώρες οποίος θέλει μπαίνει οποίος δεν θέλει υπάρχει και η Κ/Ξ . Οκευ σέβομαι ότι 20 30 άτομα έφαγαν ταλαιπωρία αλλά δεν γίνετε συστηματικά. Συστηματικά από ότι θυμάμαι ο Βενιζέλος το καλοκαίρι του 18 έφτανε στον Πειραιά 7 7 και το πρωί. Καλό μεσημέρι ;)

Link to comment
Share on other sites

εμενα φιλε η minoan σαν εταιρεια μου ειναι αδιαφορη.ουτε την συμπαθω ουτε την αντιπαθω αν και σαν γνησιος χανιωτης εχω οπως πολυ συμπαθεια στην ανεκ.αυτο δεν λεει οτι δεν θα ταξιδεψω οπως και ταξιδευω με τον ιταλο λογω φτηνοτερων εισητηριων.απο εκει και περα το να ξαναβαζεις το κυδων 10 μερες πριν τα χριστουγεννα γιατι ξερεις οτι θα παρεις επιβατες και μολις περασουν οι γιορτες θα το αποσυρεις ειναι πολιτικη οτι αρπαξουμε. μετα παρτε παλι την κρουαζιερα και απο το μαιο θα ξαναδειτε κανονικα δρομολογια στα χανια ειναι σαν να κοροιδευεις τους χανιωτες.και η επιλογη αμα δεν σας αρεσει η κρουαζιερα παρτε την κοινοπραξια ειναι τουλαχιστον αστοχη.απλα με αυτα που κανει ο ιταλος δειχνει τι τακτικη εχει για τα χανια που ειναι νταλικες να κουβαλαμε και οι επιβατες να κοψουν το λαιμο τους διοτι δεν υπηρχε περιπτωση να ειχε 30-40 νταλικες και να μην πηγαινε και με κακοκαιρια.

Link to comment
Share on other sites

On 12/8/2021 at 7:06 PM, Μηλιος said:

Καλησπέρα 
Ήμουν επιβάτης του δρομολογίου με το FESTOS PALACE την  6-12-2021 από Πειραιά προς Χανιά με με Αριθμ. Εισητηρίου Τ 60683128 και καμπίνα 7003 στις 21:30 δέχτηκα τηλέφωνο από την reception  του πλοίου και με ενημέρωσαν οτι το πλοίο λόγω καιρικών συνθηκών δεν θα εχει κατάπλου στο λιμένα Χανίων και οτι με λεωφορείο θα γίνει η μεταβίβαση μας στα Χανιά δήλωσα την πρόθεση μου να μπω και μέχρι εκεί ΟΛΑ ήταν καλά .
Το πλοίο είχε άφιξη στις 06:45 στο λιμάνι του Ηρακλείου βγήκα για να παραλάβω τις αποσκευές μου και μέσα στην βροχή περιμέναμε το λεωφορείο που ήρθε στις 06:25 επιβιβαστήκαμε και στις 07:10 αναχωρήσαμε για Χανιά. Στο δρόμο ο καιρός στα δικά μου μάτια ήταν πολύ ήρεμος σε επίπεδο ανέμου και γι αυτό επικοινώνησα με τα 2 λιμεναρχεία Χανίων και Ηρακλείου αν ειχε εκδοθεί απαγορευτικό απόπλου του πλοίου με δικιά τους ευθύνη και τα δυο απάντησαν αρνητικά .
Οταν έφτασα στα Χανιά στις 09:15 κατευθύνθηκα στο Λιμεναρχείο Χανίων όπου μου είπαν να απευθυνθώ στην εταιρεία και έτσι έπραξα πήρα στο κεντρικό πρακτορείο στα Χανιά (Ναναδακης travel) οπου είχα την πρώτη επικοινωνία και ρώτησα το εξής γιατί δεν έκανε το δρομολόγιο απο Ηράκλειο για Χανιά και μου είπαν οτι δεν είχαν ενημέρωση και οτι θα μου απαντήσουν.
Στις 10:00 η ώρα έλαβα τηλεφώνημα από λιμεναρχείο Ηρακλείου ότι το δρομολόγιο δεν συνέχισε για Χάνια γιατί ο καπετάνιος έκρινε ότι ο κατάπλους θα ήταν επισφαλής λόγω καιρικών συνθηκών όπως έχει αναγράψει και στο ημερολόγιο του πλοίου κάτι το οποίο έχει δικαίωμα να κάνει.
Στις 12:29 έλαβα τηλεφώνημα από το πρακτορείο Ναναδάκης ότι το δρομολόγιο δεν έγινε λόγω καιρικών συνθηκών όπως τους απαντήσατε και θέτω κάποια ερωτήματα:
1.    Πως ένας καπετάνιος από τις 21:30 έκρινε ότι θα είναι επισφαλής ο κατάπλους του πλοίου στα Χανιά και όχι στο Ηράκλειο λόγω καιρικών συνθηκών 
2.    Η εταιρεία δεν θα μπορούσε να έχει ένα λεωφορείο την ώρα του κατάπλου ώστε ο κόσμος να μην βρέχεται και επί δύο ώρες να είναι μούσκεμα στο λεωφορείο
Παρακαλώ για την απάντηση στις απορίες μου, και θα ήμουν χαρούμενος να είχα  αν είναι δυνατόν μια τηλεφωνική επικοινωνία.
 

Εστειλα email περιμενω απαντηση επισημα 

 

Αξιότιμε κε Σωτηρώπουλε ,

Λυπούμαστε ειλικρινά για την  ταλαιπωρία.

Σε κάθε περίπτωση και αφού σας ευχαριστήσουμε για το χρόνο που αφιερώσατε προκειμένου να καταγράψετε τις παρατηρήσεις σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η μη προσέγγιση του πλοίου στη Σούδα στις 7-12-2021 οφείλεται στις άσχημες καιρικές συνθήκες οι οποίες και θε εξέθεταν σε κίνδυνο τους επιβάτες και το πλοίο.

Για το λόγο αυτό η εταιρεία παρείχε στους επιβάτες, πέραν της εξασφάλισης μεταφοράς αυτών με λεωφορείο στα Χανιά, έκπτωση 50% σε επόμενη κράτηση τους.

 

Να και η περιβοητη απαντηση απο μια εταιριεα με ¨κυρος¨ τα συμπερασματα του καθενος .

Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρουμε πως πλέον η μινοαν φαίνεται να θέλει 3 πλοία σε τριγωνικα/απευθείας δρομολόγια τον χειμώνα.* Οι περίοδοι που είναι χωρίς απευθείας είναι αυτές που τα πλοία κάνουν ακινησίες και αρα είναι μείον ενα πλοίο. 

Δηλαδή μετά τις γιορτές αν θα κάνουν ακινησίες και τα φαιστος/κνωσσος που θα συνεχιστούν και παλι τα τριγωνικα μονο και λογικά τον Μάρτιο θα έχουμε και πάλι τριγωνικα/απευθείας μέχρι να ξεκινήσουν τα κλασικά καλοκαιρινά του Κύδων (1600 απο Πειραιά, μεσάνυχτα απο Χανιά).

*Αυτό οφείλεται οπως φαίνεται σε αυξημένο όγκο φορτηγών που έχει εξασφαλίσει η εταιρεία στα Χανιά το τελευταίο διάστημα, μιας και ο μέσος όρος φορτηγών έχει υπερδιπλαστει σε σχέση με τα πρώτα 2 έτη δραστηριοποιησης στα Χανιά, κάτι που σε συνδυασμό με το Ηράκλειο απαιτεί επιπλέον γραμμικά, συν ότι τις γιορτές απαιτούνται επιπλέον γραμμικά για ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, manos75 said:

ειπαμε ο ιταλος αν μπορουσε να βαλει στα χανια ρορο θα το εβαζε και ας μη μετεφερε ποτε επιβατες.

Γιατί δεν μπορεί να βάλει, το απαγορεύει κάποιος;

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, MARKOS2013 said:

Σε λίγες μέρες δυστυχώς δεν θα βλέπουμε τα σινιάλα της ΑΝΕΚ  στα Χανιά .Το ΕΛΥΡΟΣ θα αντικατασταθεί από το BLUE HORIZON.Πραγματικά κρίμα 

Φανταζομαι για τις ακινησιες αλλων πλοιων;

Ακομα και αν προχωρησει η συγχωνευση ελπιζω να μην ειναι το διδυμο Galaxy-Horizon το διδυμο που σχεδιαζει η Αττικα για τη γραμμη.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, AEGEAN SEA said:

@manos75 δεν είναι θέμα αν συμπαθώ την minoan η όχι.  Αλλά όταν βλέπω μια εταιρία η οποία έσπασε το μονοπώλιο που υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια και είναι η μοναδική που τα κατάφερε, προσπαθεί και χρόνο με τον χρόνο πάει πολύ καλύτερα στην γραμμή, όταν πάρα πολύ Χανιώτες λένε τα καλύτερα για την minoan , το ότι δεν πήγε στα Χανιά 3 φορές δεν μου είναι λόγος να πω ότι είναι ότι νανε η εταιρία κλπ.... ο κόσμος ξέρει ότι το πλοίο κάνει 12μισι ώρες οποίος θέλει μπαίνει οποίος δεν θέλει υπάρχει και η Κ/Ξ . Οκευ σέβομαι ότι 20 30 άτομα έφαγαν ταλαιπωρία αλλά δεν γίνετε συστηματικά. Συστηματικά από ότι θυμάμαι ο Βενιζέλος το καλοκαίρι του 18 έφτανε στον Πειραιά 7 7 και το πρωί. Καλό μεσημέρι ;)

Μια εταιρεία τέτοιου βεληνεκούς όταν ακυρώνει δρομολόγια λόγω οικονομίας σε μια αμφιλεγόμενη γραμμή, ναι και θα τα ακουσει και θα τα δεχτεί. Ως αμερόληπτος, έχω να πω απλά ότι είναι στα όρια της ξεφτίλας, αν δεν είναι ήδη. Και έχεις δίκιο για τις συστηματικές καθυστερήσεις του Βενιζέλου το 18, αλλά το νόμισμα έχει 2 όψεις:

 

On 8/9/2019 at 10:57 AM, Nikos_Chania said:

 

Βέβαια παρατηρείται γενικά οτι δεν μπαινει στον Πειραιά πριν τις 7:40, κάτι που είναι άσχημο και έχει αρχίσει να φαίνεται  :)

 

Link to comment
Share on other sites

Εδώ κοντεύουμε να μιλάμε  μια εβδομάδα επειδή δεν πήγε μια φορά Χανιά.  Κοιτα αν ήταν να μην πηγαίνει Χανιά όποτε μπαίνει μέσα το χειμώνα θα έπρεπε να κάνει 3 δρομολόγια το μήνα.... . Το γιατί δεν πήγε Χανιά δεν το ξέρω αλλά είμαι 10000% σίγουρος ότι δεν είχε να κάνει με το τι κινήσει είχε εκείνη την μέρα , γιατί ξαναλέω πάνω κάτω έχει την ίδια κίνηση κάθε μέρα για Χανιά όπως και για Ηράκλειο.  

Link to comment
Share on other sites

Ναι, δεν μιλαμε καθε φορά που το κάνει. Έτυχε και τωρα βγήκαν όλα μαζεμένα,διότι δεν είναι η μόνη φορά που συμβαίνει. 

Και ναι, δεν ειναι η χαμηλή κινηση ο λόγος διότι προφανώς θα έκανε πεντεξε δρομολόγια το μηνα. Ο λόγος είναι η χαμηλή κίνηση οταν εχει δικαιολογία να κόψει το δρομολόγιο. 

Τώρα είχε δικαιολογία τον κακό καιρό, τις προαλλες την απεργία κ.ο.κ. Προφανώς δεν θα βγει να ακυρώσει δρομολόγιο λόγω κίνησης και μόνο, καπως θα πρέπει να το "ντύσει" για να δικαιολογηθεί. 

Link to comment
Share on other sites

@AEGEAN SEA το σαλιο σου χαλας :P Οι ανθρωποι δεν θελουν να καταλαβουν τι λεμε τοσες..μερες(!) πλεον.Εχουν βαλει την κασετα.

Δεν πειραζει,η ιστορια θα μας δικαιωσει για ακομα μια φορα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ λέω πως όταν κάνουμε μια υπόθεση πως έχει συμβεί κάποιο γεγονός με κίνητρο την οικονομία χρημάτων, έχει ενδιαφέρον να βλέπουμε τους αριθμούς για να επιβεβαιώσουμε ή απορρίψουμε την υπόθεσή μας, με βάση την ψυχρή λογική τους.

 

Το πλοίο λοιπόν δεν εκτέλεσε ένα κομμάτι του δρομολογίου που αντιστοιχεί σε 3 πλεύσιμες ώρες συν άλλες 3 ώρες στο βραδυνό δρομολόγιο, το όλον 6 ώρες. Υπολογίζω την κατανάλωσή του στη συγκεκριμένη περίπτωση σε περίπου 4 τόνους την ώρα(αυτό είναι ένα educated guess, αν κάποιος γνωρίζει επακριβώς ας με διορθώσει) άρα 24 τόνους στην τσέπη, βάλε και τις μανούβρες/δέσιμο κλπ ας πούμε συνολικά 28 τόνους. Το πλοίο καίει HSFO οπότε ας πούμε 500 δολλάρια ο τόνος, το σύνολο βγαίνει στα 14 χιλιάδες δολλάρια. Από αυτά πρέπει να αφαιρέσουμε το κόστος του πούλμαν και το κόστος των εκπτώσεων που προσφέρει η εταιρεία ως αποζημείωση συν το διοικητικό κόστος, δε θα είναι όλα αυτά ένα 3 χίλιαρο?  Άρα net γλίτωσε ο Grimaldi 11 χιλιάδες δολλάρια ή 9,700 ευρώ. Όπως είπα υποθέτουμε κάποια πράγματα αλλά η λογική είναι αυτή.

 

Αν έχετε διαβάσει τις κατά καιρούς ταξιδιωτικές μου εμπειρίες με την Grimaldi στο εξωτερικό, είναι από απογοητευτικές εώς κάκιστες. Αν θεωρούσε πως τον συνέφερε να κλείσει τα μπάρ και τα εστιατόρια του πλοίου και να βάλει αντ' αυτών καντίνα με βρώμικο στο πάνω γκαράζ:D, δεν έχω τον παραμικρό ενδοιασμό πως θα το έκανε. Αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση έγινε όλο αυτό το πράγμα για να γλιτώσει 10 χιλιάδες ευρώ. Αν ξεκινήσει να γίνεται αυτό συστηματικά, θα είναι μια άλλη συζήτηση.

 

Η προσωπική μου άποψη τείνει να συμφωνήσει με αυτά που είπε παραπάνω ο Neptune, πως δηλαδή ο πλοίαρχος όντως έκρινε εξ' εμπειρίας πως το πλοίο δεν θα έδενε στα Χανιά. Και είπε να γλιτώσει εαυτόν και αλλήλους από την ταλαιπωρία.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Μηλιος said:

Να και η περιβοητη απαντηση

Μου απάντησαν κι εμένα εν τέλει χθες το μεσημέρι, μου δίνουν έξτρα 25% έκπτωση στο ήδη 50% που έχω, στο σύνολο 75% για αποζημίωση.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν ξέρω για ποιο λόγο έγινε η ματαίωση της προσέγγισης στα Χανιά . Είτε έγινε λόγω καιρού είτε όχι , ο τρόπος με τον οποίο έγινε δεν ήταν ο ενδεδειγμένος .

Ας υποθέσουμε ότι έγινε λόγω καιρού . Πας βλέπεις κρίνεις κι αν δεν μπορείς συνεχίζεις για Ηράκλειο . Δεν βγάζεις 11 ώρες πριν ότι θα έχει καιρό και δεν πάω καν απο εκεί να δω . Κι ας υποθέσουμε ότι όντως τα πράγματα είναι έτσι και ο καιρός θα ήταν χάλια , άσχετα εάν τελικά δεν ήταν όπως είπαν οι φίλοι παραπάνω . Γιατι δεν το είπαν μισή ώρα νωρίτερα ώστε οι επιβάτες να είχαν την επιλογή η να πάνε Ηράκλειο κι απο εκεί με Πούλμαν  η να πάνε με την κοινοπραξία ;;; Παρά τους έβαλαν μέσα και το πλοίο πριν περάσει καλά καλά  τις Φλέβες τους ανακοινώθηκε ότι δεν πάνε Χανιά ;;;

Όλος αυτός λοιπόν ο χειρισμός της υπόθεσης ακόμη και η αληθής αιτία  να ήταν ο καιρός , δημιουργεί πρόσφορο έδαφος για την αμφισβήτηση της . 
Όταν έχεις ως δεδομένα ότι το πλοίο της κοινοπραξίας έπιασε χωρίς προβλήματα στα Χανιά , όταν υπάρχουν μαρτυρίες ότι ο καιρός δεν ήταν απαγορευτικός , όταν  ποτέ πλοίο της κοινοπραξίας που πιάνει Χανιά δεν ξεφόρτωσε τους επιβάτες Στο Ηράκλειο , όταν σε βάζουν μέσα και σε μισή ώρα σου λένε Χανιά παλιά στο Τέξας …  είναι λογικό να αμφισβητείται η δικαιολογία του καιρού . 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...